Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Divinity 3 - Original Sin


axedice

Öne çıkan mesajlar

LethE said:

archer kendi yayını yapınca toparlıyor. yaylar drop olarak çok yetersiz(yada bana denk gelmedi) ama oyun başında gold ile her elemente sahip oluyosun orası iyi.


başlarda legendry yay düştü bana fena sayılmaz.. lootlar hep aynı mı random mı düşüyor bu arada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
Sereglinle uzun uzun oynadık oyunu 70 saate yakın bir gameplayle bitirdik geçen gün en sonunda.

keyifliydi. Hikayenin wow dedirtecek bir olayı yoktu ama yine de sürükleyici.

İş güçten dolayı zar zor buluşup oynuorduk bazı geceler oyuna girip 2 combata girip 2 saatimizi harcayıp yattığımız oluyordu. Yorucu bir oyun

Hiç başka campaign falan çıktı mı birilierinin hazırladığı yoksa oynadınız bıraktınız mı oyunu hehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
axedice said:

Torment ya da BG direk epik hikayeli oyunlar, çok büyük bi plotta fazlasıyla merkezi bi yerde karakterin. Falloutlar mesela bunun tersi, önemsiz biri olarak başlayıp hikayenin içine giriyorsun. Divinity de bu ikinci grupta, yazarın tercihi meselesi olarak görüyorum ben, iki tür de keyifli olabiliyor. Önemli olan olayları questleri karakterleri ana hikayeye bağlayabilmekte ki braccus rex line başarılı bi şekilde yapmış bunu.

Cinayet soruşturması sıradan bi soruşturma değil tutarlı bi şekilde main plota bağlanıyor sonunda. Oyunun neresine geldin bilmiyorum da ben cysealı anca bitiriyorum, oyunun başında öylesine duyduğumuz conduit kimdir necidir merak ediyorum şu anda. Hani köye saldıran zombilerden kaçan tavuklara kadar herşey main plota bağlanıyor, unravel ettiğin cinayet değil plot aslında. Ben o açıdan gayet beğendim girişi, alpha dönemindeki gibi source hunter academye saldırı oluyor ve sadece iki acemi recruit kurtulup zandalordan yardım alıyor tarzı bi işleyiş olsaydı o zaman bayık olurdu işte.

Questler birbirinden kopuk değil aslında, lineer yapmamışlar yalnızca. Ama arkaplandaki pattern kendini belli ediyor ilerledikçe.


Bide tabi mortitsin dediği olay var, overland mapin olmaması büyük eksiklik. Basit bi travel ve bi iki random encounterla çok daha "immershun" ekleyebilirlermiş.



asds çok talihsiz bir açıklama olmuş spoiler vermeyim ama bundan daha epik bir hikaye düşünemiyorum sdf. Karakter doğuştan epik zaten.

bi de oyunun sonunda binlerce sene kara ejderle savaşmış kadının bütün combat boyunca 1-2 tier buff büyüleri basması (bless falan) çok komikti gerçekten. 1000 sene kendini bufflayarak hayatta kalmış herhalde hehehe. Böyle saçma şeyler insanı feci soğutuyo oyundan bunu yapcağını kadını hiç dahil etme savaşa daha iyi.

bi de high level crafting sonlara doğru çok manasız bir hale geliyor.
3-4ten sonra ne işe yarıyor tam anlamadım bile.

bi de acayip pp gitmezsen, karakterin genelde karşılaştığı bosslarla falan baya birebir seviyede oluyor o yüzden combatlarda acayip strateji yapman gerekiyor ve uzuyor combatlar bu güzeldi.

genel olarak oyun zevkliydi aslen atmosfer ortam falan ama yine acayipti diyemedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...