Cuce Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ottoman infantary'le mongolian heavy infantary aynı yahu eskiden max shield 5 di 6-7 gördüm ben... ya crossbow'ların armor penetration'ı var evet, ama sam'ın dediği gibi unitelerin armor'larından 1-2 puan alınıp defance skill'ıne ve shield'e verilmiş yanı crossbow'un bu bonusu guzelleiğini biraz kaybetmiş. ha bide crossbow 1 atana kadar bow 2 atarak o acığı rahat kapatıyo zaten. [ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 04:27 tarihinde, Cuce tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 zaten bütün olay pavise crossbowmen ve türevleri, düz peasant/militia crossbow'un fazla esprisi yok. max shield değeri 8, en güdük mongol infantry bile buckler ile 8 lol, rtw'de de salaktı o iş. germen çapulcu lejyonerle aynı shield bonusu alıyordu, birinde buckler öbüründe tower shield. total realism modu düzeltmişti o olayı ama onda da menzilli birimler bütün olayını yitirmiş. atlılar da charge'dan ibaret, sanki aynı adamlar ata binince mongoloid olmuş. roma'nın okçusu yoktu filan bir komediler. 19 cohort + general geziyordum öyle, o da sıkıyor. rakipler de zaten full phalanx herkes. bütün taktik işte o meşhur checker pattern'de dizip sağdan soldan çevirmekti hoplite türevlerini. bir deneme yaptım 1 roma slinger birimi vs 1 bilmemney shields, adamların cephane tükenene kadar 3 kişi filan öldürebildiler. ne diyeyim buna ben şimdi? öte yandan da gittikçe her oyunda arcadeleşme eğilimli CA. otto inf'de sanırım moral ve stamina yok öyle. oradan kaybediyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoGMeaT Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ben şunu bilmek istiyorum addonlar fln güzel ama bne oyunu vanilya oynamayı tercih ediyorum 1.1 patchini bekledik bekledik bekledik ve sonuctan memnun olmadım ben sorada oynayasım gelmedi bikaç haftya kadar oyun duruyordu ama oynamıyordum şimdi nasıl,eğlencelimi? oynanabilirmi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 retrofit mod var diye bahsettim 10mb filan, CA'dan birisi yapmış. kingdoms gibi yapıyor orijinal campaign'i, birim özelliklerine kadar. sadece o bile çok fark yapıyor, şöyle ki komedi değil varangian guard ya da dismounted french knights. 1.1'dekinden çok daha iyi durum gördüğüm kadarıyla. ben şahsen normal campaign bitirmemiştim, bir deneyeceğim belki. tek turn'de iki yıl atlatması sinir etmişti ben de 6 ay yapmıştım, tabii 900 turn bitecek gibi değil. oh be kastım demin bitirdim short campaign'i, keyifli ama ğaso şehir saldırısı yapıyorum kimse kendi ortada gezen full stackime saldırmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 abi oyunun exp'ini indirdim kendisi yok iyi mi sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ottomanda moralde var staminada var =) long range mong range hepsi var valla adamda, aslında ottoman jennisary archerdan daha iyi bi birim, ama işte kazık dikmek gerekiyo oyunun sonlarına doğru fransayı dövmek için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ya ben nedense eski sistemi daha cok seviyorum bole board game gibi olan providence providence adamlari saga sola atlattigim simdi 150000 kisilik ordu war anasini satiyim mekanda adam 150 barbarlik uniteyle geziyo oralarda bide saldiriyosun kaciyo ebesinin seyine adar bosuna movement point harcamasi resmen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 bende yapıyodum onu, mesela şu anda camping map te normal oyunun ben yunanıstana yenı gırdım , ama avrupada turcoman dolu etraf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 harm.. sahsen atli okcuya laf degdirtmem, gimli' e karsi yaptigimiz cuklu oyunculu maclarda; 9823614123 tane atli okcu alip dumduz etmisligim cok vardir. Sonucta atli okcuya tek ciddi counter baska bir atli okcu, eger siz tamamen atli okcu uretirseniz ve karsi taraf daha dengeli bir kurduysa size karsi sansi yok. Sadece iyi koumlanmis bir yaya okcu birligi sizi zorlayabilir, bu durum da en iyi taktik yuksek hizini kullanip defans hattinin arkasina gecip yaya okculara kiliclarini tatirmak, defans hatti uzerine donunce hemen topuklamak.. Tabii tum bu olaylar sirasinda oklamaya devam ediyorsunuz. Bir sure sonra karsi dusman yorulmus yipranmis oluyor. Atli okcularin kondisyonu cok yuksek oludugndan, tamamen cemberliyip son bir sarj veriyorsunuz.. bingo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 iyi güzelde, işte ortamda, ottoman infantary dir ne biliyim, mongolian heavy infantary dir, dismounted french archer dır gibi, long range yaya ve sipahiyi bile döven tipler varken sonuclar pek hoş olmuyo melee'ye girince. aynı şey pavise'ler içinde gecerli , birbirinizi oklamaya baslayınca zararlı genelde atlı okcular oluyo. avantaj sağlaması için aynı anda 1-2 yaya okcunun range'ınde olması diğerlerinden uzatka o iki uniteyi oklaması falan gerekiyo ama long range missile'lar bunuda engelliyo. ha zevklimi cok zevkli da tırt 6 missile'lı litvanya atlı okcusuyla yürümez bu işler, vericeksin sipahiyi ohhh miss [ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 15:28 tarihinde, Cuce tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 agir yaya birlikleri asla sizi yakalayamayacagindan, tek sikinti cephanede. Eh 8 - 10 unitenizde ok tasidigindan cephanede pek sikinti olmuyor. Sabit ve uzun menzilli okcular icin care dedigim gibi noktasal sarjlar, 1e1 tabii ki kapismak cok yersiz. Yandan arkadan yakayalip, hizlica sarj edip; hemen toparlanip kacmak lazim. Hareket ederken ates edebildiginiz icin bir kez defans saffinda kaos yarattiktan sonra, dusmani azami miktarda yipratmaya basliyorsunuz. Karsinizdaki rakip 5 tane pavise crossbowman getirirse isiniz zorlasacaktir ama genelde rakipleriniz hep 2 - 3 birlik crosbowman tasidigindan sayisal olarak ustunluk yakaliyorsunuz. Atli okcularin en onemli olan harketliligi kullanmak lazim, karsinizda cok sayida sabit agir okcu varsa, hemen hattin arkasina gecip sarj verip geri cekilmeniz; donup diger taraftan sarj vermeniz lazim. Pavise size donmeye calistiklarindan ates etmeye vakit bulamayacaklar. bir sure bitkin dusecekler. Deneyin bir olacak bakin : ) Ben osmanlilarla sadece 10 -12 okcu birligi tasiyan ordularimla vahset yaratiyordum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 hatta yeniden kurayım sunu da heh.. nereye koymustum ya, bulamıyorum iyi mi : ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OneWayStreet Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 yahu dediklerin iyi güzelde mikro kasmak oyunun atmosferine ters bir olay ki. tabii ki birakin birlikleri demiyorum ama yani bu oyunu strateji oyunundan çok tarihi bir similasyon olarak görmek daha çok zevk verecektir yavru genarellere. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 iyide strateji kasmicaksan neden real timeini oynayasain ki ben acik konusuyorum oy namiyorum mesela cogunlukla o ayri bi dusunce bu adamlar real time kisminida seviyo oynuyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 heh simülasyon havası isteyenleri europa universalis'e alalim. Zaten hava-civa gercekciligi tasiyan sira-tabanli harita modunda ne yapsaniz; simülasyon atmosferi yakalayamazsiniz. Oyunun amaci bu gercek zamanli savas anlari; zaten firma bu konuda tek ve uzman. Yoksa harita modu.. soyle boyle idare eden kivamda. Amiga'daki cengiz han oyunundan; haritasal olcekte pek bir derinlik farki yok. Sahsen osmanli ile ilk hamlem tum atlilarimi toplarliyip 2 - 3 sira icersinde istanbul'u almak oluyor : ). shogun'a bakarsaniz onceligin her halükarda savaslarda oldugunu gorebiliyoruz . Adi zaten "total war" firmanin. Serinin amaci, guzelligi; farki bu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 golge iyi diyosun arkasıan gec hattın dıyosunda, o zamanda adam okcuları önüne cekiyo main line'ının hanı bi kez combata girdikten sonra cıkmak o kadar uzun suruyoki oyunda yaklanmak icten değil, heleki birden fazla uniteyle charge etmişsen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Molto Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 ya 4gblık oyunları herkes nasıl bir günde çekip oynuyor, akşam yatarken bıraktım utorrenti sabah kalktığımda 15%teydi, bağlantım da 1mbit yani. dışarda satsalar alacam valla ama yok Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 order spearmen & limonyiyen auxiliary kralını tanımaz atlı okçunun ehu yalnız şöyle durum var cüce, normal yayla atılan oklar hedefe geç ulaştığı için cantabrian circle yaparsa adam vurmakta zorlanıyorsun hayli. crossbow boltları direkt hızlı uçup vurdukları için o numara o kadar fayda etmiyor. bir de kingdoms'daki değişikliği hatırlatmak isterim: atlı birimlerin asker sayısı düşürülmüş. dörtte üçten ikide bire inmiş normal birimlere göre asker sayıları. öte taraftan mountların kapladığı alan büyütülmüş, bu da chargeların eskisi kadar kuvvetli olmasını ve süvari manevra kabiliyetini yüksek tutmak istediklerini söylemişler. buradan zararlı çıkan da atlı okçular, vurması daha kolay ve sayıları daha az. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 harm.. Bulamadim vermisim belli ki oyunu birine. Exp ile birlikte indiriyorum; bakalim ne zaman iner artik heh. İnsin bir replay koyacagim ama; Sam'in dedigi noktalar cok can sıkıcı. Mizrak tasiyan askerler sık/yogun birlikler oldugundan oklara daha kolay hedef oluyorlar ozellikle arkadan ve yandan. (zaten atli okcularla asla onden atesmemek lazim, hazir hizlica konum degistirip; dusman birliklerini kalkanini etkisiz hale getirebilme sansiniz varken) Sıkıntı mizrakli askerlerin sayi ustunlugundan dolayi cephanede yasaniyor aslinda. Ben kendimi kovalatip yorululup morali bozulmus ve ana kutleden kopmus mızraklı piyadelere aynı anda 2-3 kanattan sarj ederek anca halt etmeyi deniyorum. Sona bırakıyorum onları genelde; ok harcamıyorum onlara. (laptop'a bakayim gimli ile yaptıgmız bir replay kalmıstır belki; hamachi'den oynuyorduk biz hep) Asil artik campaign'lerin cok oyunculu oynanabilmesi harika; Murat'la hep istedigimiz birseydi keza bir sure sonra savaslar kendini tekrar etmeye basliyor. Aslinda paticik olarak bir turnuva duzenlesek mi ? Herkes 10.000 kredilik ordu kursa karsilastirsak turnuvasal bir edayla ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2007 yapalım valla, gamespy olmuyordu tabii ama hamachi yoktu o zamanlar :p zaten piyadeyle ya da ağır süvari ile atlı okçu kovalamak anlamsız, ya pavise crossbowmen ya da hafif süvari ile yakalayıp ağırla yetişmek arkadan. bunlar da yoksa ağaçlara saklanıp cephane bitirtmek ehu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
OneWayStreet Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 ben yapılan olaya kötü demedim tabii ki ünitleri hakkını vererek kullanmak lasim lakin çikipta full atlı okçu basarsan full mikro kasman gerekir.ben de diyorum ki o kadar apm kascanıza gidin sc oynayın w3 oynayın belki proya gidersiniz dimi? ayrıca birbirinin eksiklini kapatan ünitler basmak rtslerin temel olayıdır. ok. end of brifing ok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 11, 2007 Sam, heh ben download etmeden, konu acmiyorum yarisma ile ilgili; kiskanirim sonra :). 3 gun sonra iniyor acacagim. oneway kardes : ) Eee öö.. benim için normal dengeli bir orduyu yonetmekten daha yogun mikro içermiyor, göreceli tabii; şahsen daha cok egleniyorum. Bir oyunu oynuyorum diye digerlerini sutlamamak lazım : ). Zaten iyi bir mikro oyuncusu degil aksine gayet makrosal bir insanımdır heh. Dedigim gibi simüslasyon havasını kacirmiyor (benim icin en azindan), gayet akilci buluyorum hatta. Zaten ne kadar simülasyon degeri oldugu da tartisilir; keza o zamanlar bir kez savas basladiktan sonra müdahale sansınız ancak; birlik yollamaktan ibaret. Ben Taktik strateji gözüyle oynuyorum; mdw, cok da gercek zamanlı starteji sayılmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Eylül 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2007 eee ööö.. evet olmuyor artik; sayisi cok az kaliyor atli okcu ordusunun etkisi cok dusuk oluyor. : ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 13, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2007 gerçi full stack atlı okçularla (hem bizans hem türk olarak, birbirlerine karşı) heroic yaptım 3-4 kere ama çok kasınç ve düşman da full stackse tümden yetersiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gimli Mesaj tarihi: Eylül 13, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2007 ritterbrüder çooook imba bi ünite olmuş :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar