axedice Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Asıl sorun e-peenime insanların para vererek ulaşması. said: Each week players will receive a number of ‘free listings’ for the real money auction house, letting them put items up for sale without having to pay real money. Even if you haven’t entered your credit card details, you can earn real money from items this way. Cashing out will be dealt with by a third party Blizzard aren’t ready to announce, and that party will charge a fee for the withdrawal. If you don’t withdraw your funds, you can spend them on other items in the auction house, or to buy anything else from the Blizzard store – which carries digital versions of all their major games, and in-game pets for World of Warcraft. Hemen arkasındaki paragraf da ilgi çekici said: What about those other Blizzard games? “I think this works particularly well within the Diablo system.” says Rob. “99.9% of the items will not be soulbound in any way.” In World of Warcraft, soulbinding prevents you from trading many items to other players. “I really don’t see us doing it for WoW ever.” http://www.pcgamer.com/2011/08/01/diablo-3-will-let-players-buy-and-sell-items-for-real-money/ ps : bana aynı şeyleri ikinci defa linkletiyorsunuz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Cuce said: hikaye yazıyorum diyosun yanı sam. derdin haterlıksa net net söle, sıradan bişi bilgisayar oyunları bölümünde haterlık. alıştık. engellemek istiyoalrmı istemiyolarmı he he yok sen blizzort fanboyluk yapıyorsun her zamanki gibi, baştan leş dedin sonra hoşuna bile gitmeye başladı. akşama kadar övmeye başlarsın. tunca en azından baştan savunuyor heh. tunca said: olay parayi basan kazanir degil itemi olan kazanir sen yanlis anlamissin. o itemlara nasil sahip oldugun onemli olan. 3 secenek var: 1.nolifersindir cok vakit harcayip dusurursun itemini(veya gold ile alirsin) 2.sanslisindir bi sekilde duser 3.para verip alirsin sadece 1 olsa casual oyunculara haksizlik. sadece 3 olsa fakirlere yazik. sen bu denklemin sadece tek kismina kisili kalmissin at gozluguyle bakiyosun. sevgili tunca, kusura bakma ama en kibarca tabirle sen 'oyun' kavramının ne olduğundan bihabersin. insanların zaman ayırıp, yeteneklerini kullanıp eğlenmeye çalıştığı bir kavramdır bu. satın alırken ve/veya oynamaya devam etmek için belli bir para ödersin. ancak oyunda başarılı olmak için para ödemeye başladığın zaman oyun denen kavramdan ayrılır. casual oyunculara haksızlık diye birşey yok, yetenek değil zaman odaklı bir oyun türü bu sonuçta. ayrıca ciddi ciddi çok vakit harcamakla veya gold ile (eminim goldla satan olur ahahaha) çinlilerden alışveriş eden biriyle aynı platformda durabileceğini sanıyorsan, biraz naifsin. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 lafı bi yerimden ablıyo0mus gibi yapıyımde haklı gözüküyümmi diyosun yanı sam? okuduğunu anlamıyomuş gibi yapmak bu kadar zevkli olamaz yahu. item trade'in gercek parayla yapılması leş bir durum. ama bunun illegal yollardan oyuncuları 10 saniyede bir harasslıyan botlarla yapılması ingame AH'den cok cok daha leş. ha oldumu şimdi? hadi bunuda yanlış anlıyomuş gibi yap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Sam said: tunca said: olay parayi basan kazanir degil itemi olan kazanir sen yanlis anlamissin. o itemlara nasil sahip oldugun onemli olan. 3 secenek var: 1.nolifersindir cok vakit harcayip dusurursun itemini(veya gold ile alirsin) 2.sanslisindir bi sekilde duser 3.para verip alirsin sadece 1 olsa casual oyunculara haksizlik. sadece 3 olsa fakirlere yazik. sen bu denklemin sadece tek kismina kisili kalmissin at gozluguyle bakiyosun. sevgili tunca, kusura bakma ama en kibarca tabirle sen 'oyun' kavramının ne olduğundan bihabersin. insanların zaman ayırıp, yeteneklerini kullanıp eğlenmeye çalıştığı bir kavramdır bu. satın alırken ve/veya oynamaya devam etmek için belli bir para ödersin. ancak oyunda başarılı olmak için para ödemeye başladığın zaman oyun denen kavramdan ayrılır. casual oyunculara haksızlık diye birşey yok, yetenek değil zaman odaklı bir oyun türü bu sonuçta. ayrıca ciddi ciddi çok vakit harcamakla veya gold ile (eminim goldla satan olur ahahaha) çinlilerden alışveriş eden biriyle aynı platformda durabileceğini sanıyorsan, biraz naifsin. :) olay zaman ayirmak degil, olay ortaya bir sey(zaman veya para, time is money friend) koyup onun karsiligini almakta, isin icinde zaman-para oldugu zaman, oyun balans olmadigi zaman, esit sartlarda rekabet edilmedigi zaman da isin icinde yetenek oldugunu dusunmek kendini kandirmaktir sadece. basarili olmak diye bir kavram da sadece rekabet e dayali oyunlarda olur, diablo gibi oyunlarda basaridan kast egonu tatmin etmek oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 tunca competitive arena diyoruz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 ne dediğin gayet iyi anlaşılıyor cüce'cim, zavallı indie bir şirketin 12512675 tane ayrı public sunucusu olan bir oyunda botların önüne geçemeyeceğine inanıyorsun. diablo 3 için sözkonusu olan durum yani. inanıyorsun diyorum çünkü iman gerektiren bir açıklama, mantıkla izahı yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Sparkcaster said: tunca competitive arena diyoruz ben de item diyorum, esit sart diyorum, balans diyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akhlaur Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Ben cebimden para koymadan eğlenebilmek istiyorum :/. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Yalnız blizzardın farmerlarla mücadele etmek yerine olayı legalize etmesi oyunculuk açısından çok ciddi bi gerileme bence. Bu trend ilerde piyasada hakim olacaktır. Seçeneklerimiz sanki sadece ölüm (farmerların hakimiyeti) ya da sıtma (blizz ah real money) gibi sunuluyor ama bunun ilacı da var? İlaç masraflı diye ölümü gösterip sıtmaya razı ediyorlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Eğlenirsin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 tunca said: olay zaman ayirmak degil, olay ortaya bir sey(zaman veya para, time is money friend) koyup onun karsiligini almakta, isin icinde zaman-para oldugu zaman, oyun balans olmadigi zaman, esit sartlarda rekabet edilmedigi zaman da isin icinde yetenek oldugunu dusunmek kendini kandirmaktir sadece. basarili olmak diye bir kavramda sadece rekabet e dayali oyunlarda olur, diablo gibi oyunlarda basaridan kast egonu tatmin etmek oluyor. tunca cidden neyi savunduğunu anlayamıyorum artık, "emekçiler haklarının karşılığını alsın, tek yol devrim" filan diyelim istersen. O-Y-U-N diyoruz, ne time'ı ne money'i? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 wow'da hadi bazı şeyleri görmezden geliyorlardı; ama çinli farmerlar için oyun çıkartmak herhalde sonraki büyük adım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 mantıklı ızahı9, şimdiye kadar hiç bir firmanın hiçbir oyunda engellemeyi başaramamış olması. bu kadar net bir gercek vareken ortada benım ımana ihtiyacım yok. oldukca mantıklı bır cıkarım benımki. asıl ilginc olan, her konuda başarısızlıkla sucladığın blizzardın, ndesen daha önce kimsenın başaramadığı bir şeyi önümüzdeki yılların en cok item trade'i olucak oyunlarından bırınde bunu başarabilceğine inanman. mantığa ters giden ben değilim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 tunca said: Sparkcaster said: tunca competitive arena diyoruz ben de item diyorum, esit sart diyorum, balans diyorum. hangi eşit şart, sen diyorsun ki sende kasarsın şansa düşer, 100binlerce çinli farmer item farmına başlayınca şansı kalmayacak o işin sen normal gircen arenaya karşındaki adam parayla set alıp gelcek ne balansı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 axedice said: Yalnız blizzardın farmerlarla mücadele etmek yerine olayı legalize etmesi oyunculuk açısından çok ciddi bi gerileme bence. Bu trend ilerde piyasada hakim olacaktır. Seçeneklerimiz sanki sadece ölüm (farmerların hakimiyeti) ya da sıtma (blizz ah real money) gibi sunuluyor ama bunun ilacı da var? İlaç masraflı diye ölümü gösterip sıtmaya razı ediyorlar cözmü soulbound işte. napıcak adamlar diablo 3 kredi kartı kullanması yassaktırmı dicekler millet internetten item almasın diye? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 ben satarim size kaavga etmeyin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 cuce sende de bi blizz fanboyluk baş göstermeye başladı ha. şu hareketin savunulacak en ufak bir yanı yok. farm işi wow'da tavan yaptı firmalar hazır değildi diyelim, engellemeyi nasıl başaramıyorlar onu anlamadım? isteseler millete çiş bile tuttururlar da yapmak istemiyorlar de anlayalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 axedice said: Yalnız blizzardın farmerlarla mücadele etmek yerine olayı legalize etmesi oyunculuk açısından çok ciddi bi gerileme bence. Bu trend ilerde piyasada hakim olacaktır. diablo 3 çok da tın ama şu olay 2015'e kadar boğazımıza basar hepimizin. bütün single-player oyunları da internet bağlantılı yaparlar, yer misin yemez misin sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Size eve online ın son 2 ayını anlatayım. Normalde, oyuna para ödeyerek PLEX alırsın. Bu Plexleri markette satarsın, oyun içi para olan ISK alırsın. Yani birileri cebinden para harcar isk alır, birileri oyun zamanını isk ile alır. Yoktan birşey var olmadığı için, bunun bir zararı yoktur hatta oyun içi ekonomiye katkısı vardır isk sink olduğu için. Eve de gemiler önemlidir, para önemlidir ama kimse umursamaz paranın nerede kazanıldığını, çünkü pvp konusunda paradan çok tecrübe konuşur. Gel gelelim süper şirketimiz ccp, önce aurum diye bir şey çıkarttı. Kıyafet falan alıcanız denildi, aurum da isk dan çevilirecek denildi. OK dedik sonra ccp çıktı, ya özel gemiler var süslük, onlarıda satalım aurum karşılığında dediler. OK dedik. Sonra bitanesi çıktı, normal itemlarıda öle satıcaz dediler. HOOOOOP dedik. hem ekonominin içine ediceksin yoktan item var ederek, hem parayı veren zort diye eşya sahibi olacak hem bide üzerine parayla exceptional mermi falan satıcaz dendi. yıktık ortalığı, gittik en işlek sistemi kilitledik. ccp resetledi, biz kilitledik. sistemden attı herkezi gene geldik, subları cancel ettik, forumda ortalığı yıktık; bizi temsil eden heyetten insanlar atıldı bu yüzden ( bizi savunurken ). bildiğin yıktık ortalığı ve zafer kazandık. Böle bi player database i olsa blizzardın belki kotiki adam ederler ama, hiç sanmıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sawer Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Eğer şu anda internet üzerinden item alıcak kişi sayısa x ise bliz. bu işi yaptığından en az 100x'e(bence 1000x olur ya neyse) ulaşıcak.Şu anda parası olan milyonlarca insan saçma sapan legit olmayan yollardan iş yapmamak için böyle şeylerle uraşmaz ama sen bu işi tek tıka bağlarsan gg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DavidMills Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Akhlaur said: Ben cebimden para koymadan eğlenebilmek istiyorum :/. O geçti artık. Hayır cebimden para koyup eğlenebileceğimi bilsem oda sorun değil, hatta çoğu insan içinde sorun değil. axedice said: Yalnız blizzardın farmerlarla mücadele etmek yerine olayı legalize etmesi oyunculuk açısından çok ciddi bi gerileme bence. Bu trend ilerde piyasada hakim olacaktır. Seçeneklerimiz sanki sadece ölüm (farmerların hakimiyeti) ya da sıtma (blizz ah real money) gibi sunuluyor ama bunun ilacı da var? İlaç masraflı diye ölümü gösterip sıtmaya razı ediyorlar Gayet güzel özetlenmiş işte. Kendi adımada an itibari ile durum böyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Sam said: tunca said: olay zaman ayirmak degil, olay ortaya bir sey(zaman veya para, time is money friend) koyup onun karsiligini almakta, isin icinde zaman-para oldugu zaman, oyun balans olmadigi zaman, esit sartlarda rekabet edilmedigi zaman da isin icinde yetenek oldugunu dusunmek kendini kandirmaktir sadece. basarili olmak diye bir kavramda sadece rekabet e dayali oyunlarda olur, diablo gibi oyunlarda basaridan kast egonu tatmin etmek oluyor. tunca cidden neyi savunduğunu anlayamıyorum artık, "emekçiler haklarının karşılığını alsın, tek yol devrim" filan diyelim istersen. O-Y-U-N diyoruz, ne time'ı ne money'i? ben de oyun diyorum, rekabet yok yetenek yok, skill atip saga sola kosturmak icin yani gameplayden zevk almak icin oynanicak bisi, niye bu kadar takiyosunuz kimin neye ne kadar para-zaman harcadigina ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 ha bu arada sam senin "oyun" dediğini, dps,heal,tank kavramını çıkardığında bitirdi blizort hatırlasana, guardları kitelayanları bile banlıolardı falan. Kim, onların istediği farmın - eğlencesi oyun anlayışının dışına çıkarsa, bi şey bulup engel oluyorlardı. Tüm oyunların ağzına sıçtı wow da haberiniz yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 tunca said: Sam said: tunca said: olay zaman ayirmak degil, olay ortaya bir sey(zaman veya para, time is money friend) koyup onun karsiligini almakta, isin icinde zaman-para oldugu zaman, oyun balans olmadigi zaman, esit sartlarda rekabet edilmedigi zaman da isin icinde yetenek oldugunu dusunmek kendini kandirmaktir sadece. basarili olmak diye bir kavramda sadece rekabet e dayali oyunlarda olur, diablo gibi oyunlarda basaridan kast egonu tatmin etmek oluyor. tunca cidden neyi savunduğunu anlayamıyorum artık, "emekçiler haklarının karşılığını alsın, tek yol devrim" filan diyelim istersen. O-Y-U-N diyoruz, ne time'ı ne money'i? ben de oyun diyorum, rekabet yok yetenek yok, skill atip saga sola kosturmak icin yani gameplayden zevk almak icin oynanicak bisi, niye bu kadar takiyosunuz kimin neye ne kadar para-zaman harcadigina ? giderek kalitesizleşiyor bunlar yuzunden,bizi etkiliyor. Bizde sevdiğimiz bişeyi böle görmek üzücü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seele Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 1, 2011 cok duygulandim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar