Baggio Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Apis said: Ama yok o gelmiş 3 talent ağacından ikisi PvP de harikalar yaratırken doyumsuzca 3 talent ağacıda über olsun istesin! Komik. Über olmaya fazla alışmış, bunun sonucundada şımarmışsınız derim sadece. Dogru soze ne denir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Ama shaman healini tek geçerim (ciddiyim) Arkamda düzgün bir shaman olsun isterim pvp de.O totemler beni benden alıyor :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
VashTheStampede Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Hepsini geçtim deadzone düştü diye söylenenler varya tamamen kendi açısından bakmakta duruma. Her classa gelsin o zaman eğer belli bir alan içinde değilse ne range ne melee vuramamak anlasın o derdin ne olduğunu. Hunter gereksiz class olarak geçiyordu 1 yıl sonra buff geldi onuda çok görüyorlar bize :D Daha önceki tecrübelerden bütün hunterlar bu buffların ardından gelecek büyük nerfleri tahmin ediyordur sanırım o yüzden bırakın zevkini çıkaralım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 @VashTheStampede Üzgünüm ama bu yaklaşım çok komik, kendinize fikrinizi savunmak için tutanacak başka dal bulun. Her classın öyle bölgeleri var zaten. 41 yard içinde deadzonu olmayan tek class hunter artık. Warrior = Direk melle class zaten, charge için 25 yarda girmek zorunda ölü bölgeleri 5-8 yard ve 25-41 yard. Rogue = Diğer bir melee class, Ölü bölgeleri 5-8 yard ve 35-41 yard. Üstelik 8-35 arasına sadece throwingle vurabiliyorki vurmasada olur. Gücü stealttan alıyor uzaktan göründümü genelde ölüdür. Priest = Casti olmayan büyüsü yok gibi bişey, en sık kullandığı dps kaynağı büyüsünün range'i 26 yard. ölü bölgesi 36-41 yard ancak 26 yard üstüne ancak 6 saniyede bir kere 1.5 saniye castle vurabiliyor. Silence yada counter spell yerse bu sürede tamamen savunmasız. Warlock= dpsinin asıl kaynağı olabilecek bir instant speeli yok ancak dot sayısı çok olduğu için açığı kapıyor. Ölü bölgesi 36-41 yard. Fearı 20 yarddan atabiliyor 1.5 saniye castke atabiliyor. Ana büyüsünün rangei 36 yard. Silance veya counter yerse bu sürede tamamen savunmasız Druid= Biraz karışık aslında ama olaya PvP olarak bakarsak warriora benzetebiliriz, sadece ekstradan 30 yard mesefeye büyü atabilir. Ayı formda ölü bölgesi 3-8 yarda ve 25-41 yard. caster olarak 30-41 yard. Balance olarak 36-41 yard. Ancak balance durumda silance yada counter yerse bu sürede hiç büyü atamıyor çünkü tek okulu var. Paladin: bu konuda nerdeyse en zavalla olan sınıf. full holy ise 20 yarda 15 saniyede 1 kere düşük hasar veren bir büyü atabiliyor, prot ise 30 yarda 1 sec castle 30 saniyede bir kere büyü atabiiyor. Bunları saymassak veya retro pala ise 10-41 yard ölü bölgesi Mage: fire ise instant spelli 6,5 saniyede bir 31 yarda atabiliyor, bunun dışında ölü bölgesi yok denebilir ancak 31-41 yardlarda kullanabildiği büyüsü 3 saniye castli ve yakın mesefeden her classa, uzak mesefaden huntera karşı çoook kırılgan. Arcane mage ise ölü bölgesi 31-41 yard instant büyüsü 8 saniyede bir 26 yarda vurabiliyor. frost mage ölü bölgesi 36-41 yard, hedefi dondurmak için yaklaşmak zorunda aksi durumda instant büyüsü 8 saniyede bir 26 yarda vurabiliyor. silance yerse savunmasız kalıyor, counter yerse başka bir ağaçtan büyü kullanabilir Shaman= İnstant büyüsü 6 saniyede bir 20 yard, Elemantel ise ölü bölgesi 36-41 yard, elemantel değilse 20-41 yard Hunter= Ölü bölgesi yok. İnstant büyüleri 5-41 yarda vuruyor, 41 yarddan castsiz yavaşlatabiliyor, silance atabiliyor(full marksmen), uyutabiliyor (full survival), dispel yapbiliyor, dot koyabiliyor, mana drain edebiliyor, 0.5 sec cast'le birden fazla hedefe vurabiliyor. dpsinin asıl kaynağını oluşturan auto shotı kesilemiyor. silance ve sounterspellin üstünde etkisi yok. Beastmaster ise peti ile 0-50 yarddan ciddi damage yapabiliyor. Yani işin özü hunterın en güçlü olduğu konu deadzone'u olmayan bir class olması iken. sanki bu hunterın bir eksikliğiyniş gibi konuşmanız komik oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Hah Allah razı olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baalzebub Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Warrior'da charge yapmasın arkadaş? İlla ki rage kazanmak için charge yapmak mı gerekiyor combatın başında? Rogue stealth'de yakalanırsa gitsin vanish yapsın. Priest'e ve mage'e diyecek bir şeyim yok. Sadece mage için tek söyleyebileceğim bir şey var. Eğer karşılarında BM varsa, gerçekten işleri zor, bu bir gerçek.. Ama MM ya da Surv olduğunda mage hunterı öldüremiyorsa, sorun magededir diyorum sadece. Ayrıca mage eğer elemental summonlarsa, BM hunterı da keser. Warlock'la hunterı kıyaslamak zaten komik. Her classı rahatlıkla kesebiliyor çünkü. Druidlerin ağlamaya hiç hakkı yok. Bear forma geçip charge spamleyip 600 600 koyuyorlar. Madem herkes ağlıyor burada, hunterlarda ağlasın. Niye frost trap'in üstünden yapılan charge, charge ı yavaşlatmıyor diye. Arcane shot'ı eleştirmenizi anlarım, ama deadzone kalktı gerçekten komik ya. Frost trap üstünden yapılan charge'ın yavaşlaması kadar komik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozii_x Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 yani arcane shot un dispel yapması bu kadar battıysa... biz çıkaramayız beyler kusura bakmayın... o kadar imba olduysak açın petinizin isminide GNOMEATER yapın gezin burada gerçekten mantıklı laf fazla yok eskiden de shaman a ağlardı bu patideki bazı arklar.. şimdi shaman açmışlar belliki.. hadi bide hunter açın imba oldun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozii_x Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Buyse said: ozi o zaman arenalarda kullanılmasın arcane shot sade dungeonlarda kullanılsın olur mu? hunterla kasmak ne kadar zor aman allahım yanımda tankı ben dolastırıyorum zaten. işte bencilliğinizden kendi açınızdan bakıyorsunuz her class ın kendine öz güzel ability leri var ama arcane shot un en battığı alan arena... arena olmasaydı bu kadar ağlamazdı kimse yani gerçekten benim fikrimce dispel yapması o kadar aşmış bir olay değil.. olaya genel açıdan bakın sırf pvp den bakmayın pve de diğer classlar ile arasında uçurum varsa o zaman tartışalım objektif olun... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 arena olmasaydı enrage+deathwish de nerflenmezdi ona bakarsan. zaten nerflerin nedeni genelde hep pvp olmuştur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Ağlayanlar ya frost mage ya resto shaman başka birşey değil. Eskiden imkansıza yakındı bu iki classı kesmek BM değilse hunter. Şimdi şanısı var hunterın bunları kesmeye. O yüzden ağlıyolar sanırım. 2.3 öncesinde bir MM hunterın işini bilen frost mage i yada resto shamanı kesmesi imkansıza yakındı 1v1 de eşit gear ile. Bunu mu istiyorsunuz tekrar ? Frost nova at 6 yard ta dur saydır ordan hunter kıpırdayamasın, öyle baksın sadece, bu mudur ? yada earthshield aç pet vursun sen heallen zaten 13k armorun var (belki daha da fazla) viper sting atayım temizle bumudur ? push back yok instant heal var, ok var bok var, var da var. Bunumu istiyosunuz tekrar anlamadım ki ? Zaten viper sting acayip saçma bi mekaniğe sahip, efektif kullanmak için talent vermek lazım, scorpid