Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Seat Leon Yukarı Açılır Kapı....


deathshower

Öne çıkan mesajlar

bence yaptırma....

Hem aracın aerodinamiğine zarar verirsin hemde allah muhafaza kaza anında kapı açılması konusunda sıkıntı yaşarsın

Eğer tüm bunlara rağmen istiyorsan olay aslında basit bir tek menteşeler değişiyor bildiğim kadarı ile

ama paramecium sana daha çok yardımcı olabilir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

deathshower said:

herkese selam arkadaslar..

Seat Leon 1.2 TSI 2011 model aldım. 18 jant,lastik,egzoz var.

aklımda yukarı alıçır kapı yaptırmak var cok güzel duruyor. konu ve fiyat bilgisi açısından 0 durumdayım. yaptıra yada bilgisi olan arkadaşlar benim ile paylaşırlar ise sevinirim.

Saygılar...(tu)


oha lastik ve egzoz mu var arabada ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

deathshower said:

herkese selam arkadaslar..

Seat Leon 1.2 TSI 2011 model aldım. 18 jant,lastik,egzoz var.

aklımda yukarı alıçır kapı yaptırmak var cok güzel duruyor. konu ve fiyat bilgisi açısından 0 durumdayım. yaptıra yada bilgisi olan arkadaşlar benim ile paylaşırlar ise sevinirim.

Saygılar...(tu)


yukarı açılan kapı yaptırmak gibi bir niyetin gerçekten varsa paraya kıy ve LSD kapılardan yaptırt.

neden anlatayım. normalde bu yukarı açılan kapılar ilk lamborgini'ler de yapılan bişey ve bu yüzden lisansı onlara ait.

yani piyasada göreceğin kapılar orjinal LSD marka değilse kullanışsızdır. şöyle izah edeyim..

LSD kapıları lamborgini'nin dizaynının 1-1 aynısıdır, dışa ve ileri doğru değişik bir açı ile açılır böylece inip binerken sorun yaşamazsın



çakma kapılarda genellikle bu mekanizma bu şekilde değil çünkü lisans vs. olaylarından dolayı e bu da arabaya inip binerken cok sıkıntı cıkarır eğer birde uzun boylu isen....

ayrıca LSD kapılar araca özel mekanizmalara sahip olduğu için orjinal kapılarına hiç birşey olmuyor istediğin zaman geri dönüş şansın oluyor yani.

fiyat olarak da 1600-2000 euro arası bişey montajla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok güzel bence, kişiliğini ortaya çıkarır. kızlar rahat bırakmaz.

http://4.bp.blogspot.com/_u-mNjaciU4g/S60g6yWtmKI/AAAAAAAAEEw/ofRtgihUFnM/s1600/14032010512.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/4628/6414bd0kn1jk9.jpg
http://www.modifiyelisahin.com/galeri/yukar%C4%B1-a%C3%A7%C4%B1lan-kap%C4%B1.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mor ve beyazda tam dediğim şey var işte sıkıntılı :)


dediğim gibi illa yaptıracaksan LSD bakacaksın ama kişisel fikrim boşuna para vermeye değmez.

ona para vereceğine üstüne para ekle suspansiyonları güncelle KW falan takıp mis gibi yanlaya yanlaya hava atarsın birazda aracın performansını modifiyeledinmi tadından yenmez.



hesap et :

gürüldeyen bir motor, süper yol tutuş

vs

görenlerin %80'inin aha apaçi diyeceği kapılar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

18 jant varsa zaten 2 sene sonra eline alırsın arabayı. İstanbul yollarına dayanmaz o tekerlek aksamı. 16 jantı taktır. Dışarı çıkan egzosu geri gizle. Varsa body kit falan kaldır. Chip falanda vardır kesin ecu yuda orjinal hale getir insan gibi bin. Yada sat fiyatına göre daha eski ama daha sportif araç al amaç artistikse eğer.Hava atacaksan böyle bi araç en azından daha çok işini görür. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-ferro-motors-2001-bmw-z3-3.0-roadster-hardtoplu-118141611/detay
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi bu yukarı açılan kapı olayına saran adamlar kapının olayını anlamıyo resmen. Lamborghini bunu arabanın şekli itibarı ile icat etmişti. Tavan aşırı alçak, araç geniş, eşik acaip kalın... Normal açılan kapı koysan 2,5 arabalık otoparka girmen lazım :D

Hatta kapı aracın tasarımının tümüyle öyle bütünleşik ki ön tekerleğin kemerinin üzerine iniyor direkt olarak. Böyle kare şeklinde kapıyla yaparsan apaçi falan diye maytap geçerler adamla eheh

Ha, tüm bunlara rağmen kapıyı normal açılan şekilde tasarlayanlar da olmuş. Jaguar XJ220 mesela. upuzun ve baya kalın bi kapı röeeeaaah diye yana açılıyo böyle sdf. Lambo işi hem şova hem pratikliğe çeviriyo işte.

Mesela Mercedes'in martı kanat modeli de aynı şekilde ortaya çıkmış zaten. Onda yukarıda saydığım kısıtlara ek olarak bi de değişik bi gövde tasarladıkları için sıradışı bi kapı eşiği yüksekliği de girmiş işin içine. Normal kapı yapacağın yerin yarı yüksekliğine kadar şasi geliyomuş zaten. 300SL'in en eğlenceli kısmı zaten mini etekli bi hatunun binme/inme anı oluyo sdffdsg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...