nutella yerim Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 ergenekoncular yine kızmıs, babalar gibi satılacak tabi her karışı ülkenin, komünist misiniz ?
Archangel_ Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 bi tek duble yol yaptık diye övünüyolardı, onu da sattılar.
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 dusuncelihayvan said: Abi yıllık maliyeti 430milyon liraymış Köprülerden gelen para da yıllık 400 milyon liraymış 2001-2012 arasında 3.49 milyon dolar para kazandırmış. Şimdi 25 yıllığına kiraladılar. İyi oldu sanki. Ne biliyim bu özelleştirme konusunda çok kararsız kalıyorum genelde =) bi yandan devlet uğraşmasın diyorum diğer yandan tamamiyle kapitalizm çöküyor devlet üzerine 430 milyon maliyet derken? yalandır, şeritleri bile boyamıyorlar ne maliyeti olacak
aquila Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 calissalar cikicak olan maliyettir o.
liberal Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mighty_THoR said: dusuncelihayvan said: Abi yıllık maliyeti 430milyon liraymış Köprülerden gelen para da yıllık 400 milyon liraymış 2001-2012 arasında 3.49 milyon dolar para kazandırmış. Şimdi 25 yıllığına kiraladılar. İyi oldu sanki. Ne biliyim bu özelleştirme konusunda çok kararsız kalıyorum genelde =) bi yandan devlet uğraşmasın diyorum diğer yandan tamamiyle kapitalizm çöküyor devlet üzerine sanmam abi o kadar olacağını. 10 yıllık maliyeti 430 milyon liradır. Ya da yaptıkları yollarıda 10 yıla bölmüşler o çıktı heralde.
Joker Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 ya biri doğru rakamları bulsun sikEpilasyon'a uğramayalım.
Suark Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 yav zaten koşullu vermişlerdir kiralık nolacak, bin tane regulasyon bin tane ceza yapıştırırlar her sene herkes kazanır.
SeaGle Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Haci simdi siz her gun saatlerce trafikte beklediginiz koprulere bi de para mi oduyosunuz ya sdgsg. Istanbul cidden cok rerero.
kolektifinsan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 "köprü ve otoyollar bundan sonra profesyonel olarak yönetilecek, halkımız daha iyi ulaşım hizmeti alacak"
ahmedinejad Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2012 daha iyi işletileceği kesin de çok ucuza gitmiş.
kavurma Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 ücret tarifesinin kontrolü karayolları genel müdürlüğünde olacakmış, vatandaşın üstüne fazla çökemezler bu sayede. vergiden alacağını alıyor zaten devlet baba.
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 demek devlet kontrol edecekmiş fiyatları, bu inancın için yapılabilecek tek hareket var.
Marty Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 kavurma said: ücret tarifesinin kontrolü karayolları genel müdürlüğünde olacakmış, vatandaşın üstüne fazla çökemezler bu sayede. vergiden alacağını alıyor zaten devlet baba. ahahaha
manve Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 devlet tek basina sikici oldugunu dusundugu her sektorde threesome olayina girismis
Bone Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 "nutella yerim" said: ergenekoncular yine kızmıs, babalar gibi satılacak tabi her karışı ülkenin, komünist misiniz ? servet düşmanı olmayın olm. koç ve ülker almış. koç'un geçen gün fetullah gülen'e yalakalık yapmasının sebebi belli olmuş. fakir ve orta sınıf çalışsın zenginler para kazansın. zenginler para kazansın diye çalışalım biz. zenginler daha çok zengin olsun, hakediyorlar çünkü. çalışmak istemeyen de zengin olsun kardeşim, bu kadar basit. bak mesela koç'a, koç gibi adam maşallah.
Rewendor Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Toplam özelleştirme parası 5,72 milyar dolar diye bir rakam okudum ben de ne kadar doğru emin değilim.
toggie Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 forgiver said: 2012 yılı gelir 760 milyontl dogru rakam bu. bi de rewendor'un dedigi de dogru, ihalede verilen teklif. karlı bir satıs mı, zararlı bir satıs mı siz karar verin. birileri yiyecek gene suphesiz :)
Rewendor Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 basit bir hesapla 5720*1,8/25 'ten yılda 411.8 milyon tl'ye denk geliyor. 760 - 412 desek 348 milyon tl gibi bir fark var ortada. Zaten birebir olmasını beklemezdik, o zaman kim niye satın alıp da vadesiz 25 senelik borç versin devlete. Ama arada %40'lık bir fark olması da fazla yüksek bir oran. Tabii gelir denmiş, gider ne kadardır köprü ve otoyol için, o da ayrı bir konu. Eğer 760 milyon gelirin yanısıra 160 milyon gider varsa mesela, yuvarlak hesap 600 milyon net kar desek, 190 milyon tl yıllık eksikle parayı peşin almış oluyor devlet. Aslında iyi kullanılsa o zararı çıkartabilir o para, akıllıca yatırımlarla daha fazla kar getirebilir, ve akıllı bir hamle olabilir. Ama tabii ki iyi kullanılmayacağını biliyoruz. Bir de 160 milyon tl gider var mıdır? Bence o kadar yoktur.
Laorx Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 forgiver said: 2012 yılı gelir 760 milyontl gider neymiş?
Quadrophenia Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 kavurma said: ücret tarifesinin kontrolü karayolları genel müdürlüğünde olacakmış, vatandaşın üstüne fazla çökemezler bu sayede. vergiden alacağını alıyor zaten devlet baba. Ahah buna inanıyor musun gerçekten? Adam o kadar parayı verdiği hizmetin fiyatını kontrol edemeyeceği halde bayılacak yani?
Mino Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 "Yetmez ama evet" hı hı... Zorla barbar yapacaklar insanı.
Marty Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 acaba vatandasi devlet mi yoksa ozel sektor mu daha cok sever?
Bone Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2012 devletin vermesi zorunlu olduğu hizmetler olduğundan (gerçi türkiye'de hükümet yüzünden geçersiz oluyor bunlar) sevip sevmemesi önemli değil.
Öne çıkan mesajlar