Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Half-Life 3


Bone

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Yav niye hl3 riskini alsınlar ki, beklenti inanılmaz yüksek, çok iyi bir fps çıkartsalar bile devrim yapmadığı sürece eleştirilecek, boş yere dert alıcaklar başlarına. Şişko yerinde olsam 4-5 yılda bir böyle baitlerim ortalığı. Adamlar 300 küsür çalışanla 6.5b dolar yıllık kazançları var, kim uğraşır hl 3 le. Steam in mevcut halini ufak ufak geliştirip, arada saçma sapan cihazlar çıkarıp, cs3 , dota 3 devam

Mesaj tarihi:

beklenti inanılmaz yüksek felan değil. yıllarca bu bahaneyle engellendi oyun. altı üstü derli toplu bir hikaye sunup bitircekler. kimse mucize beklemiyordu Valve'dan. insanlara bu fikir dayatıldığı için Valve da yapmaktan kaçtı durdu.

  • Like 1
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Alıntı

Advanced Physics and Interactions: Half-Life 3 might feature a deep level of interaction with the environment, allowing players to manipulate fire, temperature, and materials. This is hinted at by the introduction of "surface attributes" in recent Deadlock updates, which define how different materials react to player actions and the environment.

Immersive Simulation: Valve seems to be aiming for a highly immersive experience, with dynamic systems affecting NPC behavior, weapon availability, and resource distribution based on player choices and the surrounding environment.

Open-Ended Gameplay: A quote from David Speyrer in "The Final Hours of Half-Life: Alyx" suggests that Half-Life 3 might incorporate procedural generation alongside handcrafted experiences to create a more open-ended gameplay experience.

New Development Tools: Valve may be utilizing new voxel-based systems and tools to achieve a higher level of player freedom and interaction with the game world. This could lead to more dynamic and destructible environments.

Experienced Team: Valve has been recently hiring talents from various studios like ID Software, Sucker Punch, Machine Games, Insomniac Games, and Naughty Dog, suggesting a strong focus on level design, artistry, and single-player experiences. Former Valve employees, including the creator of the Half-Life: Caged mod, have also returned to Valve.

 

 

Son 2-3 yıldır "best of" ekip toplamaları en büyük gösterge. Rockstar'dan aldıkları adam lead physics dev falan.

Mesaj tarihi:

adam tf3 ve dota3 yapmamak için birleştirdi deadlock yaptı. bu sefer de hl2 ve l4d2 birleştirip left4life filan yapabilir 3 yapmamak için.

Mesaj tarihi:

CSGO/CS2'de anti-cheat bile yapmaktan aciz adamlar mı Half-Life 3 yapacak heh.

aldıkları adamlar da Steam'i geliştirsin diye alınmıştır anca.

Mesaj tarihi:

Steam i totalde 80 kisi idare ediyor, lead physics dev i steam store napsin. Buyuk ihtimal kadronun bir kismi once Deadlock a calisacak, geri kalani secret project modunda takilir.

Esasinda Valve'in development ve marketing stratejisi, oyun online degilse son dakikaya kadar minimum aciklama, online ise steam store uzerinden marketing ve beta testing. Adamlar kitlesini taniyor, diger oyun firmalari gibi trene, otobuse reklam vermiyor. Mantikli.

Mesaj tarihi:

Episode serisini başta planladıkları gibi devam ettirselerdi, belki bu kadar büyük beklentiler olmayacaktı.  Tombiğin derdi ne anlamadım bilinçli mi yapmıyor yoksa çok daha farklı bir planı mı var . Vr mı yapacaklar acaba desen, alyx gibi vr da çıkaracaklarını sanmıyorum vr hala çok yaygın değil. bence tombik ölene kadar oyun çıkmayacak, tombik öldükten sonra bir ekip çıkarır artık. oğulları bile adamdan ayrılıp kendi firmalarını kurmuşlar belki onlar devralır aksjfs

Bari yeni portal oyunu falan yapsın onu oynayalım 🙂 deadlock sevmedim ben

  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:

3.5 saatlik dev commentary eklemişler oyuna.

şöyle hayvani bir sayfa da var.

https://www.half-life.com/en/halflife2/20th

içinde efsanevi e3 2003 demosunun hd versiyonu, e3 2002 demosu ve hatta siggraph 2000 demosu var. adamlar half life'ten 1-2 sene sonra neler yapmış hl2'nin ilk versiyonlarında.,

sayfanın en altında da ufak bir sürpriz var. hatta ordaki gravity gun'ı alıp tüm sayfayı dağıtabiliyoruz eheh.

  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
sanssizsansli, 12.12.2024 02:51 tarihinde dedi ki:

half life 3 ün gelmesi için next leap ne geldi ki oyun dünyasına. grafik mi?

Bu kadar yıl beklemesinin ardındaki en büyük leap gerçekten bir black Mesa inşa edip, oynamak isteyenleri orada gerçek zombilere karşı falan oynatmak muhtemelen.

Ya da surrogates filmindeki gibi bir pod yapıp satmak.

Mesaj tarihi:

voxel based destruction + dynamic weather + semi-open world deniyor. hani bunların hepsi yapılmış şeyler, gaben'i tam anlamda tatmin etmeyecek muhtemelen. belki de söylemedikleri başka bi şeyler vardır. vr + pc co-op dedikodusu mesela ilgi çekici.

Mesaj tarihi:
sanssizsansli, 12.12.2024 02:51 tarihinde dedi ki:

half life 3 ün gelmesi için next leap ne geldi ki oyun dünyasına. grafik mi?

 

Half-Life 1'den Half-Life 2'e geçerken öyle "next leap" denecek bir fark yoktu. Half-Life 2 çıktıktan sonra bazı şeyler görmüştük, fizik motorunun oyun içine yerleştirilmesi, veya karakterler için dudak animasyonu sistemi gibi. HDR lighting çıkartmışlardı, ama o da bir tech demo bölümü içinde yedirilmişti ilk.

O zamandan beri çok fazla teknik geldi, HDR monitörler, Ray-Tracing, Path-Tracing, VR gözlükler, AI seslendirme, farklı AI teknolojileri vs vs... Bunların hepsini dahil edip kendi tekniklerini yerleştirme şansları bile var.

Mesaj tarihi:

yani evet uu beybi denecek çok şey vardı, aha yukarda attığım sitede var hl2'nin siggraph 2000 videosu, adamlar direkt hl1'den 1-2 sene sonra hl2 için neler yapmaya başlamış.

yeni bişeyler keşfetmeye gerek yok, herhangi bişey next levela atlatılabilir. benim eksik gördüğüm fizik mesela, hala 2010'lardayız o konuda. herkes senelerce sadece görselliğe kastı. zaten valve'ın olayı da gameplay'e etki etmeyecek şeyler değil, kasacakları şey kesinlikle gameplay ile related olacak.

  • Tesekkurler 1
  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:

The game's fan subreddit is already in full conspiracy mode.
One particular postnotes that the window featured in the Best Long Dog cover art has a trio of numbers—197, the only stable isotope for gold. In other words, the only version of gold without a half-life.

 The actual length of the video, as sleuth loamiferouspoints out, is also 197 seconds exactly.

197 days is also the length of time between Best Long Dog's release on YouTube after Shapiro's last song, Magnetic North, came out.

🤔

×
×
  • Yeni Oluştur...