arcane Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2014 bu oyun için artık publisherın müdahale edebileceği pek birşey yok. ancak bu tarz "ortaklıklar" kickstarter lale döneminin sonu olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
_Rave Mesaj tarihi: Mart 24, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 24, 2014 sonucu nolursa olsun paradox-obsidian anlaştığını görünce sevindim lan.şu piyasada bu adamların oyunları dışında oyun oynamıyorum nerdeyse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 İyi iyi en azından DRM getirmiyorlar oyuna, onun yerine bir konsept bulmuşlar: ARM (Analog Rights Management) http://media.obsidian.net/eternity/media/updates/0075/pe-code-wheel.jpg Oyun kutularından çıkan bu rün taşını ilgili pozisyonlara çevirerek gelen sonuçlara göre ekrandaki soruları cevaplayacağız. Hem böyle şekilli bi aparatımız da olmuş oluyor Eld Aedyran dilinde rünlerin olduğu. Thank you based obsidian (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 dijital aldıysak noluyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Android ve iphonelara yüklenebilen blizz authenticator gibi bi app yapıyorlar, bu wheelın animasyonuyla çalışacak. Semi-ARM oluyor ama olsun artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 hahahahaha paradoxla anlaşıyorlar ve yaptıkları ilk şey drm AMA AMA ESKİ OYUNLARIN MANUALDAN SORDUKLARI SORULAR HİSSİNİ VERMEK İSTEDİK BİZ ;_; 1 nisaaaaaaan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 ya ne gerek var, niye uğraştıryorlar adamı bu işlerle, belli bir katagoriye hitap eden oyunlarda ne gerek var böyle işlere, zaten paranın bir kısmı peşin almışsın tabi bir nisan olmasını umuyoruz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 2 nisan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 1 nisan değilse sağlam küfür edeceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 circle of zerthimon değil mi lan o? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 8 halka çıkıyor abi zerthimondan bundan zor o kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2014 ahah 1 nisan'da ciddiye alanlar çıkmış haberi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 sektör olarak yaptıkları yapacaklarının teminatı olduğu için bir refleks olarak oluyor tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 of son mail iyice agzimin suyunu akitti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 http://i.imgur.com/8NvzvdR.jpg http://i.imgur.com/1RW8v4V.jpg http://i.imgur.com/lna1INn.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 armorlarida koysaydin keske Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 http://i.imgur.com/NyrAoIM.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 bu oyun cok m iyi olacak ne Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 bu arada alpha ui screencaplemis birileri uzerine Sawyer'dan nameler said: Action bars are now character-specific. In the IE games, group and individual actions tended to share the same "line" of space, so regardless of who was selected or how many characters were selected, a decent chunk of the UI was always taken up by space reserved for those icons. In PoE, all actions that can be performed concurrently by any number of characters have been moved to the center cluster (e.g. attack, cancel, scout, etc.). So when you have multiple characters selected (typically while mass moving/exploring), you don't see an action bar. As soon as you select an individual character, you will see their specific list of abilities, spells, etc. Revisions to the UI were done with independent clusters of elements because it was way faster and easier to iterate in that way instead of always going back to modify backing panels. The portrait borders are thin but they aren't "wireframes" unless "wireframe" just means narrow. They're all textured and have decorative elements that overlap into the portrait space. That said, now that we're happy with the general layout of elements, Kaz will be building (optional) solid backing panels to frame all of the components. The backing panels will form a solid block across the bottom of the screen. You also have the option of collapsing the central button cluster and the dialogue/combat log window so you're just left with portraits (ToEE-style). In that mode, you can still activate/access all of the hidden actions with hotkeys. All portraits have health bars. Monks, ciphers, and chanters have an extra bottom element to their portrait frames to show their class-specific resources (wounds, focus, and phrases). Stamina loss is displayed as red fill. We will likely also include numbers for Stamina/Health display (it's pretty straightforward to implement that). It's not awkward at all to click on the portrait and move up to select an ability (since you're often going to be moving up to target the ability you just selected anyway). said: The abilities pop up above the portrait row, so you select the character, move up to select the ability, and then target it (if it needs to be targeted). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 30, 2014 mekanlara baktıkta içim gidiyor. inanılmaz olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2014 dont jinx it bro :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 1, 2014 temple of elemental evil 2 olmuş bu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2014 Chanter/Priest update'i http://www.youtube.com/watch?v=Nq7rM_HeUHc http://www.youtube.com/watch?v=UwZEs4ZuY6I Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2014 ihiri ihiri diye güldüm chantlerken Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knox Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2014 su animasyonlari en son 1999 da gormustum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar