barbu Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 çok kalabalık şehir. biraz insan gitse adam olacak da böyle olmuyor işte.
goldbären Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 dassaaayı gönderdik kaldı 14.999.999
SeaGle Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Bahnlari napicaz lan ahlaksizligini alalim.
dasaaa Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 lan senin sevgilin falan var ne yapıcaksın ahlaksızlığını ki?
SeaGle Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Ya abi onu karistirma simdi, muhendislik yapiyoruz surda.
dasaaa Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 abi bahn'da mühendislik yap. daha mantıklı.
SeaGle Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Fantezi muhendislik yap diyosun, o da iyi.
coco Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 AHL'nin kapatılması ulaşım açısından sıkıntı yaratacak evet :( ancak çok önemli bir sorun var ortada gerçekten, özellikle rüzgarlı ve yağışlı havalarda AHL'ye inenlerinizin hepsi tecrübe etmiştir; iniş esnasında etraftaki binanların camınızın bir dibinde bir uzağında olduğunu.. korkunç bir his verir her zaman bana özellikle gece ise.. yani demek istediğim etraftaki yapılar- ne kadar çok(!) yüksek olmasa da - gerek safety gerek security açısından tehlike arz ediyor. o sebeple karar çok da mantıksız değil eğer ki o yapıları tasfiye etmek gibi alternatif bir karar almayı tercih etmiyorlarsa.
Karea Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 mania olayı farklı hesaplanıyor size yüksek görünse de o binalar belirlenmiş limitlerin altındadır. gerçi burası türkiye belli de olmaz sdf
dasaaa Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 kai tak ın kapatılma sebeplerinden birisi şehirleşme idi. sadeceşehirleşmeye bu kadar öncelik tanınması hoş değil. harbiden ağaç kalmayacak
Karea Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 bir de rant vs falan denmiş de AHL şu an limitlerinin üzerinde çalışıyor, limanı daha geliştiremiyorsun da etrafı dolu, kapasite artırımı lazım istanbul a 2 meydan yetmiyor ki zaten sabiha ile ahl nin yaklaşmaları birbirinin içine giriyor binbir takla atarak atılıyor o trafik , ve buna rağmen ahl bu yaz 2-3 kere rekor kırdı trafik sayısında. ve bu trafik her gün katlanarak artıyor. yani istanbula yeni bir havalimanı şart.
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Selam, Yeni havalimanı taş ocaklarının oraya yapılacak tarzı bir şey söylenmişti. Ayrıca AHL'de 2,5 olan pist sayısı 5 veya 6 olacak denildi. Sabiha'dan AHL'e aktarma yapanlara yarayacak bu gelişme. Saygılar.
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 AHL'nin kapatılması mantıklı bir karar. Yapıldığı zaman dışarıdaydı artık şehrin göbeğinde kaldı. Üstleik daha fazla büyütülemiyor ancak istanbul'un yeni pistlere ihtiyacı var. Ayrıca kötü havalarda sağlıklı iniş yapılamıyor. Havalimanları devasa kütleli yapılar. Şehir içinde olmaması gerekiyor ama örneğin AHL'ye bile taksim'den havataş rantı ile gitmek zorundasın ki sağlam fiyatlar. Kuzeye yapılacak havalimanı 30dk gibi bir sürede metro ile tek taksim'e bağlanacaksa muhteşem olur ki sanmıyorum.
Feamer Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 düzgün bir fuar alanı yaparlarsa, parklı marklı güzel olur
vaperon Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Yok. Ağaoğlu oraya yine bu deel, bu deel, bu bizim köyden deel diye Küçükçekmece 1454'ü diker işte. :D
Myshkin Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Yenisinin isminin 1453 vs. gibi leş ve yeto olmayacağını düşünen var mı
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Ayrıca evet Türkiye'nin fuar alanlarına kongre merkezlerine çok ihtiyacı var. Dünyada ilk 10 da bile değiliz deli gibi kazancı var fuarın. AHL fuar alanı yapılırsa çok iyi olur. ayrıca tabiki yeni havalimanı adı kesin bir osmanlı padişahı falan olacak. Said-i nursi bile olabilir.
Myshkin Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Kısa süre önceye kadar Ankarada yeterli büyüklükte kongre salonu bile yoktu yalnız asfdsgsdfaf
hamsilipilav Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 ulan şehrin dışında diyorsunuz da avrupada x şehrinde bin uçağa şehrn dışında e tamam ulan zaten şehrin dışndan içine girmek max 20dk sürüyor el kadar şehirler hepsi. bi bilet parasıda havaalanına gitmeye veririz artık
kavurma Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 ankete neden evet dediğimi bile sorguladım abi ne biçim soru bu, taksim meydanından uçak mı kalksın?
-Deno- Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 bana göre havaalanları şehir dışında olmalı. bitmek bilmeyen bir insan ve araç trafiğinden bahsediyoruz sonuçta. istanbul gibi metrekare başına 17 kişinin falan düşen bir şehirde bir de havaalanının insan ve araç trafiği eklenirse düşünemiyorum yani. tabi şehir dışında olacaksa da ebesinin nikahında olmamalı. ulaşım gerek metro, gerek metrobüs hatta mümkünse deniz yoluyla bile sağlanabilmeli. atatürk havaalanı o açıdan iyiydi, karşı oturan biri bile bakırköy üzerinden hızlıca gidebiliyordu. havaalanları önemli bence bir şehrin finansal gücünü göstermek için, büyük bir iddaymış ama en işlek havaalanı olmak. jkf'yi, heathrow'u nasıl sollayacak anlamadım.
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 İstanbula 3 havaalanı olması durumunda hava trafiği sorun yaratıyor o yüzden Atatürk havaalanını kapatmamız lazım vs gibi bişiler diyorlardı dün gece.
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Mesaj tarihi: Kasım 5, 2012 Selam, Şehir dışında olmasının bir diğer avantajı da uzuuun yollar neticesinde ulaşılabilmesi. Böylece akrabasını, eşini dostunu bekleyenler için daha fazla yol kenarı park alanı oluşacak. Saygılar.
Öne çıkan mesajlar