Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
The Dark Templar Prelate, Zeratul, described Fenix as, "as stalwart a warrior as I have ever known."

Fenix, bir zamanlar Aiur'ın savunmasından mesul o büyük savaşçı hani
Mesaj tarihi:
Kerrigan'ın dotunu kaldıracaklar. Aynı Tassadar'ın yaptığı gibi. Tuzağa çekicekler, görünmezleri görebilen birimlerini almayacak yanına ya bu kekolar napıo die.

Zeratul gelicek, kulağına fısıldıcak
"its over"
zınzınzızınznz
alıcak kafayı
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:


Batch 40

Soru: Ölen birimlerin efektleri fazla göz alıcı değil mi? Büyük birimlerin öldükten sonra ortada bıraktıkları kalıntılar multiplay oyunlarda görüşü zorlaştırmak gibi sorunlara neden olmaz mı?

Cevap: Bu konu üzerinde çalışmaya devam ediyoruz. Multiplay için farklı ölüm animasyonları deniyoruz, daha sonra singleplayde de bu animasyonları kullanmak istiyoruz.

Soru: Battlecruiser'lar aynı anda hem havaya hem de karaya ateş edebilecekler mi?

Cevap: Hayır, aynı anda sadece bir birime ateş edebilecekler.

Soru: NydusWorm öldürülürse içindeki birimlere ne olacak? Onlar da ölecekler mi? Nydus Worm'un 255 birim taşıyabildiğini düşünürsek...

Cevap: Nydus ağındaki tüm giriş/çıkışlar yok edilirse içindeki birimler de ölecek. Nydus Worm için ön gereklilik olan Nydus Warren binası da buna dahil, Nydus Warren giriş/çıkış olarak kullanılabilecek. Nydus Worm'lar giriş/çıkış olarak kabul edilmiyor.

Soru: Battlecruiser'lara neden Plasma Torpedo eklendi? Banshee'lerin de benzer bir saldırı tipi vardı.

Cevap: Yere saldıran Plasma Torpedo Battlecruiser'lardan kaldırıldı. Yerine Missile Barrage adında havadan havaya alan etkili başka saldırı tipi geldi. Battlecruiserları özellikle light armor'a sahip ufak birimlere karşı etkili hale getirecek. Missile Barrage'ın light armor'a karşı bonusu olacak.

Soru: İlk oyundaki, ağaçların altında olmanın ya da yüksek bir yerden ateş etmenin sahip olduğu arazi bonusları ikinci oyunda görebilecek miyiz?

Cevap: Hayır, ilk oyundaki tüm arazi bonusları kaldırıldı. Sadece yüksek yerden ateş eden birimler aşağıdakiler tarafından görülemeyecek ve aşağıdaki birimler görüşe sahip olana kadar ateş edemeyecek.

Soru: Zerg, dropship/medivac corrupt edince içindeki birimlerin kontrolünü de kazanacak mı?

Cevap: Hayır, içindeki birimler yok olacak.

-------------------------------------------

Major birimler sanırım çok fazla başa bela olacaklar, Battlecruiser'la ilgili bilgilere bakılırsa. Ağaç altındaki marine'ler hoş enstantaneler yaratıyordu ilk oyunda zaman zaman, üzüldüm kaldırılmasına. Bi de ilk oyunda Dark Archon'un mind control'ü ile dropship ele geçirince içindeki birimleri de kontrol edebiliyorduk. Zerg'ün corrupt'ında da aynı özellik olsa hoş olabilirmiş.
Mesaj tarihi:
bide, BC ve carrier kaydetmek üretmek daha önemli olması iyi geldi bana. cok abartmadıklarını umuyorum bu uniteleri ama carrierlar güzel sc1 de ama bc nin biraz daha irileşmesi lazım bence.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
o hep vardi yamato gun mi ne
bi de simdi black hole mu ne yaratiyolar galiba, garip gurup seyler var

cidden sadece tek uniteye mi o saldiri ya, nedense marineleri dagitiyodu videoda diye hatirliyorum
Mesaj tarihi:
bc havaya alan etkili saldırı yapabiliyor evet.

valla son batchde bc'ler sadece tek bir üniteye saldırabilecek diyorlardı, son bir değişiklik olduysa bilmiyorum. bakalım ona yarın.

black hole iptal edildi, fazla imba olmuştu.
Mesaj tarihi:
Karune yeni açıklamalar yapmış. Gaz konusunda epey ilginç bir gelişme var. Oyuna direk olarak 2 gaz kaynağı ile başlıyormuşuz. Gaz kaynağından her işçi 6 gaz topluyormuş, ilk oyundaki gibi belli bir miktardan sonra -şu anda 1000- gelen gaz azalıyormuş. İlginç olan kaynak azaldığı zaman 100 mineral harcayıp belli oranda gazı gene 6'şar adet toplayabiliyormuşuz -şu anda 100 mineral 400 gaz kazandırıyor- . cooldown 45 saniye.

karune bu bence lüzumsuz özelliği haklı göstermek için birşeyler zırvalamış ama bana birşey ifade etmedi.

kaynak
×
×
  • Yeni Oluştur...