Bone Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Oski said: skyrim gibi rpg öğelerini iyi yedirirlerse başından kalkamayız artık. 8-) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 8, 2012 ya setting olarak bayağı proto-fallout gözüküyor herşeyiyle eski oyun, eskisinin hürmetineden ziyade ekibin düzgün iş geçmişi hatırına bekliyorum şahsen. şunun yerine arcanum 2 yapsalardı ama keşke, bini bir para oldu zaten post-apo oyunların. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 fallout 40'ların 50'lerin tarzında retrofuturistik teması kullanıyordu. fallout 2'de cyberpunk vari bazı öğeler eklemişlerdi ama fazla değildi. fallout 3 ve fallout new vegas ilk oyunun retrofuturism tarzını abartmıştı. wasteland oynamadım hiç (hani oynamışımdır muhakkak, ama oynadıysam bile hatırlamıyorum, aradan çok zaman geçti) ancak wasteland'in kendi zamanını yani 80leri yansıtan bir tarzı olduğundan bahsediliyor. 80'lerdeki "futurism" temalı bazı resimlere rastladım, tek kelimeyle bayıldım. 80'lerde "futurism" olarak yansıtılan stiller şimdi gayet "retrofuturistik" kaçıyor. yeni bir oyunda bu tarzı görebilmeyi çok isterim. mesela geçen gün robocop filmi izledim, oldukça keyifliydi. fallout 3/nv'daki 50'ler stili, postapocalyptic (hatta post-postapocalyptic) bir dünyada artık sarmıyor beni. o yüzden bu oyunda fallout'un izinden gidip 50'lerin retrofuturismini koymaktansa eski oyun gibi 80lerin temalarını koyduklarını görmeyi çok isterim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oski Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 mad max settingi yani retro, metro, post-post falan karıştırdın kafamızı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Ne zaman çıkacağı belli mi oyunun? Bu herif parayı alıp kaçmasın:D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
White Wolf Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Benim zevklerim mi farklı bilmiyorum ama, norak neo scavenger diye bir oyun koymuştu, acayip hoşuma gitmişti. madem hardcore playerlara yapılıyor, hani mızmızlanıcak yok oyun öyle yapılsın. Ne bilim bir yerden loot 30 40 kurşun yerine 2 tane bulalım, su ve yicek yalandan değilde gerçekten birşey ifade etsin, üşüme veya pişme olsun hava durumuna göre performansı etkilesin ona göre giyinelim. Gerçekten uyuma birşey ifade etsin, yani biraz bencilce gelebilir ama ben new vegas'ı, fallout 3 yarım bıraktım, skyrim'i main quest ten sonra (aslında guild'ler, white run falan bitirdim ama ) yarım bıraktım, çünkü abi demigod gibi olunca beni oyunlar ınanılmaz sıkıyor, oyun dediğin diken üstünde tutmalı, herzaman challenge olmalı. Şimdi bazı arkadaşlar skyrim'de enchant yapmasaydın , şunu yapmasaydın dicekler ama o dedikleri şuna benziyor. Abi elinde güç varken abuse etmemek çok zordur, bunu oyun yapımcıları düşünücek, ben burda spirtüel bir eğitim de değilim sürekli enchant yapmamak için kendimi kontrol etmek zorunda değilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Oski Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Bağcılar'a git. ya da dark souls oyna. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2012 "White Wolf" said: madem hardcore playerlara yapılıyor, hani mızmızlanıcak yok oyun öyle yapılsın. Ne bilim bir yerden loot 30 40 kurşun yerine 2 tane bulalım, su ve yicek yalandan değilde gerçekten birşey ifade etsin, üşüme veya pişme olsun hava durumuna göre performansı etkilesin ona göre giyinelim. Gerçekten uyuma birşey ifade etsin oldu olacak düşmanlara baktığımızda bizi küle çevirsinler, düşmanlara bakmadan oynamaya çalışalım