Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues


Silphatos

Öne çıkan mesajlar

arcane said:

bu arada oyun betaya açacak kadar ilerledi mi ya? hala combat sistemi tartışılan oyunun betası nasıl çıkıyor ki?


tahmin ediyorum ki tailor olacaksın yine. set satarsan haberim olsun. B)

4-5 tane beta olacak. bu 2 gün sonraki mesela sırf oyunu kurmak, girmek, dolaşmak, ev kurmak falan gibi şeyler için mesela. 2 gün sürecek. 4. betada'de combat açılacakmış mesela.

şaka bi yana iyi bir craft sistemi yapmışlar gibi gördüm. eski tadın birazını bile yaşatacağına dair umutluyum. güzel skiller falan hem class hapishanesi yok hem de yeni çağa ayak uydurulmuş falan.

umutluyum çok (tu) adamlar inanılmaz feedbackle falan çalışıyor. kötü çıksa da üzülmemek lazım hiç. düzeltiyorlar yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kombat olmadan olmaz abi, herşeyi bir yana koyun.

oyunun şu an ki kombatı gerçekten rezalet. tabii ki de daha alpha-beta diye yargılamıyoruz ama ben bu kullandıkları motordan bir şey çıkacağına inanmıyorum.

derinlik, rpg öğeleri, craft falan hiç sorgulamam.

benim için combat iyi değilse, oyun olmamış demektir.

kimse sims'in yerine koymak için beklemiyor bu oyunu. mobilya yapayım, şatomu döşeyeyim bir yere kadar. cesetini dagger ile parçalayamadıktan sonra, kafasını alıp çantama koyamadıktan sonra ceset parçalarıyla yerde komik şeyler çizemedikten sonra beni çeken bir tarafı yok.

1. öğe kombat, sonra üzerine ne koyarsan koy.

http://farm7.static.flickr.com/6187/6116546361_a809257a21.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

deck dediğin gw2 silah / talent-vari bir sistem işte.

kart deck'ini nereden çıkardınız.

kombatı zaten efsanevi kötü görünüyordu.

revamp yaptıklarında nasıl görünüyor olacak onu merak ediyorum.



ya okusana bebeğim sence GW2 ile aynı mı bu sistem, bildiğin deck yapıyorsun. combat başlayınca action bar çıkıyor deckinden random skiller yavaş yavaş DEAL ediliyor ve random action barlara yerleşiyor ve belli bi zaman sonra fade out oluyor. vs.

said:
Upon entering combat, the combat bar slides up. This has between 6 and 12 buttons on it, depending on player skill selection and level. Skills appear on the buttons at a fairly slow and steady pace and then fade out after a decent amount of time (think 10 - 30 seconds). They can be used by clicking on them and dragging them to a specific target or by pressing the matching hotkey (1-10 key,-,+) and tapping space(by default) to execute. Combos can be created by either dragging one skill onto another one or by pressing the matching hotkey followed by the other skills hotkey. Creating a combo skill makes it behave as if it was a freshly dealt skill, meaning its fade out timer is reset. Skills can be discarded to free up a slot by dragging them off screen if the player has a faster deal speed than fade speed for skills.

The speed at which skills appear can be sped up through a learned focus skill and the duration they stay up can also be increased through a different focus skill. If there are no open slots at a given time, then new skills will not deal out until a slot opens up. So players with a slower dealing rate might have to use or discard skill elements just to free up spots for new skills to be dealt out. Each of those two elements has advantages to them, the idea is that players can adjust their deck dealing behavior to match their play style and these values can be tuned on a per deck basis.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

skiller random değil de galiba sıraya diziosun o sırada diziliyor ama yani bildiin deal ediliyor, deal sırası da senin skilline vs. focusına göre mi ne düşüyor.

bilmiyorum belki eğlencelidir ama adamlar demiş zaten FAQ'ın ilk sorusu; bu combat sistemini oyuncular beğenmesse tekrar traditional rpg style a her zaman dönebilriiz, ilk innovative bir şekilde ilerleyelim dedik diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...