Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Need for Speed : Shift


Disappear

Öne çıkan mesajlar

  • 4 hafta sonra ...
oyun simulasyona deniyor. Fakat ben bu konuda pozitif davranamıcam. EA'nın sırf simulasyon yapıcaz diye evvelinde simulasyon oyunları çıkarmış bir firmaya vermesi işi değiştirmez.
Öncelikle kafalarımıza şunu bir sokalım! Her şeyden önce simulasyon oyunları EA'nın işine gelmez! Çünki EA oyun yaparken dönemlik hareket eder. Bu durumda iyi para getirir. Fakat hakkını veren simulasyon oyunları dönemlik değildir. Bu durumda sıcak ve hızlı gelen paranın miktarını azaltır.

Bir diğer durum ise! Siz tüketicilere bir ürün satıcaksınız. Bu ürünü kendiniz üretip satabilir veya başka bir üreticiten cüzzi mevlada satın alıp kendiniz tüketicilere yine satabilirsiniz. Değişen çok bir şey olmıcaktır. Burada EA tatlısını süslemiş sadece.

Simulasyon oyunlarını belirleyen zorunlu kriterler vardır! Canımı sıkan nokta hala bir çok kişinin bu kriterleri bilmiyor olmasıdır. Ben otomobil simulasyonları üzerine yoğunlaşmış biri olarak ilgi çekici bir kaç şeyi olabildiğince yalın bir ağızla sayabilirim.

-Her şeyden önce otomobil simulasyonlarında hareket eden tüm parçalara playerın hükmetmesi gerekir. Süspansiyonlar, kamberler, antirol, difransiyel, lastik türü seçimleri, lastik basınçları ve bir arabada olması gereken her şeye hükmetlidir.

-Saatlerce tam gaz gidemessiniz.
temel olarak debriyajı yakabilir lastikleri parçalayabilirisniz. bu yüzden her on turdan sonra hızını azalıtıp ve yol çizginizi değiştirmelisiniz böylece lastik ve debriyajı koruyabilirsiniz. bu olayın daha ilerisi motor yakabilirsiniz. keza aralıksız hızlı gidicem derseniz motor kesinlikle yanar.

-Lastik deformasyonu olmalı
Bilindiği üzere lastikler kavucuktan yapılma ve içi hava ile doldurulmuş tekerleklerdir. bu tekerleklerin üzerine ağırlık binince haliyle bözüşürler, esnerler. ...ve bu deformasyona göre aracın yol çizgisinde sapmalar oluşur. Buda sizin sürüşünüze etki eder. http://www.sansursensin.com/watch?v=s0ABK1g3mjg

-dış etkenler
f1 yarışlarını öyle böyle seyretmişsinizdir. Farkettiyseniz f1 araçları düzlüklerde öndeki aracın arkasına geçer böylelikle rüzgardan korunup hızlarını artırırlar ve öndeki araca bu şekilde yaklaşıp çok rahat bir şekilde öndeki aracı geçerler . (öff bu kadar kötü cümle kurulur.) Simulasyonlarda rüzgar önemlidir. Rüzgarın yönü sizi yol dışına çıkartabilir.
Yağmuru anlatmaya gerek yok sanırım.

Bu ve bunun gibi sayılabilecek onlarca etken sayılabilir.
Umarım laf kalabalığı yapmamışımdır.

Ama kişisel olarak simulasyonlarda en güzeli şu olsa gerek!
aracın 2. adımda nasıl tepki verebileceğini bilmek başka hissetmek başkadır. :)


EA bunları yaparsa-tırısa simulasyondur.

Team Speak'ten
a- abi sol ayak freni ile gir şikana, yoksa viraj dan sonra adam geçicek seni.(virajı stabil kesmek için ve motoru 3500
devirve üstünde tutup Turbonun çalışmasını sağlar böylece viraj cıkışında ve sonrasında roketlerniz.)
b- yok abi bir şey olmaz. Ben bloklarım onu
10 saniye sonra
b- abi üzgünüm :(
c- Odun ol emi!!!

Konuyu umarım çok dağıtmamışımdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Masquerade said:
Mumu said:
biraz abartmadın mı?

yok bence pek bir abartma.

underground sonrası gelen her kötü oyunda "bu sefer süfer olucak ahehea" diyorlar değişen de birşey yok.

illa da yapacaklarsa burnout paradise'a bakıp nasıl araba yarışı oyunu yapılırı öğrensinler. :P


most wanted süperdi, ondan sonra bozuldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...