Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wildstar


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Mortis said:

abi hype olsun insanlar gelsin oynayalım işte. Bırakacaksak da bırakalım ne olacak, ben çok seviyorum başka birisi hype yapınca o gazla 10-15 kişi toplanıp oynamayı, sonunda bıraksak bile

darkfall öle oldu mesela. FF14 de öle oldu , oynadık keyif aldık. sonra bıraktık bi şekilde kalan kaldı belki az çok ama zevkimizi aldık. hepsi verilen parayı çıkarıyor bence 1 ay içerisinde.

bunda kesin hype olacak ya benden ya başkasından kaynaklanan mis gibi gireriz guild kurarız oynarız. azalarak yok oluruz sonra :)

ya da belki çok güzel olur devam ederiz. Denemeden belli olmaz. Çok kafa yormaya gerek yok :)

Belki çok farklı bir konuya gelecem ama artık yaşça büyümüş olmamız, hayatımız da sorumlulukların artmasından dolayı çok vakit ayıramama durumumuz da oluyor. Yani PATİ'deki herkesde belki bu böyle değil ama 15-20 kişi başlayıp belli bi zaman sonra oynayan sayısının 5 kişiye düşmesinin nedeni bence bir bakıma da bu.

Mesela FF14'ü cidden çoook eğlenerek oynuyordum. Her akşam işten çıkıp eve gideyim de oynayayım diyordum. Ta ki bir müzik grubu projesi çıktı. Prova yapmaya başladık. Ben 1 hafta oyuna giremedim. Bir önceki haftasonu da RocknCoke vs. vardı. bir baktım oyuna 10 gündür girememişim ve uzaklaşmışım. E dedim hazır uzaklaştım tekrar sarmiyim. Çünkü sarınca bu sefer her akşam eve gidip oyun oynama isteği giriyor, extra herhangi bir şey yapamıyorum. O şekilde bıraktım. Sırf ben böyle değilimdir eminim ki Patide. E etrafında bu tarz dış nedenlerden dolayı oyunu bırakan 3-4 kişi bile olsa, geride kalan insanlar ister istemez, e birileri oyunu bıraktı demek ki bu oyunda gelecek yok diip bırakabiliyor. Zincirleme quit başlıyor. Geriye sırf hardcore takılmak isteyen ve başka yabancı guildlere katılan adamlar kalıyor. onlar devam ediyor.

bence oyundan çok asıl neden bu. Çoooook efsane bir mmorpg çıksa bile yine sonuç aynı olacaktır gibime geliyor. O gençken oynadığımız UO, WOw Vanilla vs. dönemlerin tekrar gelmesi için bizim tekrar liseli, üniversiteli, daha sabırlı(konsol, wow rahatlığı. LFR vs. görmemiş) zamanlarımıza dönmemiz gerekiyor.


Gökhan yine amerikayı yine keşfetmiş.

Ama seviyoruz lazutu, oynarız tabi. Girin oynayın mızmızlık yapmanın alemi yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Görüşlere saygım var tamam da Gangren'in yazısından oyunu patlatmak mantıksız. Yazıyı okumaya korkarak başladım da sonunda rahatladım biraz. Çünkü dendiği gibi oynayan beğenmemiş, oyunda sorun yok.

MMO-RPG abi bu, bir genreden ne gibi değişiklik bekleyebiliyorsunuz? Quest tipleri aynı dediniz, oyunların hepsi PvE'den ilerliyor diyen oldu, adamlar Guild Wars 2'yi çıkardı. Kaç hafta oynadınız Guild Wars 2'yi mesela? Betada patlatmıştı yine patiler onu.

En genel yorum Open Beta'da çıkar. Şimdi her CBT döneminde oyuna o kadar şey ekleniyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gangren gayet olduğu gibi yazmış. ben çok detaya girmek istememiştim nda'dan dolayı da olay şu an itibariyle budur.

benim tek sıkıntım combatın sıkıcılığı üzerineydi fakat bir önce ki betadan beri combatın çok değiştiğini, hızlandığını ve akıcı olduğunu söylüyorlar.

telegraph konusundaki sıkıntılar çok rahat bir şekilde aşılabilir. örnek verecek olursak mobları marklarsın, mark numarası veya logosu o target'ın telegraph'ı içinde görünür. bunlar sıkıntı değil.

bende gangren gibiyim, düpe düz questlerde sıkılıyorum. yani hub'a geldin - merhaba selam üzerime tıkla. hub'dan belli bir bölgeye gittin - öldür, topla, tıkla. level up. konsepti bana son derece sıkıcı geliyor.

fakat beni gangren kadar hayal kırıklığına uğratmadı çünkü ben zaten wow vari bir şey bekliyordum. en azından questleri geri vermek için hub'a dönmen gerekmiyor kehe ona bile razıyım lan. bildiğin angarya abi şu iş yani zevk alan adam nasıl zevk alır anlamıyorum. GW2 bu konuda inanılmaz başarılıydı. hiç quest yapıyorum havası yoktu, keşke ondan çalsalardı.

ben 8'e kadar hiç public quest veya event görmedim. bu sıkıcı bir durum. yani bunların sayısını arttırıp daha yaygın hale getirmeleri bence iyi olacaktır. çünkü benim gibi moto mot quest yapmak istemeyen insanlar olacaktır. dungeonlar bu arada 25'de başlıyor haliyle low level dungeon girip orada level kasarım olayı da (beni yıktı resmen).

mobların pack olmasına ben sevindim, hatta şöyle bir planım var belli questler dışında hiç hublara girip çıkmıycam güzel spotlar bulup 4-5 pack toplayıp solo, duo farm/leveling yapmayı planlıyorum.

bakalım bu phase'de ne değişiklikler olacak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ha son olarak ekleyim, oyunun en güç olduğu nokta 40 man pve raidleri bu arada. yani who cares about questing. top level'a gelir bir daha quest yapmazsın. önemli olan rewarding, challenging 40 man end-game content'i sunması ve devamlılığını sağlaması. ben wildstar'a sadece ve sadece bu gözle bakıyorum. yıllar sonra raid yapacam geyik muhabbet ederek diye. yoksa gerçekten pvp iyi olmuş, yok questler eğlenceliymiş, yok storyline - lore kötüymüş umrumda değil.

ana promise'i deliver etsinler, gerisi umrumda değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bence adamlar da böyle düşünüyor olabilir. zaten günümüz oyuncusu 2-3 günde top level oluyor. Questler kimsenin umurunda değil. Adamların da umurunda olmadığı quest logların detaylı olmamasından belli.

Dungeonların 25'de başlaması ise sıkıntılı. Bence onu biraz daha aşağı çekebilerler, hatta çekerler diye düşünüyorum. WoW'dan biliyorum. Sadece dungeonlarda top level olan arkadaşlarımız var. Questler sadece ortamı görüp biraz para kazanmak için iyi.

Valla bingildak'ın da dediği gibi. End game dungeon ve raidler iyi olsun, paramı alsın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla benim şu genrede theme-park konseptinde eğlenceli bulduğum tek şey o, yani olay sadece boss'u kesip itemi alıp ilevel'ı 300'den 305'e çıkarmak değil. social bir event sonuçta. kakara kikiri eğlence, geyik kıvamında geçiriyorsun sevdiğin insanlarla. onu geçtim koordine olmak, koordinasyona ulaşmanın sonucunda takım olarak bir şeyi becermenin hazzı, eğlencesi farklı. community tarafı güzel eğer oyun düzgün bir challenge sunabiliyorsa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi bir de şu trash mobları koymasalar bossa varana kadar elli bin tane tadından yenmez. Boss taktiği zor olsun ama şu trash moblar olmasın ya. Wow hala düzeltememiş şu işi. Kes babam kes.

Hayır zaten kesiyorsun. Kesilmeyen bir şey değil de niye bukadar zaman kaybı. Madem casual olacak.

The Secret World veya Age of Conan'daki gibi bossu olabildiğine zor yaparsın daha güzel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi yerde silme telegraph olduğu dungeonlar düşün.

hardcore oyuncu hepsini işsiz gibi ezberleyecek, balerin gibi aralarında dolaşacak. hit almayacağı için wipe olmayacak. challenge direkt hardcore oyuncu için.

casual adam gelecek işten 2 saat vaktim var diye oyuna girecek 5 telegraph'dan 3'üne denk gelecek. wipe yiyecek. 40 tane casual adamın koordine olup hiç hit almaması imkansız.

casual seviyesine çekmek istiyorsan telegraph damage'ını törpüliyceksin o adam 2 tanesini dodgelasa bile boss u kesebilecek.

ee bu olursa hardcore neden oynasın, o adam için bu durum walk in a park? aksi takdirde de casual oynayamıyor.

wow da bu problemi çekti yıllarca. hardcore oyuncular bıraktı oyunu dumbed down edildi defalarca diye. ders almaları gerek bu durumlardan. biz tek dungeon yapalım kime gelirse olayı 2014'de tutmaz.

normal, heroic ayrımı olmak zorunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...