Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes Of Might & Magic VI


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

skill tree olayi iyi guzel, oyun basi pathfinding filan secebiliyoruz ama, spelleri skill pointle ogrenmek sacmalik otesi, ayrica her elementin buyulerinin ayri skille spell power almasi daha bir sacmalik.Oyunda cok az buyu var, buyu okulu basina 1 bilemediniz 2 damage buyusu var. buyu sistemini duzeltmezlerse cidden kotu olacak oyun. Ha bir negatif unsurda soyle, mesela Pathfinding aldiniz, bunu upgrade liyip gelistiremiyorsunuz, Fix bir value ile geliyor. Bazi skillerin upgrade i var, lojistikten ornek veriyim, 1. skill %x arttiriyor movement i, lvl 5 de alabildiginiz alt skill ise, madenleri, resourcelari alirken ve kale vs ziyaret ederken movement point yemiyor fakat sizin movementinizi arttirmiyor daha fazla, bunun otesindede logistic skilli yok. Skill Tree nin yontulmasi lazim kisaca, yoksa herolar fixed olacak. Ayrica tavernden Hero alirken, adamin speciality si vs si yok. Cok banal, Tavernde Super bir hero bulmanin mutlulugunu yasatmiyor aptal oyun.



Su anda ki betada 3 den fazla irk var. (inferno haven necropolis birde caponlar, 1 irk daha vardi sanirim ama bakmam lazim). Ha bir diger begenmedigim unsur ise adamlar direk japon koymus irk olarak, japon aksani filan, tabii creaturelar kappa sharkmen vs tadinda. Ubisoftun her oyunu boyle zaten, 6-7 ay sonra cikartmasi gereken oyunu beta phase de release ediyor (bkz, Assasins Creed Brotherhood Multi), oyun kendini oynatiyor ama 3 ay oynanma suresi oluyor. Yani bir homam 3 degil bu oyun onu bir kere bilin. Oynanir bir kac ay guzelce, ama yillar sonra tekrar yukleyip oynamazsiniz.

ilginc birsey eklemisler iyi mi kotu mu daha karar veremedim, Townlarin Territory si var, town alinmadan dusman gelip mine lari alirsa sizden, ertesi gun size geri donuyor minelar. Minelari almak icin once kalenizi almasi lazim.Bu nu sanirim oyunu coluk cocukta oynayabilsin diye eklemisler, Boyle bir korumanin amacini gercekten cozemedim, homam3 un en onemli unsurlarindan biridir aslinda, Kalenin civarindaki minelari koruyacak ordu birakmazsan patlarsin.

Siege buda bir enteresan, kalenin ortasinda bir tower var ve bu towerin icindeki range creature a tower inmeden dalamiyorsunuz. Towerin kendi hpsi var, bu towerin icindeki creature range ve obstacle penalty almiyor. Ha Guze birsey eklemisler birde, Obstaclelarin arkasina gecince creaturelar range attacklardan daha az damage aliyor.



Grafik: Haritada dusuk poligon kullanilmis gene koseli bazi seyler, combatlar fena degil fakat bu gunun grafik kartlarinin teknolojisinde bir grafik motoru yapmamis ubisoft, sizde boyle birsey beklemeyin oyundan, kiyasladigimizda homam 3 un grafiklerinin akiciligi bu oyunda yok.

simdilik bu kadar. Oyunun cikmasina 3 ay var, bunun 1 ayi cd bastirma vs dersek, Ubisoftun bu oyunu adam etmek icin 2 ayi var. Bu da biraz zor gozukuyor. Saglikli bir oyun yapmalari icin release i en erken Christmas a hatta easter a ertelemeri lazim. Yoksa homam 3 den sonra cikan diger homam rezaletlerinden hic bir farki olmayacak oyunun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bak guzelmis bunlar bilmiyordum. Ama genede spell point arttiran skill sadece universal olsa daha guzel olurmus gibi geldi bana. (evet universal skill de var spell point icin farkindayim ama 1 lvl i X buyu okulundan yapilan buyulere 2 spell point vermek icin harcamak cok sacma, bu kadar sacma birseyinde oyunda bulunmasina anlam veremiyorum.)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...