Namessar Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 intel icore 7 3.07 ghz islemci, 6gb ddr3 dusuk latency li ram, 1 adet amp edition 580 GTX, 23 inch monitorde 1080p HD cozunurlukte oynamaya calisiyorum. bilgisayar very high da direk yeri opuyor. high bile sorunlu. directx 9.0 ayarlarina mi insen diyorum icimden. yemin ediyorum camdan asagi firlatacaktim sinirden. hanimi bile aldik karsimiza bu kasayi yapacaz diye, ilk ciddi oyunda cakildi direk. optimize bir surucu ya da patch cikana kadar oynamayacagim, ama preorder yapmistim. direk keyfime limon sikti dangalaklar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 optimizasyonu sorunsuz pc oyunu yok denecek kadar az piyasada o yüzden normal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Dragon Age 1'i begenip de bu oyunu begenmeyenleri anlamakta ciddi olarak gucluk cekiyorum. Bence ilkinden daha iyi olmus. Su ana kadar daha kotu buldugum tek sey Hurloclarin gorunusleri oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Komutan said: Dragon Age 1'i begenip de bu oyunu begenmeyenleri anlamakta ciddi olarak gucluk cekiyorum. Bence ilkinden daha iyi olmus. Su ana kadar daha kotu buldugum tek sey Hurloclarin gorunusleri oldu. kaç sayfadır dialogların anlamsız oluşundan, konuşma tekerleğinin saçmalığından, oyunu sürekli cutscenelere boğup hikayeyi azalttıklarından, combatın skip animation kadar hızlandırılmış oluşundan, karakter tasarımlarının komple değiştiğinden, taktiğin yerini anlamsız hack&slash'in aldığından bahsetiyoruz, ama anlatamamışız demek ki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 10, 2011 Dragon age 1 ve bu farkli oyunlar sadece hikaye ayni tercihler diyaloglar hic etki etmiyor onun disinda ole eglenmelik 2-3gunluk bir oyun iste Yaw hep morrigan bekledim bir turlu cikmadi herhalde DLC getiricekler ilerde bol bol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Bone said: kaç sayfadır dialogların anlamsız oluşundan, konuşma tekerleğinin saçmalığından, oyunu sürekli cutscenelere boğup hikayeyi azalttıklarından, combatın skip animation kadar hızlandırılmış oluşundan, karakter tasarımlarının komple değiştiğinden, taktiğin yerini anlamsız hack&slash'in aldığından bahsetiyoruz, ama anlatamamışız demek ki. Onlarin hepsini okudum da hicbirine katilmiyorum. Taktik olarak ilk Dragon Age'den hicbir fark goremedim. Belki oyunun zorluguyla alakalidir. Ben ilkini nightmare zorlugunda oynamistim, bunu da nightmare'de oynuyorum ve su an icin oyunun ilkinden daha zor oldugunu ve buna bagli olarak taktik gerektirdigini soyleyebilirim. Mesela bastaki ogre'i gecene kadar canim cikti. Gerci oyunun ilerisinde karakterler guclenince hemen hemen her rpgde oldugu gibi oyun kolaylasabilir. Belki oyunun normal zorlugu ilkinin normal zorlugundan daha kolaydir, o zorlukta oynayanlara hack and slash gibi gelmis olabilir. Combat sadece gorsel olarak daha hizli. Ama daha hizli gelismiyor. Dialoglari veya hikayeyi ilk oyundan zayif bulmadim, tam tersine su ana kadar hikayeden daha memnun kaldim(oyunun baslarindayim). Dialog tekerlegi de benim hosuma gidiyor. Bunun otesinde Bioware'in temel yaklasiminda cok buyuk bir yenilik de yok aslinda. Knights of the Old Republic ile gelistirmeye basladiklari oyun sisteminin son halkasi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 yok sen cidden okumamışsın yazılanları. daha önce yazmıştık senin sorduğun konulara cevaplar. taktik meselesinde oyunun zorluğuyla bir alakası yok. önceki oyunda easy'de bile oynasan da, oyunu turn based gibi oynaman gerekiyordu. şu adamı dondurayım, bu adamı ittireyim, şuraya bir cc atayım, ayakta kalan kişiye odaklanayım vs gibi. bu oyunda ise autoattack'a bırakıyorsun, oyun senin yerine oynuyor. çünkü oyun az sayıda güçlü düşman mantığının yerine sürekli spawn olan iki-üç vuruşluk adamlar koymuşlar. büyü yapmaya gerek bile olmuyor, asanın fire damage'i zaten işi görüyor. kamera açısını belli bir yerden öteye götüremiyorsun, bu da savaş kontrolünü geçersiz kılıyor. istediğin kadar zorluğu yukarı çek, taktik taktiktir yahu, daha önce de dediğim gibi konsolcuların neden "zorluk=taktik" olayına saplanıp kaldığını anlamış değilim. bir oyunun taktiksel olup olmamasının zorlukla alakası yok, oyun içinde yapabileceklerinle alakası var. baştaki ogre zor biraz, oyunun geneline göre çok daha zor. hele bazı classlarda ogreyi öldürmek daha zor, buna karşın bazı classlarla öldürmek daha kolay. özellikle rogue bu konuda baya iyiydi. ama bu ogrenin zor olup olmamasının oyundaki genel kaliteye bir etkisi bulunmuyor. o yüzden "aa baştaki ogre zordu, o zaman oyun güzeldir" dememiz mümkün değil. bir şeyin hack&slash olup olmaması oyunun zorluğuyla veya kolaylığıyla alakası yok. yahu cidden çok saçma bir argüman bu. bioware ve steam forumlarına bakıyorum bazen, ordaki konsol oyuncuları hep bu argümanı sunuyor ama hiç bir mantığı yok, göremiyorlar, görmek de istemiyorlar. yahu istersen bir oyunu özel zorluk koy, hardcore nightmare hell difficulty diye bir zorluk yarat, o oyun hack&slash ise, HACK AND SLASH'tir. Komutan said: Dialoglari veya hikayeyi ilk oyundan zayif bulmadim, tam tersine su ana kadar hikayeden daha memnun kaldim(oyunun baslarindayim). Dialog tekerlegi de benim hosuma gidiyor. o zaman oyunun hedef kitlesi konsol oyuncususun (bu arada konsol oyuncusu derken "xbox kiddie" olayını kastediyorum...), well done. yahu şu oyunun dialoglarının düzgün olduğunu söyleyebilmek için da2 dışında hiç rpg oynamamış olmak gerekiyor. mesela az önce viscount's son görevini yaptım. "lan lan acaba ilginç bir hikaye gelişmesi mi yaşancak" derken, çat, bir anda quest bitti. dialoglar sırasında "şunu söyleyebilmek isterdim", "şu şekilde devam edebilmek isterdim" gibi birçok durumla karşılaştım ama bunları oyuna koymamışlar. mesela alpha protocol'u genel olarak çok beğenmiş olmasam da, dialog opsiyonları açısından gayet başarılı ve tatminkar buldum. o oyunda istediğin gibi devam ettirebiliyordun konuşmayı, hikayeyi bambaşka boyutlara götürebiliyordun. tamam elbette o kadar dallı budaklı dialog sistemi beklemiyorum. ama bu kadar lineer olmasın be arkadaş. derdimizi anlatamıyoruz demek ki. benim karakter 1 satır konuşuyor, karşıdaki adam 10 satır konuşuyor, bu sırada ben bir kelime bile konuşamıyorum. bana saçma sapan bir şey soruyor. bundan dolayıp dialog penceresi çıkıp ve 1 satır daha laf ediyorum. sonra adam yine 10 satır konuşuyor. hikaye kendi kafasına göre gidiyor. monolog bir sonuç çıkıyor ortaya. bir bloodlines, bir torment, bir mask of the betrayer olsaydı oyun, ama o da değil. okumaya üşenenler, düşünmeye üşenenler için yapılmış bir oyun bu. sürekli combat, sürekli cutscene, o şekilde devam ediyor. devil may cry seviyorsan bu oyunu da seversin. odur yani. "AMA BU RPG OLMASI GEREKİYOR" diyen kişilere de "E ARKADAŞ BEN SEVDİM, OYUNU SEVDİYSEM RPG OLMASI ZORUNLU DEĞİL" diye cevap verilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Oncelikle kendimle ilgili bir aciklama yapayim da, su "konsol oyuncusu" "xbox kiddie" gibi argumanlarla karsima cikilmasin. 35 yasindayim. Ilk oynadigim rpgler olarak aklima Bard's Tale 2(ikibinlerde cikan degil, seksenlerde cikan), Curse of the Azure Bonds ve Mars Saga geliyor. Eminim buradaki pek cok kisi bu oyunlari duymamistir bile. O zamandan beri de C64 ve PC'de cikan hemen hemen her rpg'yi oynadim. Taktik tabii ki de zorlukla alakali. Taktiksel oynanis mekanikleri olan bir oyunda, taktik kullanmaya ihtiyac duymaman ancak oyunun cok kolay olmasi ile aciklanabilir. Iki uc vurusluk adamlardan bahsediyorsun, ama nightmare'de oyle iki uc vurusta olen adamla henuz karsilasmadim. Ilk Dragon Age'i nasil durdura durdura komut vererek oynadiysam bu oyunu da tamamen ayni sekilde oynamak zorunda kaliyorum. Kameranin fazla uzaga gitmemesini ise baskalari yazmamis olsa farketmezdim bile. O kadar uzaga goturmeye ihtiyac duymuyorum. Hikayenin ve dialoglarin guzelligi buyuk olcude subjektif bir konu oldugundan pek tartisamiyorum. Fakat genel olarak hikayenin uzun bir zamana yayilmasini, kahramanin ilk oyundaki alti karakterden cok daha gercek bir sahsiyet olmasini(buyuk olcude seslendirilmesine bagli) begendigimi soyleyebilirim. Bir de umarim Bioware'in meshur "suraya, suraya ve