Sam Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 roland emerik'e filmini çektirecekler ben anladım.
Innuendo Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-guns-and-full-demo/715589 20 dakikalik gameplay'de gosteriyo weapon customization, skiller felan.
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 Norak said: http://www.youtube.com/watch?v=OBESnvjZGt8 off sene 2011, uzayda gecen bilim kurgu oyununun 3.sunu yapıyosun, hala orbitte savaşmaya hazırlanan donanma... bu akdarmı cahil olunur, umursamaz olunur.
hamsilipilav Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 türkiye AB'ye girmiş la mass effect 3 te
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 10, 2011 tabi la, hatta citadel e ilk ahmet davutoglunu yollamislar temsilci olarak
Sovereign Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 abi Ashley ablamız ne kadar güzel bir hanımevladı olmuş öyle.. değişim falan yaşamış offf
Sovereign Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xY7S3_08FPM&feature=related video izledikten sonraki en epic yorum Will I get to handle Miranda with the kinect Functionality?
HellHound Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 http://www.eurogamer.net/articles/2011-06-10-why-mass-effect-3-supports-kinect toptan quote madeni zaten de, incilerden birini alintilayalim: said: "Mass Effect has a fairly complicated combat system. You've got story and choice. For some fans that don't buy 12 games a year and maybe buy two or three, some of those things can be intimidating. We wanted to open up the accessibility without hurting the depth or the quality. Kinect is a fantastic technology that allows us to do that."
Sam Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 ben şirket olsam yılda 2 oyun alanı değil de 12 oyun alanı hedeflerim önce, nasıl bir hesap ki bu?
Norak Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 gameplay videoları izlediyseniz eğer; 4564743474 cutscene arası 2-3dk biz oynuyoruz, gene..
-Deno- Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 gene bütün galakside mining yapıcam sdf.
axedice Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mining yapmak yeterince epic değildi. Bence kinectle yapılan daha awesome gather seçenekleri koyarlar bu defa. Bi tuşa basarsınız, bi anda her yeriniz eezo olur. Eeezo bukkakesi
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Sam said: ben şirket olsam yılda 2 oyun alanı değil de 12 oyun alanı hedeflerim önce, nasıl bir hesap ki bu? bahcelinin 40 yil hesabi direk
HellHound Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 ben yilda iki oyun alanin evinde kinect olacaginin varsayilmasi ve analog stickle dialog secmenin cok komplike bir konsept oldugunun dusunulmesinde kaldim daha cok, cunku su ana kadar gosterilen seyler sirf speech recognition... demekki bu adamlarin focus grouplarinda falan "FUCKING DIALOG WHEEL! HOW DOES IT WORK?" diye kosarak kacan insanlar var. production cost tavan yapti 1 milyon satisla kurtaramiyoruz kismi disinda toptan bullshit adamin agzindan cikanlar. MS gimmicky zimbirtilari ciddi oyunlarda da kullanilabiliyor valla dedirtmek icin para verdi diyemiyorlar iste :P
Sam Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 "We think it about it as the core and more. Not more, leave the core. That's a recipe for failure. You have to be smart about it. You can't dumb the game down. But at the same time you have to make it so a lot more people can play it than just core gamers." http://www.buzzinn.net/img/fun/confused-animals-are-funny/confused-animals-are-funny15.jpg
axedice Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 "Doktor Ray Muzyka" said: Yılda 2 tane oyun alacak kadar "oyuna" uzak kitlenin sayısı çok diye onlara oyun yapıyoruz, e haliyle oyunun oyunluktan çıkıp kolay ve bol immershunzlu interaktif sinemaya dönmesi lazım, ama ME seven kitleyi de kaybedersek zarar ederiz o yüzden bu yalanları söylüyoruz. Yerse.
Bone Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 13, 2011 oyunlar artık "press x to not die" konseptinden ibaret olacak herhalde. bol patlamalı ama sıfır interaksiyonlu yazılımlar.
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 19, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2011 kac senedir god tier shepard ile oynayan oyuncular sikayet ediyordu bioware in surekli kaleci volkani kapak yapmasindan, female shepard yokmus gibi davranmasindan en sonunda site filan kurdular, bayadir protesto ediyorlar bioware den aciklama gelmis "female shepard kapakta olucak" :):):):):):):) "...ama collectors edition kapaginda, bir yuzune male i digerine female i koycaz kutunun :D:D:D:D" :X:X:X:X:X:X:X:X http://kotaku.com/5812762/female-shepard-finally-gets-cover-girl-glory-in-mass-effect-3 bioware confirmed for bobi kotik tier
Sam Mesaj tarihi: Haziran 19, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 19, 2011 http://28.media.tumblr.com/tumblr_ldntz5hKq81qcaee5o1_500.jpg femshep gönüllerin canonu.
HellHound Mesaj tarihi: Haziran 19, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 19, 2011 button-awesome-guy 3 oyunda ancak uyandi iste, de zaten kapak/trailer olsun olmasin her halikarda kralice femshep np "Show me yours, tough guy. I bet mine's bigger"
demian Mesaj tarihi: Haziran 20, 2011 Mesaj tarihi: Haziran 20, 2011 //yanındakiler de garrus de souza ve ashley belözoglu
Öne çıkan mesajlar