Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 8 kisilik amator kadronun bole buyuk projeye yetemiyicegini kestirmek icin uzman olmaya gerek yokki, celebrity voice acting kasarsin ama en azindan bi beta cikarirsin oyunu ondan sonra seslendirme eklersin hani, ortada hicbirsey yokken dogru durust hayvan gibi kadroya parayi dokersen markeing stunt olarak algilar tabi insanlar, seslendirmeden once para dokemeleri gereken baska yerler var hani oyunun kendisi gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Gerçekten adamların 8 kişi olduğunu zannetmiyorsun dimi? Cloud Imperium Games Corporation Behaviour Interactive Turbulent CGBot IllFonic Unconfirmed independent contractorsEdit Incan Monkey God Studios Massive Black Conley Swofford Media Crytek IllFonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Laurelin Okudun mu leopar ne demis? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Celebrity voiceacting/mo-cap performance: Strech goal= Yani adamlarin yapmaya soz verdigi bisey. Yapmasalar "soz verdikleri seyleri yapmadilar" diye aglanacak. 8 Kisi derken amator kadro olduklarina dikkat cekmek istemedim, cunku adamlar amator kadro degildi (o 8 kisinin neredeyse tamami Origin ve Digital Anvil'de calismis oldukca tecrubeli adamlardi) 8 kisi derken anlatmak istedigim sey adamlarin projesi baslangictan itibaren olusan ilgi nedeniyle inanilmaz bir degisime ugradi, 8 kisi/6 milyon dolar butceden 270 kisi/92 milyon dolar butceye cikmak oyle kolay bi olay degil. bu surecte bir kisim dizayn MECBUREN degisti. bir kismi sil bastan yapildi. bu yazdigim degisimler proje gecikmelerinin bir numarali nedeni. ancak sunu soyleyebilirim ki bu degisimlerin cogunlugu tamamlandi ve proje artik rayina doner gibi oldu. sosyal modulun zamaninda cikmasi buna bir ornek. ancak dedigim gibi herkes kendi incelemeli ve kendi kararini vermeli. cunku su projenin bilgisayar oyunlari tarihinde bi esi benzeri yok, ne proje boyutu olarak ne de hedef olarak. daha once buna benzer herhangibir proje yapilmadigi icin de sonuc ne olacak tam olarak kestirmek mumkun degil. ama benim icim rahat sdf Sincerely Yours, Chris Roberts Leopar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 12, 2015 cıksın artıkta alalım ya, sırf immersion için alıcam ben. dogfight çok sıkıcı gozukuo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
serkanay Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 İlk kickstarter başladığındaki video vardı. Bir motership içinden gemiyle havalanma falan filan. O olcak mı yaw hiç bi yerde göremedim? "Bi organizayona bağlı olmak o organizasyonun mothership i ile seyehat. Başka bir orgaizasyon mothership ile karşılaşıp savaşma. Multicrew görev ile ya mothership te görev alma yada combat ship ile dogfight" direk wet-dream... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 squadron 42 dedigin sanirim, single player olan oyun, starcitizen in bir parcasi olacaktir kesinlikle o dediklerin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Leopar said: bunlar isin hikayesiyse isin asli nedir? adamin sana acip kod gostermesini mi bekliyorsun? adam "soyle olucak, boyle olucak" diye acikliyor iste feature'larini bilmemnesini senin tutarsizlik dedigin seyler butce artisi ve talebin degismesiyle degisen dizaynlar, onlarin yapilip yapilamayacagini da tarafsiz olarak olcmeye ne benim ne de senin development tecrubemiz yetmez. adamlar kickstarter campgain bittiginde 8 (EVET YAZIYLA SEKIZ) kisilerdi, kendilerinin bile inanamadigi kadar ilgi gorduler. izin ver de az bi esneklikleri olsun o kadar. yok hikaye derken, hikaye anlamında hikaye diyorum. mesela en ykaın ornek eve, orda ekonomi kaynan sistemi nasıl işliyo yıldız sıstemlerı nasıl ayrısıyo gezegenler meteorlar ayvlar istasyonalr ne ise yarıyo vs vs hepsi o veya bu sekilde cözülmüş, bi sistem var ortada. bunda hiçbişi yok, hikayesi var sadece, cokzel olcak diyolar o kadar. kargoay gidince kargoyu görebilcekmişim alıp itebilcekmişim işin hikayesi, market sistemini ansıl yapıcaksın, alıs satıs nasıl olacak, kendi kendine bir borsa olusabilcekmi, sistemler arası mal trafiğin ansıl olacak, kaynak yönetimi tüketimi nasıl dengelenecek, üretim nasıl olacak bunlar hiç yok. varsa yoksa hikaeye var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Abi o saydıklarının cevapları hep forumlarında verilmiş var, bir gir bak istersen. Zamanında ben baya gezmiştim şu an hatırlamıyorum götümden atıp sonra yanlış bilgilendirmeyeyim. Oyun kesin çıkacak da vadedilen kalitede ne kadar olur bilmiyorum. Muh immersion'dan ziyade trade/pvp falan nasıl olacak, resourcelar nasıl olacak, inflation'la nasıl başa çıkılıyor, insanlar 200k dolar verip kocaman flagship'i 3 sene insurelu alıyorlar falan, bilmiyorum yani bir sürü şey çökebilir. En en korkuncu engine, her videoda kasıyor. Sadece pre-rendered gemi reklamı videolarında kasma yok dfg. Ünlü voice actor geyigi tamamen "Abi valla scam değil ne saçmalıyorsunuz alın şunu susun" mevzusu başka birşey değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Hani insanlar sanıyor ki ABİ AŞIRI DETAYLI MODELLEMİŞLER GRAFİKLER İNANILMAZ ÜF. Lakin o öyle yürümüyor işte, sistemler ve engine onu kaldırmıyorsa SILKY SMOOTH 15 FPS'le oynuyorsun DayZ gibi. Ki DayZ baya düzeltti FPS'i. O network bubble'da kaç gemi olacak mesela, EVE'de binlerce insan oluyor tamam grafikleri buna müsait ama 10 gemiyle dolarsa o bubble o geniş MMO hissini almana da imkan yok. Bilmiyorum çok büyük engeller var önlerinde, 3 gemili combatta kasan oyun 20 tane gemi olunca epilepsi geçirmesin masa kuzeni gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 evein grafikleride hiç azımsanacak deil hani, eskiden efektleri kötüydü onuda düzelttiler, gemilerini bak bak doyma zaten. ha hçi animasyon yok tabi evede, ordan yırtıyo zaten kalabalıkta Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Modelin detayını geçtim fizigi ve particle effect falan var, gemin parçalınıyor vuruldugu yerden etc. Çok büyük strain bunlar, eye-candy ama ne kadar gerekli tartışılır. Squadron 42'ya koy okey de MMO kafası oyuna gerçekten gerekli değil bence, kasacak net sürekli, oyunun keyfini emicek sürekli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 2018 e daha cok var yahu hallederler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Adamin yapmaya soz verdigi sey bu zaten, ilk gunden beri belliydi oyunun PCleri kastiracagi. ki adamin ilk cikardigi Wing Commander kendi zamaninin Crysis'i yani, Wing Commander'dan once piyasada "senin sistem bu oyunu kaldirmaz abi" diye bi olay yok PC Mustard Raceeee diye ortalarda gezinip bilgisayarda kart oyunu/moba oynamaya benzemez bu is =D Ekonomik sistemin ozeti oyunun ekonomik simulasyonu cogunlukla NPClere dayaniyor, oyunun nufusu %10 player %90 NPC seklinde dengelenecek (20 milyon NPC planlaniyor). Yani oyuncular EVE'deki gibi ekonomiyi kontrol etmeyecek. Bence gayet uygun cunku adamlar FPS/Space Sim olarak yola cikti ve bunlara daha fazla konsantre olmalari dogal. Ekonomi nasil isleyecek'e ornek vermek gerekirse: her gezegende degisik urunler ureten NPC/player fabrika node'lari var. bu fabrikalarin urettikleri urunlere gore degisik hammadde ihtiyaclari olacak. node bu hammaddeleri elde etmek icin otomatik olarak kontratlar yaratacak trade hub'larda kontratlar zaman limitli, yani verilen sure icerisinde bir oyuncu o kontrati almazsa kontrat otomatik olarak NPC hauler'a gidecek NPC hauler bu hammaddelerle gezegene dogru yola cikacak, eger sorunsuz varabilirse fabrika bu hammaddeleri kullanarak urunlerini uretebilecek (ve urunleri oradaki dukkanlardan satin alabileceksiniz) diyelimki NPC hauler korsanlar tarafindan yagmalandi, fabrika bu sefer korsanlardan kurtulmak icin kontrat yaratacak. Eger hammadde fabrikaya ulasamazsa uretim duracak/urunlerin fiyati yukselecek. Yani o gezegene indiginizde ihtiyaciniz olan seyleri bulamama/ederinden daha fazla odeme ihtimaliniz var arz/talep dengesi bozulmussa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 oyun kendi kendine oynasin o zaman, bize gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 amaclanan oydu zaten, oyunun ekonomik simulasyonu oyunculara ihtiyac duymadan kendi ayaklari uzerinde durabiliyor ama ayni zamanda oyunculari sisteme katilmaya tesvik ediyor oyuncularin sistemi abuse etmesini de onluyor ayrica, cunku NPC corplar her zaman icin player corplardan daha guclu ve daha varlikli olacak. EVEdeki gibi butun evrenin ekonomisini manipule etmeyi falan unutun yani, en fazla sistemlerin ekonomisini etkileyebilecek oyuncular. bu oyunun odak noktasi o degil zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Bu arada oyun 1 milyon backer'a resmi olarak dun ulasti, 1 milyonuncu backer'a ve 999.999u backera bedava gemi verdiler fakat hepsi bu degil, said: In honor of our newest Citizen (really, our thousands of new Citizens!) we would like to give something back to the entire community for all your incredible support. Starting today, we are eliminating ‘Alpha Access’ and the $5 module passes. Anyone who has pledged for a Star Citizen Package can now play today without worrying they won’t have access to some portion of the ‘Verse in the future. No Star Marine pass, no Alpha 2.0 pass… no additional payment needed for any module in the works, pre-release. Going forward, should we need to put out some sort of limited release it will be done through the PTU test server. All backers will have access to any live release, the moment it publishes. In addition, I’d like to reward our earliest supporters who made it possible to get to this point. Everyone with an ‘alpha access’ package will be awarded 10,000 UEC; everyone who purchased an Arena Commander pass individually will be given 5,000 UEC (with the cap raising appropriately to allow this.) alpha/beta access paketlerine 100-250 euro fiyat bicen gozu donmuslere ders olur umarim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 güzel olmuş bu, zaten diğer türlü eve var. ama respawn insurance falan hoş değil şimdilik, belki değişir. Oyunu 32 kişinin kapıştığı diğer multiplayerlara benzetmektense gerçek bi mmo yapmalarını bekliorm ben. yoksa o kadar immersion bosuna yani. combatlarda cok sarmadı sımdılık benı, spacesimlerin kusurlarından biri bunu sardıramamaları zaten. Eve o yuzden tamamen farklı aspectten yaklastı olaya. Bunu en ıyı basaran freespace hala bence. Ben umıtlıyım, Umarım ufak bı evrenle baslayıp sonra buyuturler ( eve boyle yaptı mesela ) Yanı oyunun basında 231241531 tane gemının olmasına gerek yok abı, zamanla eklersın onları ıste Leopar said: Adamin yapmaya soz verdigi sey bu zaten, ilk gunden beri belliydi oyunun PCleri kastiracagi. ki adamin ilk cikardigi Wing Commander kendi zamaninin Crysis'i yani, Wing Commander'dan once piyasada "senin sistem bu oyunu kaldirmaz abi" diye bi olay yok PC Mustard Raceeee diye ortalarda gezinip bilgisayarda kart oyunu/moba oynamaya benzemez bu is =D Ekonomik sistemin ozeti oyunun ekonomik simulasyonu cogunlukla NPClere dayaniyor, oyunun nufusu %10 player %90 NPC seklinde dengelenecek (20 milyon NPC planlaniyor). Yani oyuncular EVE'deki gibi ekonomiyi kontrol etmeyecek. Bence gayet uygun cunku adamlar FPS/Space Sim olarak yola cikti ve bunlara daha fazla konsantre olmalari dogal. Ekonomi nasil isleyecek'e ornek vermek gerekirse: her gezegende degisik urunler ureten NPC/player fabrika node'lari var. bu fabrikalarin urettikleri urunlere gore degisik hammadde ihtiyaclari olacak. node bu hammaddeleri elde etmek icin otomatik olarak kontratlar yaratacak trade hub'larda kontratlar zaman limitli, yani verilen sure icerisinde bir oyuncu o kontrati almazsa kontrat otomatik olarak NPC hauler'a gidecek NPC hauler bu hammaddelerle gezegene dogru yola cikacak, eger sorunsuz varabilirse fabrika bu hammaddeleri kullanarak urunlerini uretebilecek (ve urunleri oradaki dukkanlardan satin alabileceksiniz) diyelimki NPC hauler korsanlar tarafindan yagmalandi, fabrika bu sefer korsanlardan kurtulmak icin kontrat yaratacak. Eger hammadde fabrikaya ulasamazsa uretim duracak/urunlerin fiyati yukselecek. Yani o gezegene indiginizde ihtiyaciniz olan seyleri bulamama/ederinden daha fazla odeme ihtimaliniz var arz/talep dengesi bozulmussa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Leopar said: amaclanan oydu zaten, oyunun ekonomik simulasyonu oyunculara ihtiyac duymadan kendi ayaklari uzerinde durabiliyor ama ayni zamanda oyunculari sisteme katilmaya tesvik ediyor oyuncularin sistemi abuse etmesini de onluyor ayrica, cunku NPC corplar her zaman icin player corplardan daha guclu ve daha varlikli olacak. EVEdeki gibi butun evrenin ekonomisini manipule etmeyi falan unutun yani, en fazla sistemlerin ekonomisini etkileyebilecek oyuncular. bu oyunun odak noktasi o degil zaten. sandboxi olayina tamamen aykiri degil mi bu direkt? eve online ile kuyaslamissin madem ordan ornek vereyim. her yil yapilan burn jita gibi bi player event olamayacak mesela. yada surekli ice kazanlari gankleyip ice fiyatlarini manipule etmek tarzi isler yapilamayacak olmasi iyi bisey mi sence? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Suark said: ama respawn insurance falan hoş değil şimdilik, belki değişir. Oyunu 32 kişinin kapıştığı diğer multiplayerlara benzetmektense gerçek bi mmo yapmalarını bekliorm ben. Şunu beklemeyin işte, oyun hiç bi zaman eve gibi "gerçek" bi mmo olamayacak, adamların böyle bi iddası da olmadı zaten benim bildiğim. İyi bişey mi kötü bişey mi tartışması ayrı tabi, eve in fpsli crewmodlu gezegene inmeli boardlamalısı olsa evet çok süper olurdu da o boyutta oyunu kim yapacak. Daha var ona, SC de 32 kişi multi haritaların ve ortak trade hubların olduğu single tarafı olan geniş scopelu bi oyun. Parayı ona göre verdik, gerçek evren simülatörü yapmalarını beklemiyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 e thewme park ıste. deathmatch yapıcaz arada sonra deathmach yapabilmek icin gridn yapıcaz öle işte. sonrada yanlsılıkla kargoay veya cockpitie girince off iki saat loadign screen şimdi diye sinir olcaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leopar Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Aluriel said: sandboxi olayina tamamen aykiri degil mi bu direkt? eve online ile kuyaslamissin madem ordan ornek vereyim. her yil yapilan burn jita gibi bi player event olamayacak mesela. yada surekli ice kazanlari gankleyip ice fiyatlarini manipule etmek tarzi isler yapilamayacak olmasi iyi bisey mi sence? ekonominin ozetini verdigim spoileri okursan ganklenen hauler/miner/scavenger gemilerin arz/talep dengesini bozabildigini yazdim, ama x sistemindeki 3-5 minerin patlatilmasi galaksinin obur ucundaki y sistemindeki ore fiyatlarini etkilemeyecek, oyle bisey olmasi da sacma olurdu zaten. dedigim gibi player gruplarinin/corplarin gezegen ve sistem ekonomisini etkilemesi gayet mumkun fakat butun evreni etkilemesi manasiz. SC gameplay'ine ve lore'una uymuyo zaten oyun sandbox/theme park skalasinda sandbox'a daha yakin, fakat EVE kadar da detayli olmayacak. EVE haricinde bu kadar detayli ekonomik sistemi olan baska ne var ki zaten? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 ya zaten combat bubble vs bubble olmasın. Evedeki her veteran oyuncu buble vs bubbbledan kaçar 20 vs 20 çok iyidir yani, combatta ne kadar kalabalık varsa o kadar onemsız oldugbun ıcın 32 vs 32 de cok ıyı bence. Ama oyunun gerı kalanının boyle olacak olması can sıkıcı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 abi şunu ne zaman yaptılar bilmiyorum da çok tatlı olmuş. https://robertsspaceindustries.com/starmap Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 calismadi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar