The Lost Shores - Tüm Detaylar
Skill > item değil zaten oyunda.
Class dengeside yok
yok 5 kişi 50 kişiyi tutabilecekmiş çok taktikselmiş geyikleride fos çıktı.
Çoğu insan zaten fashion wars diyor, adamlar item getiriyor o da olmuyor.
Legendaryleri çok erken getirdiler aslında. Onları bekletip dmglarını yüksek yapmaları lazımdı. Şimdi silah çıkartsalar da legendaryden iyi yapma şansları yok.
Koydukları manifestodan zaten çıkmadılar mı?
Skill > item değil zaten oyunda.
Class dengeside yok
yok 5 kişi 50 kişiyi tutabilecekmiş çok taktikselmiş geyikleride fos çıktı.
...quote]
bahsettikleri şu olabilir:
geçen haftasonu bizim towerlardan bir tanesine gelmişti kalabalık bir grup. düşmandan kaçarken kuleye sığınana 3 kişi. arrow cart ile adamları geri püskürttük :P
oyun yeniyken mühendis charım ve mortarıyla, bir grup oyuncuyla kendimizin 2 katı belki 3 katı bir gruba karşı köprüyü tutmuştuk.
oyunu ben de bıraktım o başka mesele :) arada giriyorum sıkılınca.
Item peşinde koşma durumu ile ilgili de forumda şöyle bir yazı var.Design director yazmış.
Our goal is not to create a gear treadmill. Our goal is to ensure we have a proper progression for players from exotic up to legendary without a massive jump in reward between the two. We will slowly add the remaining ascended gear items and legendary items in future updates to allow people time to acquire them as we add exciting new content that deserves exciting rewards. We will not be adding a new tier of gear every 3 months that we expect everyone to chase after and then get the next set and so on.
Su oyunda progress olmasin kasicaksak itemin tipi icin kasalim demek cok sacma gelio bana wow gibi olmasin eyvallah ama bi yere kadar.
Geliyor
PVP notları;
Guild Wars 2>News>PvP November Update
PvP November Update
by Jonathan Sharp on November 15, 2012
Temple of the Silent Storm
With this week’s patch, you will be able to play a beta version of our new PvP map – Temple of the Silent Storm.
We’re really trying to push the verticality of the map. Taking inspiration from many of the shooting games that we’ve enjoyed, we created a map that has some of the vertical play normally seen in shooters, but still has strong regions of the map that play off our active combat and RPG elements.
The secondary mechanic for this map revolves around channeling different buffs throughout the map. These buffs will have different effects on the game:
Meditation on Ferocity: Bonus +3 team points when anyone on your team earns a kill. These can stack, which means that if you have both buffs, your team can earn 11 points for a kill! There are 2 of these buffs; one on each team’s side of the map.
Meditation on Stillness: Cap points give you 2 points per pulse instead of 1.
Meditation on Tranquility: Resets all cap points and gives them to your team. This meditation will only come up once the game has been running for a while, and it only appears once each game! If you’re really behind and see this meditation come up, grab it, because it could swing the outcome of the game!
sPvP Daily and Monthly Achievements
We’ll also be introducing daily and monthly Structured PvP achievements with this patch.
Daily Achievement:
Caps: 3
Kills: 5
Matches: 3
Top Stat: 1
Rewards:
1 x Glory Boost
1 x Tourney Ticket
Monthly Achievement:
Kill Variety: 8 unique professions killed
Rank points earned, organized in four levels: 200, 400, 800, 100
Tournament wins: 3
Monthly matches won: 10
Rewards:
5x Glory boosts
5x Salvage Kits
10 x Tourney tickets
New PvP Stats
The PvP hero panel now has more stats! You can access these stats by pressing the crossed swords icon in the top left-hand corner of your screen.
The current stats tracked are now:
Games played
Games won
Tournaments played
Tournaments won
Top stats awarded
Favorite profession
Favorite map
Glory
Qualifying points
Paid tournaments also provide each finishing place a small % chance to win gems in the following amounts. The chance of winning one of these is approximately 1 in 4. No player can win twice.
10 gems
35 gems
80 gems
120 gems
1000 gems
Smaller Changes
We’ve reorganized the PvP browser hot-join maps so that some are 5-on-5 and some are the current 8-on-8. We’ve made this change so that people who want to play 5-on-5 instead of 8-on-8 in public maps have the option to do so.
Players will also be able to use /rank in the PvP lobby to show off their PvP rank! While this can’t be used in matches (we don’t want people confusing them with finishing stomps) we wanted people to be able to show off how awesome they are in PvP.
That’s it for now! Stay tuned and I’ll keep you guys updated as things are added to structured PvP!
Edit yok ya düzelme felan lagfest yalan olduk sdf
Yapmayanlar için özet olarak, haritada 3 tane wisp yerleştirilecek ağaç var. Bir de 3 ayrı noktada bu wispler var. Sıkıntı 3ünü ayrı ayrı alamıyorsunuz. 3 kişi aynı anda alacak ve 30 saniye içinde onları yerleştirecek. Daha sıkıntısı, haritada yollar kapanıyor, yollarda görünmeyen tuzaklar var ve moblar işin cabası. 40 dakika kadar bununla uğraştık ve en sonunda becerdik. Sonraki boss dövüşü sadece 5 dakika sürdü -_-
Diğer yaptıklarımdan biri Asuraların piramidine benzeyen bir alanda geçiyordu. O hoş olmuş, atlamalı zıplamalı vurdulu kırdılı.
Birinde de devasa boyutta silver surfer kurtarıyoduk o da ciddi takım oyunu istiyodu :D
Öne çıkan mesajlar