Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Natural Selection 2


Xenocide

Öne çıkan mesajlar

Saykoleo said:

başta bayaa yadırgadım da, alışmaya başlıyorum gibi.
gorge'un bu kadar ezilmesi kötü olmuş ya. eski gorge'u çok özlerim ben böle kalırsa. yanlış anlamıyorum di mi? starcrafttaki gibi etrafa mukusumsu bişey salıyoruz anca onun üstüne bina yapılıyo. onu commander yapıyo zaten, sen yalnızca yardım ediyosun.
bu mini cystler birbirini canlı tutamıyo mu ya tam çözemedim sistemi. mukus üstündeyken canlı kalıyolar galiba, e o zaman 2 tane yanyana atarsam ve heallarsam kurulana kadar ölmemeleri lazım. yine de ölüyolar.
bi de upgrade olayları gelecek heralde movement chamber'dır, defensive chamber'dır, stealth chamber'dır. bi carapace bi regen gördüm upg olarak şu ana kadar.
bi iki şey daha sorucaktım unuttum şimdi :p


o cystlerin birbiriyle bağlı olması lazım. şöyle diyim, ana kaynak hive, hivedan itibaren cystler konulmaya başlıyor, 2 cystin birbirine belli bi miktar yakınlığı olması lazım o sınırı geçersen cystler arası bağlantı kopuyor. hatta o yüzden marineler bazen cystleri takip edip hive'a yakın olan cystlerden birini öldürürler ki geri kalan cystler unconnected olsun, yavaş yavaş ölsün. o yüzden öyle ulu orta cyst koyamıyosun, koyuyosun da unconnected oluyor işte sürekli heallaman gerek connect olana kadar. ama mesela şu da bi taktiktir, yeterince resource'u yoktur commanderın, biyere resource tower dikmek istiyor ama cyst dikemiyor, bi gorge gidip oraya bi unconnected cyst çakar, o yeşil tabaka yine yayılır, commander o cysti connectleyene kadar da heal basar falan.


ha bu arada, Gorge iken cyst'i connected halde en fazla ne kadar uzağa koyabileceğini görmek için alien vision'dan çık, cyst'i seçtiğinde eğer turuncu turuncu yanıyorsa oraya koyduğunda connected olur demektir, eğer sönükse unconnected.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni patch ile oyunda çok iddialı değişiklikler var, patch notelardan okudum, henüz denemedim ama yazanlar çok ilginç. denge nasıl bi hale geldi çok merak ediyorum. çoğunlukla alienların yapısı üzerinde değişikliler var. misal artık upgradeler resource götürmüyor. yani bi skulkımıza regeneration almak için 2 resource harcamak zorunda kalmıcaz. ama bunun yanında upgrade'ler research şeklinde değil, evolution mantığına çevrilmiş. yani upgrade'in olduğu bina marineler tarafından yıkıldıktan sonra binayı tekrar yapmak upgrade'i geri getirmeyecek, binayı tekrar evrimleştirmek gerekicek, bu da commander için ekstra resource harcamaları demek.

ha bi de bütün alien buildingleri artık zamanla olgunlaşıyor ve daha sağlam oluyormuş. ayrıca olgunlaşınca yeni özellikler kazanıyorlarmış falan. bi oynayayım tam review veririm :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hahah hastasıyım

http://www.youtube.com/watch?v=Gvk9Ai7emZg

publisher olmayınca işin içinde herşey nekadar iyi, nekadar amatörce, nekadar samimice işliyor. O son dakika bugfix, kendi elleriyle standı hazırlamaları , diğer firmalar toplayıp giderken bunların parçalayıp gitmesi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun da cok iyi bu arada ha, oynamayan bilmeyen varsa biraz arastırsın, cok geliştirdiler NS1 e göre, grafikler falan (motoru 0 dan yazdılar yanlıs bilmiyorsam) harika. oynanıs stili cok gelişmiş ve communitysi slacker/lamer insan barındırmıyor. oynlarda zaten görüyorsunuz, girip oynayan adamlar gayet iyi oyuncular hep.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok galiba heavy armor daha zaten
gerçi onosun da mideye indirmesi yok, heavy armorun counterıydı direk o.
son patchte gorge'a buff gelmiş biraz artık commanderın binaların yapımını hızlandırıyosunuz. eskisi gibi res yetersizliği çekmiyorsunuz da bina sınırı gelmiş işte hive başına bina sınırınız artıyo. tek hive 3, 2 hive 10 galiba hydralar için. mini cystlerde de aynen sınır var. alien binaları büyüyolar zamanla işte. en dandik halde başlayıp, ergenleşiyolar. ne bileyim res towersa hızlanıyo falan, res getirmesi. cystse daha çok alanı infect ediyor falan.
en azından oyun başı birkaç kişi gorge oluyor ns1deki gibi(hani res tower atıp skulk'a dönerdik biraz onun gibi). hem mini cystlerini atıyolar, beleş nasıl olsa. hem commanderın attığı res tower'ı inşaa ediyolar hızlıca.
emin değilim ama gorge rush bile denenebilir, oyun başı. hatta skulk rushtan daha etkili olma ihtimali var. mini cystlerle koşup koşup, herkes hydralarını attı mı faza iyi bir saldırı gücü olur alienların. kişi başı 3 hydra az değil. hatta hydrasını atan bir iki tanesi skulka da geçebilir. hem 3,4 gorge heal püskürte püskürte bayaa canlı kalabilirler oyun başında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aldim simdi, grafik performansini optimize ederlerse ben bunu oynarim arkadas

gorseller hos gayet ama high-low arasi performans olarak pek fark yoktu, iki uc parametreyi elle kapatinca idare eder hiza ulasti, iki yillik laptop karti oldugu icin normal hatta bekledigimden biraz iyiydi bile gerci ama tf2yi epey yuksek detaylarda calistirinca akici olmasini istemedim degil

lerklerin tutunma olayini falan beceremedim gerci dfs

ve de FADE COK IYI YA, MUHTESEM
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...