Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Medieval 2 TW: Kingdoms


Sam

Öne çıkan mesajlar

geçen gün çıktı, halihazırda teutonic campaign'i oynuyorum ve tavsiye ederim medieval 2 sevenlere. :)

normal campaign'den alınan aynı birimlerin bile statları yeniden ayarlanmış, hatta oyun yapımcılarından birisi retrofit mod olarak koymuş bunu normal campaign için de.

4 ayrı campaign var, herbiri ayrı mod gibi kendileri açılıyor. şöyle diyebilirim ki eski medieval'ın viking invasion pakedi gibi dördü bir arada yapmışlar bu sefer. ve gördüğüm kadarıyla ufak alanlar da denemez öyle. her campaign'de 7-8 tane faction var ortalama.

bazı campaignlerde bazı factionların kendilerine has mission eventleri var sanırım, mesela teutonic order'a avrupa'dan haçlılar geliyor "bizi gezmeye götür" diyorlar, siz de götürüp litvanyalı kestiriyorsunuz, ortamı beğenirlerse ayrılırken bahşiş bırakıyorlar. :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

crusades campaign'de türkler var ve oyun başlarken en geniş topraklar onlardaydı diye hatırlıyorum. ve bu sefer advantages kısmında "good infantry" denmiş, abuk sabuk saracen militia'ya talim yok düzgün birimler vardı. her defasında yılıp türkleri bırakmamın nedeni buydu önceki oyunlarda.

hoş gerçi hem bizans hem de antakya prensliğiyle savaşta başlıyorsunuz iki ayrı cephede, daha denemedim ama dikkatli başlamak lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yamasız halinde atıl kalma bugları filan vardı ama zaten düzelttiler onu. yapay zekaya gelince, normal/normal oynuyorum ama litvanyalılar hilal taktiği yaptı çok pis bir yerde. dedim noluyoruz. henüz zayıf bir kısmını göremedim ben.

ingiliz çarls diye bir tip geldi mini ordusuyla, onu gezdiriyorum şu anda ehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

campaign'e göre değişiyor molto ama mesela teutonic campaign 300 turn, orijinal m2 campaign'den daha uzun. öbürleri de 200-300 turn arası.

hala aynı bone, imama papaza lafım yok da merchant yoruyor evet. göndermesi değil de yolda genkliyorlar filan, yollamıyorum fazla uzağa tenha yer değilse ya da cidden değmeyecekse.

bir de yeni mekanik koymuşlar bazı birimlerin üretimi için. şöyle ki mesela bir kalenin katolik nüfusu %80 üzeri değilse orada rittenbrüder (şatafatlı miğfer manyağı abiler) yapamıyorsun. britannia campaign'de din yok onun yerine ulusal kültür var sonra. tabii bu dediğim bazı sofistike birimler için geçerli sadece.

bir de teutonic order'ın hanedan derdi yok, güzelim grandmaster'ı salak gibi öldürttüm çat diye yenisini seçtiler. dediğim gibi diğer campaign'leri oynamış değilim ama mesela americas'da ispanyol birimlerinin havuz yenileme hızı çok düşük ama upkeep de öyle. yerlileri kiralamak gerekiyor bol bol.

kıssadan hisse diyebilirim ki bugüne kadar gördüğüm en geniş ek paket, ciddi 'genişleme' pakedi yapmış adamlar, helal olsun. zaten 6gb filan ama movie yok öyle pek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla dediğim gibi oynamadım henüz americas ama zaten fazla musketeer getirilebileceğini sanmıyorum. ordunun çoğu paralı yerli olsa gerek.

bir de americas'da apaçiler filan bile oynanabiliyor ve tüfekli birim yapabiliyorlar sanırım belli koşulları yerine getirirlerse, at üstünde tüfekle cantabrian circle yapan birimleri vardı sanırım ehu tam tom miks fantezisi

zaten new spain denen faction işte havana ve bir-iki ufak şehir filandı başlangıçta sanırım. kıyıya ufak bir ordu çıkmış, yerliler geziniyordu etrafta.

[ Mesaj 04 Eylül 2007, Salı - 13:23 tarihinde, Sam tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Doğru ne kadar çok ülkeyle trade rights varsa o kadar iyi. Tüccarı güçlendirmek gelişmiş ticaret binaları, merchant guildi olan bir şehrin varsa o kadar da zor olmuyor aslında; zaten en aşağı 3-4 çıkıyor yapınca, bir süre bir kaynak başında bekletip monopolist yapıyorsun sonra uzağa taşıdın mı, yolda bir özellik daha kazanıyor uzak diyarlara gitmesine bağlı olarak. Fakat oyun o kadar kolaydı ki tüccara kastığına değmiyordu, en azından yamasız halinde öyleydi. Umarım biraz zorlaştırılmıştır bu sefer.

Tüccarları kaleye doldurmak yöntemi var fakat ben bug sayıp uygulamıyordum çünkü kaleye saldırı olursa hepsi yok oluyor tüccarların galiba(denemedim) ama AI hiç tenezzül etmiyordu bunu yapmaya aynı zamanda AI'nin de uygulamadığı bir yol olduğundan bug varsaydım.

[ Mesaj 04 Eylül 2007, Salı - 14:52 tarihinde, eldar tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...