Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wildstar


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Gangren said:

quixef said:

Benim sistem de onun i7 2600 lüsü işte, FPS sorunu yok da, lag çok ya, bir süre sonra bende tırmanıveriyor 800 lere. Amerika da herhalde beta server, inşallah release de EU açarlar.


Oyun bir süre sonra sapıtmaya başlıyorsa kendiliğinden (FPS veya ping artışı) /RequestReloadUI


Teşekkürler bir deneyeyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet level 10 oldum, 2. zoneu yarısına kadar tamamladım hoverboard umu da aldım.

Ya oyun ile ilgili ne hissedeceğimi bilemedim. Keyifle oynadım ama ee bunun sonu yok diyip kapadım şimdilik.

Combatı hoşuma gitti normalde bu tarz themepark mmo larında bayarsın mob kesmekten de bu zevkli, abilitylerinle birden fazla moba vurmak atlayıp zıplamak, daha interaktif olduğu için güzel oluyor. Ama onun dışında karakter progression questing, zone design vs. hep aynı. Ability havuzundan belli bi set belirlemek hoşuma gitti character customizationı bakımından ama, oyun öyle böyle değil çok standart bi themepark ya. Yani final fantasy 14 oynarım sanki bunu oynayacağıma gibime geldi. Ünlemlere gel , haritayı aç sırayla questlere git, üzerinde icon olanlara tıkla. üzerinde icon olan mobları öldür , questleri ver harita aç. O Path questleri renk katmış ama onlar da bi yerden sonra aynı.

Daha dungeon falan yapmadım bilmiyorum belki o zaman daha hoşuma gider de orada da maksimum ne olabilir bilemiyorum.

ama yani temiz yapmışlar oyunu oynanabilirlik seslendirmeler müzikler. hoş ambient sesler çok yok, koşma yürüme sesleri yok o kötü biraz. ama beta tabi onlar da gelecektir.

Oyniim biraz daha housing göriim pvp göriim dungeon göriim fikrim değişir mi bakacaz. ama şu haliyle sanki almam gibi beni pek de heyecanlandırmadığı için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

end game pve contentinde ne sağlayabilirler ki
wowdan daha iyi?

benim aklıma pek bişey gelmiyor; değişik değişik boss fightı olur telepgrahlardan kaçtığın yine onu kes itemını al bir sonraki dungeona gearlan şeklinde geçecekse e final fantasy 14 de yaptı bunu, age of conan da yaptı zamanında yapılıyor yani.

bilmiyorum, o da çok bişey değiştirmicek gibime geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

daha iyiden çok farklılık abi. artwork farklı, kombat farklı, content farklı. bundan başka bir şey getiremez zaten. ff genel itibariyle kombatı kötüydü ve gereksiz uzun süren kombatlar vardı. aoc zaten külliyen başarısızdı.

hedeflerinin "wowdan daha iyi olacağız" olduğunu zannetmiyor, alternatif farklı bir content, tarz, kombat sunuyorlar işte. en iyi pve bizde, en iyi end-game bizde tarzı iddiaları olacağını sanmıyor. insanlar sonuçta X yıldır wow oynuyor, bir bıkkınlık oldu. alternatif olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mortis said:

end game pve contentinde ne sağlayabilirler ki
wowdan daha iyi?

benim aklıma pek bişey gelmiyor; değişik değişik boss fightı olur telepgrahlardan kaçtığın yine onu kes itemını al bir sonraki dungeona gearlan şeklinde geçecekse e final fantasy 14 de yaptı bunu, age of conan da yaptı zamanında yapılıyor yani.

bilmiyorum, o da çok bişey değiştirmicek gibime geliyor.


iste bunun cevabini neverwinter online verdi oyuncularin kendi questini yapabilmeyi saglamalariyla. NWN Online bu kadar kotu bir oyun olmasa cok mukemmel bir sonuc olabilirdi. Dusun end gamede her hafta artan bir icerik var. Ve bunlarda kaliteli icerikler, gercekten iclerinde ozene bezene yazilmis olanlari var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o dediğin leveling için güzel abi de custom created end-game content loot table sıkıntısıyla olamaz. onaylanması ve lootun ona göre tasarlanması falan gerekiyor. en basitinden wow kategorisinde düşün. sen content'i yarattın publish ettin, loot table ne olacak end-game'de t1 gear mi düşecek t2 mi? abuse ediliyor ayrıca biliyorsun bu sistemler, bunun önceden city of heroes örneği var en basitinden. onay sistemi olmadığı sürece abuse'a sonuna kadar açık. rewarding/effort noktasında. end-game'de viable bir yöntem değil ne yazık ki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tekrar wildstar'a dönüyorum;

oyunun 10. levelına kadar geldim ki ciddi bir vakit gerektiriyor, o kadar da kolay değil leveling anladığım kadarı ile.

oyun beni hiç bir şekilde sosyalleştirmedi ve başka oyunculara ihtiyaç duydurmadı. Guild wars 2 gibi böyle herkesin daldığı world boss tarzı bir evente vs. de sokmadı.

o bakımadan da pek hoşuma gitmedi, bildiğin yine saatlerce single player şeklinde oynadım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

public event var dediler bende denk gelmedim abi, anlamış değilim

bir de leveling gerçekten yavaş veya ben artık themeparklardan hızlı sıkılıyorum, benimde level 12'i geçen karakterim olmadı. farklı farklı şeyleri denememin etkisi de var tabii ama en fazla 1-2 level alıyorum çıkmadan. öyle aman aman girip 3-5 level aldığım olmadı.

keşke gw2'den biraz örnek alsalarmış şu leveling konusunda. başarılı örnek varken başarısızı kopyalamak çol anlamsız değil mi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

stalker'la 16 oldum

housing'i ucundan inceleme şansım oldu. çok beğendim şahsen, neden bu kadar çok hoşuma gitti bilmiyorum büyük ihtimal adamların artwork'unu çok sevdiğim için. evin içindeki lightining'de hellfire falan var, nasıl güzel düşünmüş ve uygulamış herifler ya. öyle çok dekore etme şansım falan olmadı param olmadığı için. evin dışındaki plotlara survival bölgesi, well (droplanmıştı), farm falan attım. şarap yapılan achievement şeyini attım. baya eğlendirdi. evin içinde zaten sonsuz customization gibi bir şey var ve sürekli moblardan ev için bir şeyler düşüyor olması gerçekten şahane.

leveling'in neden bu kadar yavaş olduğunu anladım sanırsam. 2. zone'a geçtiğimde 15'dim diye hatırlıyorum. moblar 16 ve 17 idi. görevlerde bu moblara yönlendiriyordu. 15'den 16'a çok hızlı geldim. sebebi gördüğüm kadarıyla moblardan gelen exp asıl level atlatan öğe oyunda. questler öyle çok exp vermiyor, barı hoplatmıyor. sanırım 15'ken 17 mob kestiğimde 1.7% level exp alıyordum. gidip level 15 kessem bu oran büyük ihtimal 0.5% seviyelerine falan düşüyordur. ee questlerde öyle hoplatmadığı için barı, yüksek moblarda level kasınca/quest yapınca çok hızlı level atlanılıyor (çok hızlı derken normal themepark mmo'lar gibi). 3-14 gerçekten sancılıydı benim için. hem zone'un karanlık, iç bunaltıcı olması hem de leveling hızından dolayı. şu an çok mutluyum zone cillop gibi, questler daha eğlenceli ve akıcı. kombat çok daha akıcı. en güzeli oynadıkca progress hisseder hale geldim. bar oynuyor, bir değişiklik oluyor.

tradeskillere çok az bakabildim, outfitter kasıyorum ama öyle özel bir şey yok gibi. bildiğimiz themepark craft sistemi. ne sıkıcı ne eğlenceli.

hoverboard (mount) inanılmaz iyi. sanırım bu kadar yıldır gaming hayatında sahip olduğum en iyi mount adsadssad. bir yere bir yerden daha hızlı gitmekten öte sürmek eğlenceli lan. böyle saçma sapan double jump yapıp grid tutmalar falan. baya iyi yapmışlar. bir ara şuna benzer bir şey gördüm, mount mu değil mi bilmiyorum.

http://blogs.phoenixnewtimes.com/uponsun/IT_28South_Park3B_The_Entity29-1.jpeg

bu tarz şeylerde oyun iyi olacak belli ediyor yani. adamların kafa yapısı, tasarımları, artworkleri çok iyi.

kombat winter patch'den önceki ile benim için inanılmaz değişti. şu anki haliyle kombattan memnunum. zevk alıyorum yani kendimden 2 level yüksek 2-3 tane mobla kapışırken. belki stalker skillerinin de bunda etkisi olabilir. timing ve mekanikleri son derece güzel skillerin. stealth'in stance'i olması enteresan olmuş. anladığım kadarıyla stalker tank olabiliyor oyunda. threat generate, taunt, threat generating/deflecting stance falan var.

3-14 ile 15'den sonraki overall deneyim çok değişti, genel itibariyle şu an ki halinden memnunum.

eğer oyundaki leveling hızı değişmiyorsa casual bir adamın top level'a gelmesi ortalam 3 hafta ile 5 hafta arası değişir. wow vanilla tier biraz. benim için hoş bir durum değil ama yapacak bir şey yok.

15'de adventure varmış (group instance sanırım ne olduğunu anlamadım daha)

20'de dungeon varmış

bunları denemek istiyorum en kısa zamanda.

public quest olduğu söyleniyor : ben daha görecem yani... 10-12 saat oynadım belki bu karakterle bir tane public queste denk gelmedim. oyunun public questlere ihtiyacı var arkadaş, o kadar deneyimli developer bir arada bunu fark edemiyorlar mı anlamıyorum. insanların sosyalleşmesi, sıkıcı quest routine'ninden çıkması için public questler şart oldu artık. yani gw2 var önünüzde biraz kafayı kullanın. public questler WAR veya GW2'deki gibi olsa leveling'in sıkıcılığı azalırdı ciddi oranda. ayrıca loot konusunda geçişler kolaylaşırdı. bu noktadan sonra geleceğinden şüpheliyim.

3-14 deneyimi dünyadan çok soyut. tamam open world'de quest yapıyorsun ama sosyalleştirmeyi gerektiren bir durum yok. koy her 3 level'da bir group quest chain. herkes silkine silkine group toplayıp sosyalleşmek zorunda kalsın. gearlar notch atlasın. 3'de başlıyorsun solo questleri 20'e kadar sanırım 2-3 tane group quest var, 2 tanesi sololanır zaten (2 kişilik, ben sololadım) bir tanesi 5 kişilik. tabii bu noktalarda çok hatalı olabilirim çünkü çok dikkat ederek, araştırarak oynamıyorum. belki var fakat araştırmak gerekiyor bilmiyorum, öyle olmamalı zaten.

bir de 32'de bir şeyler var millet sürekli LFG, LFM bakalım en merak ettiğim aspect'i oyunun zaten group gameplay, dungeonlar, endgame.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...