Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pic Thread / [Ahlak ve terbiye sınırlarını aşmayan]


Lectre

Öne çıkan mesajlar

Memphis7 said:

sipeyskeyk said:

Black-ice said:

HakkiYendi said:

fail gank:

http://www.lolbrary.com/content/389/i-would-have-shit-myself-43389.gif


aha resmen 3. skill kaçıran magnus.
dotacılar anlar fasd


abi 10. defadır izleyip magmus düşünüp gülüyorum.

wow lich kingde sanırım 10man vardı bitane onun ilk bossu böle charge atıodu direk o geldi benmde aklıma



demin zerg yenilgisinden sonra ultralisk geldi direk.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilk imajdaki devler gayet oturaklı ve kaynaklı şekilde beğeniye sunulmuş. özellikle o motorla trafikte motor sıkıştıran makasçıları ezmek baya zevkli olurdu.

ikinci imajdakiler boktan ve dayanaksız. örneğin up filmini izlemek isteyen kızın hasta ve ölüm döşeğinde olduğu es geçilmiş. diğerleri de hep "100 milyar verseler bülente diktirir misin" tier mışlı muşlu olaylar. belki doğrudur ama öyle kolpa yazmışlar ki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BabacumMostors said:

abi kafa ayarı işte, oyunun sisteme yükleneceği yeri ayarlamak için. manyetik bant veriyi okumadan geçerse zıııırt diye çok geriye yada çok ielriye sarmamak için

benim commodoreum hiç olmadı lan :/

ama biliyorunm işte


neyi ayarliyosun abi hic bisey anlamadim dedigin kasedin bandini mi donduruyo o kafa ayari
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kemer olayıda dogrumus

"However, the first modern three point seat belt (the so-called CIR-Griswold restraint) used in most consumer vehicles today was patented in 1955 (US Patent 2,710,649) by the Americans Roger W. Griswold and Hugh DeHaven,[8] and developed to its modern form by Swedish inventor Nils Bohlin for Swedish manufacturer Volvo—who introduced it in 1959 as standard equipment. In addition to designing an effective three-point belt, Bohlin demonstrated its effectiveness in a study of 28,000 accidents in Sweden. Unbelted occupants sustained fatal injuries throughout the whole speed scale, whereas none of the belted occupants were fatally injured at accident speeds below 60 mph. No belted occupant was fatally injured if the passenger compartment remained intact.[9] Bohlin was granted U.S. Patent 3,043,625 for the device.[5]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_belt
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HakkiYendi said:

fail gank:

http://www.lolbrary.com/content/389/i-would-have-shit-myself-43389.gif


Gerçeğini yaşadım Kamboçya'da, ormanın içinden geçen bunun gibi bir yolda. Bir gidiş, bir geliş, iki şeritli bir yol.

Biz olay yerine vardığımızda önümüzde 4 araba bekliyordu. Vahşi bir fil virajda yolu kapatmış, arabaların geçmesini engelliyordu. Gifteki gibi, bir araç geçerim dedi, geçti ama giftekinin aynısını yaşadı. Sonra kimse geçmeye cesaret edemedi. Sonrasında arkamıza bir otobüs geldi. İnsanlar indiler. Bir süre bekledik, baktılar olacak gibi değil, gürültü yaparak fili kaçırmak istediler. Ben de katıldım. 15-20 kişi file doğru ilerledik. Sonra Fil hepimizi önüne katıp 15-20 metre kovaladı. Hayvan gibi hızlı koşuyormuş meğerse, öyle cüsseye bakıp aldanmamak lazım. Fil tekrar viraja dönüp (sanki o bölgeyi koruyor gibiydi) 45 dakika falan takıldı. Arada tekrar yaklaşmaya çalışan bölge delikanlılarını kovaladı. En sonunda fil ormana daldı kayboldu. Arkamızda 10 araba falan birikmişti yol açıldığında.

Bir sürü fotoğraf çektim, hepsi dandik dandik fotoğraflar oldu. Fotoğraftan anlayan birisi, güzel bir makinayla çok güzel kareler yakalayabilir, belki de natgeo'ya çıkıp, fotoğrafının hikayesini anlatabilirdi. neyse, bu da böyle bir anım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DrStein said:

HakkiYendi said:

fail gank:

http://www.lolbrary.com/content/389/i-would-have-shit-myself-43389.gif


Gerçeğini yaşadım Kamboçya'da, ormanın içinden geçen bunun gibi bir yolda. Bir gidiş, bir geliş, iki şeritli bir yol.

Biz olay yerine vardığımızda önümüzde 4 araba bekliyordu. Vahşi bir fil virajda yolu kapatmış, arabaların geçmesini engelliyordu. Gifteki gibi, bir araç geçerim dedi, geçti ama giftekinin aynısını yaşadı. Sonra kimse geçmeye cesaret edemedi. Sonrasında arkamıza bir otobüs geldi. İnsanlar indiler. Bir süre bekledik, baktılar olacak gibi değil, gürültü yaparak fili kaçırmak istediler. Ben de katıldım. 15-20 kişi file doğru ilerledik. Sonra Fil hepimizi önüne katıp 15-20 metre kovaladı. Hayvan gibi hızlı koşuyormuş meğerse, öyle cüsseye bakıp aldanmamak lazım. Fil tekrar viraja dönüp (sanki o bölgeyi koruyor gibiydi) 45 dakika falan takıldı. Arada tekrar yaklaşmaya çalışan bölge delikanlılarını kovaladı. En sonunda fil ormana daldı kayboldu. Arkamızda 10 araba falan birikmişti yol açıldığında.

Bir sürü fotoğraf çektim, hepsi dandik dandik fotoğraflar oldu. Fotoğraftan anlayan birisi, güzel bir makinayla çok güzel kareler yakalayabilir, belki de natgeo'ya çıkıp, fotoğrafının hikayesini anlatabilirdi. neyse, bu da böyle bir anım.

pics or d..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imamizer said:

discmanlerin henüz pahalı walkmanlerin ise modasının geçtiği o sancılı dönemlerdi.


imamizer said:

birde track track parça çalan walkmanler vardı sony'nin. böyle ileri sardırıp diğer şarkının başı gelmiş mi diye kontrol etmiyordun. direk sonraki parça diyordun kendisi sarıp başından çalıyordu. aha işte o teknolojinin yanında kök hücreymiş, tanrı parçacığıymış pattes salatası hepsi. hala almıyor aklım adamlar nasıl yapmış.


http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/297/414/57a.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...