pet kullanmak lazım, cd 15 sn duration 8 sn. Hayır yine iyi bi nebze ama warlock yada priestle kıyaslamak mümkünmü ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Warrior: Arkasına healerı aldıysa her class için dert kaynağı, ama healersız da caster classlara karşı zayıf kaldığı görüşündeyim. Bir kaç kişinin ortasına tek başına düştümü kendini kurtaramayacak tek class belkide. Rogue: Gücü stealttan alıyor uzaktan göründümü genelde ölüdür. Uzaktan kastın 35-40 ise sorum şu olacak, Şaka mı yapıyorsun? Ayrıca 35-40 ın içnideyse bile rogue'un kendini kurtara bilecek bir sürü yeteneği var. Priest: Balonu ve fearı var. Bir değişiklik olmadıysa ikisi de instant ve kendisine atabileceği healında haddi hesabı yok. Warlock: Yanına gelebilmek bir yetenek, attığı feardan canlı çıkabilmek ayı bir yetenek(her class için). Boşuna bir warlock'u sadece başka bir warlock alır demiyorlar. Druid: Oynayan kişi becerikliyse yapamayacağı şey yok bence. Paladin: Düzgün adam kesemeyeceğini kabul ediyorum ama kendini kurtaramayacak kadar da zavallı değil. Mage: Firesa yavaş kalabiliyor ama novası, blinkiyle her şekilde kendini kurtarır. Ayrıca magein birkere de verdiği hasarı başka kaç class verebilirki? Shaman: Yine oynayanın yeteneğine kalmış bir karakter. Bence birileri çok abartsa da okadar güçlü değil. Üstündeki itemlar iyi değilse çok ta abartılı birşey yapamıyor. Ama ghost wolf ve totemleriyle kendini çoktarahat kurtarabilir. Hunter: Ranged(5-30 3talente 41 olur) verebildiği hasar iyi güzel ama melle yeteneği bence berbat. Birkaç kişinin ortasına düştümü kurtuluşu yok gibi birşey. Freeze yada frost trap tuttu tuttu, tutmadı fd açıp sizi öldü sanmalarını beklemek kurtulmak için daha büyük şans. O arada size 1-2 attığı arcane dispele niye bukadar taktınız anlamadım. Eskiden ölü bölgesi olması da bir eksik değil bence tamamen bir saçmalıkmış. Rogue ve shaman karakteri olan biri olarak söylüyorum bunu. Belki kesmesi birazdaha zor olacak ama çokta özel bir fark yok bence. Edit: imla hatası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ad3m Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Bir kaç kişinin arasından hiç bi class sağ çıkamaz belki druid diyecem ama oda zor tabi bu bi kaç kişinin ne olduğu yada nasıl olduğuda önemli bir husus. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 deadzone pvp kadar pve dede problem di hunter için zira karazhan silme daracık koridorlar, g.t kadar odalarda boss fightlarinin oldugu bi instance ssc heryer köprü anasını satim :P the eye yine daracık koridorlarda combat maghteridon bir nevi rahat diğerleri ile kıyaslanınca hyjal rahat denebilir bt bilmiyorm :P deadzone kalkması ile deli gibi pozisyon almak icin koşturmak zorunda değiliz artik bu cok rahatlatıcı birşey Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lindoras Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Herkes hunter ile el bebek gül bebek oynandığını sanıyor ne hoş... Sanki basit bir arrow için bile reputation kasmaya çalışan onlarda yiyecek ve içeceği yoktan vareden ekstra masrafları olmayan biziz... Bu yorumları yapanların kaçı bir hunter ile az veya çok oynama fırsatı yakaladı ? Yakaladıysa karşısına gerçektende düşündüğü kadar mükemmel hiçbir sorunu olmayan bir karakter mi buldu ? Yorumlara şaşıyorum 3 farklı talent ağacındaki özel yetenekler sanki bütün talent ağaçlarında hunterlar tarafından kullanılabiliyormuşcasına yazılmış. Öyle değil efendim öyle değil. Bu iş lafları ağızda gevelemek ile olmuyor. Açıp bakacaksın hunter talentlerini her bir ağaç seçiminde neler kazanıp neler kaybedileceğini göreceksin. Bm seçimi hunter için tamamen pvpye yöneliktir. Amaç pet ile beraber uyum içerisinde daha fazla süre ayakta kalabilmek, bunu engelleyecek olan etkilerden bir süreliğine sıyrılabilmek ve bu süreç içerisinde maksimum hasarı verebilmektir. Ama genel olarak verilen hasar diğer talent ağaçlarına göre düşüktür. Bu seçim bize gerek atak power gerek crit chance olarak çok fazla şey kaybettiriyor dolayısıyla en iyi kullanım alanı Pvp. Silence var mı ? Scatter shot var mı ? Wyvern Sting var mı ? Traplere herhangi bir bonus var mı ? Yok peki ne var sadece Bestial Wrath ile petinizin ve sizin 18 saniye boyunca hiçbir ccden etkilenememeniz ve maksimum damage üretmeniz var. Kaybedilen yeteneklere bakalım ve düşünelim gerçekten çok mu imba ? Bu 18 sn içerisinde karşımızda bir mage varsa iceblock açtıysa ya da bir paladin bubble ile kendini koruyorsa süre bittikten sonra merak ediyorum o arenada hunter gerçektende ezici bir üstünlük kurabilecek mi ? Sizin sorununuz tüm yeteneklere her talent ağacında yer verilmişcesine olayı değerlendirmek. Hem deadzoneun ortadan kaldırılmasına hemde arcane shotın dispell özelliğine pvp yapan hunterlar olarak ihtiyacımız vardı. Mage arkadaşlar artık dondurup deadzone kullanarak hunter kesemedikleri için üzülmüş sanırım. Bu laflar bile sizi tatmin etmeyecek hep siz üstün olacak diğer classları rahatça keseceksiniz. Azıcık zorluk görünce hemen ağlayın. Refreshment Table ile kendinize bir sofra kurun rakı eşliğinde bunun muhabbetini yapın durun o halde. Emin olun kısa vadede bu özellikler ne nerf yiyecek ne başka bir düzenlemeye girişilecek. Disarming Shot kısa süreçte eklenirse sofranıza rogue ve warriorlarıda alır kederli kederli muhabbet çevirir durursunuz. Resto spec ile pvp yapmaya çalışan ve hunterı kesemediği ya da çok fazla direnemeden öldüğü için olayı inanılmaz bir gelişme gibi karşılayan arkadaşa yorum yapamıyorum. Bizim buralarda genelde heal amaçlı kullanırlar o talent düzenini neyse ilkokula giden kardeşim var gelsin bizzat ilgilenecek kendisiyle bakış açıları birbirine denk nasılsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 @Rock Aslıda bu yazdıklarımı sana yazmıyacam ama genede sanada cavap olacak. Hunter olarak ağladığınız konuların hepsi bir rogunun "beni uzaltan at üstünde gördüler, inip stealth olamadım öldüm nerf diğer classlar" demesine benziyor. Hunterın gücü savaşı 41 yarddan başlatabilmesinde yatıyor zaten. Ve eskiden özellikle magelerin hunterı kesmesinin tek yolu 41 yarddan başlıyan savaşta olabilecek en kısa zamanda 5-8 yarda girip (ki bu sürede en iyi ihtimalle canı yarılanıyordu, eskeza hunter marksman yada survival ise zaten 41 yarddan başlıyan savaş 20 yardda bitiyordu) sonra orda kalmaya çalışmak, bu arada da hunterın peti sizi kesmeden hunterı yaklaştırmadan, çok uzaklamdan, traba yakalanmadan kesmekti. Yani öyle birilerinin dediği gibi mage kesmek imkansız olayı gerçekten komik çünkü hunter bu oyunda mage'in anti classı resmen. Ama elbette hunter mage'e tek hasar vermeden mage dibine girerse bir sahmet ölsün artık. Bu yukarda ki rogue örneğine benziyor. Bir diğer konu ben her classı açıklayan mesajı her class berbat, hunter imba diye yazmadım. O mesaj "sadece hunterda deadzone vardı" yalanına bir cavap. Ona karşı her classı ayrı ayrı yazmana gerek yok çünkü ben hiçbir classın (warlocklar hariç) dengesiz olduğunu düşünmüyorum. Ama bu oyunda deadzone eski halindeyken bile her class talentlerle PvP eldiven buffları ile falan en iyi ihtimalle 5 yard deadzone'a sahipken hunterda bu rakamın 3 yard (5-8) olması yeni halde ise 0 olması ama genede "sadece hunterda deadzone var" diye ağlaması gerçekten ayıp oluyor. Hunterla savaşa 41 yarddan başlıyan warlock ölü warlocktur, O warlockun deadcoil bile atması hayal olabilirki nerde 20 yarda girip fear atacak. Heleki artık hunterın aim gömeceğinide düşünürsek artık bu durumdaki warlockun kurtulması hayal bile demek iyimser yaklaşımdır. Hunterın gücü budur 70 yarddan mountla gelen rogueya huntermarkı koymuş peti salmış hunter karşısında nasılki roguenun şansı yoktur, bırakında gibine girdiğindede hunterın şansı olmasın. Ama bu deadzoe sistemi ile artık hunterın dibine girmeniz bile sizi kurtaramaya bilir. Allah BG yapan herkeze sabır versin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 ad3m said: Bir kaç kişinin arasından hiç bi class sağ çıkamaz belki druid diyecem ama oda zor tabi bu bi kaç kişinin ne olduğu yada nasıl olduğuda önemli bir husus. Genel olarak bgleri kastetmiştim. Ama arenalarda da kullanılır herhalde. Gerçi orda 3-5 kişiyle başa başa kalmanız birazdaha zayıf bir ihtimal. Paladin balon açar. Rogoue duruma göre CoS, Blind, Evasion, Sprint. Gerekirse hepsini açıp yine kaçabilir. Warlock fearı tutturabilirse rahat kaçar. 3 kişinin altında zaten pek kaçmaz ya. Mage nova, blink, ice barrier hiç bir olmazsa ice barrier(fire mage hariç) Druid şekil değiştirdikçe üstündeki efektler gidiyor. Sürekli stuneda tutlmadığı sürece o da kaçar. Priest fear, balon o da arazi. Shaman: totem zamanlamasını ayarlaya bilirse ghost wolf olup kaçabilir. Warrior tek başına kaçamaz. Hunter trapler tutsa bile zor. Tabi size dalanlar arasında varını yoğunu sizi stunda tutmaya adamış bir rogue olursa(hercins healera karşı ben) ozaman kabul kaçamazsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 @FreEmoon İki hatan var. Birincisi hunter hakkında yaptığın bu yorumların hepsini 1v1'i değerlendirerek yapıyorsun. 1v1 de imba olan bir class arenada, bglerde yada PvEde yerde sürünüyor olabilir. Senni sürekli yaptığın 1v1 karşılaştırmasını çıkarırda daha çok kullanılan bg ve arenalara göre konuşursak karşımıza şu çıkar. Belki yanlış düşünüyorum ama bana göre hunterın melle damageı yok. Bu durumda hunterı sabitleyip 5-8 mesafesinden herkes hunterı rahatlıkla kesebilir. Kısacası casterların tamamı ve bu işten en çok rahatsız olan grup. Rogue warrior gibi classları bu durumun fazla etkilediğini sanmıyorum. Sence bu durum adil bir durum muydu? Elini vicdanına koy cevap ver. İkinci hatan yazdığın her konuyu teorik olarak ve başkalarının adına düşünmen. PvP'yi BM olarak yapmaktan hoşlanan her hunterın Hawk Eye' 3 talent bastığını neye dayanarak söylüyorsun. Yada herhangi bir classın x talenına y point verip z itemını kullandığını. Her şey herzaman senin düşündüğün gibi olamak zorunda değil. Bunu da düşünerek yorum yapmanızı tavsiye ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Ayrıca en başta hunterlar için işin görünen yanı dşında bir de görünmeyen yanı var. Buyrun onları da görün; forums.wow-europe.com Huntera çaktırmadan yapılanlar said: * Multi-Trapping nerfed. 2nd trap, breaks first. (4x BL, Resourcefullness and Readiness further reduced in viability due change) * Trap Activation range now 1y. (direct contact, down from 2yards, unconfrmed) * FD+Drink = no go @ raid bosses * FD+Feed Pet = no go @ raid bosses * FD+GearSwap = no go @ raid bosses (trinket switching gone, according to GM reason for all other FD problems) * FD doesn't work in PVP, enemy doesn't lose target * FD doesn't reset boss aggro * Pet dps scaling nerfed (~15% pet dps loss) * Ranks 1-5 arcane, no rap scaling. * Pet's can't attack targets with back to the wall. * Pet pathing FUBAR. * Pet's aggro half an instance when trying to get to target that has back to the wall. * Pet's can't hit players in arena if they have their back to the pillar. * Castsequence macros broken. * Stings 10% scaling, missing... * MS Aimed debuff on diminishing returns (unconfirmed, players report early drops of debuff) * Expose Weaknes, missing target (still missing... bug from BWL times..) * Pets randomly despawning on random events (all classes) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
enema Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 rock ghost wolfla neyi kurtarıyosun şaka mısın arkadaşım? süper ya tier 8 talentımızı 5 class dispelliyor, 2classda %50ye düşürüyor. siz hala hunter resto shaman kesemiyodu artık onuda kesiyor diyorsunuz. e bende warlock, warrior kesemiyorum onu napcaz? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rock Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 e bende warlock, warrior kesemiyorum onu napcaz? Çok şey istiyorsun. süper ya tier 8 talentımızı 5 class dispelliyor, 2classda %50ye düşürüyor. Burda 5. class olan hunter mı suçlu yoksa bu ayarlamayı yapan blizzart mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Ben hala arcane shot ve deadzone buff'ını abartı buluyorum, aimed shot ise iyi oldu. Hunter'ın ekik kaldıgı bir yön değildi ki dispel. Yani bestial wrath açıp tabana kuvvet yapan bir sınıf ve şimdi deadzone da yok. Valla yandık, bg'lerde çok kötü olur durumlar diye tahmin ediyorum. Varı yoğu buff'ları olan sınıfların canı yanacak zira. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Overlord Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 o deadzone nun kalkması bitirdi olayı hepsini okuyacak fırsatım olmadıda super bufflamıslar hunterı arcanei saymıyorum zaten en cok beni bitiren deadzone oldu acıkcası çatır çatır vuruyor dibine gir girme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xhunarion Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Hunter/druid setup'ı 2v2'de iyi işler çıkarır diye tahmin ediyorum ben artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wayne Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 ad3m said: Bir kaç kişinin arasından hiç bi class sağ çıkamaz belki druid diyecem ama oda zor tabi bu bi kaç kişinin ne olduğu yada nasıl olduğuda önemli bir husus. druid!!! evet doğru bildin cidden druid 5 kişinin arasından bile sıyrılır nasılmı ? en uzaktaki elemana charge basarsın ve topuk form ^^ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FreEmoon Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 16, 2007 @Rock Evet hunterın melle damagei yok gibi bişey kabul edilebilir. Tabi eğer 2 tarafta %100 se yani hunter uzaktan yakalamadan adam gibine girmişse hunterın melle damagei onu kurtarmaz, yok hunter saydırmaya başlamışsa ve yanına giren class hunterla savaşmaya başlamışsa hunterı %100den öldürene kadar hunter melle damage+petle adama ciddi hasar verecek kadarda yüksektir o melle damage. Yine evet elbetten bu deadzone olayından en çok casterlar etkilendi (özellikle mage), çünkü uzaktan başlıyan bir savaşta magein tek şansıydı o alana girip pet kendisini kesmeden hunterı indirmek. EE şimdi o alan kalktı magein hiç şansı kalmadı, bu durum adilmi oldu yani??? Son paragrafında sölediğin "Hawk Eye' 3 talent bastığını neye dayanarak söylüyorsun" lafını sırf "ya kardeşim niye fire blastı 20 yard yazıyorsun bunun talenti var, eldiveni var, niye herşey italentsiz yazıyorsun" demesinler diye hep tüm classlar en iyi durumuna göre yazdım ama bu seferde sana beğendiremdik :D neyse artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar