Bone Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Suark said: Ama yetti şu kerrigan'ı dövsünler bi ya. Nadir sevmediğim anti-kahramanlardan. Ya istiorm ki, zeratul gelsin zınzın biçsin şu hatunu. Sonra tükürsün, ulan 2 hamlelik işin varmış desin öyle bişi olmaz. zergler ve scourgelar blizzard'dan torpilli çünkü. (ben hala fenix'in ölmesinde takıldım yalnız, içime öyle oturdu)
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 huun said: Kerrigan artık 1v1 combatta diğer hiç bir kahramanın öldüremeyeceği bir hal almıştı. Geçen 4 senede bu durumunu muhtemelen pekiştirmiştir. Eğer ölecekse daha topyekün bir çözüm bulmak lazım, zeratul'u aşar o iş. Ayrıca ben kerrigan'ı takdir ediyorum, çok akıllı ayrıca çok seksi :D /bow kainatın kaltaklar kraliçesi Zeratul'un statları kerrigan'dan yüksekti. Zeratul zerglerinden arasından stealth ile geçer, Kerrigan'ın arkasından boğazını keser. Long Live Zeratul the new king.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 sanmıyorum zeratulun kerriganı dövebiliceğini, queen of blades'i queen of swarmu neree arkadan yakalıyosun
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Bi de şu var, http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=2517896314&sid=1 Arcturus Mengsk'in 17 oy almasına şaşırdım.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 feniz tassadar ve alexandr 2ın daha cok almasını beklerdim ben.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Cuce said: sanmıyorum zeratulun kerriganı dövebiliceğini, queen of blades'i queen of swarmu neree arkadan yakalıyosun e statları daha yüksekse neden dövemesin. Kerrigan queen of blades ise, Zeratul da king of protoss icabında. boru mu bu...
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 statları derken sc1 statlarımı? veriri ensnare'ı kenara cekilir iki psistorm'la shield'i tüketir zaratul'un sonrada kötekler zaten.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Cuce said: statları derken sc1 statlarımı? veriri ensnare'ı kenara cekilir iki psistorm'la shield'i tüketir zaratul'un sonrada kötekler zaten. 100 damage'den bahsediyoruz burda.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 biri yüz vuruyo iğeri 50 ama zaratulda armor yok kerriganda armor cok ve zaten zaratulun hp sın buyuk bı kısmı psi storm'a gidicek
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 merak etme zaten 2. oyunda kapışacaklar :P
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2008 ya kapışırlarsa zaratul ya kacar falan katakulliye getirip, "zamanı daha gelmedi" der kerriganda arkaasında "homeworld'ünle beraber cesaretinizde kaybetmişsin protoss" der ilerdeki bi kapışmalarında zaratul 5 bin yıllık tecrubeyle azını burnunu kırar kerriganın. ama ben hala raynor'ın kerriganla beraber kendini patlatma sonunu savunumuyorum
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 jim raynor yapmaz öyle bişi. en fazla kerrigan'ı tedavi edecek ilacı bulur (viski?), kerriganı da alır batan güneşe doğru giderler...
Gimli Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Yani baktım şöyle bi. İlk oyuna göre resmen 10 kere daha çok Micro-mania olmuş. Ve görüldüğü üzere tamamen hard counterlar üzerine kurulu. Çok büyük ünitelere vuran ünite, uçan ünitelere vuran ünite, karadakilere çok vuran ünite.... falan filan. Şimdi diyeceksiniz, üniteler var gerekti mi uçuyor gerekti mi konuyor falan fıstık. (başka da "generalist" denebilecek çok işlevli ünite görmedim henüz zaten) Ama onların sayısı da oyun mantığını geliştirmeye yetecek gibi gözükmüyor. Bir serzenişim de oyunun fizik motoruna olacak. Çok güzel patlamalar, gemilerin düşmesi falan ama, hiçbir şekilde "rastlantısal" sonuçlar doğurarak oyunu etkilemiyor oyun motoru. Mesela, düşen bir gemi düştüğü alandaki piyadeleri en azından öldürebilmeli diymi? Kafama takılan daha önemli bir konu ise hala, sc serisinde ünitelerin kendi yapay zekası bulunmaması. Hala iki marine'i birbirine saldırttığında karşı karşıya durup biri ölene dek ruhsuz zombiler gibi, görsel bir hasar bile almadan, savaşmaya devam ediyorlar. Halbuki company of heroes'a bakıyorum, ünitelerin yapay zekası var, haritadaki herşeyi saklanmak kaçmak için kullanabiliyorlar. Üzerlerine tank gelmeye başladı mı etrafa kaçışabiliyorlar. Sonuçta daha gerçekçi bir görüntü oluyor. Sonuçta starcraft 2 yi tabiiki single olarak oynar ve campaignini bitiririm. Ama multiplayera ciddi anlamda gireceğimi hiç sanmıyorum
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 da tümüyle fakrlı oyunlardan bahsediyoruz company of heroes'un sevdiğimiz saydığımız ah ne guzel olmuş dediğimiz featurelarını sc ye yüklersek, sc bundan cok şey kaybeder.
Gimli Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Ne biliyim, marineler siper alsalar ordan ateş etseler, zerglingler siperlerin üstünden zıplayıp saldırsalar falan fena mı olur
huun Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 sc profesyonel olması için mi yapıldı bilmiyorum ama scII kesinlikle profesyonel ligleri hedef alan bir oyun. düşen hava birimlerinin düştüğü yere hasar vermesi gibi raslantısal şeyler amaçtan sapmaya neden olur. ha o zaman her yerde düşürme müsait bir yerde düşür dersen de, bu sefer oyunun arcade yönü gider strateji yönü daha ağır basar. bence ilk oyunun izinden gitmesi iyi bu bakımdan.
tunca Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 aman eklemesinler siper falan iyi böyle
Gimli Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Evet, sc2 satranç mantığını devam ettiriyor. Koreli manyaklar istemez öyle rastlantısal olaylar :) Ben şahsen tavlayı her zaman tercih etmişmidir. Ve tabii biraz da görsel gerçeklik
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Gimli said: Kafama takılan daha önemli bir konu ise hala, sc serisinde ünitelerin kendi yapay zekası bulunmaması. Hala iki marine'i birbirine saldırttığında karşı karşıya durup biri ölene dek ruhsuz zombiler gibi, görsel bir hasar bile almadan, savaşmaya devam ediyorlar. Halbuki company of heroes'a bakıyorum, ünitelerin yapay zekası var, haritadaki herşeyi saklanmak kaçmak için kullanabiliyorlar. Üzerlerine tank gelmeye başladı mı etrafa kaçışabiliyorlar. Sonuçta daha gerçekçi bir görüntü oluyor. Sonuçta starcraft 2 yi tabiiki single olarak oynar ve campaignini bitiririm. Ama multiplayera ciddi anlamda gireceğimi hiç sanmıyorum güzel fikirler sevdim. developerlara e-mail felan atsana bunu. bir de forumlara yazabilirsin belki developerlar oradakileri değerlendiriyorlardır. huun said: sc profesyonel olması için mi yapıldı bilmiyorum ama scII kesinlikle profesyonel ligleri hedef alan bir oyun. düşen hava birimlerinin düştüğü yere hasar vermesi gibi raslantısal şeyler amaçtan sapmaya neden olur. ha o zaman her yerde düşürme müsait bir yerde düşür dersen de, bu sefer oyunun arcade yönü gider strateji yönü daha ağır basar. bence ilk oyunun izinden gitmesi iyi bu bakımdan. bence gayet iyi. sadece rastlantısal "zar at bakalım ne gelcek" tarzı durumlar değil. rakibe avantaj sunar. mesela atıyorum zerglingleri var. tepeden bir uçak geliyor, marinelere buff veriyor. zerglingler kaybetmek üzere, bir şekilde uçağı düşürecek birim gelir ve uçağı patlatır. uçak marinelerin üstüne düşer ve marinelerin hepsini öldürür. bir taşla iki kuş vurmuş ve kaybedeceği durumu kazanca bağlamış olur. hem terran oyuncusu da uçağının zarar vereceği konumda durmasına da dikkat eder. micromanagement'i arttırır.
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 sc2 su anda cıkan bilgilere bakarsak zaten bir oyuncunun düşünmesi gereken fazlaca şey yapması gereken daha fazla şey, ve yapabileceği daha fazla şey olucak gibi. bunun ustune siper almak yıkılan binanın altında kalmak gibi şeylere cok gerek yok, sıper değilde yıkıntı altında kalmak olabilirdi belki ilginc sonucalrı olabilir. ki bunu devlerin düşünmediğini snamıyorum yanı, oyundaki her flyer'a binaya break point atıyıp patlayınca random bi şekilde dağılıp yere düşüp yuvarlamasını sağlamışken "abı bu marineleri kafasına carpsınmı carpmasınmı" sorusunu es gecmezler. bide cok coh tecrubem olmadı ama netten oynarken, şunu fark ettimki, haritayla interaksiyon arttıkca (bina elegecirmek köprü ptlatmak siper tutmak vs vs) en azından coh da oyunlar biraz daha birbirine benziyor, haritada cok avantajlı noktalar oluşmaya baslayınca combatın yeri şekli zamanı her oyunda birbirine daha cok yaklaşıyor.
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2008 protoss ownz. http://starwars.wikia.com/wiki/Taung
Misafir Guest Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 Minimum : GFX: GeForce 7/8 Serisi veya Radeon 1000/2000 256Mb RAM; CPU: Pentium 4; RAM: 1Gb; Internet: ADSL 1 MBit Tavsiye Edilen: GFX: GeForce 8000 veya Radeon 2000 serisi 512Mb RAM; CPU: Core 2 Duo veya Athlon X2; RAM: 2Gb; Internet: ADSL 3 Mbit Uygun Olan: GFX: Geforce 9000 veya Radeon 3000 Serisi; CPU: Core 2 Duo 3 Ghz veya Athlon X2; RAM: 2Gb DualChannel modeli. tahmini sistem gereksimleri benim sistemi yenilemem lazım :(
BonePART Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 abicim kerriganda armor var diyen arkadasa 10 armor olsa zeratul 90 vurur demek istiyorum sah gelir tiris gide ryane
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2008 aslında yine 100 vuruyo olması lazım armordan etkilenmiyodu. ama yinede bi süre boyunca etkili bir argumandı
Öne çıkan mesajlar