medivh Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Regalya said: Energy armor bozulmuş 100% hp felan alaksı yok 30k hp var inferno act 3 rahat 20 kere tek yedim bi bozukluk var. zorluğuda becerememişler kite manyağı yapıyorum sanat yapiyorum resmen ama yinede o veya bu şekilde 1-2 hit geliyor sağdan soldan range olur gap closer bişile yaklaşan mob olur felan şak diye yerdesin 40 kere felan öldüm sokaym dedim çıktım zaten bug var 5 stack nv buff kayboluyor 3-4 kere oldu aynısı duration daha yarıya bile gelmeden puff 5 i birden gidiyor... (sağ felan tıklamıyorum) Skill falan degistiriyosan gidiyor bide sureli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Yok canım skill değiştirme benimki rasgele siliyor buffu aksiyorun yapıyorsun şak yok oluyor ne skill değiştirme ne sağ click ne bişi yok oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Adamlar force armor u şöyle yapmışlar güya HP altında hasar alıyorsan maksimum hp'nin %35 ine indiriyor. HP üstünde hasar alıyorsan bir halt yapmıyor one shot oluyorsun. Da zaten amaç bir anda gebermemek değilmiydi ya, ne aptal çözüm bulmuşlar. Ne işe yarıyor o rune o zaman? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeviantSun Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Eğer 30k HP'en varsa mob sana normalde max 10.500 vurur. Ama eğer 60.500 vurursa, 10.500'ün üstünü normalde absorb edersin. yani 50.000 absort etmen lazım. Onun da max senin canın olan kısmı absorb olur yani 30.0000. Kalan 20.000'i de yersin ve one shot ölürsün. Eğer 60k üstü vuran mob'ler varsa one shot olman normal yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Orada yazana göre, 30k hp varsa hiçbir mob 10.5k dan fazla vuramaz, olay absorb vs. ile ilgili olmamalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Nerf yemeden önce rune 'un işlevi zaten HP'nin %35 inden büyük hasarları hp'nin %35 ine çekmesiydi. Bu sayede mob isterse 500k vursun yine %35 hasar alıyordun. Şimdi iyice saçma olmuş, ha birde mobların yaptığı power movelarda direk kalkanı geçip öldürüyormuş oda güzel tabi. Hellfire da moblar 50-150k vuruyormuş güya ben denemedim ama, eğer böyle birşey varsa direk çöp olmuş rune. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 medivh said: Regalya said: Energy armor bozulmuş 100% hp felan alaksı yok 30k hp var inferno act 3 rahat 20 kere tek yedim bi bozukluk var. zorluğuda becerememişler kite manyağı yapıyorum sanat yapiyorum resmen ama yinede o veya bu şekilde 1-2 hit geliyor sağdan soldan range olur gap closer bişile yaklaşan mob olur felan şak diye yerdesin 40 kere felan öldüm sokaym dedim çıktım zaten bug var 5 stack nv buff kayboluyor 3-4 kere oldu aynısı duration daha yarıya bile gelmeden puff 5 i birden gidiyor... (sağ felan tıklamıyorum) Skill falan degistiriyosan gidiyor bide sureli. Evet gidiyor, bayada aptal şeyler var.2li teleport decoy atınca decoylar body walla yapıyor önünde çıktığı için,bazı 2 handed mobların range mantığını çözemedim 360 dönüp 25 yard salladıklarını biliyorum ve hayır ping loss minimum.5li mirror imagede takip ediyorlar seni sağolsunlarp aso mortal yiyorum...Eliteler çok yavaşlamıyor kite sohbetinde..moblar ok. Mortal inanılmaz saçma area effect patlıyor koşarak kaçamıyorsun. Inferno fazla zor...single player oynadığımızı düşünüyordum hele ki şu item düşme sohbeti feci baydı beni. ( RE ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Dün blizzard post vardı işte şöyle değiştirdik sizin energy armor u artık wizardlar inferno'da ilerleyemeyecek gibi bişi yazmış. Millet flame in dibine vurmuş ne yani amaç bu mu, ilerlemesin mi diye =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Patch e göre yapılan değişiklik de, o anki hp nin değil her zaman toplam hp nin %35 i dmg almak, bunu yapalım derken bozmuşlar işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Yok zaten hep your maximum hp idi. Ama millet 4700 hp ile dolaşıyordu inferno'da. Yani fix maximum hp'nin %35 ini alıyordun en fazla. Şimdi mesela vurulduğunda 4700 üstü dmg alırsan %35 olmadan direk ölüyorsun mesela. Çok saçma çözüm olmuş, force run varken regen'iniz şu kadar iner felan tarzı birşey olsa daha iyi olurmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
