bingildak Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Blizzard'ın "fuck you that's why" söylemi : Siegebreaker General Overall damage has been reduced No longer vulnerable to Confuse and Charm effects Will now drop a health globe every 25% health mark (i.e. at 75%, 50%, and 25% health) Now enrages after 4 minutes In Inferno difficulty, Siegebreaker will now gain the Reflects Damage affix
Masquerade Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 bnjgfg Magic Find will no longer be considered when looting objects in the environment such as chests, barrels, vases, pots, and corpses :( ias hakkinda blizz daha hmmmm dediginde biz dedik satin edin patlayacak, blizzin elinin ayari yok diye lol. wow tecrubemiz yeter bu konuda. :p
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 abi siegebreaker'a takmamak lazım zaten 1.0.3 ile boss runların bi anlamı kalmamıstı olay tamamen packlerde idi.
ses Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 siegebreaker'ı şimdi bile vakit alıyor. yani bosslara challenge ekleyin biraz dendiğinde bu blizzin ilk yaptığı iş "ENRAGE TIMER" olmak zorundamı. Bide refect var lol
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 4 dakikada kesemiyosan zaten kesme de, reflect çok ayıp oldu.
Zegna Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Monks can now use spears, two-handed weapons, and two-handed swords spear kullanıyodu zaten monk bunu anlamadım da, 2h sword kullanmaları iyi olmus duzgun daibo yoktu piyasada.
ses Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 zaten mevzu reflextle 4 dakika olması.Yoksa normalde 2 dakka süren fight
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Oyunda elindeki silahi AH'e koymak demek, satılmaması halinde 1.5 gün boyunca oyunu oynayamamak demek. At ağızlılar auctionlara zaman limitlemesi koymayı getirmiyorlar ki. Paramız olsa da birini alsak diğerini satsak ah keşkem.
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 neyseki barbarımı kasıp eşya falan da almıştım iyi kötü.
Asgard Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 en sevdiğim karakter barbardı zaten benim belli etmiyodum:)
Osie16 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 iasli esyalarimi satamiyorum aloo :/
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 patch noteları official release olduktan sonra IAS item satmak bir hayal. hayır bir şey değil, bundan 2 hafta önce milletle bid savaşına girdim IAS/crit chance/crit dmg'lı ringleri millet 20-40 milyonlara aldı. IAS'ı yarıya çek o itemların şimdi ki değeri max. 5 milyon, gg.
Luriel Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Ben öyle düşünmüyorum ias/crit dmg/ crit chance ring gene çok edicek oyundan ias yi kaldırmıolar sadece yarısı kadar cıkacak buda itemın degerini düşürmez. max prop item gene max prop item olarak kalıcak sonuçta. Bi itemın üstünde sadece ias varsa onun değeri düşer ama.
Zegna Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 silahlar dısındaki itemların degeri dusmez işte :D allahtan sattım silahları
_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 olayın özü Luriel'in dediği gibi, eskiden sadece attack speedli glovelar da değerliydi mesela o tarz eşyaların fiyatı azalır, diğerleri yine aynı kalır. kısa vadede yine bi dalgalanma bekliyorum gerçi ben, o yüzden sattım iaslı eşyaları ucuzdan almaya bakıcam :p
Osie16 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 İnşallah dediğiniz gibi olurda itemler değer kaybetmez
Flassh Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 misal bir itemde%14 as varsa yeni patchte %14 yazısı değişmicek fakat karaktere %7 olarak etki edicek diyenler. doğrumu bu? yoksa direkt%7 mi yazıcak
Caladorn Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 > Bloodclan Warriors no longer knockback when buffed > Soul Ripper and Soul Lasher damage has been reduced and both monsters will now run away less often > Herald of Pestilence tentacle attack damage has been reduced barbar ile oynarken act 3'den soğuma nedenimdi bunlar, çogzel olmuş da. Mortar monsters can now hurl projectiles farther, [b]but their minimum range has also been increased by 100%[/b]
Redeagle Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mortar melee pack gelince harita değiştiriyoruz o zaman.
axedice Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Nooo değil de YESS resmi bul ona, baya sağlam buff meleeler için. Min range dediği deadzone, yani mortar atması için gerekli olan minimum mesafe. Arttığı zaman sana mortar salladığı alan küçülüyor, yaklaşırken daha az mortar yiyorsun. Gibigibi
Caladorn Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 ahaha haklısın abi, barbar oynarken mortar'ı en kolay affixlerden biri olarak gördüğümden nerfliyeceklerini düşünmemişim bile. E herşey muhteşem olacak diyorum o zaman melee oynayanlar için.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2012 yalnız infernoyu nerflemişler mi bufflamışlar mı belli değil, dmg reduced diyor ama rakam yok. öte yandan hayvan gibi bufflamışlar bossları filan. aynı lootu düşürecek boss yapmam zaten dağda kırda gezerim artık. said: Fixed a bug where Sandwasp projectiles could sometimes become invisible millet lag diyordu da biliyordum böyle bir bug olduğunu! durduk yerde öldüm kaç kere heh tentakül çöp olmuş da yerine ne konur düşünmek lazım. neyse rapid fire'a dönmek istiyordum iyi oldu.
Öne çıkan mesajlar