suraya git(genelde 3 yer olur), oradaki isleri yapinca da hikayenin son bolumu baslasin" seklindeki bayat sablonu bu oyunda yoktur. Bu arada ben bu oyunu Torment, Bloodlines vs. ile degil, Dragon Age 1 ile kiyaslayip da daha az begenenleri anlamadigimi soyluyorum. Yoksa her iki Dragon Age oyununu da kusursuz buluyor degilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Bone said: taktik meselesinde oyunun zorluğuyla bir alakası yok. önceki oyunda easy'de bile oynasan da, oyunu turn based gibi oynaman gerekiyordu. şu adamı dondurayım, bu adamı ittireyim, şuraya bir cc atayım, ayakta kalan kişiye odaklanayım vs gibi. bu oyunda ise autoattack'a bırakıyorsun, oyun senin yerine oynuyor. ... istediğin kadar zorluğu yukarı çek, taktik taktiktir yahu, daha önce de dediğim gibi konsolcuların neden "zorluk=taktik" olayına saplanıp kaldığını anlamış değilim. bir oyunun taktiksel olup olmamasının zorlukla alakası yok, oyun içinde yapabileceklerinle alakası var. ehm oyle degil DAO easy'de /faceroll normalde de cogunlukla /faceroll, DA2 ondan da kolay ama DAO dusuk seviyelerde cok taktiksel bir sey istiyormus gibi davranmanin pek hali yok, badem gozlu yapmayalim. bu arada zorluk=taktik olayina konsolcular takilip kalmiyor, adamlarin bizzat oyle tasarlama amaci var. daha once aralikta burda agladim, zaten 20. sayfada hatta adamlarin zorluklari nasil ayarladiklari. Esseklik tabii baska bisi degil @Kaede: Archerlar LoS ile cekiliyor ama bir garip cekiliyorlar, Kirkwall'da oyle "dur hemen kosede durayim gelsinler uzerime" diye beklersen duvar icinden ok atiyor pezemenkler! Nispeten gerilemen lazim adamlarin duvar icinden ok sallamamalari icin, resmen okuzluk sene 2011 anasini satayim Assassinler de potionlarimi calip, kendileri iciyorlar, kanser olacam. Bununla birlikte lvl 7 itibariyle , DAO'dan da kalma kurallarimla (combat sirasinda kimse yatmayacak, bir kisi unconcious olursa reload) Nightmare'de oyun gayet kitetastik bir sekilde rahat rahat oynaniyor simdilik... Ulan dusmanlarin butun abilityleri telegrafli yahu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 evet öyle bişey de var dao da mesela bu mümkün değildi. nightmarede en büyük problem magical homing abilitylerdi şimdi sürekli hareket ederek birçok skillden kurtulabiliyorsunuz. bütün taktik "tankla agro al, supportla, etrafta daireler çiz. bi yandan da ranged ile okçuları ve casterları öldür" anladığım kadarıyla "konsollarda yüksek zorlukta ne taktik verebiliriz ? evet buldum X e basarken bir yandan da HAREKET ETMELERİ GEREKSİN NASIL FİKİR AMA" mantığıyla çıkmış oyunun diyalogları vs o kadar kötü ki kadının çocuğu apostate olmuş, kurtar diyor. ne evil cevap varsa seçtim "oğlunu kesicem" falan dedim kadına. diyalog sonunda kadın bana oğlunun yerini söyledi ya ULAN OĞLUNU KESİCEM DİYORUM kadın al tamam al kes diyor resmen mass effectteki gibi iki dungeon iki open world map koymuşlar ısıtıp ısıtp önümüze sunuyorlar hani mass effecti third person shooter diye oynadık tali için zorla. dragon agei ne diye oynıycaz ? şu anda oyunu çekici kılan HİÇBİRŞEY yok. zorlıya zorlıya yarım saatlik periyotlar şeklinde oynuyorum, o da origins hatrına Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 said: IGN: After the game is finished, do you go back through a play it again with all of the music in place? Zur: Sure thing. I'm actually really anxious for the game right now, so I can pop it in and start playing. I'm really looking forward to see it. I know there are a few bugs that still need to be fixed. Unlike other titles from Bioware, this [score] was kind of a rush job. EA really wanted to capitalize on the success of Origins, so the game was really being pushed hard to be released now. So I'd like to know if there are bugs, or if there's anything we could patch or fix. [Editor's note: Zur is speaking about bugs in the score only; he had no involvement with the rest of the game's development.] Inon Zur'un kim olduğunu herkes biliyordur herhalde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 bi michael hoenig değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 eet daha iyisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 ba-dum-tıs... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Kaede said: dao da mesela bu mümkün değildi. nightmarede en büyük problem magical homing abilitylerdi şimdi sürekli hareket ederek birçok skillden kurtulabiliyorsunuz. bütün taktik "tankla agro al, supportla, etrafta daireler çiz. bi yandan da ranged ile okçuları ve casterları öldür" DAO'da da mumkundu. Tek fark, orada karsindaki vurmaya basladiktan sonra kacarsan uzaklastigin zaman bile zarar goruyordun. Ama adamini surekli kacirdigin zaman zaten vurmaya baslayamiyorlardi bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 inon zur hangi oyunda çalıştıysa bomba soundtrack direkt; fo: bos, fo3, iwd2 bile yeter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 ben attack animasyonunun başlamasından sonraki kısımdan bahsediyorum zaten. diğeri için ya müneccim olucaksın ya da oynamayı bırakıp sadece koşucaksın da2 de attack animasyonu bitmeden adamın etrafında 2 tur dönebiliyorsun ve sonunda hasar almayabiliyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonutopia Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Inon Zur.. (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 kaede +1 high dragonu da etrafında döne döne kesince pes dedim ztn. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arkimod Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 oyunu bitirenler veya sona yaklaşanlar bi bakarsa sevinirim yada sağlama alıyım annesiyle olan malum bölümü oynayan diyimde yanlışlıkla spoiler e bakılmasın,expedition olayından sonraki yerlerde bu dediğim yer bu annesinin öldürüldüğü bölümde o blood mage ile önceden karşılaşıyoruz ya emeric adlı templar ın şüpheleri üzerine bi eve gidiyoruz orda görüyoruz, orda öldürebiliyomuyuz o blood mage i annesini kurtarabiliyomuyuz yani eğer salıvermesek, yoksa o adam her halükarda kaçıp annesini öldürüyormu üzüldüm hawk ın annesini öle görünce,emeric de iyi adamdı gerçi , eğer verdiğim o karar öle 2 kişinin ölümüyle sonuclandıysa ve başka bi karar verip ilk baştaki o olaylar zinciri tamamen farklı bi hal alabiliyorsa cidden alkışlarım bioware i bu görev için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 archdemon i balisstalari repair edip edip spamliyarak kesmistim dao de, hard oyniyordum bole ana karakterim tankti, saldim direk takildi kendi kafasina gore, leliana ile wynn duoladi bunda spoylor vermiyim ama normalde bile act1 son boss sac bas yoldurdu, bole 100 tane mob gelio firestorm ile cone ile wowda lvl10 dungeoni 85 de LOLOLOLOL facerollarken birden karsiniza heroic bossu cikmis gibi ki bossda wowdan arak ehuheuh eglenceliydi gerci, casualda bile sanmiyorum pouse kullanip pozisyon kasmadan milletin bunu kesebilecegini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OMGClayAiken Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 ben bu oyuna bu kadar kotu oldugu icin tesekkur ediyorum, BG 2 yi tekrar oynatti bana uzun yillar sonra :) bu kadar kotu bir combat sistemi, rezalet bir dialog sistemi, questlerin bayikligi, sehirler/icindeki npc lerin birbirinin kopyasi olmasi, interaction eksikligi,2011 yilinda herseyiyle nasi bu kadar kotu bir oyun yapilabiliyor sasiyorum... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 questler kötü bencede, ki ben 2463373 tane quest bile olsa tek tek kaçırmadan baymadan yapan biriyim, sıkıldım oynamıyorum ehe sarmıyor oyun, bakarım haftaya belki biraz derdim ama shogun felan çıkıcak haftayada, neyse artık D: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 şimdi farkettim de gallows girişindeki facepalm yapan devasa heykeller sizi oyuna güzel karşılıyor ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 11, 2011 http://www.rockpapershotgun.com/2011/03/11/ea-forum-bans-can-lock-you-out-of-games/ süper lan adam forumda "ruhlarınızı ea iblisine mi sattınız?" diyor 3 gün forum banı yediği gibi kalmıyor kayıtlı oyunlarının hiçbirini oynıyamıyor. hatta eula da yazdığına göre ea isterse perma kitliyebiliyor oyunları Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar