Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Portal 2


Bone

Öne çıkan mesajlar

MrLevie said:

abi baya bi ilerledim sanırım %75ine falan gelmiş olmam gerekiyor...

sıpoylırrrrrr

bak bildiğin spoylır var

abi sıpoylır

oyunun başında bu wheatley salağı bizi mekandan kurtarmaya çalışıyor kurtarmaya çalışırken gladosun ölüsüne denk geliyoruz, fakat bu saftirik moron yanlışlıkla gladosu tekrar çalıştırıyor. malum glados bize her lafında laf sokarak bizi tekrar testlerin ortasına atıyor. bi yerde wheatley gladosu bi adamın yarattığını ama bi daha bu mekana uğramadığından bahsediyor (sanırım Gman). en son testlere gelirken (21/22de sanırım) wheatley gladosu safdışı bırakıp bizi kaçırıyor. fakat ordan oraya atlarken turretleri safdışı bırakıyoruz, neurotoxin tankını patlatıyoruz. dolayısıyla glados bize saldıramıyor artık. en son kendimizi gladosun chamberında buluyoruz. saldıramadığı için wheatleyi gladosun chipsetiyle değiştiriyoruz, ve kendisi artık gladosun sahip olduklarına sahip oluyor. herşey yolunda falan derken, wheatley de sapıtıyor. gitmemize izin vermiyor. gladosun bu sırada sadece bir potato circuitten oluştuğunu farkediyoruz. glados wheatleyi kızdırıyor ve wheatley bizim içinde bulunduğumuz asansöre vura vura gladosla bizi derinliklere doğru gönderiyor. neyse oraya buraya tırmanıp kendimizi yıkıntılar arasından napıp edip çıkıyoruz ama bu sefer Aperture Sciencetan ayrılıp Aperture Science Innovationsa geçiyoruz. burası 1960'lı yıllardan beri kullanılmamış bir yer olarak gözüküyor. burda her testte Cave Johnsson'ın önceden kaydedilmiş recordlarını dinleyerek bi dizi testlere giriyoruz yine. en son 4.testte bıraktım şimdilik=)





bir yardım eli :(

tam da buralarda zıplamalı kısımda takılıp kaldım. nasıl o kadar ileriye doğru zıplayabilirimin derdindeyim. mavi sıvı ile neredeyse tüm mekanı boyadım ama çok fazla ileri zıplama kısmında sorunlar yaşıyorum.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

“If you think the game takes ages to play, just think how long it took to bloody make. This was one of the most exhausting things I’ve ever done. I was stood in a recording booth for hours, shouting down imaginary corridors and falling off imaginary gantries. It was knackering. But the boffins at Valve, who made the game, were nice guys, very encouraging and creative, and they let me improvise around their script. Hope you enjoy the game.” - stephen merchant
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...