Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Half-Life 2 officially gone GOLD!


mayfer

Öne çıkan mesajlar

said:
Sam, 22 Ekim 2004 00:34 tarihinde demiş ki:
bir sürü oyun var böyle sırf grafik ve arabirimi dahi yenilense oynanabilecek..


+1 dememek elde değil..
buradan oyun yapımcılarına sesleniyorum!!:)
(şöyle hexen serisi, heretic serisi, vb. yapılsa fena olmaz heralde. bide hep monkey island 3te kullanılan motorla(rtık motor mu denir ona bilemem gerçi:)) bir grim fandango düşlemişimdir...:))[signature][hline]öss nubisi
hiç bitmeyen efsaneler
MSN:[email protected]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

grim fandango daha yeni bir oyun?
ama evet mi3 ve larry7'nin grafik motoru süperdir..

ancak doom 3 motoruyla bir quake 1+quake 2
hl2 motoruyla bir duke nukem 3, bir blood
hiç fena olmazdı...[signature][hline]I fear no enemy!
I fear not death!
For the khala is my strength!
En Taro Adun!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya kötü çıkmayacaaaaaak. 2 inceleme daha geldi:

SCORE (CZ) : %97
PC Games (DE) : %96

(PC Games DE Türkçe olarak ülkemizde çıkıyor, yani kasım sayısında 16 sayfalık HL2 incelemesi olacak sanırım, yetişmezse Aralıkta sayısında çıkabilir)

Bu 2 inceleme ile inceleme sayısı 8'e çıktı. Ve hepsi en yüksek rakamlarını verdi, düşük skor veren dergi yok!!!
Yani oyun kesinlikle bir başyapıt olacak. Bu 8 inceleme, oyun çıktıktan 3 ay sonra yeni bir inceleme yapılsa dahi fikirlerin değişmeyeceği anlamına gelir.

Bu kadar çok dergi yüksek verirken az puan veren dergi çıkmayacaktır. Oyunun kötü çıkma ihtimali %0'dır. Eskisi gibi iddia ediyorum.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor

[Bu mesaj LathspeLL tarafından 22 Ekim 2004 22:22 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eh zaten kötü çıkmaması lazım da böyle en yüksek puanları hakedecek kadar mı olabilir soru ancak, daha 3 hafta var.. öyle bir havaya sokuyorlar ki yani ne çıksa az gelecek psikolojiye sokuyorlar milleti, reklam geri tepmez umarım.. :)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok bu işlerde rüşvet olmaz, sonuçta sayısız yayın var artık. belli olur normal dışı verilen puanlar ama birbirlerinden etkilenebilirler oyun piyasada yokken dediğim gibi. bellibaşlı yayınların incelemeleri herhangi birinin bakışından daha objektiftir yoksa genelde, bu yazar dediğimiz insanlar üç gündür bu işlerle uğraşmıyorlar yani ve hayatlarını vermişler çoğu.. :) üstüne üstlük de yıllar boyunca sayısız oyunu dikkatli gözlemlemeleri nedeniyle artık belli bir birikimleri olmuş hem oyunlara bakış açısı hem de fikirlerini yansıtabilmeleri bile açısından.. elbette hepsi bir değil ama ben gamespot'ta yazılıp da kendi fikrime uymayan hiçbir inceleme görebilmiş değilim bugüne kadar, yüzlerce okudum belki. özellikle greg kasavin mesela çok net bir şekilde oyundaki sorunları tespit eder ve aynıyla aktarır. kaç defa onun yazısını oyunu kendim bir süre oynadıktan sonra okudum ve benim farkettiğim ancak başka yayınlarda yazıldığını göremediğim noktaları tespit edip yazısında üzerinde durduğunu gördüm. böyle insanlara "rüşvet alıyor olabilirler" diye düşünülmesi ne yalan söyleyeyim, ayıp bile geliyor bana..

gamespot'tan 95 alabilirse o zaman anlarım ki tamamdır bu iş, muhtemelen o yazacaktır.. :)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vaktinde "bütün eleştirmenleri donumda sallarım" tadında mesajlarını bolca gördüğümüz birinden duymak bunları çok ilgi çekici.. :-)[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Half-Life: Source


Daha öncede dediğim gibi Half-Life: Source sadece bir port. Yani CS:S'de ki kadar gelişme söz konusu değil. Süper olacak oynamak.

[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor

[Bu mesaj LathspeLL tarafından 23 Ekim 2004 17:23 tarihinde değiştirilmiştir]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ha G-man'i HL2'deki kadar net görebilirmiyiz onu bilemiyorum ama modellerde geliştirme yapmışlardır heralde diye tahmin ediyorum.

Bence VALve Half-Life: Source'u HL2 çıkmadan 1 hafta evel Steam üzerinden sunmalı. Çok şık olur.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Sam, 23 Ekim 2004 14:36 tarihinde demiş ki:
vaktinde "bütün eleştirmenleri donumda sallarım" tadında mesajlarını bolca gördüğümüz birinden duymak bunları çok ilgi çekici.. :-)


ahaha :)

abi o uzaktan 100 yakından 0 olayını açıklasanıza, nedir yani doom 3 e soylenmiş bir laf ama amaç ne anlamı ne?[signature][hline]if you believe in something, that something begins to gain money...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
lord_elvyn, 23 Ekim 2004 18:24 tarihinde demiş ki:
abi o uzaktan 100 yakından 0 olayını açıklasanıza, nedir yani doom 3 e soylenmiş bir laf ama amaç ne anlamı ne?


ya vakti zamanında, Doom 3'ün grafiklerinin "über ötesi" denmesine karşılık ben öyle ahım şahım efektler görmemiştim, sadece güzel skinler ve ekstra kaplamalar dışında bir yenilik yoktu, beğenmemiştim.
Grafiklerinin uzaktan bakılınca çok hoş göründüğünü, ancak yakından, o büyüsünün kaybolduğunu söylemiştim. Oyunlarda şu an moda ve çok kullanılan directx 9 efektlerinin kullanılmaması, bazı yerlerde duvar ve elektrik kutusu (ya da ne haltsa) texture'lerin gördüğüm en kötü texture'ler olması yüzünden oyunun grafiklerini beğenmediğimi söylemiştim, tek güzel yanının uzaktan tablo gibi durması olduğunu ifade etmek için:
"uzaktan 100, yakından 0" gibi bir cümle kullanmıştım,
Sam madara edip durdu, bazılarının ağzına da sakız oldu bu laf :)[signature][hline]I fear no enemy!
I fear not death!
For the khala is my strength!
En Taro Adun!


[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 23 Ekim 2004 18:42 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bone'un "uzaktan bakınca 10 verdim ama yaklaşınca 0, hadi 7 verdim gitti" lafı bill gates'in "640kb ram herkese yeter" sözünden sonra tarihi öneme haiz ikinci tespittir.. yazıldığı dakikalarda birinci elden okuyabildiğim için hamdediyorum hergün, torunlarıma anlatacağım savaş hikayelerim yok ama bu var!

bone bey bütün bilgisayar grafikleri tarihi boyunca sprite, doku ve bilumum vertex olmayan görüntülerin yaklaştırıldığı zaman kalitesinin düşmediği tek bir oyun oynayabildi herhalde ki böyle bir yorum yaptı, kendisine sormuştum "bu oyun nedir?" diye ama birşey duyamadım henüz.. :-) hl2'nin öyle olacağını iddia ediyordu ama görüyoruz ki öyle birşey sözkonusu değil, macromedia grafiklerinin bir türevi 3d motorlara uygulanmadıkça da göremeyeceğiz muhtemelen..

yani özetle "uzaktan 10 yakından 0 verdim" sözünün türkçeye çevirisi "gözünün üstünde kaşı var o yüzden beğenmedim" demektir.. :horace:[signature][hline]Elder Scrolls forumunda ES4'ü niye multiplayer özellikli istemediğini izah eden MutantPenguin demiş ki:
People suck, if I want to game I'll do it with/against circuit boards and lines of C++ that know how to RP, not people that don't know how to string a sentence together.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Uzaktan 100, yakından 0 sözüne o zaman katılmıştım, hala katılıyorum. Doom3'te nesnelerin yanına gittiğinizde detaysız ve hatta bazen ne olduğu anlaşılamayan görüntüsü sonucunda o laf söylenmiştir ve son derece doğrudur.

CS: Source'ta yerde falan duran bidonların, kutuların, mevye sepetlerinin yanına gittiğinizde acaip bir detay kaybı olmuyor ama D3'te oluyor. Bu tartışma gereksiz bir tartışma, farkı anlamayan insanlar ancak sakız eder o lafı.[signature][hline]LathspeLL
Taurelilomea-tumbalemorna Tumbaletaurea Lomeanor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...