kthxbye Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 interperez said: şu warhammmerdaki keep olayını tümleşik olarak koymuşlar işte. Yani keep aldım zone kitle mantığından en son keepe ulaşmak için belli bi yol izleyip kücük keepleri filan alıyoruz gibi yanlış görmediysem. Keep doora saldırmak icin 20.dklerde eleman bi dalgametreye dönüştü filan hps, baya arrttı işte.Dmg filan arttı . büyük ihtimal warhammerdaki ram mantığını şu yolla yaptılar. Benim için oyun çogiyi.wh oynamış olanlar içinde çogiyi. dghjklşk
samaella Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 guardian pvp videosunu izledimde maşallah eleman 5 dakka sonra öldü :D Bazı ss ve videolarda karakter ve etraf güzelken bazılarında grafik ve animasyonlar bir odunsal geliyor bana nedense anlamadım.
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=6SMYW3tvYeE&feature=related
bck Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 dreagloth said: http://www.youtube.com/watch?v=YzT84JBHwJQ http://www.youtube.com/watch?v=Ej61x0y6UXU en az 1 yılı var bu oyunun. böyle çıkarmazlar işallah. bildiğin ram sömürüyor ve bir çok yerde polish gerekiyor. Videoda adam şöyle bir şey diodu. Another instance quest and another area bu hiç hoş değil.
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 dreagloth said: http://www.youtube.com/watch?v=6SMYW3tvYeE&feature=related Combat inanılmaz akıcı görünüyor hem pvp'de hem pve'de ağzımın suyu aktı resmen.
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 combat çok akıcı da, rwr de kale içinde olanlar için durum kötü gibi. beta olduğu için optimize etmemiş olabililer, bir açıklama gelmedi ama bir yoluna koymaları lazım işin o kısmını.
bck Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 bu adamların eskiden beri ihtisas alanı roomlarda oyun oynatmak. rwr mantığı ters veya open world. videoda da izlediklerimden sonra emin olduğum şey izole olucak bu oyun. isteyen hater diyebilir. Benim için tek elle tutulur olay skillerin kombinasyonu bunu kotarırlarsa tamam. fakat o taraftada konsollar devreye giriyor. Ben okadar çok fazla mmo gördümkü ağızları açık bırakan releaseten önce. ama hepsi fail oldu. son örnek swtor texture fail. ondan dolayı kimse şişirmesin bu oyunu. oyunun tek iyi yanı skiller burayı halledebilmeleri ölümcül derecede önemli.gerisi faso fiso.Bu adamların open world yapmaları imkansız. RWR de 20 ye 20 odalarda oynatırlar. üstelik oyunda aylık fee yok.
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Bu adamlardan kasıt NCsoft mu? Lineage ve AION yapımcısı olan şirket? Yoksa developerlardan mı bahsediyodun tam olarak anlamadım. Şayet AION ve Lineage 2'de çılgın gibi open world massive pvp (castle siege) vardı.
samaella Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Keşke artık ben senden daha çok mmo gördüm olayını bıraksak ta sonuçta ne oynanıyo ona bir baksak. Swtor videolarını çıkmadan incelediğimde gayet odun bir oyun demiştim tepki görmüştüm. Ama hala odun :D GW animasyon akıcılığı skilller speller falan herbirşey iyi gibi gözüküyor uzaktan. Optimizasyonu da iyi yaparlarsa çok tatlı şeyler olabilir. Getirdiği yenilikler bir sonraki çıkacak mmo için yeni bir adım olacaktır.
Raze Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 bck said: Bu adamların open world yapmaları imkansız. RWR de 20 ye 20 odalarda oynatırlar. yapabilecekleri konusunda benim de şüphelerim var ama seviyorum böyle cümleleri. dursun kenarda sonra ad-hominem için lazım olur.
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Martin Kerstein, ArenaNet's German Community Manager, stopped by the Guild Wars 2 Guru forums to give players a peek at the title's server overflow feature. With this feature, the above scenario plays out a bit differently. When there's too much traffic on one server, your character will be temporarily sent to a different server. Once you've reached the front of the queue, you'll be asked if you want to transfer back to your original server, and voila: home, sweet home. Any progress made on the overflow server will be carried back to the home server, so you can even be productive while you're waiting in a queue. How's that for efficiency? (tu)
Sawer Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 bck said: bu adamların eskiden beri ihtisas alanı roomlarda oyun oynatmak. rwr mantığı ters veya open world. videoda da izlediklerimden sonra emin olduğum şey izole olucak bu oyun. isteyen hater diyebilir. Benim için tek elle tutulur olay skillerin kombinasyonu bunu kotarırlarsa tamam. fakat o taraftada konsollar devreye giriyor. Ben okadar çok fazla mmo gördümkü ağızları açık bırakan releaseten önce. ama hepsi fail oldu. son örnek swtor texture fail. ondan dolayı kimse şişirmesin bu oyunu. oyunun tek iyi yanı skiller burayı halledebilmeleri ölümcül derecede önemli.gerisi faso fiso.Bu adamların open world yapmaları imkansız. RWR de 20 ye 20 odalarda oynatırlar. üstelik oyunda aylık fee yok. tamam ben bunu kendilerine ilettim , kapattık dükkanı gidiyoruz yazdılar.
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Kanunin alıntı yaptığı olay gerçekten süpermiş, helal olsun adamlara sağlıklı bir şekilde bunu uygulayabilirlerse.
kthxbye Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Sawer said: bck said: ..bla...bla...üstelik oyunda aylık fee yok. tamam ben bunu kendilerine ilettim , kapattık dükkanı gidiyoruz yazdılar. LoL +1
interperez Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 kthxbye said: yalnız şu aoe spellerin hostile yada bizim olanlarını beyaz yahut kırmızı tebeşirle çizilmiş gibi gösterilmesi yerine azıcık daha albenisi yüksek ama gene kolay anlaşılır bişey bulsalar daha güzel olucak sankim :P dghjklşk
Gangren Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Kanuni said: Martin Kerstein, ArenaNet's German Community Manager, stopped by the Guild Wars 2 Guru forums to give players a peek at the title's server overflow feature. With this feature, the above scenario plays out a bit differently. When there's too much traffic on one server, your character will be temporarily sent to a different server. Once you've reached the front of the queue, you'll be asked if you want to transfer back to your original server, and voila: home, sweet home. Any progress made on the overflow server will be carried back to the home server, so you can even be productive while you're waiting in a queue. How's that for efficiency? (tu) Bioware'de şunu okuduklarında suratlarındaki ifadeyi merak ettim :p
bemre Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 bck said: bu adamların eskiden beri ihtisas alanı roomlarda oyun oynatmak. rwr mantığı ters veya open world. videoda da izlediklerimden sonra emin olduğum şey izole olucak bu oyun. isteyen hater diyebilir. Benim için tek elle tutulur olay skillerin kombinasyonu bunu kotarırlarsa tamam. fakat o taraftada konsollar devreye giriyor. Ben okadar çok fazla mmo gördümkü ağızları açık bırakan releaseten önce. ama hepsi fail oldu. son örnek swtor texture fail. ondan dolayı kimse şişirmesin bu oyunu. oyunun tek iyi yanı skiller burayı halledebilmeleri ölümcül derecede önemli.gerisi faso fiso.Bu adamların open world yapmaları imkansız. RWR de 20 ye 20 odalarda oynatırlar. üstelik oyunda aylık fee yok. Abi hahahaha
narsor Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Kanuni said: Martin Kerstein, ArenaNet's German Community Manager, stopped by the Guild Wars 2 Guru forums to give players a peek at the title's server overflow feature. With this feature, the above scenario plays out a bit differently. When there's too much traffic on one server, your character will be temporarily sent to a different server. Once you've reached the front of the queue, you'll be asked if you want to transfer back to your original server, and voila: home, sweet home. Any progress made on the overflow server will be carried back to the home server, so you can even be productive while you're waiting in a queue. How's that for efficiency? (tu) Yuh diyorum, bunu yapabiliyorlarsa diger MMO'cularin soyle bir oturup dusunmeleri gerekiyor lan biz bunu niye yapamiyoruz adamlar olayi ne guzel cozmus seklinde... Her seferinde beni sasirtacak biseyler soylemeyi basariyor adamlar. Sirf adamlara helal olsun anlaminda gidip alicam oyunu en azindan be.
-Deno- Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2012 Kanuni said: Martin Kerstein, ArenaNet's German Community Manager, stopped by the Guild Wars 2 Guru forums to give players a peek at the title's server overflow feature. With this feature, the above scenario plays out a bit differently. When there's too much traffic on one server, your character will be temporarily sent to a different server. Once you've reached the front of the queue, you'll be asked if you want to transfer back to your original server, and voila: home, sweet home. Any progress made on the overflow server will be carried back to the home server, so you can even be productive while you're waiting in a queue. How's that for efficiency? (tu) çok şık çok.
Öne çıkan mesajlar