Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Coming Up in STAR WARS: The Old Republic


Qui

Öne çıkan mesajlar

şu video üzdü beni açıkcası. tamam zevkle oynuyorum yine de oyunu ama resmen son çırpınış gibi çaresiz bi adım olmuş şu video. oyuncuyu dinliyoruz, komuniti ne derse onu yapıyoruz diyorsun, eee? gidip ui için scale özelliği, ne bileyim customize etme falan anlatıyorsun. ya bırak allah aşkına. en başta olması gereken özelliklerdendi onlar. eksik feature ile oyun çıkarıp sonradan koyduğun şeyi bize "sizi dinledik" diye mi yutturacaksın? sırada ne var combat log mu?
eğer bi şekilde dinliyorsanız oyuncuları allah için combat log koyun şu oyuna daha makbule geçer.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ahaha hadi komplo teorisi kuralim

Bioware EA gibi rezil bi firma ile beraber olmayi yediremedi, uzuuun uzuuun planladi, EA ile beraber calisiyormus gibi gorunup su bok gibi oyunu bilerek boyle yapti

Patchide tam ole bi zamanladiki sublar yenilenmeden herkes cancel etsin diye direk

Aslinda bioware EA tarafindan katledilen studyolarin intikamini almak icin cslisiyordu hep, zaten EA bizi kapaticak bari blaze of glory ile gidelim, EA yi batiralim giderken diye kastilar eheuehehehu

Cidden baska turlu aciklqnmiyor oyunun hali, hani gerizekali olmalari lazim...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
“I need this.”

We showed the game to our friend Gordon Walton. We had known Gordon for many years, back in the days when he worked for Kesmai, our late great competitor. Gordon had since been with Sony for its Star Wars Galaxies game among other places. He knows games, especially online games.

Not only did we show him the game, but because Gordon knew us so well we showed him the development tools we had built around our special process – building the game online, in realtime, with tools for the entire team all in one package.

“I need this,” said Gordon. “I am about to start a special project and these tools will let us build and prototype fast and get something running in a hurry.” Gordon is not an excitable guy by nature but this had his adrenaline flowing. “This is just what I need! I want to license your engine.”

We had thought about offering our engine and tools to developers but we had expected that we would have to actually ship a game first, like Epic did with Unreal Tournament before they licensed the original Unreal Engine.

“It’s not productized yet,” we told Gordon. “There are whole sections of code that is only roughed in and not optimized for performance or security. And there are very few comments and very little documentation.”

He didn’t care. “We are going to have tons of engineers. We can finish it ourselves. We’re going to want to modify your source code for our special project anyway.”


http://www.heroengine.com/2011/11/heroengine-meets-starwars/

lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hero Engine'e bok atıyoruz evet. Bazı gölgelendirmeler ve texture'lar çok başarısız tamamda. Engine videoları hiç etkiliyici değil.. Ama Adamların bir bildiği var belli ki. Şöyle bir araştırma yapayım dedim.

link: http://massively.joystiq.com/2007/11/26/zenimax-online-bulks-up-with-heroengine/

ZeniMax'ta 2007'den beridir Hero Engine'nin lisansına sahipmiş. Şimdi Interplay'le olan davayı da kazandıklarına göre acaba yeni Fallout MMO'su Hero Engine ile mi gelicek? :)o

Gerçi Swtor'daki optimizasyon sorunlarından sonra o lisansı iptal etmeleri lazım. (:P)

PS: Bu arada ATI'ciler 12.1 Beta preview driverı yüklesinler fps'de baya bi artış oldu. HD 5750 ile belsaviste 55-60 fps'deyim AA high, -2.5 LOD forced, max ayarlar...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...