Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Max Payne 3


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bone said:

şu oyunu beğenenler camdan atlasın, bizi uğraştırmasın

eski max:

http://i.imgur.com/zV1ge.jpg

yeni max:

http://i.imgur.com/kgUrn.jpg


max 4

http://www.mersinyasam.com/files.php?file=a6_655961156.jpg
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
sadece multisi değil, single'ıyla da olağanüstü bir oyun gelecek gibi gözüküyor.

herşeyi geçtim şu karakter hareketlerinde geliştirdikleri fizik motoru OLAĞANÜSTÜ,

böyle sağa sola koşarken karakterin vücudunu vs. iyi takip edin, ne dediğimi anlayacaksınız.

Bu sene en çok beklediğim oyun resmen, en az Red Dead Redemption kadar hırsla bekliyorum bu oyunu da
Mesaj tarihi:
mascio, bullet-time?
DarKRideR said:

sadece multisi değil, single'ıyla da olağanüstü bir oyun gelecek gibi gözüküyor.

herşeyi geçtim şu karakter hareketlerinde geliştirdikleri fizik motoru OLAĞANÜSTÜ,

böyle sağa sola koşarken karakterin vücudunu vs. iyi takip edin, ne dediğimi anlayacaksınız.

Bu sene en çok beklediğim oyun resmen, en az Red Dead Redemption kadar hırsla bekliyorum bu oyunu da

oni ile bungie bunu 12 yıl önce filan yaptı ama şirketlerin beceriksizliği bayağı. hala myth'deki gameplay'e doğrudan etki eden fizik motoru kadar düzgün çalışamıyor havok bile, eye candy'den ibaret kaldı şirketlerin değerlendirmesi.
Mesaj tarihi:
Multinin uncharteddan cok farki olmuycak gibi dusunuyorum hatta uncharted bundan daha hareketli. bullet time cok lazimsa fear seneler once yapti ztn. lol consolefag demenizden oncede gameplay xboxtan alinma demekki rockstar yine pcye bir nanik cekicek portlarken.
Mesaj tarihi:
Multisi Uncharted'tan ziyade Red Dead Redemption'ın modern Brezilya versiyonu olacaktır diye düşünüyorum. Aynı firma, aynı motor sayılır sonuçta :D

@Sam, bunun Oni ile pek kıyaslanacağını düşünmüyorum. Tabii o dönem ki gameplay atlaması ve motorun kalitesi ile karşılaştırılabilir mi de max payne 3 bilemem,

benim örnek vermeye çalıştığım şey aslında 2. tech videosundaki sahnelerden bazıları;

http://www.youtube.com/watch?v=9FTvPSnkV5A

1:00 'dan itibaren hem karakter hareketleri hemde çevre ile etkileşimlerinden bahsediyorum.

mesela bir başka güzel örnekte aynı videodan 2:30'dan sonraki prone sahnesi, tactical movementlar oyun içinde çok sağlam yer edecek ve bunun tek olmadığı belirtiliyor çoğu yerde,



Myth için hiçbir fikrim yok yalnız :D 95 yılından beri PC kullanıyorum halen oynamadım onu, içimde büyük bir yaradır asdfasd
Mesaj tarihi:
o bambaşka birşey zaten, fakat oyunlar o motor kadar başarılı değil bence,

en azından ben abartıldığı kadar zevk alamadım diyeyim :D ufak kuzenim it gibi oynuyordu gerçi asdfs
Mesaj tarihi:
http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/03/29/max-payne-3-multiplayer-hands-on-rockstar-brings-bullet-time-bursts-of-brilliance-to-deathmatch/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

multide bullet time olayına şurada açıklık getirmişler,

kısaca bahsetmek gerekirse bullet time'ı uygulayacağımız rakibimizin yürüyüş hızı, aim hızında vs. bayağı düşüş olacak. Ses ve görüntü de etkilenecek vs.
Mesaj tarihi:
littlebigplanet, angry birds vs gibi değil de, fizik motoru oyunun temelini oluşturmadan, gameplay'e destek vermesini diyorum. myth'de böyle molotof kokyetlinin nereye düştüğü filan bile farkediyordu, oyunun temeli değildi ama bir faktördü, eye candy değildi.
DarKRideR said:

1:00 'dan itibaren hem karakter hareketleri hemde çevre ile etkileşimlerinden bahsediyorum.

işte karakter animasyonlarının birinden diğerine akıcı biçimde, takılmadan geçebilmesi olayını diyoruz sanırım?
Mesaj tarihi:
evet

hem o hemde video da bahsedildiği gibi max'in pozisyon almasının aim üzerindeki etkisi vs. de belirgin olacakmış. Yani şu gameplay videosunda fizik motorunun görsel olarak çok işlevsel olacağını rahatlıkla söyleyebiliyoruz fakat dediğin gibi gameplay etkisi bütün videolarda sadece 4-5 kere belirgin biçimde gözüküyor.
  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...