Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Planetary Annihilation


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

fiyatinin yuksekliginden meraklanmistim. gezegen bazinda rts.

http://store.steampowered.com/app/233250/

http://www.youtube.com/watch?v=x-VIq_3N3SU

http://www.youtube.com/watch?v=lokrySnilfw&list=TL2WeO8Uhy8CA

65 euro early access bu ay beta aralik cikis.

http://media.pcgamer.com/files/2013/03/Planetary-Annihilation-9-610x343.jpg

http://media.pcgamer.com/files/2013/03/Planetary-Annihilation-13-610x343.jpg

http://media.pcgamer.com/files/2013/03/Planetary-Annihilation-unit-cannon-annotated-2.jpg

THE SOLAR SYSTEM IS YOUR PLAYGROUND
Planets and entire asteroid belts to expand your economy, hide your bases, and ultimately, launch planet destroying weapons at your enemies. Fight for control of a single solar system, or launch a Galactic War to claim the entire galaxy.

MULTIPLAYER OR SOLO PLAY
Fight the Galactic War on your own or in a series of multiplayer games. Play a skirmish to keep your skills honed.

GAMEPLAY UP TO 40 PLAYERS
Go head to head with your best friend/worst enemy, or create massive free for all or team oriented wars.

DRM FREE
Play connected to the UberNet servers, your own private server, or offline, it’s your choice.

SMALL SCALE SKIRMISHES OR ALL OUT WAR
No pre-set unit caps. Play the game the way you want to.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gameplay videosunu çeken adam tam bir zombi of...

yani böyle uğraşmış, youtube'a koymuş, o yüzden emeğe saygı var ama nasıl bir gerizekalı bu. izlerken tükendim yemin ediyorum.

sadece buradaki videoya göre yazıyorum, yanlış bilgi olabilir:

oyun bildiğin supreme commander olmuş. tam bir klon gibi duruyor. zaten resimden de belli, unit cannon lol... o yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım. gezegenler arası savaş, asteroid saldırısı falan o stretch goal featureları görmek lazım tabii. onlar epey önemli. duvar çekme de var mesela. ben duvar olayını severim.

öte yandan supreme commander'da harika bir XP sistemi vardı. bunda muadili birşey göremedim.

ben o fabrikaların durmadan ünite bastığı sisteme uyuzum. zilyon tane ünite olması sorun değil ama üretim hızı ve bilinçsiz ünite basılması çok yanlış tasarım tercihleri. bu oyun da o yoldan gitmekle kalmamış, yanlış görmediysem üzerine metal extractorların her yere dikilebilmesi gibi bir saçmalık söz konusu. hani oyunlar dalgasına sınırsız resource modu koyar ya sırf çocuklar eğlensin diye, işte malesef o bunun dizayn prensibi olmuş.

özet: iki gömlek üstün bir supreme commander. ciddi oynanacak bir strateji oyunu değil. ciddiden kastım da competitive değil. replay valueden bahsediyorum. sanki bir hafta cılkını çıkarıp sonra hiç oynamazmışız gibi geldi bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lord_gorthaur said:

70 DOLAR MI OHA OHA YAA!


Komutan said:

Fiyatının yükekliği, Kickstarter'da tier ödülü olarak verilen alfa ve beta erişiminin Steam'de satılmasından kaynaklanıyor. Kickstarter'da normalden fazla ödeyen adamlara verilen ödülü Steam'de düşük fiyata satsalar haksızlık olurdu.

Betası bu ay içinde başlayacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

düşecek ama tahminen 50 dolar olur. kickstartlayanlar acayip ucuza aldı yani. gerçi öyle de olması lazım, o desteğe bu karşılık ideal eheh.

duvar olayına çok net bir drag&build eklenmesi lazım. zaten daha alpha. öyle tek tek duvarla uğraşılmaz yoksa.

ben o gezegen muhabbetini yer kapmaca oynarız, stratejik derinlik artar diye düşündüydüm. bu topikteki videoya bakılırsa "turtle base inşa et, unit spamle"den öteye gitmiyor oyun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

50 dolar yanılmıyorsam beta fiyatı olacak. Gold'a geçtiklerinde 40 dolar olur herhalde.

Drag and buuild herhalde eklenir de, bir de Supreme Commander'da building template denilen bir şey vardı. Yaptığın herhangi bir üs dizaynını kaydedip sonraki oyunlarında
tek tuşla kopyalayabiliyordun. Buna da öyle bir sistem eklense güzel olur.

Edit:

Şimdi baktım, beta 60, release versiyonu 40 dolar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

interface2e cok takılmayın. grafikleri bu kadar temiz tutmusken onlarıda rafine ederler, drag'ler snapler falan olur oyunda. ama daha temel sorunları var oyunun ne yazıkki.

kaynak yönetiminin daha anlamlı olması lazım. heryere energy mass abanabilmek sacma. harita kapmanın bile cok bir anlamı yok gözüküyo su haliyle. heleki harita kure olunca. kosek kapmacada olmıycak pek, öle hulo hulo nerde cok adam abanıp salarsan gibi olucak. muhtemelende super weapon spam'a dönücek oyun, cünkü devler baska türlü stalemate'leri kırmanın yolunu bulamıycak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben izledim 3-4 mac pek öle bir durum yok. daha doğrusu kum gibi bi yer cesidine yapamıyosun ama hanı dune gibi dğeil heryer kayalık zaten.

tabi bunlar değişebilicek şeyler, su anda motora bakmak lazım, pathfinding, responsiveness vs vs gibi konulara aplha buildinde ortaya önemli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...