Fyrwenn Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 17 sayfalık patch tamam güzelde, bence bu adamlar hala neden oyuncuların warhammer dan elini ayağını çektiğini kavrayamamışlar gibi.. etrafta ki warhammer i kötüleyen, tü kaka yapan veya "ben bırakıyorum!!111 siz de bırakın!!11" diye başlayan postların %80 i, "hani rvr? bıktık scenario spamlemekten" tabanlı ve haklılar da. Tamam classlar arası denge bozuk olabilir ama öncelik bu mu olmalı diye sorarlar adama. Bu oyuna başlayan sizin, benim gibi oyuncuların çoğu yıllarca(evet yıllarca) Paul Barnett videoları ile başta olmak üzere, "warhammer süper pvp oyunu" diye manipüle edildi ve biz de gittik ilk günden aldık. Ama ne yazık ki baktık wow da ki bg spame benzer bi şey var ortada. ya önce rvr yi düzeltin. oraya quest koyun, buraya reward koyun ne bilim. 17 sayfa class düzelticeğine 3-4 sayfa ile rvr yi düzeltip sonra classlara odaklansan daha memnun ediceksin oyuncularını. X Z' ye 15 dmg daha fazla vurucak, A B' yi daha hızlı traplicek, C' nin peti 3 dmg daha fazla vurucak vs.vs.. Sen tek tek ağaçlara bakıcağına önce bi bak bakalım orman yerinde mi. Tabi bunlar benim kişisel görüşlerim, genelleme olmasın :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 katılıyorum. rvra sonra bakıcaz demiş ama pek vakitleri kalmadı gibi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kevinromeo Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Fyrwenn said: 17 sayfalık patch tamam güzelde, bence bu adamlar hala neden oyuncuların warhammer dan elini ayağını çektiğini kavrayamamışlar gibi.. etrafta ki warhammer i kötüleyen, tü kaka yapan veya "ben bırakıyorum!!111 siz de bırakın!!11" diye başlayan postların %80 i, "hani rvr? bıktık scenario spamlemekten" tabanlı ve haklılar da. Tamam classlar arası denge bozuk olabilir ama öncelik bu mu olmalı diye sorarlar adama. Bu oyuna başlayan sizin, benim gibi oyuncuların çoğu yıllarca(evet yıllarca) Paul Barnett videoları ile başta olmak üzere, "warhammer süper pvp oyunu" diye manipüle edildi ve biz de gittik ilk günden aldık. Ama ne yazık ki baktık wow da ki bg spame benzer bi şey var ortada. ya önce rvr yi düzeltin. oraya quest koyun, buraya reward koyun ne bilim. 17 sayfa class düzelticeğine 3-4 sayfa ile rvr yi düzeltip sonra classlara odaklansan daha memnun ediceksin oyuncularını. X Z' ye 15 dmg daha fazla vurucak, A B' yi daha hızlı traplicek, C' nin peti 3 dmg daha fazla vurucak vs.vs.. Sen tek tek ağaçlara bakıcağına önce bi bak bakalım orman yerinde mi. Tabi bunlar benim kişisel görüşlerim, genelleme olmasın :) WAR'u bozan ilk olay şu anda CrowdControl olayı. Sadece bunları fixlese ve kalan zamanını RvR'a harcasa çok daha başarılı olurlardı. Arkadaşım ben shamanım. Heale respec ediosun zealotun altında eziliosun. DPS e respec ediosun yine bi halt olmuo. Madem böyle bu patch bana biraz olsun ilaç olacaktı ? YOOO!! Ha bu beni oyundan sogutmuyor. Elbet düzelir diyorum. Ama gayesiz oyuna girip çıkma. Girdiğinde de SP oynayıp onda da arka arkaya oradan oraya uçarsam, roottan root'a koşarsam bu iş olmaz... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fyrwenn Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Kevinromeo said: Fyrwenn said: 17 sayfalık patch tamam güzelde, bence bu adamlar hala neden oyuncuların warhammer dan elini ayağını çektiğini kavrayamamışlar gibi.. etrafta ki warhammer i kötüleyen, tü kaka yapan veya "ben bırakıyorum!!111 siz de bırakın!!11" diye başlayan postların %80 i, "hani rvr? bıktık scenario spamlemekten" tabanlı ve haklılar da. Tamam classlar arası denge bozuk olabilir ama öncelik bu mu olmalı diye sorarlar adama. Bu oyuna başlayan sizin, benim gibi oyuncuların çoğu yıllarca(evet yıllarca) Paul Barnett videoları ile başta olmak üzere, "warhammer süper pvp oyunu" diye manipüle edildi ve biz de gittik ilk günden aldık. Ama ne yazık ki baktık wow da ki bg spame benzer bi şey var ortada. ya önce rvr yi düzeltin. oraya quest koyun, buraya reward koyun ne bilim. 17 sayfa class düzelticeğine 3-4 sayfa ile rvr yi düzeltip sonra classlara odaklansan daha memnun ediceksin oyuncularını. X Z' ye 15 dmg daha fazla vurucak, A B' yi daha hızlı traplicek, C' nin peti 3 dmg daha fazla vurucak vs.vs.. Sen tek tek ağaçlara bakıcağına önce bi bak bakalım orman yerinde mi. Tabi bunlar benim kişisel görüşlerim, genelleme olmasın :) WAR'u bozan ilk olay şu anda CrowdControl olayı. Sadece bunları fixlese ve kalan zamanını RvR'a harcasa çok daha başarılı olurlardı. Arkadaşım ben shamanım. Heale respec ediosun zealotun altında eziliosun. DPS e respec ediosun yine bi halt olmuo. Madem böyle bu patch bana biraz olsun ilaç olacaktı ? YOOO!! Ha bu beni oyundan sogutmuyor. Elbet düzelir diyorum. Ama gayesiz oyuna girip çıkma. Girdiğinde de SP oynayıp onda da arka arkaya oradan oraya uçarsam, roottan root'a koşarsam bu iş olmaz... tabi ki doğru söylüyosun ve bende çok soğumuştum oraya buraya fırlatılmaktan. CC olayı çok saçma bence de. Ama benim demek istediğim pvp mekaniklerini düzeltmeden önce insanlara pvp yapmak için bi amaç vermek lazım, alan yaratmak lazım ki sonradan bu mekanikler yerine oturtulur. Yani kısaca bence öncelik hatası yapıyolar ve sonradan çok geç kalıcaklar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 neyse merhaba Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Valla son 1 haftadır WARı bozan tekşey anlamsız lag bendeki. Ankaradan oynayıpda son zamanlarda manasız bir lag yaşayan varmı 1 ay oncesine gore falan? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Zealotlara ezilen Shamanların L2P sorunu var. Meterda üstünüzde gördüğünüz Zealotlar Flash kullanmıyor bile. Zealotlar birebir aynı spelleri daha kötü tacticlerle, daha az mastery bonusuyla kullanıyorlar. Bu listede gördüğünüz sorunları düzeltmek tasarım hatasına kurban giden RvR'yi kurtarmaktan daha kolay. Belki de o sebeple önce bunlar yapılıyor. RvR'yi boostlayarak bu konudaki iyi niyetlerini göstermişlerdi ve şimdi yine gold bag ekleyerek buna devam etmişler. Bence bu konuda birşey yapılması sadece zaman meselesi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Mum_Chamber said: t4'te olaylar ne kadar degisiyor bilemiyorum da, bir healer 2-3 kisinin nukeledigi tanki ayakta tutabiliyorsa healing'e buff gerekmiyordur. kendinize yaptiginiz healing'e buff isteyebilirsiniz belki, o tartisilabilir ama, healerlarin buff ihtiyaci bence pek yok. İyide amaç bu değilmi zaten? Sırf 1 kişinin saldırdığı elemanı ayakta tutarsan ne anlamı kalıyor? Tank o kadar kolay alınabilse zaten oynanmaz, biz kaç kişi black orc'u healsız kesemiyoruz. Ayrıca heal+hotfix olan nasıl nerf olmuyor anlamadım? statlardan gelen bonus u azalttık diyor, burda bug vardı normalden fazla veriyordu gibi birşey yazmıyor, kaldıki yazsa bile betadan beri bırakmaları hata olurdu. Bütün classlara dmg buff gelirken ezik healerlara nerf gelmesi süper bir durum, adı üstünde healer kimseyi öldürdüğümüz yok =P 1e1 de de hep iniyoruz eh daha ne isteniyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Expro Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 BW noldu diyip aradan siyrılayım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2008 damage'ları arttı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Folks, Some good news as the weekend approaches: 1) We hope to have the PTS up and running this weekend. Right now we are shooting for sometime tomorrow. The Herald will have all the latest information. 2) As promised, our C&C team has combed through this thread (and pertinent links) and here's what they have found in regards to bugs. Unfortunately, there were a number of both unreported bugs and reported bugs that didn't make it up to the C&C team in time for this patch (initially). I am in total agreement with player sentiment that these bugs need to be fixed along with 1.0.5 and as such, the team is already working on doing that today and over the weekend. The current plan is to fix the vast majority of them in time for the patch but some, because of the coding involved or if they are minor bugs (display) will not be fixed for 1.0.5 but will be fixed as soon as practical. The update to the 1.0.5 patch will be updated to reflect these fixes once these changes are incorporated into 1.0.5. 3) We are also going to look at making some additional changes to some of the classes/archetypes. As I've said before, 1.0.5. is not yet up on the patcher and we expect to continue to make more tweaks/adjustments until the patch goes live. Among the changes currently going into 1.0.5 are: a) BW/Sorcs will have their crit chance lowered for combustion. b) Sorcs will also see Word of Pain’s debuff changes from a willpower debuff to a resist debuff to match BWs and it will no longer stack Word of Pain and be a single application that deals damage at the end. Stricken Voices will have its cast time removed to match Bright wizard Choking Smoke. c) For IBs, we are going to make some changes that will allow the IB to get to low grudge more quickly than initially proposed by increasing Oath friend grudge thresholds from 5/3/1 grudge generated to 10/5/3. Also, we are lowering the grudge required (and making a couple other changes) in the following abilities: Shield Sweep: Cost reduction from 30 Grudge to 25 Grudge. Oath bound: Cost reduction from 30 Grudge to 15 Grudge. Avenging The Debt: Increase heal value. Away With Ye: Reduce cost from 30 Grudge to 25 Grudge. Increase damage. (Also requires cool down from 0s to 10s) Watch An' Learn: Reduce cost from 30 Grudge to 15 Grudge. (Also requires cool down from 0s to 20s) Grumble An' Mutter: Increase heal value. The combination of better contribution from OF and lowering the grudge cost of some abilities should help alleviate some, if not all, of the IB's concern. We will continue, of course, to look at the IB as a whole to determine if additional changes are still necessary. d) For our healers, we are looking at making the following changes: Ranged Healers Long Cast Big heals go from 3s cast to 2.5s cast Interrupt / setback value on long heals is reduced by 50% Melee Healers Divine Strike and Rend soul will now heal for 350% damage dealt instead of 250% Like the IBs, this is just part of an ongoing process. As I said yesterday, the team will continue to look very carefully at the healers on the PTS and if more changes need to be made, we'll make them. e) The Chosen seemed to have a higher number of potential (we haven't confirmed them all yet) bugs but in the meantime, we will make the following changes: Convert Blast Wave, Bane Shield and Quake to magic attacks that use STR instead of INT for bonus damage Push Aura code fix up that makes twisting easier f) The Marauders have a similar bug to the Chosen (using INT not STR) so we are making the following change: Mouth of Tzeentch will use STR instead of INT for bonus damage g) For the Black Orc the biggest bug appears to losing their place in the combo chain randomly. The team has been trying to duplicate this all day and so far, no luck. If we can duplicate it, it will be fixed. So, a few things: 1) Let me once again express my thanks to those great people here on the Vault (and elsewhere) who spent time and energy posting helpful (critical, insightful, positive, etc.) messages. You have helped us quite a bit by doing so. The 1.0.5 thread was, at its best, a great example of how developer<->community interaction can work very well at times when you have motivated players and interested developers who are actually paying attention. So again, you have my thanks. 2) The changes here are still part of an ongoing process of evaluation and reevaluation of 1.0.5. Nothing is final and until the PTS is up and running and 1.0.5 goes through the ringer, will it even be close to final. So please, when the PTS goes up let us know what you think through feedback here and in the game. 3) Some of the bugs/changes that I'm listing here will not be fixed/up by tomorrow of course but they will be during the time that the PTS is running and *before* 1.0.5 goes LIVE. We will keep you informed about the changes through the patcher. 4) A number of people have commented that this patch seems more chock full of ranged DPS changes and while the team believes that a lot of the changes we made to the the rDPS group will have a significant positive impact on our tanks and mDPS folks, they will turn their attention to those careers again after the 1.0.5 version. Again, please keep in mind that bugs for the mDPS/Tanks will be fixed for this version as well. Again, my thanks to the many members of the WAR community for their efforts in regards to our game. Mark Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 crit şansı olayı bize gg olmuş, rakamı görmek lazım ama dmg listelerinde hayli aşağıya iner bw & sorc %5'ten fazlaysa. critlemeyen düz doombolt zaten 500-600 vuruyor 40'da heh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 oh beeee, öküztronik crit'liyodu bw ve sorc'lar. sonunda be. patch note'larında hiç nerf yoktu neredeyse bu 2 class'e. ama güzel bir haber bu gerçekten. %5 inmesi bile az kalır, 10 inmeli bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 sabonis said: oh beeee, öküztronik crit'liyodu bw ve sorc'lar. sonunda be. patch note'larında hiç nerf yoktu neredeyse bu 2 class'e. ama güzel bir haber bu gerçekten. %5 inmesi bile az kalır, 10 inmeli bence. Sen hic 3500 crit yedin mi BW veya Sorc'tan? Ben bir rank40 clothlol olarak, rank38 Shadow Warrior'dan 3500 (yaziyla, uc bin bes yuz) crit yedim. Ona da nfer, nref, nefr. said: b) Sorcs will also see Word of Pain’s debuff changes from a willpower debuff to a resist debuff to match BWs and it will no longer stack Word of Pain and be a single application that deals damage at the end. Stricken Voices will have its cast time removed to match Bright wizard Choking Smoke. Bu kadar iste, olay bu. Simdi kimse "aglamaz" BW overpowered diye. Boyle dengeledin mi olay biter. GJ Blizz!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 e backlash'i de kaldırsınlar o halde, 600 vuracak büyü atmak için 700 backlash yiyorum. bütün olay crit zaten başka birşey yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Sam bence 100 DM'in crit chance'i 50%'de sabit kalir. Digerlerinin asagi iner, gibi geliyor. Yoksa "glass canon" kavrami tamamen sonmus olur, class'lari TAMAMEN bu mantik uzerine kurdular cunku. Eger bunda bir oynama yasanirsa bw/sorc'larin yarisi oyunu birakir, biri de ben olurum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Sam said: e backlash'i de kaldırsınlar o halde, 600 vuracak büyü atmak için 700 backlash yiyorum. bütün olay crit zaten başka birşey yok. 5-10-20-40-50 diye gidiyor galiba ama şunu unutuyosunuz, dot'lar (özellikle bw'nin) her bir tickte critleme şansına sahip oluyor ama bu class'ler sadece dot'u atarken backlash yiyorlar. bu da abes damage'ları ortaya çıkarıyor. e tabi crit damage'ının da %100 artıyor olmasını da es geçmeyelim. heal aldıklarında da backlash'in hiç bir önemi kalmıyor neredeyse. her 10 saniyede bir büyük bir hot atıyorsun tamamdır. level 15'e kadar runepriest oynadım, evet bw'leri heal'lamazsanız kendilerini öldürüyolar ve yeterince damage koyamıyorlar. ama arkada oturup kendimi sadece bw'lere odaklarsam ve bw'ler biraz işlerini biliyorsa da, destruction'ın ağzına sıçıyoruz ayıptır sölemesi. grubuma 3 bw düştüğü de oldu, o zaman oldukça zorlanıyorum hepsini birden ayakta tutmakta, çünkü sonuçta sadece backlash diil düşmandan da damage yiyolar. neyse sonuç olarak bu class'ler bir healer ile hakkaten abes damage koyuyolar. şu ana kadar girdiğim senaryoların %70'ini falan kazandım heralde ve bunda bw'lerin payının çok yüksek olduğunu düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 disrupt oluyor, backlash yiyorsun. block oluyor, backlash yiyorsun. critlemiyor, koyduğun dmg'den fazla backlash yiyorsun. zaten spec'ine ait bir büyü değilse vereceğin dmg critlese bile muhtemelen backlash'ten fazla dmg vurmayacak. attığım dot'un bütün tick'leri critlese ancak backlash kadar dmg vuruyor. spec'ime ait en kuvvetli büyü doombolt ortalama 1500 vuruyor, e zaten 700 backlash yiyorum. ikisi de %50 ihtimal. backlash'ten şikayetçi değilim normalde çünkü karşılığında makul dmg alıyorum şu anda. risk var, ödül var. ödülü kısıp riski aynı bırakırsan, denge bozulur. oyunda açık ara en düşük hayatta kalma şansına sahip sınıf bu ikisi zaten, (root cd yükseliyor ve artık dmg ile kırılacak, artık nasıl hayatta kalacağız zaten bilmiyorum millet ben kaçamadan arkamdaki wh'ye vururken) herhalde kimse dmg'de geçmeyi beklemiyor olsa gerek? karşımda healer dursa, bana hiçbirşey yapmasa kendimi öldürüyorum zaten. üstüme herhangi biri yürüse direkt topuk, frost mage gibi ölmek bilmeyen casterlar değil burdakiler sonuçta. teketek desen oyunun en zayıfı olsa gerek zaten ama onu dert etmiyorum doğrusu. neyse rakamı görmek lazım ama hoşuma gitmedi, backlash şansını da aynı oranda düşürsünler bari. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 doombolt'un ortalama 1.5k'dan fazla vuruyor r40'ta benim arkadaştan bildiğim kadarıyla... 2k civarı hatta daha fazla galiba. tam emin diilim. 700 backlash'ten yiyosun. bence gayet güzel yani risk-reward açısından, hatta fazla bile iyi. taktiklerle şunlarla bunlarla %73'e kadar mı ne çıktığını okumuştum bi yerde bw/sorc crit şansının. işte bu çok abes bir rakam bana göre. bu %60 civarına çekilse çok güzel olucak bence. onun dışında tabii ki squishy'nin kralı olucaksınız bu tarz bi damage'a. ayrıca root'ların genel olarak cd'si arttırıldı, size özel diil, genel olarak rpds'lerin survival'ı düşüyor. bw'yi daha iyi bildiğim için bw üstünden konuşuyorum, healing debuff'ı var, corporeal vururken corporeal resistlerini düşürüyor, hex silebiliyor, root'u var, knockback'i var. var oğlu var. heallamak dışında herşeyi yapabiliyor kerata. eh bırakın da damage'ı abes olmasın (hala oyunun en iyi damage'ına bw ve sorc'un sahip olacağına dair bir şüphe yok heralde) 1vs1 en zayıf demişin ayrıca, onu da söliim mesela bir SH olarak karşıma 3-4 level düşük bir BW geldiğinde alay ediyor benle genelde. belki bu patch'ten sonra düzelebilir birşeyler, nitekim SH'nin komple damage'ını arttırdılar. ama bakalım bu arada sorc'un dot'ları daha mı güçsüz bw'den bilmiyorum ama bence bw veya sorc'u en efektif kullanmanın yolu dot tree'sine gitmekte yatıyor. dediğim gibi sadece dot'u cast ederken backlash yiyorsun, sonra ooh keyfine bak rakibin dot'dan ölürken :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Öküz dmg lerin hepsine karşıyım =P En fazlada herder'ın Cone olarak attığı 2400'e, karşı tarafta 2 herder oldumu iş bitiyor kesin indiriyorlar bütün gurubu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Submaxx Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 bw tek vurusta 10k vursun lutfen adli repligimi ciddiye alan myhice tesekkurlerimi bildiriyorum.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 oyyyy DoK lar baya fena nerf yemis heh...sacrifice tree olur ancak.. Covenant of Celerity (su tum gruba %60 speed cripple ve dot atma sansi veren buff) nerf yemekte hakliydi sanirim gerci oyunda kimsenin fark etmedigi en dengesiz seylerden biriydi...de tek adam akilli heal abiltyleride cooldownlar sagolsun kesilince bakalim nolcek.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 daha ziyade wp'lerde dengi bir ability yoktu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Submaxx Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 artik doklar charini silerken sadece y-e-s yazmicakmis .... y-e-s o-f-c yazmasi istencekmis asdasdasd sahsen ben az sonra onu yapmayi planliyorum :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 8, 2008 covenant of celerity snare'i %60dan %20ye düştü. an saglam hot'umuzun süresi 16dan 24snye cıkarıldı ve heal ettigi rakam aynı kaldı, sacrifice düşünüyodum artık zaten başka viable bi build kalmadı :P gereksiz nerfler yerine keşke wracking agony'yi falan düzeltselerdi, bozuk hala. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar