Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Lost Shores - Tüm Detaylar


Makarov

Öne çıkan mesajlar

Fractals of the Mists Üzerine


Takımımın bir görevi var.

Bu görev, hepinize hem eğlenceli, hem ödüllendirici, hem de zorluk seviyesi yüksek olan, muhteşem bir yüksek seviye dungeon tecrübesi sağlamak! Ve sanırım uzun saatler ve sıkı çalışma sonrasında bu amacımıza ulaştık. Yeni dungeon’umuzu sizlerle tanıştırmaktan gurur duyuyorum: Fractals of the Mists!
[video]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=z78-u18is_g?feature=oembed" width="459">



Bu dungeon Guild Wars 2’de şimdiye kadar oynamış olduklarınızdan çok farklı bir şey. Bir dizi mini dungeon’lardan oluşuyor, ki biz bunlara fraktal, yani bir nevi parçacık diyoruz. Bu fraktaller, cesur Asura araştırmacısı Dessa tarafından stabilize edilen zamana ait parçalar, Mists’e ait dilimlerdir. Bu zaman parçaları ilk Guild Wars’ı oynamış oyuncuların aşina olabilecekleri bazı bölümlerken, bazıları da yine zamana ait, ama ilk oyunda doğrudan görülmemiş olaylardan oluşmakta. Bu derleme olayı sebebiyle de her fraktal, teması, mekanikleri ve sanatsal görünüşü bakımından bir diğerinden bağımsız, ayrı bir tecrübe sunuyor.

Fractals of the Mists’e party’nizi topladıktan sonra Lion’s Arch’daki bu yeni Asura Gate’den geçerek girebileceksiniz.


Diğer dungeon’ların aksine Fractal of the Mists’e girebilmek için herhangi bir level’da olabilirsiniz. Bu dungeon’a bütün oyuncuların girebilmesi için World-vs-World tarzında bir sidekick sistemi oluşturduk. Ama dungeon’un hedeflediği kesimin 80 lvl olduğunu da göz önünde bulundurmanızı isteriz. Düşük seviyelerde buraya girmek korkaklara göre bir iş değil.

Portal’dan içeri girdiğinizde Mistlock Observatory’e ışınlanacaksınız, burası Dessa tarafından Mists’in içinde oluşturulmuş güvenli bir mekan. Buradan ilk fraktal setinize başlayacaksınız. Rasgele seçilen üç mekana buradan gönderileceksiniz ve bu üçünü de bitirdiğinizde tekrar Mistlock Observatory’e döneceksiniz. Bunun yanı sıra her ikinci dönüşlerinizin öncesinde “boss fraktal” ile karşılacaksınız. Bu boss oyundaki diğer world boss’lara yakın zorlukta.

Anlaşılır görünüyor, değil mi? Yalnız bu dungeon’u benzersiz yapan bir mekanik daha var.

Fractals of the Mists’i daha zor yapmak için, siz burayı her ziyaret edişinizde dungeon’un zorluk seviyesi bir miktar daha artacak. Evet, zorluğu artan bir dungeon! Bu dungeon sizin progress’inizi hatırlayacak ve giriş yaptığınızda dungeon’un zorluğunu, party’deki level sıklığı hangi aralıktaysa ona göre ayarlayacak. Ama level skalası yükseldikçe dungeon daha da ödüllendirici bir hale gelecek. Fractals’de ilerleyebilmek için ciddi bir yeteneğe ve sağlam taktiklere ihtiyacınız olacak. Bir noktaya vardıktan sonra hayatta kalabilmek için ise Ascended item’ler ve Infusion’lar artık elzem bir hal alacak. Bu yeni gear tipi hakkında daha fazla şeyler öğrenmek için bu blog post’unu okuyabilirsiniz.

Mists’te görüşürüz...

Alıntıdır ;Kaynak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

milletin mutsuz olduğu şey gelen 2 item değil, gelenin çok güçlü yapması yapmaması da değil. daha önce kendi dedikleri, koydukları manifestodan çıkmaları, yalan söylemeleri. age of kenanda kimse 100 tane fare kuyruğu toplamak istemiyor, toplatmayacaz deyip ilk expansionda 1000 token topla dediydi. daha güçlü item talep eden yoktu benim bildiğim forumdan gördüğüm. Daha zor ulaşılır item istiyorsan exotic legendary arasına kimse koyma demiyor, koy. ama niye ona daha üst stat verip "mecbur " edersin anlaşılır değil. gorseli farklı, janjanlı olsun yeter
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Koydukları manifestodan zaten çıkmadılar mı?

Skill > item değil zaten oyunda.
Class dengeside yok
yok 5 kişi 50 kişiyi tutabilecekmiş çok taktikselmiş geyikleride fos çıktı.


Çoğu insan zaten fashion wars diyor, adamlar item getiriyor o da olmuyor.

Legendaryleri çok erken getirdiler aslında. Onları bekletip dmglarını yüksek yapmaları lazımdı. Şimdi silah çıkartsalar da legendaryden iyi yapma şansları yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

samaella said:

Koydukları manifestodan zaten çıkmadılar mı?

Skill > item değil zaten oyunda.
Class dengeside yok
yok 5 kişi 50 kişiyi tutabilecekmiş çok taktikselmiş geyikleride fos çıktı.

...quote]

bahsettikleri şu olabilir:

geçen haftasonu bizim towerlardan bir tanesine gelmişti kalabalık bir grup. düşmandan kaçarken kuleye sığınana 3 kişi. arrow cart ile adamları geri püskürttük :P

oyun yeniyken mühendis charım ve mortarıyla, bir grup oyuncuyla kendimizin 2 katı belki 3 katı bir gruba karşı köprüyü tutmuştuk.

oyunu ben de bıraktım o başka mesele :) arada giriyorum sıkılınca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Siz tutamıyorsunuz diye kimse tutamıyor diye bir şey yok.Gayet de skill>item.
Item peşinde koşma durumu ile ilgili de forumda şöyle bir yazı var.Design director yazmış.


Our goal is not to create a gear treadmill. Our goal is to ensure we have a proper progression for players from exotic up to legendary without a massive jump in reward between the two. We will slowly add the remaining ascended gear items and legendary items in future updates to allow people time to acquire them as we add exciting new content that deserves exciting rewards. We will not be adding a new tier of gear every 3 months that we expect everyone to chase after and then get the next set and so on.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o yazı özünde " our goal is to create item treadmill but we won't call it item treadmill cuz its a bad word." diyor. exotic legendary arasında fark yokken stat olarak ne progressi ekliyonuz diye sordu millet cevap yok henüz. şu habere kadar güzel güzel oynuyorduk, bayaa can sıktı. neyse arena laftan anlama konusunda daha başarılıdır, görecez nasılsa
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence infusion tarzi bir olayda 3wlere gelmeli sadece orda kullanilicak bir set bonus felan tarzi ne bilim daha cok supply tasimani artiricak vb. Ve ordaki progressinle onu alabilicen madem pvp only takilanlar aglasio onlarada bole bisey sunarsin dengelersin.

Su oyunda progress olmasin kasicaksak itemin tipi icin kasalim demek cok sacma gelio bana wow gibi olmasin eyvallah ama bi yere kadar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Geliyor

PVP notları;

Guild Wars 2>News>PvP November Update
PvP November Update
by Jonathan Sharp on November 15, 2012

Temple of the Silent Storm

With this week’s patch, you will be able to play a beta version of our new PvP map – Temple of the Silent Storm.
We’re really trying to push the verticality of the map. Taking inspiration from many of the shooting games that we’ve enjoyed, we created a map that has some of the vertical play normally seen in shooters, but still has strong regions of the map that play off our active combat and RPG elements.
The secondary mechanic for this map revolves around channeling different buffs throughout the map. These buffs will have different effects on the game:
Meditation on Ferocity: Bonus +3 team points when anyone on your team earns a kill. These can stack, which means that if you have both buffs, your team can earn 11 points for a kill! There are 2 of these buffs; one on each team’s side of the map.
Meditation on Stillness: Cap points give you 2 points per pulse instead of 1.
Meditation on Tranquility: Resets all cap points and gives them to your team. This meditation will only come up once the game has been running for a while, and it only appears once each game! If you’re really behind and see this meditation come up, grab it, because it could swing the outcome of the game!








sPvP Daily and Monthly Achievements

We’ll also be introducing daily and monthly Structured PvP achievements with this patch.
Daily Achievement:
Caps: 3
Kills: 5
Matches: 3
Top Stat: 1
Rewards:
1 x Glory Boost
1 x Tourney Ticket
Monthly Achievement:
Kill Variety: 8 unique professions killed
Rank points earned, organized in four levels: 200, 400, 800, 100
Tournament wins: 3
Monthly matches won: 10
Rewards:
5x Glory boosts
5x Salvage Kits
10 x Tourney tickets
New PvP Stats

The PvP hero panel now has more stats! You can access these stats by pressing the crossed swords icon in the top left-hand corner of your screen.
The current stats tracked are now:
Games played
Games won
Tournaments played
Tournaments won
Top stats awarded
Favorite profession
Favorite map
Glory
Qualifying points

Paid tournaments also provide each finishing place a small % chance to win gems in the following amounts. The chance of winning one of these is approximately 1 in 4. No player can win twice.
10 gems
35 gems
80 gems
120 gems
1000 gems

Smaller Changes

We’ve reorganized the PvP browser hot-join maps so that some are 5-on-5 and some are the current 8-on-8. We’ve made this change so that people who want to play 5-on-5 instead of 8-on-8 in public maps have the option to do so.
Players will also be able to use /rank in the PvP lobby to show off their PvP rank! While this can’t be used in matches (we don’t want people confusing them with finishing stomps) we wanted people to be able to show off how awesome they are in PvP.
That’s it for now! Stay tuned and I’ll keep you guys updated as things are added to structured PvP!

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her şeyi geçtim içinde 3 tane wisp toplayıp onları bir ağaca yerleştirmeli olan dugneon kadar sinir bozucu bir şey görmedim.

Yapmayanlar için özet olarak, haritada 3 tane wisp yerleştirilecek ağaç var. Bir de 3 ayrı noktada bu wispler var. Sıkıntı 3ünü ayrı ayrı alamıyorsunuz. 3 kişi aynı anda alacak ve 30 saniye içinde onları yerleştirecek. Daha sıkıntısı, haritada yollar kapanıyor, yollarda görünmeyen tuzaklar var ve moblar işin cabası. 40 dakika kadar bununla uğraştık ve en sonunda becerdik. Sonraki boss dövüşü sadece 5 dakika sürdü -_-

Diğer yaptıklarımdan biri Asuraların piramidine benzeyen bir alanda geçiyordu. O hoş olmuş, atlamalı zıplamalı vurdulu kırdılı.

Birinde de devasa boyutta silver surfer kurtarıyoduk o da ciddi takım oyunu istiyodu :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...