medivh Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 34k hp ile act 2 nin ilersinde ve act 3 tek tek yiyorum force armor ve diamond skill acıkken gj blizzard. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Aynen öyle biz hell ve butcher farm yapıyoruz canımız sıkılıncada diğer charları oynuyoruz,zorlamayın fazla eğlenmek lazım.Abuse edip inferno bitirenleri örnek almayın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Şimdi rune'un eski hali direk broken'dı, bunu bir kabul etmek lazım. Sıfır vit itemlerle yerlerde sürünen bir hp değerine düşüp, saniyede bu çok düşük hp'nin 1/3'ü kadar pasif life regen yaptığın anda nerdeyse tek başına takılan her türlü boss, elite vs dur vur şeklinde sololanabilir oluyordu. Aynı mantıkla demon hunterda nerflendi. infernoda vit itemleri ignore eden bir builde izin vermeyeceklerini net bir şekilde anlamış oldular. Yeni halinde iş şu şekilde işliyor. Toplam HP'nizin 2 katından fazla vuran moblar size one shot atıyor. Infernoda diğer charlar gibi vit item kasmak zorunda kalıyorsunuz, HP'nin 45k yı geçince artık size tek atan mob kalmıyor. 45k HP varken bir mob size 75k vurursa, bu rakamın 45k sını abzorb edip 30k yiyorsunuz mesela. Ya CD ekliyeceklerdi bu rune'a ya da bu tarz birşey gelecekti. Bence bu daha mantıklı olmuş. 3-5k HP ile infernoda takılmak game braker bir özellik olduğu için şimdi daha mantıklı oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 bu arada sormayı unutuyorum sağ clıck mana bittiğin clıcklediğin yere koşmayı durduran birşey var mı optionsda, ps : işteyim aklıma geldi bakamıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeviantSun Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Nerf'ten sonra tooltip'leri güncellemediler. O yüzden tooltip'te yazana bakmayın. Hell vs'de sıkıntı yaşayan arkadaşlar; Blizzard tek bir şey diyor, drop mrop kasmayın. Auction House yaptık o kadar, gidip alın. Yoksa kendi düşürdüklerinizle vs. ile Hell sonu Inferno yalan. Inferno sadece twinklemeye odaklı oyuncular için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Elinde wand varken onla saldırmaya başlıyor, ama onun dışında sanıyorumki tek yol sağ clicklerken bile shift kullanmak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seru Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 inferno act 1 nerflemişler sanırım, aşırı kolay moblar 6k vuruyor bana. sanırım farm'ı orada yapacak ihtiyacı olan kişiler, gear'sız arkadaşım inferno'ya girdi gayet rahat ilerledi. act 2 is another story. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Alcest Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Wall + vortex moblar canımı okuyo valla shield ilizyon falan fayda etmiyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Vortex , jailar , bide ayak altınıza magma çıkartan bir skill (adını unuttum) , harika kombinasyon cidden =) Birde İmmune minions acaip kasıyor, o kalabalığın içinde minionları ekip boss u öldürmeye çalışmak tam işkence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Act 3 dil atan elite/champ gelince bırakıyorum oyunu evet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cute Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 dreagloth said: Act 3 dil atan elite/champ gelince bırakıyorum oyunu evet. Onlarin teleportlusu nasıl ınfernoda... god damn Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arma Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 infernoda barbar demonhunter wd wizard kombinasyonu için sağlam dps build önerebilecek var mı?. teorik değil. yapıp denemeyenlerden build bekliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arma Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 söylemeyi unutmuşum. wizard benim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2012 Arma said: infernoda barbar demonhunter wd wizard kombinasyonu için sağlam dps build önerebilecek var mı?. teorik değil. yapıp denemeyenlerden build bekliyorum. 0.90 2h mace ile felan yada en kötü 1.0 staff felan kullan üzerinde attack speed veren birşey olmasım ne kadar yavaş okadar iyi mümkünse critte ap veren yada direk ap veren bi iki item bulundur baktınki çok damage yemeden gidiyorsun energy armorun runeyi energy tap ile değiştir disintigrate spam süreni daha da uzatmak için veyahut wormhole telepport koy. built Yanlız act 1 sonrası dikkat etmek lazım en dandik beyaz moblar bile 20-30k vuruyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DeviantSun Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2012 Niye attack speed istemiyoruz? O kısmı bir garip geldi bana, arcane akışını azaltmak için mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar