Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Half-Life 3


Bone

Öne çıkan mesajlar

Half-Life'ın en baştan beri yapmak istediği şey oyuncuyu Gordon Freeman yapmak. Bunun üzerinde deli kafa patlatıyorlar. Yani bütün seriyi hiç dialog etmeden geçen bir karakterden bahsediyoruz. Karşı taraf dialog yapıyor, senle konuşuyor (!), hikayeyi aktarıyor. Karakterlerden biri Freeman'a dönüp bir söz söylediğinde alacağı cevabı biz düşünüyoruz ve karakter o düşünceden devam ediyor. Hepsi ince matematik.

Hala HL2'nin ki kadar iyi facial animation yapan oyun yok bu arada.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

LathspeLL said:

Half-Life'ın en baştan beri yapmak istediği şey oyuncuyu Gordon Freeman yapmak. Bunun üzerinde deli kafa patlatıyorlar. Yani bütün seriyi hiç dialog etmeden geçen bir karakterden bahsediyoruz. Karşı taraf dialog yapıyor, senle konuşuyor (!), hikayeyi aktarıyor. Karakterlerden biri Freeman'a dönüp bir söz söylediğinde alacağı cevabı biz düşünüyoruz ve karakter o düşünceden devam ediyor. Hepsi ince matematik.

Hala HL2'nin ki kadar iyi facial animation yapan oyun yok bu arada.

yere bakınca vücudumu görsem daha bi gordon olmaz mıyım mesela ? o karakterin gözünden baktığımı sadece uçan kollar ve silahdan ibaret olmadığımı hissettiriyor. vücudumu da mı hayal edicem yani ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

smarthan said:

LathspeLL said:

Half-Life'ın en baştan beri yapmak istediği şey oyuncuyu Gordon Freeman yapmak. Bunun üzerinde deli kafa patlatıyorlar. Yani bütün seriyi hiç dialog etmeden geçen bir karakterden bahsediyoruz. Karşı taraf dialog yapıyor, senle konuşuyor (!), hikayeyi aktarıyor. Karakterlerden biri Freeman'a dönüp bir söz söylediğinde alacağı cevabı biz düşünüyoruz ve karakter o düşünceden devam ediyor. Hepsi ince matematik.

Hala HL2'nin ki kadar iyi facial animation yapan oyun yok bu arada.

yere bakınca vücudumu görsem daha bi gordon olmaz mıyım mesela ? o karakterin gözünden baktığımı sadece uçan kollar ve silahdan ibaret olmadığımı hissettiriyor. vücudumu da mı hayal edicem yani ?


bi yandan dogru mantık opposing force da freeman ı yakalayıp yok etmeye calısıyoruz ama sürekli kıl payı elimizden kacırıyoruz.

diger yandan blue shift var o da bambaska,freeman a yardım etmekle beraber,profları korumaya calısıoz.

yani bütün olay freeman üzerinden dönüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hergonan said:

odunla raptor mu dovulur lol


Evet o kısımlar biraz abartı olabilir. Fakat trespasser öyle bir oyun değildi. Hareketlerden de anlaşıldığı sen mouse'la monitor'u yada crosshair'ı değil hatunun sağ elini yönlendiriyordun kamera da ona göre dönüyordu. İstediğin hareketi yapabiliyordun ki bu o zamanlar için ( yamulmuyorsam 98 ) efsanevi bir yenilikti ve gene yamulmuyorsam bu şekilde başka bir oyun hala çıkmamış durumda. Elin görünmesinden bahsetmiyorum, yönetmekten bahsediyorum.

Ama yazıktır devamı gelmedi, hiç bir oyun bu tekniği kullanmadı.

Not : Kendi kendimi yalancı çıkarayım.Fps olmasada bu tekniği kullanan en azından bu kadar etkileşimli olmasada mantık olarak "Die By The Sword" vardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Deathblade said:

Evet o kısımlar biraz abartı olabilir. Fakat trespasser öyle bir oyun değildi. Hareketlerden de anlaşıldığı sen mouse'la monitor'u yada crosshair'ı değil hatunun sağ elini yönlendiriyordun kamera da ona göre dönüyordu. İstediğin hareketi yapabiliyordun ki bu o zamanlar için ( yamulmuyorsam 98 ) efsanevi bir yenilikti ve gene yamulmuyorsam bu şekilde başka bir oyun hala çıkmamış durumda. Elin görünmesinden bahsetmiyorum, yönetmekten bahsediyorum.

Ama yazıktır devamı gelmedi, hiç bir oyun bu tekniği kullanmadı.


fizik motorunu deneyen bir sürü oyun vardı daha önce. ancak hiç biri yeterli değildi. trespasser oldukça ilkeldi ama half-life 2 çıkana kadar hiç bir oyun onun kadar etkileşimli fizik yapmaya cesaret edemedi. trespasser örneğinde olduğu gibi çok problemli bir hadiseydi bu. mesela en ufak bir tepkide cisimler fıııv diye sağa sola uçabiliyor, harita içinde alakasız yerlerde takılıyordu felan.
physx felan gelişiyor, ama daha bir kaç seneye ihtiyacı var, "perdelerin kıpraşması"ndan öte fizik kullanımı için...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...