Jump to content
Loex

hayırsever

Öne çıkan mesajlar

§ 22 May 2013, 16:17
bi hayırsever yokmu benle 2 günlüğüne accountunu paylaşsında indirip bakayım şu oyuna 1 saat ona göre satın alayım

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2013, 16:17
gameplay videolarına baksan ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2013, 16:49
gameplay videolarına baktım da izleyince hissedimyo insan ellemek dokunmak hareket etmek istiyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2013, 16:51
pek zannetmiyorum birinin accountunu verceğini lol

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 May 2013, 19:34
Account olsa verirdim de steam veremem.

Ama paylaşır birileri

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 05:35
ben olsam verirdim ne biliyim.

İnsanlar alma oyunu diye öm atıyo :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 07:23
alma o zaman.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 07:34
herkes bi atarlı anlamadımki

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 07:39
şüphen varsa alma abi atarlı olacak bir yanı yok. başından beri diyoruz almayın kötü diye millet alıyor eğleniyor yapacak bir şey yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 07:39
oyun öyle girip bakmayla çok da anlaşılacak bir şey değil ama.
yani ts ye girersin o gün çok zevkli bi aktivite olur ağzından sular akar, elin ayağın heycandan titrer. ama o gün hiç bir şey yoktur. tek kasayım dersin spotta reskille bağlarlar küfür edip oyunu kapatırsın.

oynanış, kontroller, grafik, arayüz gibi görsel şeyleri görebilirsin anca emanet acc ile. onun içinde videolara baksan kafi zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 08:01
oynanış en önemli benim için zaten ne biliyim madem deneyemiycem

oynanış sanırım skyrim tarzında skyrim kadar eğlenceli mi mob dövmesi adam dövmesi onu söyleyin bari ? :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 08:28
Hocam atarlanmak gibi bir şey yok. Ama sürekli yarım ağızla alayım mı almayayım mı diye soru spamlanmasından millet bıktı, zaten sürekli aynı cevaplar veriliyor. Kimsenin de başkasının 40 dolarına kan doğramak gibi bir niyeti olmadığından "emin olmadan alma" deniyor.

Skyrim hiç oynamadım o yüzden yorum yapamayacağım. Ama şu var elementalist olarak söyleyeyim, büyüyü adama oturtunca o oturma hissini alıyorsun. Onun dışında büyü efektleri falan filan bok gibi, pixel pixel görüyorsun efektleri.

Zamanım, sabrım, yüksek beklentilerim yok ve ekstradan 40 dolarım var diyorsan şans verebilirsin.

p.s. ulan bu kadar almayın denilen oyun, bu kadar ilgi nasıl çekiyor anlamadım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 08:30
amuahuah almıycam

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 08:39
Ben isim dolayisiyla bi kac gun girmicem ozel mesaj atan arkadaslara verebilirim sifremi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 08:43
gleoddyn özel mesajı kontrol et, malların yarısına 20 dolar veririm.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 08:52
Tamam panpa ;) kıps!

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 14:43
sağolsun çıktı bi hayırsever indiriyiorum oyunu :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 18:23
indirdim oyunu fakat launcherda play e bastıktan sonra siyah ekran geliyo 15 saniye sonra masaüstüne dönüyo crash raporu göndertiyo

windows 8 kullanıyorum

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 18:32
Control paneldan regionı united states yapıver.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 18:51
yok olmuyo denedim şimdi unicode u da ayarladım ama ııh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 May 2013, 21:21
win8 kullanıorum bende problem yok
region ayarını kontrol et bi daa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...