Armentum Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Sevgili Paticik ahalisi, konu dışı - internet arası gidip geldim ancak konu dışının daha uygun oldugunu düşündügüm için buraya bu konuyu açıyorum. Değerli, sevgili, TTnetimizin sevgili Müşteri Hizmetlerime en içten sevgilerimi yolluyorum. Şu noktada, allah aşkına hiç bir paticik kullanıcı gelipte yok orada çalışanlarında işi zor, yok şöyle, yok böyle demesin birader. Olayı anlatayım. Saat 7:38 internet aniden kesilir. Bende sorun bendendir vs diye takmıyorum, moemi resetledim, ethernet kartını devre dışı bırakıp etkinleştirdim tekrar, baktım bişiy olmuyor wc3 te element td atıyorum. 10 dakka sonra bakkala gitmem gerekti, baktım oradada internet yok, bir arkadaşı aradım ondada internet yok. Dedim sorun var heralde Turk Telekomu arayayım. Yaklaşık 18 dakika bekletildikten sonra, kulagını fazlasıyla çınlattıgım Aysun hanım açtı. Kendisine internetim kesildi, bölgemdede aynı soruyu yaşayan pek çok insan var, bir sorun mu var bakabilir misiniz dedim. Baktı, kem küm etti baglantınız normal dedi. modeminizi kapayıp adaptörünü çıkarıp 5 sn bekleyin tekrar takın dedi. Bir boka yaramyacagını bilmeme ragmen evet dedim ve yaptım. Ardından modeminizin ayarları resetlenmiştir tekrar yapın baglanırsınzı dedi, bende aysun hanım modemimin ayarları şuanda açık hiç bir şey resetlenmedi hlada baglanamıyorum dedim. Yok yok öyle bi şey olmaz deiyp yüzüme kapatıldı. 2-3 dakika sinirim yatıştıktan sonra tekrar aradım bir erhan bey çıktı karşıma, başıma gelenleri ve aysun hanımın yaptıklarını özetledikten sonra beni amirine baglayacagını söyledi 2-3 dakika beklememi söyledi ve ardından baglantı gitti herhangi bir amirle falanda konusamadım. Gene 5-10 dakika bekledim tekrar aradım. Bu sefer bir mesut bey açtı, durumumu rapor edecegini arızayla ilgili kayıt yaptırdıgını ve beni 30-4 dakika içinde arayarak bilgilendirecegini söyledi. Tmm dsaolun dedim, sonunda düzgün bi adam buldum dedim sevindim. 30 dakka geçti, 40 oldu 50 oldu.. 1 saat olunca dedim gene kazık yedim, bu sefer müşteri hizmetlerine ulaşmaya calıstıgımda, calısmadan önce "hizmetimizi geliştirmek için altyapı çalısması yapıyoruz. çalışma 4 saat sürecektir" benzeri bir kayıt çaldı. 2 açıkçası 1, 1:30 saat amele yerine konduktan sonra bunun anca söylenmesi ve bunun sadece bir kayıt olmasının uyuzlugu bir yana, türkiyede ne zaman gece 8-9 da altyapı çalışması gördünüz? Yerseniz yani. Bunun üzerine kaymakam vasıtasıyla bulndugum ildeki telekom müdürüne ulaştım bagırıp cagırdım kavga ettim ve ne hikmetse 10 dakika sonra internetim acıldı. Suanda acıkcası, beni enayi yerine koyan telekomada, sevgili operatörlerede, ttnetin herşeyine sövüyorum. Allah aşkına şu yaptıklarının mantıklı bir açıklaması olabiliyorsa lütfen biri bana açıklasın.
camel Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 ters düz konuşucaksın herşeyini yapıyorlar o zaman^^
Apis Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Ha, o çağrı merkezinde 4 arkadaşım çalışmakta yada çalıştı(2 si ayrıldı şu an) Aysunu yada diğer adamı tanımam ama Mesut denen tipi tanıyorum mesela. Kulakları çok çınlıyor, onlarda biliyor bunu. Neyse, ben ordaki durumu anlatayım. 1) Asla amiri, müdürü fln isteme çünkü yok öyle biri orda. Çağrıyı birbirlerine atıyorlar en kötü ihtimal. 2) Orda Telekom çağrı merkezi olsada (Adıda değişti ama Asist mi ne oldu?) telekom arızaları oraya yaklaşık 1 saat kadar geç bildirilebiliyor. Komik, ama öyle. Genel bir arıza olduğu anlamaları oraya belli bir bölgeden çağrı yığılması sonucunda oluyor. 3) "Sorunları markaya değil, kulanıcıya yıkın" genel bir emir. Cidden. Hatta "bilgisayara format atın siz" gibi öneriler dahi verebiliyorlar sen gene fiş çek fln iyi kurtarmışsın. 4) Ordakilerin tek yapabildiği arıza kaydı almak, borç durumunu bildirmek, hattın borç nedeniyle kapalı olup olmadığını söyleme, kayıp şifre fln vermek. 6) İlçe müdürünü fln aradın diye düzelmemiştir o internet diye hiç gerinme. Çünkü bu arkadaşlarım dahil bütün o çağrı çalışanları zaten o telekomda müdür vs. nin tanıdıkları. Hatta 2si bizzat müdür çocuğu. 7) Tüm bunlar iyi şeyler mi? Yo... Ama gerçekler. Edit: Birkaç madde daha ekledim.
Natanyal Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 genelde eğitimsiz kişiler oluyor onlar,zaten şirketin şuanki amacı müşteri memnuniyeti değil ki,tekel özel sektör sonuçta
Lopeth Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 türk telekomun müşteri hizmetleri mi var ki
Eralp Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Bi aralar ben de arama hatasına düşerdim, artık aramıyorum boşu boşuna sinirimi bozmuyorum. Zaten en fazla 1 gün içinde açıyorlar, o vakitte de başka şeylerle uğraşıyorum.
matama Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 bende kablonet ve adsl ayni anda var biri cokerse digerine geciyorum, sanda tavsiyem limitli bir kablo yada adsl yedek al.
Mavi Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Turk Telekom müşteri hizmetleri Allah'a emanet.
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 ve 4mb alma, cok buyuk ihtimal telefon kablolarin kaldirmaz. kaldirirsa telefon kullanamazsin. kullanirsan cizirtidan konustugunu anlayamazsin. anlasan 4mb performansini kullanabilicegin yegane siteler nvidia ve atinin driver indirme siteleri olur
Joker Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 biz yaklaşık 2 sene önce türktelekom destek hattını test ettik. bu deneme donanımhaber kullanıcılarınca yapıldı, 9 kişi farklı numaralardan arayarak tamamen aynı olan soruyu sorduk. Sonuç düşünüldüğünden de etkileyici, 9 operatör farklı cevap verdi ve hiç biri sonuca ulaştırmadı.
Flameoffear Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Mesaj tarihi: Mart 17, 2009 Arıza varsa bağlı olduğunuz telekom müdürlüğüne ulaşın. Yoksa o çağrı merkezinde sürünürsünüz. Bende hattı taşıdığımda açtık netinizi diye telefon açtı salaklar, net met yok. Arıyorum durum böyle dsl ışığı var net yok. Adam modemi aç kapa dio ya sabır çekerek kapadım teli, aradım müdürlüğü anlattım durumu 15 dk sonra aradılar geri modem ip almıomuş, ayarların değişmesi gerekiyormuş 2 dk da hallettik. Gayet özür mözür dileyerek adam sorunu halletti. Böyle olun eyvalla da her soruna modemi aç kapa diyen salaklarla hiç uğraşılmıor.
Milamber Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 çok rezil bir firma. özelleştirilmeden önce de böyleydi şimdide böyle. tamamen tekel olmasından kaynaklı. bizim mahalle belki kocaelide ki en modern mahallelerden birisidir ama gel gör ki kablonet yok. olsa 1dk durmam ttnette. öteki türlü başka bir adsl firmasına geçsem yine aynı alt yapıyı kullanacaklar bir anlamı yok.
Eralp Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 4440375 yahu, ezberletti adamlar. Geçen arkadaş da sorun yaşıyormuş telefonu sorduydu bana da, direk söylemiştim :D .
DiadanLocke Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 Ya konuyla alakasiz olucak ama, bakkalda niye internet var?? Ha birde o saatte mudurler falan duruyor mu hala nasil konusabildin? Aksam 8-9 dan bahsediyorsun sanirim dimi? Gunduzse sormadim farzet.
Armentum Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 18, 2009 Bakkal dedigim yer tekel bayisi kıvamına daha yakın yaz aylarında sahil kenarında beach clubımsı (beach clubım diye kendi diyor) bir mekan, kışlarıda sigara,bira ve ligtv icin acık bi yer. wireless daimi açık oluyor diadanlocke :D
Böjeek Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 gece saat 2 miydi neydi aradım. şifreyle ilgili sorunum vardı. 20-25 dk sora kızın teki çıktı. dedim şifreme yanlış diyo nası yeni şifre alabilirim filan.dedi gerek yok bi sn şuanki şifrenizi söyliyim dedi bana şifremi söyledi telefonda. sonra, bu yaptığınız yasak değilmi dedim? sonuçta müşteri bilgilerini paylaşıyosunuz. gece gece iyilik yaramıyo size yönlendircem anlatıcam en az 20dk sürcek.off püff dedi çat kapattı yüzüme :d
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Haklıymış ama, kırk yılda bir kasıntı olmayanına denk gelmişsin, onu da beğenmeyip laf atmışsın :p Genelde kullanıcı adı ve şifre direk telefon numarası oluyor zaten, kullanıcı adının başına 212 koyuyorlar bazen o kadar. Çok gizli sanki :p Normalde "efendim biz verdiğiniz kişisel bilgileri giriyoruz buraya, bir giriş hakkımız var, 100% match olmazsa tekrar da deneyemiyoruz yetkimiz yok" havasına giriyorlar, bu da öğretilmiş bir tepki demek. Aslında hizmet numarasını girer girmez çat diye geliyormuş önlerine her şey.
TD)Pentagram Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 ya bakın bende kampüste danışmanlık yaptım.universite kazanmış öğrenciler bile ' abi resim çektircem kıravat taktım cekette giyimmi' diye gerizekalı sorular sorarken.orayı arayan binlerce beyin özürlüyü düşünün.modem nedir bilmez bağlantı ne bilmiyo.onların tarafındanda bakın günde binlerce mal ile uğraşmak. eet banada oldu bende tartıştım bir işe yaramaz. ttnetin müşteri hizmetlerien neyim mail atın onun yerine dilek şikayet doldurun.emin olunki Ar-Ge ler çok titiz artık.
BiTcH_oFBaT Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 kendin halledersen sorununu daha acısız ve kafan rahat yaparsın. bana en son bi kadın bağırmıştı orda. daha da aramadım. format at demişti o zaman bağlanırsın internete diyen insanlardan ne yardım alabilirsin ki :)
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Armentum said: Bakkal dedigim yer tekel bayisi kıvamına daha yakın yaz aylarında sahil kenarında beach clubımsı (beach clubım diye kendi diyor) bir mekan, kışlarıda sigara,bira ve ligtv icin acık bi yer. wireless daimi açık oluyor diadanlocke :D -bakkal -tekel bayii -beach club -lig tv kahvesi -internetçi amma özelliği varmış yav. benim bildiğim tekel bayii bakkaldan da küçük olur, bir büfe, gidip içki felan alırsın...
BiTcH_oFBaT Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 bizim okulun orda bir berber vardı, telefon alıp satıp, fotokopi çekiyordu.
superwiz Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 aynı sorun bende de oldu lag problemi var dedim hönk dedi,dedim böyle böyle 2 gün uğraştım,sonunda 2 tane yaşlı hayatından bıkmış amcayı yolladılar,herifler elektronik mühendisiymiş,tabii bu arada ankaradan telekom merkezinden dahi aradılar,abi ellerindeki cihazları ben kurdum çalıştırdım,adamlar lag nedir,google nedir,fransadaki ip ye bağlanmıyor,almanya ya niye bağlanıyor cevaplarını veremeden çekip gittiler buna da şükür kabloları değiştirdim,bina girişinden eve kadar olan kabloları sorun çözüldü:D
Red Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2009 turk telekomın müşteri hizmetlerinde telefonlara cıkan tipler çok abidik.hani akıcı ve anlasılır şekilde konusamayan tipler oluyo.ne dediğini anlamıosun.bana bi kere varavara diye şiveli ve son sürat konusan bi kadın denk gelmişti.allah a emanet eve telefon bağlattım :) bi turkcell i arıosun.öyle bi ses cıkıoki karşına deseki ayda 500 ödeyin tamam dersin :)
Öne çıkan mesajlar