Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

XCOM: Enemy Unknown


Sam

Öne çıkan mesajlar

Gercekten zorlastirmak icin classic-ironman tavsiye ederim.

Hem adamlarin yuksek rutbeye cikacak kadar yasamasi daha zor oluyor, hem de her tarafa uydu yerlestirmek zorlasiyor.

Tabii bir de impossible-ironman var. Hic denemedim, ama okuduklarimdan anladigim kadariyla fazla zor. Zaten classic-ironman zorluk olarak bana tam kivaminda geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi az önce bitirdim direk uninstall bi dahada açıp oynamam. Replay valuesı sıfır oyun bence. Çok sıktı bitsin diye dua ettim resmen.

Özellikle durmadan ufo cıkması durmadan abduction olması tek team kurulması felan. Her oyun aynı şeyi yaptım. Cover shoot cover shoot. Başka hiç bişi yok.

Son missonda bildiğin 2 heavy bide psionicle nukledim son bölgeyi görmedim bile 10 tane mobun 8 tanesini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Yeni yama gelmiş oyunu bitirince second wave diye opsiyon açılmış 4 seçenek var,

Silah hasarlarını daha çok çeşitlendirme
Her council üyesinin ödeneğini rasgele hale getirme
Çaylak askerlerin rasgele istatistiklerinin olması (daha önce fix miydi ki yahu?)
Birde rütbe alan adamlara istatistiklerin rasgele dağıtılması.

Fena seçenekler değil gerçi ama biraz daha fazla olsa belki daha oynatır kendini, şahsen slingshot ucuzlasın alıp tekrar oynayacağım bekliyorum =p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

daha önce rookie statlar will hariç sabitti, herşey sabit aslında will hariç oyunda.

disgaea 4 oynuyorum şu ara, bu oyunun 10 katı daha derin. cidden xcom kadar sığ oyun kendi türünde az.

koymuşlar hepsini:
said:
Damage Roulette: Weapons have a wider range of damage.
New Economy: Randomized council member funding.
Not Created Equally: Rookies will have random starting stats.
Hidden Potential: As a soldier is promoted, stats increase randomly.
Red Fog: Combat wounds will degrade the soldier’s mission stats.
Absolutely Critical: A flanking shot guarantees a critical hit.
The Greater Good: Psionics can only be learned from interrogating a psionic alien.
Marathon: The game takes considerably longer to complete.
Results Driven: A country offers less funding as its panic level increases.
High Stakes: Random rewards for stopping alien abductions.
Diminishing Returns: Increased cost of satellite construction.
More Than Human: The psionic gift is extremely rare.

If the player has finished the game on Impossible, these four additional Second Wave features will be unlocked.

War Weariness: Funding goes down over time.
E-115: Elerium degrades over time.
Total Loss: Lose all soldier gear upon death.
Alternate Sources: The power source cost to build facilities increases dramatically.

marathon ile oynarım belki ileride tekrar. yalnız unlock için illa impossible şart koşmak cidden tam mallık. başka açıklaması yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

10 saat once falan son mission'a geldim, yapmaya kiyamadim resmen. 10 saat daha oynadim oyunu fsdjfklsdlfkasj. biraktim bi' gun daha oynarim diye, yarin bitiricem.

bayagi eglendirdi beni. verdigim parayi haketti. yalniz ufak/orta seviyeli gelistirmelerle inanilmaz iyi ve tekrarlamayan bi' oyun olabilirmis. belki expansion falan cikarirlarsa hallederler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:


oyun tek başına kötü değil ama türün geri kalanını oynayan birisi için zayıf. ama türe ait oyunları oynamayanlar için aynı sorun sözkonusu değil doğal olarak.


Türü Laser Squad'dan beri oynayan biri olarak oyunu çok beğendim.

Bence türü sevip de bu oyunu beğenmemek için temel kriter, ilk X-Com'un biraz daha sandbox'a yakın olan havasını tercih etmekle alakalı.

Aslında bu oyun kimi seçenekleri kısıtlamasıyla(veya ilkinde seçenek olmayan şeyleri seçenek haline getirmesiyle) stratejik açıdan daha derin. Ama bu durum her şeye limitsiz olarak ulaşmak isteyenlerin hoşuna gitmiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

modem patladı da ancak cevap verebiliyorum. :p

derinliği yok oyunun, seçim olarak sunulan şeyler de seçim değil yani. herkese aynı ekipman veriliyor aynı anda çünkü sadece makul tek seçenek var. suni kısıtlamalar varyasyonu arttırmak yerine düşürüyor tam tersine, çünkü sadece en iyi tek seçeneğe mecbur kalınıyor.

çeşitlilik son derece gülünç 2012 oyunu için, sınıf başına tek silah ve bunun 3 tier'i var sadece. zırhlar gene çok az ve en iyisi tek bir tane var sniper için archangel kullanma olayı hariç. bize ekipmanları otomatik verseler, seçtirmeseler gene aynı kapıya çıkacak neredeyse.

geoscape'in ne denli sığ bir illüzyon olduğunu herkes kabul ediyor artık, bütün mücadele uyduları kurana kadar. sonra oyundan tümden çıkarılsa gene farketmeyiz.

neyse yani oyuna kötü diyemem ama olabileceğinin çok altında birşey çıktı, firaxis böyle paradox gibi oyunlarını her yıl derinleştiren bir şirket olsa geleceğinden umudum olurdu ama öyle bir şirket de değil artık. fazla basit geliyor bana oyunları bu devirde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

basitlik konusuna katiliyorum. normalde de olsa 1 2 askerin olmesini, 1 2 satalite'in dusmesini falan bekliyordum. ne satalite dusurebildiler, ne asker oldu, ne bi' sey. flying colours oldu butun report'lar vs.

secimler de tekduzeydi evet. silahlar, zirflar vs azdi.


yalniz tek bi' sey var, ne olursa olsun, ne kadar kolay oldugunu bilsem de gorevlerin vs, o squad secme ekraninda hep ilk savasin heyecanini yasadim. o bakimdan cok buyuk arti puan verdim.

bi' de memorial odasinda calan iskoc muzigi bayagi iyi :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...