Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
ranger'da oyun zorlaşmaktan ziyade ammo sıkıştırmaya başlıyor. 3 kere vurduğun şeye 6 kere vurmaya başlıyorsun ama sana 2 vuruşluk mermi dropluyor. kompanse etmek için sürekli gidip vendordan ammo alman gerekiyor, baya tatsız.
Mesaj tarihi:
Pistolieronun randomencounteravoiding skill i çok yüksek ya, şöyle grup silah skilllerinin 2 puan altında tutup %75 gördüğün yerde gireceksin combata. O zaman xp+loot/zaman olarak karlı gidiyor.

Bu arada oyunda quest xpnin combat xpye göre yerlerde sürünmesi kötü olmuş biraz. Hani mantıksız diyemem de kötü yani.
Mesaj tarihi:
bingildak said:

ranger'da oyun zorlaşmaktan ziyade ammo sıkıştırmaya başlıyor. 3 kere vurduğun şeye 6 kere vurmaya başlıyorsun ama sana 2 vuruşluk mermi dropluyor. kompanse etmek için sürekli gidip vendordan ammo alman gerekiyor, baya tatsız.


yok işte öyle olmadı aynı oldu, 2 atacağıma 3 atım bazen o kadar,

para sıkıntı olmuyor, satıcılar da mermi sayısı da düşmüyorsa, lootlar da eğer az mermi çıkıyorsa ki zaten çıkmıyor o kadar çok, çok sorun olmaz gibi geliyor
Mesaj tarihi:
top silahları alıp modladıktan sonra abi onlar sadece weight oluyor, para ihtiyacında belli bir noktadan sonra karşılanıyor. ihtiyaç duymuyorsun o düşen silahlara, questline'da fazlasıyla düşüyor.

dediğim gibi ranger'da zorluk değil angarya ortaya çıkartıyor. sorun veya değil kişiye göre değişiyor. ben kısıtlı vakitte oynuyorum, hiçbir zorluk hissetmeden sürekli ammo almaya gidip gelmek bana eğlence vermiyor.
Mesaj tarihi:
çünkü contentin en kötü kısmı falan. önünü 3-5 raider kesti, 2 tane robot kesti falan devamlı yapmak zorunda kalırsan bayıyor. en çok da "gerçek ranger şu zorlukta..." cümleleri kuran arkadaşlar farmlıyordur çaktırmadan ;)

quest / combat XP oranı tartışılır. kötü değil çünkü XP / level bazı oyunlardaki gibi katlanarak artmıyor. ama iyi de değil questin ödülü bir ayrı olmalı. gerçi questlerin çoğu dandik ve sırf quest olsun diye koyulduğu için sadece citadel questi, zone questi olanların ödülünün yetersizliği koyuyor.
Mesaj tarihi:
Para en iyi silahları görür görmez alıp değişen ammoları stoklamak, trinkete medpacke para basarken ikinci defa düşünmemek için gerekli. Ha tabi bütün bunlar da gerçek bir desert ranger olarak oynuyorsanız gerekli, yoksa küçük kız çocukları m16larıyla kaliforniya tarlalarında rahatlıkla gezebilir ;)
Mesaj tarihi:
savaşılan alanları daha cazip ve zorlayıcı yapsalar keyifli olabilir random encounterlar ama çok yavan ve keyifsiz combatlar oluyor. boşa mermi harcamaktan başka birşey değil bence de.
Mesaj tarihi:
bilmiyorum, ranger altı çok kolay geldi, daha kimseye tıbbi yardım bile yapmadım, hepsinde lazım olunca dağıtmak için 10 puan bekliyor biraz ranger takılayım ne olacak, kadında gittikten sonra bakarız
Mesaj tarihi:
Normal questler ve haritalar çok çatışma ağırlıklı geçtiğinden dünya haritasındaki normal encounterlara hiç mermi ve zaman harcayasım gelmiyor. Oyun boyunca totalde iki kez encounter combata girmişimdir. Biri ilk seferinde diğerinde de text'de düşman oldukları açıkça belirtilmiyordu. Sırf bu yüzden outdoorsman skilli 9'da adamım var.
Mesaj tarihi:
huun said:

savaşılan alanları daha cazip ve zorlayıcı yapsalar keyifli olabilir random encounterlar ama çok yavan ve keyifsiz combatlar oluyor. boşa mermi harcamaktan başka birşey değil bence de.


wasteland etkisi için yapılmış ya yoksa tamamen traş, avoid etmek en mantıklısı
Mesaj tarihi:
Random encountera hayir demem de, robotlardan da bisi ciksin abi allah rizasi icin.

Hekleyip bitiriyorum hizlica ama ne gerek var yani.

Kaynak elektrodu, buji falan dussun ne bileyim
×
×
  • Yeni Oluştur...