huun Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 hatun fenix'e tek seferde kıydı.
huun Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 The Dark Templar Prelate, Zeratul, described Fenix as, "as stalwart a warrior as I have ever known." Fenix, bir zamanlar Aiur'ın savunmasından mesul o büyük savaşçı hani
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 Kerrigan'ın dotunu kaldıracaklar. Aynı Tassadar'ın yaptığı gibi. Tuzağa çekicekler, görünmezleri görebilen birimlerini almayacak yanına ya bu kekolar napıo die. Zeratul gelicek, kulağına fısıldıcak "its over" zınzınzızınznz alıcak kafayı
BonePART Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 ne kafasi ya tinerci metodu bobregine vercek psi bladei cissak diye ayyyyy diye ici yanicak kerriganin
Gangren Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2008 O sistem ne öyle? RTS için? o.0 Abov
sigisMoNd Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 ya ne zaman çıkacak sc2? tahmini olan var mı? herangi bi açıklama yapıldı mı blizzard tarafından? starcraft 2 isterük
Seru Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 sendit'in preorder'i actigi ve dev'lerin wc3 tft'nin piyasaya surulusunden beri oyunu gelistirdikleri dusunulurse oyum yilbasina gidiyor.
sigisMoNd Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 Cuce said: bitince cıkıcak dediler cok mantıklı sdfds
albatross Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2008 İnternet cafe mi açsak SC çıktığında ?
huun Mesaj tarihi: Haziran 15, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 15, 2008 Batch 40 Soru: Ölen birimlerin efektleri fazla göz alıcı değil mi? Büyük birimlerin öldükten sonra ortada bıraktıkları kalıntılar multiplay oyunlarda görüşü zorlaştırmak gibi sorunlara neden olmaz mı? Cevap: Bu konu üzerinde çalışmaya devam ediyoruz. Multiplay için farklı ölüm animasyonları deniyoruz, daha sonra singleplayde de bu animasyonları kullanmak istiyoruz. Soru: Battlecruiser'lar aynı anda hem havaya hem de karaya ateş edebilecekler mi? Cevap: Hayır, aynı anda sadece bir birime ateş edebilecekler. Soru: NydusWorm öldürülürse içindeki birimlere ne olacak? Onlar da ölecekler mi? Nydus Worm'un 255 birim taşıyabildiğini düşünürsek... Cevap: Nydus ağındaki tüm giriş/çıkışlar yok edilirse içindeki birimler de ölecek. Nydus Worm için ön gereklilik olan Nydus Warren binası da buna dahil, Nydus Warren giriş/çıkış olarak kullanılabilecek. Nydus Worm'lar giriş/çıkış olarak kabul edilmiyor. Soru: Battlecruiser'lara neden Plasma Torpedo eklendi? Banshee'lerin de benzer bir saldırı tipi vardı. Cevap: Yere saldıran Plasma Torpedo Battlecruiser'lardan kaldırıldı. Yerine Missile Barrage adında havadan havaya alan etkili başka saldırı tipi geldi. Battlecruiserları özellikle light armor'a sahip ufak birimlere karşı etkili hale getirecek. Missile Barrage'ın light armor'a karşı bonusu olacak. Soru: İlk oyundaki, ağaçların altında olmanın ya da yüksek bir yerden ateş etmenin sahip olduğu arazi bonusları ikinci oyunda görebilecek miyiz? Cevap: Hayır, ilk oyundaki tüm arazi bonusları kaldırıldı. Sadece yüksek yerden ateş eden birimler aşağıdakiler tarafından görülemeyecek ve aşağıdaki birimler görüşe sahip olana kadar ateş edemeyecek. Soru: Zerg, dropship/medivac corrupt edince içindeki birimlerin kontrolünü de kazanacak mı? Cevap: Hayır, içindeki birimler yok olacak. ------------------------------------------- Major birimler sanırım çok fazla başa bela olacaklar, Battlecruiser'la ilgili bilgilere bakılırsa. Ağaç altındaki marine'ler hoş enstantaneler yaratıyordu ilk oyunda zaman zaman, üzüldüm kaldırılmasına. Bi de ilk oyunda Dark Archon'un mind control'ü ile dropship ele geçirince içindeki birimleri de kontrol edebiliyorduk. Zerg'ün corrupt'ında da aynı özellik olsa hoş olabilirmiş.
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 15, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2008 corruptter dark arhondan daha ucuz ve iş yapan bi üntie gibi duruyo, öle bi bonusu olmaması bence iyi. ana terrain bonusların kalkmasına üzüldüm
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 15, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2008 bide, BC ve carrier kaydetmek üretmek daha önemli olması iyi geldi bana. cok abartmadıklarını umuyorum bu uniteleri ama carrierlar güzel sc1 de ama bc nin biraz daha irileşmesi lazım bence.
Bone Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 bc'lerin 8 lazer atma olayını anlamadım. eskiden tek lazer atmıyor muydu bunlar?
Volfied Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 8 lazer sanirsam yer unitelerine karsi, cok gruplara karsi guzel olacak yani
huun Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 yok, hepsi tek hedefe ateş edecek. bence lüzumsuz grafik kalabalığı. zorlaştırır o bclerin altındaki combatları.
Bleda2 Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 Benim bildigim battlecruise protoss phoenixlerin özelligini almıştı. havaya bis süre disable olma karşılıgında mass damage verme özelligini.
Volfied Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 o hep vardi yamato gun mi ne bi de simdi black hole mu ne yaratiyolar galiba, garip gurup seyler var cidden sadece tek uniteye mi o saldiri ya, nedense marineleri dagitiyodu videoda diye hatirliyorum
huun Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 24, 2008 bc havaya alan etkili saldırı yapabiliyor evet. valla son batchde bc'ler sadece tek bir üniteye saldırabilecek diyorlardı, son bir değişiklik olduysa bilmiyorum. bakalım ona yarın. black hole iptal edildi, fazla imba olmuştu.
Bone Mesaj tarihi: Haziran 27, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2008 warcraft 3 gibi hero birimlerinin gelicek olması güzel. ancak multiplayerda değil singleplayerda olcak diyorlardı, öyle kalacaksa daha da güzel.
huun Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 Karune yeni açıklamalar yapmış. Gaz konusunda epey ilginç bir gelişme var. Oyuna direk olarak 2 gaz kaynağı ile başlıyormuşuz. Gaz kaynağından her işçi 6 gaz topluyormuş, ilk oyundaki gibi belli bir miktardan sonra -şu anda 1000- gelen gaz azalıyormuş. İlginç olan kaynak azaldığı zaman 100 mineral harcayıp belli oranda gazı gene 6'şar adet toplayabiliyormuşuz -şu anda 100 mineral 400 gaz kazandırıyor- . cooldown 45 saniye. karune bu bence lüzumsuz özelliği haklı göstermek için birşeyler zırvalamış ama bana birşey ifade etmedi. kaynak
sabonis Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 4, 2008 benim anladığıma göre cooldown diil, o olayı yapmak 45 saniye sürüyo yani. 45 saniye gaz çıkaramıyorsun o geyser'dan.
Öne çıkan mesajlar