Sam Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 http://gamerscreed.com/files/MassEffect%20Dialog.png mass effect çarkefeleği http://www.perezstart.com/wp-content/uploads/2009/03/alpha-protocol-threaten.jpg alpha protocol çarkıfeleği eğer alpha protocol gibi olursa yandık çünkü mass effect iyi kötü fikir veriyordu, alpha protocol'da bazen tümden alakasız birşey çıkıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Ne alaka... Tam tersi. Alpha Protocol'de en azından Threaten/Suave/Aggresive gibi tanımlayıcı kısaltmalar oluyor. Mass Effect 2'de direk cümleler farklı. Gümüşhane'yi seçiyorsun, arkam şahane diyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 alpha protocol mass effect den kat kat daha doğru seyler söylüyordu. sana detay vermiyor cok fazla, ama inceriği doğru. ayrıca daha cok secenek vardı. mass effect tümüyle alaksız sonuclar cıkartıyor yer yer. detay veriyo ama yalan yanlsı detay veriyo, tümüyle baska seyler söylüyo. yuh ama diyip cok loadladım ben. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 valla ben iki mass effect'te de bir kere loadlamadım dialog yüzünden, alpha protocol'de kaç kere loadladım belli değil. "interested" yazıyor, bir basıyorsun mina'nın yüzüne karşı madison'a sulanıyorsun, hit yiyorsun. e kardeşim interested demek cinsel mi, iş için mi, insancıllıktan mı, para için mi vs vs. baştan sona istediğim gibi tek bir dialog götüremedim herhalde, battı balık yan gider diye oluruna bırakmaya başladım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 seceneklerde, "bu isi gidip c-sece söylememiz lazım" "bu isi kendimiz hallederiz var" biri renegade biri paragorn iste klasik mass effect. doktora dadanan encinleri öldürüceksin. renegade'i seciyosun, silah cekip "o lanet oları yaratıkların yuvası nerde!! söyle yoksa vururum seni" falan diyo. cok alakasız yanı. konusmalar eninde sonunda aynı noktaya cıkıyo bide orası da acıklı. AP'de suave'se suave, prof sa prof. suave sıkkında intredden yazar supporting yazar, ama suave o napıcağını bilirsin. ona göre secersin, karakter gidipte "lanet olsun bu pislik büyürse sorumlulusu sensin" diyip odadan cıkmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Farinal Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 abi o şekilde olursa rezalet olur o zaman oyun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Sam said: valla ben iki mass effect'te de bir kere loadlamadım dialog yüzünden, alpha protocol'de kaç kere loadladım belli değil. tam tersi benim icin gecerli demekki kisiden kisiye degisiyor o kismi mesela dedigin ornekte Interested carkifelegin Suave kisminda, direkt aklima ilk gelen Thorton "Hatun tas" moduna girecek bunu secersem olmustu. Ha kafa karisabilir durum yok mu? Var, e zaten o yuzden genel durusum bu konuda "sokayim carkifelege" her daim Ama Mass Effect'te - Paragon - Neutral - Renegade siralamasina ragmen, alignment sistemi kiclarindan uydurduklari bir sistem olup belirli normlara uymadigindan, ortalik iyice karisiyor. Paragon seceneklerde bu pek fark edilmiyor olabilir ama mesela Renegade karisik Paragon oynuyorken cok feci durumlar ortaya cikiyor. Ornek olarak mesela dialogda Renegade secenegi yazilana gore; sert, no-nonsense gibi gozukurken bir anda Shepard irkci soylemlere bogabiliyor karsindakini. Dragon Age 2'de durumu nasil kurtaracaklar zaten bilmiyorum, zira ortada alignment da yok. "Belirli tonda secenekleri belirli yerlere koymaya calistik ama tam bir duzen yok" tarzi bir aciklamasi var yapimcilardan birinin ki tam felaket. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 HellHound said: mesela dialogda Renegade secenegi yazilana gore; sert, no-nonsense gibi gozukurken bir anda Shepard irkci soylemlere bogabiliyor karsindakini. Mass Effect çarkıfeleklerinin en büyük problemlerinden biri bu evet. AP çarkıfeleğinde dialogların nereye gideceği 1-2 yerde belirsizken MEde paragon harici her söylem kabus gibi dakikalar yaşatıyor. Gerçi sam senle ilgili şöyle bi çıkarımda bulundum haksız mıyım; ME oynarken paso paragon seçiyorsun çünkü oyunun rol yapma etmenleri çok zayıf ve uğraşılmıyor, ama alpha protocolde karaktere göre tercih yapmak zorunda kalıyorsun çünkü iyi kötü çirkin diye kalın çizgilerle çizilmiş sınırlar yerine karakteristik cevaplar var. ME'de iyi şövalye olarak tatmin olabiliyorsun, ama rol yapma olayına çok yabancı olduğun için AP'de kafan karışıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 axe sam'i az once bitirdi gg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 rol yapma anlayısım mamuttur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 adam final smash kasmis lan eheuehu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smarthan Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 ben şeyi anlamıyorum. zaten senin sistemin tutmuş ne biliyim beğeniler övgüler toplamış sen niye değiştiriosun ki sistemi mekaniği. yani devam ettir hikayeyi.oynayalım oyalanalım vs. mesela me2de de böle oldu ama çok batmadı bana. zaten aksiyon shooter bi oyundu. ama dragon age de strateji fln daha ön planda. dövüşler daha yavaş vs. bunu aksiyon yaparlarsa göze batar tahminen. ha yine oynarım ama işte :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 axedice said: Gerçi sam senle ilgili şöyle bi çıkarımda bulundum haksız mıyım; ME oynarken paso paragon seçiyorsun çünkü oyunun rol yapma etmenleri çok zayıf ve uğraşılmıyor, ama alpha protocolde karaktere göre tercih yapmak zorunda kalıyorsun çünkü iyi kötü çirkin diye kalın çizgilerle çizilmiş sınırlar yerine karakteristik cevaplar var. ME'de iyi şövalye olarak tatmin olabiliyorsun, ama rol yapma olayına çok yabancı olduğun için AP'de kafan karışıyor. çıkarım doğru ama arkasındaki sebep yanlış olmuş, me serisinde her ne kadar iyi-kötü ekseninde olmasa da bir alignment var. çoğu zaman paragon gitmekle beraber me2'deki genophage, legion ve oyun sonu kararı gibi durumlarda (böyle oturup başımı ellerimin arasına alıp düşündüm bunlarda ki oyunun tek takdir ettiğim yanı gerçekten bazı zor ahlaki kararlar verdirmesiydi) renegade gittim. sonda paragon barı dolu olup da kırmızı yıldız gören de başka insan yoktu şurada heh öte yandan alpha protocol'de kararlar ve söylevler kişisel değil, nabza göre şerbet verme ki zaten sie mazo muymuş, öbürü hangi dilden anlarmış bunlar iki laklaktan sonra anlaşılıyor. bütün sorun karakterin ne diyeceğinin kritik anlarda belli olmaması. yoksa yerine göre sert erkek, yerine göre yalakayı oynayıp tam bir dragon age kahramanı edasıyla istediğim kişinin gönlünü almama, stat bonusları cebe indirmeme mani bir olay yok. walkthru ile oynanabilen dialog tekeri en kötü varyasyon. yarattığınız karakterin kendine has prensiplerine uymasını değil de ironik şekilde karaktersiz davranmasını ödüllendiren oyunlar popüler olduğu sürece konsol mantığından daha çok şikayet ederiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Mass Effectte cezalandırma diye bi mantık var mı? Gerçek hayatta, dolayısıyla rpglerde karşıdakine "yanlış" bişey söylersen cezalandırılırsın. ME serisinde hiç böyle bişey hatırlamıyorum, ne söylersek söyleyelim sonuçlar hep aynı keza. AP ve DA1'e baktığında karakteri belli bi şablona oturtup buna göre davranmasını sağlamak mümkün. Sie'yi öldürebilirsin, sürekli profesyonel davranabilir ya da flört edip kendinden soğutabilirsin. Sırf info ekranında büyük harflerle "bu karaktere sert davranırsan seni repe boğar" yazıyor diye sert davranmak zorunda değilsin ki. Hani ajan oyunu olduğu için manüplatif bi ipne olmak oyunda büyük kolaylık sağlıyor belki, ama bunu yapıp yapmamak ve bundan doğan sonuçlara katlanmak tamamen oyuncunun elinde. Heckten tut da albatrossa kadar herkesle düşman olabiliyorsun oyunda. Aynısı DA1 için de geçerli. Companionlara yavşamak hoşuna gitmiyor mu? E yavşama abi, alma bonuslarını. O bonuslar olmadan da oyunu bitirmek son derece mümkün, ME2deki gibi hepsinin side questlerini yapmak zorunda falan da diilsin. Benim ilk karakterim Ali'ye kılken ikincisi baya seviyodu mesela. Oyun seni zorlamadan bunları yaptırabiliyorsa zaten RP noktasında başarılıdır. Gelelim DA2'ye. Companionlarla ilgili ufaktan bilgiler var, WTFlere hazır olun hehe. said: Hawke : The choice of male or female hero is the main character of Dragon Age 2, and leads the player through the 10-year history. Bethany: Hawkes sister is a magician and supports her brother in the battle with fire spells. Cassandra : The Inquisitor has a burning interest in the hero did Hawkes. Varric : The dwarf Hawke has accompanied on his travels and is the storyteller in Dragon Age 2nd . Flemeth : The mighty shapeshifts and mother of Morrigan from Dragon Age: Origins is also in Dragon Age 2 again with the party. http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.gamestar.de%2Fspecials%2Fspiele%2F2316313%2Fdragon_age_2.html&sl=de&tl=en Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 cezalandırmadan kim bahsetti ki? ben fırsatçılığın ödüllendirilmesini eleştirmişim orada. ki zaten ödül almayan seçenekler ceza sayılır efektif olarak, illa karakterin başını vurmaya gerek yok. misal dragon age dialogu: köylü kız: lortum 5cipi pliz?! kahraman: - al 10cipi - al 5cipi - al 1cipi - bunu al (((o) bu dialogun tek amacı oyuncunun salak veya mazo olup olmadığını ölçmek. zaten "gotik çikle yattın heyoooo" diye achievement açtıran bir oyundan bahsediyoruz, "istemiyorsan yapma" demek nedir? "istemiyorsan kazanma oyunu, kaybetme seçeneğin de var" demekten farksız. rpg deyince böyle arcanum gibi karakterine bir yol çizdiğin, gavurun tabiriyle kneejerk seçeneklerle herkesin koynuna ya da cüzdanına giremediğin oyunları gördüğümüzden "ama ff13 rpg değil kiiii" deyip de kendisi visual novel üretir hale gelmiş şirketin böyle özgür irade illüzyonundan ibaret dialog ağaçları beni açamıyor. alpha protocol'e gereğinden fazla yüklenmeyeyim şu kıtlıkta ama doggy'nin dediği gibi en iyi dialog tekeri ölü dialog tekeri. ancak ap'deki aralarında en kötü gördüğüm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Behlul Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 flemethi kesmedik mi ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Regalya Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 14, 2010 Rpglerde wow gibi wellfare oldu lol :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Sam said: misal dragon age dialogu: köylü kız: lortum 5cipi pliz?! kahraman: - al 10cipi - al 5cipi - al 1cipi - bunu al (((o) bu dialogun tek amacı oyuncunun salak veya mazo olup olmadığını ölçmek. hayir bu dialogun tek amaci "kafanda olusturdugun karakter comert mi, degil mi? iyilik sever mi? nedir?" oyunda gosterebilmen icin outlet. Oyun icinde baska bir odulu olmasini niye bekliyorsun? Iki zekat verdin diye manitu katinda premium membership bekleyen musluman moduna girmeye gerek yok. Hayir iyi ki evil oynayan bir insan degilsin, seni 20 senedir onu bunu kestin diye ekstra xp, side-questten falan eden oyunlarda kafayi yemedin. O zaman derdin "bizi iyi oynamaya zorluyorlar, yoksa cezalandiriyorlar" diye Bunun disinda Bioware'in olayi "Illusion of Choice" zaten. Adamlarin "Bir quest hub digerine etki etmiyor, cunku production'da zaman kalmazsa minimum degisiklikle hub eksiltmemiz kolaylasiyor" aciklamalari var. Butun oyunu Isa modunda oynayip Bastila "Selam, gelsene dark side'a, cilgin atiyoruz biz burda" diyince "E peki, seni mi kiracam?" diye oyunun yuzde 95'ini cope attigin oyunlarin yapimcisi adamlar. Oyun sonunda Illusive Man'e "Al babayi" demene ragmen hala adamin ayak islerine baktigin DLC gorevi yaptirmakla mesgullerdi en son ME2'de... Bu arada mini not, sezarin hakki sezara, o "Gotik cikle yattin, heyooooo" achievement'i actiran olay, BG2'den sonra Bioware'in bir oyunda dogru duzgun bir amaca hizmet (Morrigan'in karakter gelisimi) eden, en azindan progressioni farklilik gosteren yegane romancelerinden biri. Ha daha duzgun implemetasyonunda oyunun sonuna falan etki edebilirdi, ama Bioware bu oyle islerle ugrasamaz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 ben şunu diyorum, oyunda yaptığın iyiliğin çetelesi yok. sokağa çıkıp dilek çeşmesine para atmaktan farksız. insana para versen bir değişim olur, oyun hiçbir şekilde yansıtmıyor oyuncuya bunun gibi tercihlerinin sonuçlarını. haliyle anlamı yok. ödül verilsin de demiyorum, ödül için yapmam zaten. hatta ödülü geri çeviririm böyle oyunda hoşuma giden bir değişime yolaçıyorsa. bu o köylü kızı daha sonra refah içinde uzaktan görmem olabilir, hadi bunu yapmadılar tembeller, alignment ölçeği olsun o oynasın en azından. hiçbir şey yok. oyunun bana göstermesi gereken şeyi kafamda kuracaksam neden bilgisayar oyunu oynuyorum? öbür konuya gelince, tercih veya karar üzerine achievement veren sistem yanlış bir kere. "KAVŞAKTAN SOLA DÖNDÜNÜZ, TEBRİKLER!" demekten farksız. biseksüel ispanyol elfi ile alem yapmak tamam mide gerektiriyor da o istisna. :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Sam said: cezalandırmadan kim bahsetti ki? ben fırsatçılığın ödüllendirilmesini eleştirmişim orada. ki zaten ödül almayan seçenekler ceza sayılır efektif olarak, illa karakterin başını vurmaya gerek yok. RPGler gerçek hayatı taklit etmeye çalışır sam, yavşaklığın ödüllendirilmesi ve karakterli davranışların çoğu zaman sana hiç bir fayda sağlamaması da keza hepimizin başına gelen bişey. said: "istemiyorsan yapma" demek nedir? "istemiyorsan kazanma oyunu, kaybetme seçeneğin de var" demekten farksız. Kesinlikle çok farklı, oyunda yaptıkların net olarak gidişatı etkiliyor hatta ufak da olsa bi kısmı oyun sonunda kendine yer ediniyor. Ha bu oyunu arcanumla karşılaştırmak terbiyesizlik olur orası ayrı ama en basitinden mage tower örneği var. Mage towerda siz ne yaptınız? Templarlarla mageleri kesersen redcliff ayrı gelişiyor, jowanın hayatta olma durumuna göre ayrı gelişiyor, karakterinin "her koşulda masumları koruyalım / kurunun yanında yaş da yanar" mantalitesinde olmasına göre bile ayrı gelişiyor. Ya kendini beğenmiş uyuz orman elflerini katletmek gibi bi seçenek var oyunda, daha ne olsun? Bu da mı ilüzyon ehue. Ha urn of sacred ashes questi daha iyi bitebilirmiş ben orayı yetersiz buldum biraz, ama hublar birbirini etkilemiyor ya da dialog seçenekleri tamamen ilüzyon gibi iddalar DA1 için doğru değil. Misal bi soru. Originsde hanginiz redcliffe kalesindeki blacksmithin kızını kurtarmadı? O kızı kurtarmayıp blacksmithi kasabadan gitmesine neden olursan yerine gelen merchant oyundaki en iyi bowu satıyor. Yine awakeningden bi örnek, bitirmediyseniz spoiler olur. Şu architectin bi uşağı var amaranthine saldırı altındayken gelip yardım öneren. Onu öldürdünüz mü yoksa yardımları nedeniyle teşekkür edip bıraktınız mı? Eğer bıraktıysanız oyun sonunda amaranthine yakınlarındaki bazı gezginlerin hiç iz bırakmadan nasıl da kaybolduğunu ve yerel otoritelerin bu olayları nasıl da birbirine bağlayamadığını anlatıyor. Sırf konuşabiliyor ve yardımcı oldu diye bi darkspawna merhamet göstermek aslında o kadar da mantıklı değil hehe. Sonuç olarak sam, karakterlere ister iyi davran ister kötü davran, buna göre tepki veriyorlar hatta grubu terk ediyorlar/kovuyorsun vs. Yaptığın hareketlerin sonuçlarını net olarak oyunda görebiliyorsun, bi de üstüne bu senin oyunu bitirebilme yeteneğini etkilemiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 yavşaklığın her durumda yanına kar kaldığı bir dünyada yaşamıyoruz dragon age gibi, öyle olsa çok rahat ederdik. dahası yaşadığımız dünyada hareketlerimizin doğurduğu bir 'nam' sözkonusu ki bu gene insanların bize yaklaşımını etkiler çoğu zaman, gene dragon age'de yok bu. banker kastelli ömrü boyunca çok iş yapardı kesin. öyle oyundaki gidişatı etkiliyor felan denebilecek zaten hub başına belli başlı kararlar var, ama onların dışındaki dialogların ezici çoğunluğunu "en iyi nasıl kazanç sağlarım" düşüncesiyle oynayıp gayet de yanımıza kar kalıyor. mage tower demişsin mesela, lawful good karakterimle uyuşturuc tüccarlığı yapıp 85g'yi filan cebime indirdim, zerre etkisi olmadı hiçbir şeye. gidip üstüne kraliçe oldu ülkeye karakter, halk taptı leydi di gibi. :p gene o kızkardeşlere zırnık koklatmadım, geberdiler gittiler herhalde bir yerlerde sürüne sürüne. böyle de örnek say say bitmez, mage tower'da kestin mi kesmedin mi bunlar zaten oyun sonunda sayılan belli başlı hub sonuçları. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 rol yapma oyununu, rol yapılıyo diye sucluyosun sam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gimli Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Sam said: yavşaklığın her durumda yanına kar kaldığı bir dünyada yaşamıyoruz dragon age gibi, öyle olsa çok rahat ederdik. aslında yaşıyoruz ya baya öyle hatta hatta olmasa ne rahat ederdik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Sam said: mage tower demişsin mesela, lawful good karakterimle uyuşturuc tüccarlığı yapıp 85g'yi filan cebime indirdim, zerre etkisi olmadı hiçbir şeye. gidip üstüne kraliçe oldu ülkeye karakter, halk taptı leydi di gibi. :p gene o kızkardeşlere zırnık koklatmadım, geberdiler gittiler herhalde bir yerlerde sürüne sürüne. böyle de örnek say say bitmez, mage tower'da kestin mi kesmedin mi bunlar zaten oyun sonunda sayılan belli başlı hub sonuçları. NEWS FLASH! Lawful Good karakter oynamamissin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 15, 2010 Sam said: yavşaklığın her durumda yanına kar kaldığı bir dünyada yaşamıyoruz dragon age gibi, öyle olsa çok rahat ederdik. dahası yaşadığımız dünyada hareketlerimizin doğurduğu bir 'nam' sözkonusu ki bu gene insanların bize yaklaşımını etkiler çoğu zaman, gene dragon age'de yok bu. banker kastelli ömrü boyunca çok iş yapardı kesin. öyle oyundaki gidişatı etkiliyor felan denebilecek zaten hub başına belli başlı kararlar var, ama onların dışındaki dialogların ezici çoğunluğunu "en iyi nasıl kazanç sağlarım" düşüncesiyle oynayıp gayet de yanımıza kar kalıyor. mage tower demişsin mesela, lawful good karakterimle uyuşturuc tüccarlığı yapıp 85g'yi filan cebime indirdim, zerre etkisi olmadı hiçbir şeye. gidip üstüne kraliçe oldu ülkeye karakter, halk taptı leydi di gibi. :p gene o kızkardeşlere zırnık koklatmadım, geberdiler gittiler herhalde bir yerlerde sürüne sürüne. böyle de örnek say say bitmez, mage tower'da kestin mi kesmedin mi bunlar zaten oyun sonunda sayılan belli başlı hub sonuçları. senin karakter grey warden sonuçta. bırak uyuşturucu satıcılığını, hippi gibi dolaşsan bile kimse laf edemez sana. örneğin benim karakter şöyle bişiydi: http://img52.imageshack.us/img52/1622/haighthippie.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar