Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wasteland 2


Norak

Öne çıkan mesajlar

ortaokul bilg dersinde fo1 oynuyoruz bu arada 39 yıl önce, arkadaş çocuğun tekine melee girmişti çocuk 2 3 tile falan sürüklendi sonra kalkıp attığı taşla crit brutal mess koyup kafasını patlatmıştı arkadaşın karakterin, ortaokul bitene kadar güldüydük

bu da böyle bir anımdır, gogdan dl etmeye başlıyım şunu da
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyuna bugun tekrar basliycam. Rail nomad kampinda ray hirsizlari 150 ser CON ve 40 ar damage lariyla gruba burst atinca tek turnde 3 kisi yatti yere. Anlasildi ki kacarak macarak olmuyor bu isler. Adam gibi bi build yapmak lzm.

Simdilik eski setup i bozmadan soyle bisey dusunuyorum.
1. Gunslinger computer expert
2. SMG lockpick/safecrack/demo expert
3. Sniper (weaponsmith yerine daha makul ne olur bilemedim, belki CQB durumlari icin shotgun verebilirim 1-2 puan)
4. Assaulter Fieldmedic/surgeon
+ Angela deth i almak lazim.

Sonra AG center a degil de direkt highpool a gidip loot sikintisi cekmeden orayi tamamlayip ilk 5 level i halletmek lazim. AG center Henuz oyunun cok basi oldugu icin skillsiz adamlarla ota bocege bol sikip loot olarak yaprak ve tavsan kulagi aldigimiz balance i cok iyi olmayan bi yer.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunda saçma sapan burstleri ne yaparsan yap engelleyemiyorsun abi, save/load veya instant yemezse revive. rail banditler baya extraordinary bir grup, oyunda hp ortalaması 50-70 ken oradan 120'ler falan geliyor ve damageları normal chartların çok ötesinde. sırf o pack'e göre değişim yapma bence, ben o packten başka bir pack görmedim böyle saçma sapan dayanıklı ve dmg'ı olan.

eğer rail'leri temizlemek istiyorsan, ilk başta silah alman gerek. Damage per AP ortalama 8-10 olması falan gerekiyor.

yeni oyuna başlarken eğer ranger oynayacam min-max olsun diyorsan kullanacağın silahların ap costlarına bakıp ona göre base ap hesaplaman gerekiyor. yoksa yüksek veya düşük ap'den dps'i yarı yarıya düşüyor karakterin ilk birkaç roundda.

ben yeni parti kurdum dün

sniper - safecrack, computer
smg - leadership, hardass (level 3'den sonra demo ekledim)
heavy - weaponsmith (20%), perception (80%)mech repair (lvl 3'den sonra ekledim)
rifle (deth) - brute force
shotgun - field medic (80%), surgery (20%), lockpick (lvl 3'den sonra ekledim)

eğer her level'da 4 skill gelmesini ayarlarsan zaten çok hızlı gelişiyor karakterler, her zaman oyunun ilersinde oluyorsun. ben lider dışında hepsinde cha-luck dibe dayadım. oradan gelen pointler int ve coordination abandım. herkeste 10 ap var lider dışında.

level 5 gibi yeni silahları alıp burst'e geçtiğinde 80-120 dmglar görmeye başlıyorsun. level 7'de falan rail tayfası faceroll oluyor, sniper 5 ap ile 50 vuruyor, 2 kere attı mı bir minor rail'ı yok ediyor. 150 hp'li heavy gunner'ı tek roundda öldürdüm m16 burst + bar burst.

şu an bütün grupta en iyi silahlar ve armorlar var ama hala böyle saçma sapan burstlere save/load yapmak zorunda kalıyorum. toad'un bir ekran zıplayıp, sonra 70 critlediği bir oyunda yapacak bir şey yok hehe. rng is a bitch.

(bir fightta aynı silahın 2% şansla 5 kere ard arda jam olmuşluğu var, uninstall wizard açıyordum az kalsın)


ps. bu arada heavy'e gidersen oyunda bazen karşı karşıya geldiğin imkansız durumlardan çok rahat sıyrılıyorsun. mesela böyle 80 hp'li 5 tane mob var, senin parti gg olmuş, çıkartıp 100 dmg'li roketi veriyorsun ortalarına 0 dmg ile kombattan çıkıyorsun. ben bir kere ambush yedim rail tayfasından 5 tane mob, en düşüğü 80 hpli ateş etmek için hepsi yaklaşıp kümeleşti verdim roketi 1 attackta combat bitti asdasd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyun bayağı zor ya. Bugün açtım research center'a geldim. Öyle gidip her yaratığı vurayım kafasına girecek kadar mermi yok kesinlikle. Düşmanların hızlı olanları ekran dışından bir turn içinde yanına geliyor. Hatta saldırabiliyor bile.

Düşmanlar dibime girince "nasılsa adam ıskalayacak belki kaza eseri önümdekini vurur" diyerek hemen önümdekine değil onun arkadasındaki düşmana saldırıyorum.

Zor ama bakalım nasıl aşıcaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

redditte şöyle bir build buldum deniyorum


Glass Cannon Sniper Rifles, Shotguns, Outdoorsman, lockpicking, safecracking. (High coordination allows high priced ammo to be put to good use, keep average luck for critical hits)

8 Coordination

3 Luck

7 Awareness

2 Strength

2 Speed

3 Intelligence

3 Charisma

Leader/Healer Smart ass, Surgeon, Field Medic, Submachine Guns, Computer Science. (High survival points per level to fill many non-battle skill roles. Use this character for dialogue. Energy weapons may be a good choice for armored enemies much later in the game)

2 Coord

1 Lk

3 Aware

3 Str

2 Spd

9 Int

8 Cha

Tank Brute force, Brawling, Blunt Weapons, Toaster Repair, Weaponsmithing. (Good combat initiative and no ammo cost. Run in, absorb damage, and beat down high armor targets, low intelligence means you need to focus on fewer skills, so don't upgrade brawling; use it as a last resort)

4 Coord

1 Lk

6 Aware

8 Str

7 Spd

1 Int

1 Cha

Scout Perception, Alarm, Demo, Handguns, Assault Rifles. (Use this character's pistols unless facing foes with high armor. Cheap ammo with high combat initiative = cost effective kills)

6 Coord

1 Lk

9 Aware

4 Str

3 Spd

3 Int

2 Cha

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...