felan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mahmud_mahmudov Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 ciddi bir hardcore modu eklenirse iyi olur aslında, fnv'dakinden daha dengeli bir sistem olmalı ama elimizdeki kaynaklar birikip hardcore modu anlamsız hale sokmamalı bir yerden sonra, kaynakları harcamaya zorlamalı oyun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 düşmanlara bıçakla dalıp hiç elinizdeki silahlarla ateş etmezseniz her durumda birikiyor kaynaklar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 vendor para ve stoğu yenilenen oyunda kaynak sıkıntısı olamaz. sadece ne kadar sabırlı olduğunuzla alakalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 sabırlı değilsen bi güzel kaynak sıkıntısı çekersin heheh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 işte oyuncunun biriken kaynaklarını harcamak için yollar olmalı tek seferlik ve sürekli devam eden bir şekilde, nwndeki enchanting gibi money sinkler en iyi örnek bence, veya npc 100$ 10 mermi mi satıyor, ama sen 100 mermi almak istiyorsun, ver o zaman 5000$ ama o vendorun stoklar da 2 tur yenilenmeyecek gibi, yada mesela gambling olcaksa oyunda o binada save edilememeli oyun, kaybedince zırt diye load etmesin millet diye. veya player housing olcaksa onla ilgili güzel money sinkler yaratılabilir çok kolayca gibi gibi. maksat oyuncu yanında 500 medkit ve yarım milyon $ parayla dolaşamasın etrafta :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 "White Wolf" said: madem hardcore playerlara yapılıyor, hani mızmızlanıcak yok oyun öyle yapılsın. Ne bilim bir yerden loot 30 40 kurşun yerine 2 tane bulalım, su ve yicek yalandan değilde gerçekten birşey ifade etsin, üşüme veya pişme olsun hava durumuna göre performansı etkilesin ona göre giyinelim. Gerçekten uyuma birşey ifade etsin bu oyunu bilmem ama böyle bi oyun olsun ve gerçekten inv. manyağı olan bizler gibi oyuncuların gerçekten farkları olsun diğerlerinden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 öyle bir oyunu oynamazsınız söylüyüm ben hehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Norak said: işte oyuncunun biriken kaynaklarını harcamak için yollar olmalı tek seferlik ve sürekli devam eden bir şekilde, nwndeki enchanting gibi money sinkler en iyi örnek bence, veya npc 100$ 10 mermi mi satıyor, ama sen 100 mermi almak istiyorsun, ver o zaman 5000$ ama o vendorun stoklar da 2 tur yenilenmeyecek gibi, yada mesela gambling olcaksa oyunda o binada save edilememeli oyun, kaybedince zırt diye load etmesin millet diye. veya player housing olcaksa onla ilgili güzel money sinkler yaratılabilir çok kolayca gibi gibi. maksat oyuncu yanında 500 medkit ve yarım milyon $ parayla dolaşamasın etrafta :p iyide ekonomi böle işlemez ki fallout gibi arzın scavenging den saglandıgı topluluklarda bile 100 mermi diyince 5 katı fiyat vermez iskonto yapar yoplu malzmee daha pahalı mantıgı uo mantıgı toplu malzemeye iskonto olur ha sunu derse vendor eyvallah abi elimde yok ama 2 gune getirtirim new vegasta mesela kursun ve silah fabrikası vardı demekki saglam supplyda var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 eskilerden bi sürü rpg var öyle, karlı dağlarda kalın giydirmezsen grubundaki adamlar hasta oluyor XD, gog'da satıyorlar şimdi bazılarını o oyunların. benzer bişi şu var, baya zor şimdinin yerden arkasına saklanılcak barikat falan çıkan oyunlarına göre :p: http://bluebottlegames.com/main/node/2 - işte mermi olmaz da oyuncunun sürekli itiyac duyabileceği başka bişi olur ama üretimi sınırlı olmalı mesela o dünyada böylece fiyatı yüksek kalır her daim, öyle kasa kasa satılmaz açıkta, mesela gizli stogu olur vendorun, bunu anca fazla para vererek veya speech ile adamı ikna ederek açarız vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 oyunun başında zorladığı gibi sonlara doğruda zorlamalı, daha doğrusu oyunu her yeri eşit zorlamalı olmalı. anlıyorum lvl atlaya atlaya gezince insanlar tatmin oluyor, mutlu oluyor ama oyun zevki kayboluyor. hem o kadar zor olmasa gerek okkalı bir mod yapmak oyuna,fnw bir iki tık yukarısı... atari salonu zorluğundan kurtulmalı hardcorlar artık, neymiş save etme yok, 1 kere vuracağına 10 kere vur... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Ya şimdi bu nasıl bişi olacak ve kaç sene sonra çıkar? 15 dolar güme gitmesin ne deyonuz?:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 nasil bir sey olacagi yaziyor squad-turn based rpg, 6 ay pre- + 12 ay production = 2013 kis cikis plani yanlis hatirlamiyorsam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Feamer said: oyunun başında zorladığı gibi sonlara doğruda zorlamalı, daha doğrusu oyunu her yeri eşit zorlamalı olmalı. anlıyorum lvl atlaya atlaya gezince insanlar tatmin oluyor, mutlu oluyor ama oyun zevki kayboluyor. hem o kadar zor olmasa gerek okkalı bir mod yapmak oyuna,fnw bir iki tık yukarısı... atari salonu zorluğundan kurtulmalı hardcorlar artık, neymiş save etme yok, 1 kere vuracağına 10 kere vur... bunun tek çözümü level scaling. sabit düşmanlar/ödüller/vs ile level atlamalı, upgrade'li vs'li bir oyunun baştan sona aynı zorlukta kalabilmesi mümkün değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Obliviondaki level scaling gibi olacaksa hiç olmasın daha iyi :/ Yol kenarlarında şehir guardlarına saldıran devasa entler vs. Yolların mezarlıklara dönmesi, lvl 6da düz biçimde oynayıp oyunu bitirmenin mümkün olması >_> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 ya aslında lvl atlama, hoplama, gelişme olmasa da olur sadece oyunun ve sistemin kurgulanması meselesi, mesela m&b gibi bir sistem bence başarılı veya bu oyuna benzer jagged alliance lar örnek olabilir, gelişme var ama oyunu yapısının içinde überemiyorsun gibi... yani daha fazla yeteneğe dayalı olmalı lvl veya skile bağlı değil o zaman olabilir yani oyunun ilk kasabasına random elit askerler niye gelmesin, bi kerede oyunu başında öle arkadaş baştan başla veya çak saklan bölgesel zorluk, lvl scaling falan bunlar şark kurnazlığı gibi çapsız geliştiriciler için birde satmaz kimse oynamaz demezler her halde oyunu adı var daha bu kadar para topladılar, ha oyuna para yatıranlar lvl limi atlar milleti tokatlarım aga, oyunuda wow gibi 3 tuşla oynaırım derlerse diyecek lafım yok yoka ben şahsen modern oyunların zorluk ayarından sıkıldım, sistemi ve yapay zekayı kotaramıyan çapsız geliştiriciler zorluk diye aban dm e, aban hp ye, gerçi eskiden de vardı ama ne biliyim sıkılıyorum artık, zaten oyunlar kolay olsun diye mantıksızlıklar diz boyu, birde saçma zorluk seviyeleri, komik kolaylıkta ilk zorlular Mesela, skyrim oynarken üstümde metal zırhla derelere, denizlere dalmak çok garibime gidiyor ama oyun gerçekçilik yapacağım diye üstümdekini çıkartırsa ne olacak yine saçma olacak, üstelik zorluk değil, gerçekcilik değil angarya olacak, zırh set kısayolları falan olacak ama biz sırtımızda koca zırh setleri ile denizin dibine ineceğiz yine, ee ne anladım? Böyle kozmetik zorluk ve “gerçekcilik” çok saçma Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2012 HellHound said: nasil bir sey olacagi yaziyor squad-turn based rpg, 6 ay pre- + 12 ay production = 2013 kis cikis plani yanlis hatirlamiyorsam bu çıkana kadar ohohhhh vazcaydım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar