Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity


Norak

Öne çıkan mesajlar

tamami quote'un:

“What I’m trying to figure out is, how could we make something that is more like a Skyrim for PC – forget console for now – with the engine we made in Unity for Eternity? Where we are with our conversation, quest, data editors, and all of that. If we were careful about scope and let Chris Avellone go wild with creating a new world, more of an open world, what could we do?”

bu tarz oyunu, eldeki toollarla daha open world nasil yapariz otturmesi yapiyor Feargus, bulvar gastesi basligina bosa popcorn cikarmissin sam :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Seru said:

hiç okumayın, daraldım.

axedice adam aynı motor ile unity ile izometrik skyrim yapmayı istiyor ayrıca bunları episode'e falan bölmeyi, tam bir disaster ya felaket.


Evet fps/roaming değilmiş, skyrim deyince tek başarılı nokta olarak o geliyor çünkü aklımıza.

said:
What would’ve happened if CRPGs stayed in the Infinity Engine mold, but pumped resources into size, scope, ambition, and sandboxy-ness instead of graphical fidelity and cinematics?


Unity ile daha mümkün olan bi iş ama yeni bi konsept değil, larian divinityle bunu deniyor şu anda ve streamlerden izlediğimiz kadarıyla da gayet başarılı bi iş çıkmış. Obsidian kalitesiyle böyle bi oyun gelirse çok daha iyisi olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Seru said:

icewind ne ya müzikleri ve atmosferinden başka rpg namına hiçbirşey yoktu. hikaye zayıf, karakterler dull olduğu için etkileşim sıfır. Action RPG bildiğin.

yani? on numara bi aksiyon rpg ydi. hikayesi de gayet güzel işlenmişti. +1 lik dagger ın bile kendi hikayesi vardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fenris said:

Seru said:

icewind ne ya müzikleri ve atmosferinden başka rpg namına hiçbirşey yoktu. hikaye zayıf, karakterler dull olduğu için etkileşim sıfır. Action RPG bildiğin.

yani? on numara bi aksiyon rpg ydi. hikayesi de gayet güzel işlenmişti. +1 lik dagger ın bile kendi hikayesi vardı.


şimdiki oyunların yanında ice wind dale 2 bile rpg'nin babası kalır bence :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya orası öyle benim demeye çalıştığım "master race pc gaming true RPG hebele hübele" diyip icewind ismi geçmesi. Skyrim'de tabii ki eski serilere göre dumbed down mekanikler vardı ama kantır olarak icewind geçmesi. şaka olmalı.

ad&d sistemi vardı, infinity engine yani pause'lu combat var diye hepimiz oynamadık mı? he arada iki FR kitabı okumuş ya da masaüstü oyununu atmış tipleri de katabiiriz portfoya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yalnız icewind dale ı skyrimin karşısına koyan yok (fersah fersah ötesinde skyrimin ama o da ayrı bi tartışma), infinity engine oyunları içinde geçişler sırasında ne kadar geliştirme yapabildiklerine bi örnek olarak sunuyor icewindi sadece, yine hack&slash yapacağız demiyor.

said:
Those games used the exact same engine, but they all felt very distinct. That’s what we want to do now too, and I think that’s just gonna help us make each of those games better and better.”
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

torment'i oyun yokluğundan oynamıştım. bg2'yi bg1'i bitirdim diye bitirmiştim. bg1'i de niye oynadım bilmiyorum. icewind dale'in konusunu bile hatırlamıyorum. temple of ee'nin iyi ki konusu yokmuş bi de olsaydı bitirene kadar sıkıntıdan patlardım. arcanum'u da hiç sevmedim zaten. nwn'ler kadar obsidian'ın başına taş düşsün. kotor'ları da sw olmasa hayatta oynamazdım. fallout zaten out.

bunu alıp da rafımı kirletemem tarzım diil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Vingthor said:

YOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTH YOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTHYOU MUST GATHER YOUR PARTY BEFORE VENTURING FORTH


nostaji :(

ya ses kulaklarımda beya..

gaza gelip icewind 6 specalist mage mi yapsam yine, kuldahara gitsem, ağacın altında o müziği dinlesem, arundel ile konuşsam
falan

icewind güzel çünkü içinde sanata var, el çizimi var
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Seru said:

icewind ne ya müzikleri ve atmosferinden başka rpg namına hiçbirşey yoktu. hikaye zayıf, karakterler dull olduğu için etkileşim sıfır. Action RPG bildiğin.

Skyrim hastası değilim ama FP Icewind disaster no: 2 olur. bok gibi bir oyun olur.


action rpg zaten, o yüzden yaptılar, bilerek ve isteyerek, bilerek ve isteyerek oynadık zaten...

ahhhh icewind dale ahhh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sufi said:

torment'i oyun yokluğundan oynamıştım. bg2'yi bg1'i bitirdim diye bitirmiştim. bg1'i de niye oynadım bilmiyorum. icewind dale'in konusunu bile hatırlamıyorum. temple of ee'nin iyi ki konusu yokmuş bi de olsaydı bitirene kadar sıkıntıdan patlardım. arcanum'u da hiç sevmedim zaten. nwn'ler kadar obsidian'ın başına taş düşsün. kotor'ları da sw olmasa hayatta oynamazdım. fallout zaten out.

bunu alıp da rafımı kirletemem tarzım diil.


maşallah oyun bırakmamışsın :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...