Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Half-Life 3


Bone

Öne çıkan mesajlar

Yav niye hl3 riskini alsınlar ki, beklenti inanılmaz yüksek, çok iyi bir fps çıkartsalar bile devrim yapmadığı sürece eleştirilecek, boş yere dert alıcaklar başlarına. Şişko yerinde olsam 4-5 yılda bir böyle baitlerim ortalığı. Adamlar 300 küsür çalışanla 6.5b dolar yıllık kazançları var, kim uğraşır hl 3 le. Steam in mevcut halini ufak ufak geliştirip, arada saçma sapan cihazlar çıkarıp, cs3 , dota 3 devam

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
Alıntı

Advanced Physics and Interactions: Half-Life 3 might feature a deep level of interaction with the environment, allowing players to manipulate fire, temperature, and materials. This is hinted at by the introduction of "surface attributes" in recent Deadlock updates, which define how different materials react to player actions and the environment.

Immersive Simulation: Valve seems to be aiming for a highly immersive experience, with dynamic systems affecting NPC behavior, weapon availability, and resource distribution based on player choices and the surrounding environment.

Open-Ended Gameplay: A quote from David Speyrer in "The Final Hours of Half-Life: Alyx" suggests that Half-Life 3 might incorporate procedural generation alongside handcrafted experiences to create a more open-ended gameplay experience.

New Development Tools: Valve may be utilizing new voxel-based systems and tools to achieve a higher level of player freedom and interaction with the game world. This could lead to more dynamic and destructible environments.

Experienced Team: Valve has been recently hiring talents from various studios like ID Software, Sucker Punch, Machine Games, Insomniac Games, and Naughty Dog, suggesting a strong focus on level design, artistry, and single-player experiences. Former Valve employees, including the creator of the Half-Life: Caged mod, have also returned to Valve.

 

 

Son 2-3 yıldır "best of" ekip toplamaları en büyük gösterge. Rockstar'dan aldıkları adam lead physics dev falan.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Steam i totalde 80 kisi idare ediyor, lead physics dev i steam store napsin. Buyuk ihtimal kadronun bir kismi once Deadlock a calisacak, geri kalani secret project modunda takilir.

Esasinda Valve'in development ve marketing stratejisi, oyun online degilse son dakikaya kadar minimum aciklama, online ise steam store uzerinden marketing ve beta testing. Adamlar kitlesini taniyor, diger oyun firmalari gibi trene, otobuse reklam vermiyor. Mantikli.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Episode serisini başta planladıkları gibi devam ettirselerdi, belki bu kadar büyük beklentiler olmayacaktı.  Tombiğin derdi ne anlamadım bilinçli mi yapmıyor yoksa çok daha farklı bir planı mı var . Vr mı yapacaklar acaba desen, alyx gibi vr da çıkaracaklarını sanmıyorum vr hala çok yaygın değil. bence tombik ölene kadar oyun çıkmayacak, tombik öldükten sonra bir ekip çıkarır artık. oğulları bile adamdan ayrılıp kendi firmalarını kurmuşlar belki onlar devralır aksjfs

Bari yeni portal oyunu falan yapsın onu oynayalım 🙂 deadlock sevmedim ben

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...

3.5 saatlik dev commentary eklemişler oyuna.

şöyle hayvani bir sayfa da var.

https://www.half-life.com/en/halflife2/20th

içinde efsanevi e3 2003 demosunun hd versiyonu, e3 2002 demosu ve hatta siggraph 2000 demosu var. adamlar half life'ten 1-2 sene sonra neler yapmış hl2'nin ilk versiyonlarında.,

sayfanın en altında da ufak bir sürpriz var. hatta ordaki gravity gun'ı alıp tüm sayfayı dağıtabiliyoruz eheh.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...