Sam Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 geçen gün çıktı, halihazırda teutonic campaign'i oynuyorum ve tavsiye ederim medieval 2 sevenlere. :) normal campaign'den alınan aynı birimlerin bile statları yeniden ayarlanmış, hatta oyun yapımcılarından birisi retrofit mod olarak koymuş bunu normal campaign için de. 4 ayrı campaign var, herbiri ayrı mod gibi kendileri açılıyor. şöyle diyebilirim ki eski medieval'ın viking invasion pakedi gibi dördü bir arada yapmışlar bu sefer. ve gördüğüm kadarıyla ufak alanlar da denemez öyle. her campaign'de 7-8 tane faction var ortalama. bazı campaignlerde bazı factionların kendilerine has mission eventleri var sanırım, mesela teutonic order'a avrupa'dan haçlılar geliyor "bizi gezmeye götür" diyorlar, siz de götürüp litvanyalı kestiriyorsunuz, ortamı beğenirlerse ayrılırken bahşiş bırakıyorlar. :P
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 bende nerde kaldı diyodum bu exp haberı meğerse cıkmış bile ne güzel edinmek lazım
eldar Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Türklere campaign var mı ondan haber ver
Sam Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 crusades campaign'de türkler var ve oyun başlarken en geniş topraklar onlardaydı diye hatırlıyorum. ve bu sefer advantages kısmında "good infantry" denmiş, abuk sabuk saracen militia'ya talim yok düzgün birimler vardı. her defasında yılıp türkleri bırakmamın nedeni buydu önceki oyunlarda. hoş gerçi hem bizans hem de antakya prensliğiyle savaşta başlıyorsunuz iki ayrı cephede, daha denemedim ama dikkatli başlamak lazım.
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 e medieval 2 de o kadar kıtkı zaten unite ceşitliği koca imparatorluk belini sipahilere bağlıyo..
Sparkcaster Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 abi mtw 2 de ai rezaletti düzeltmislermi onu?
Sam Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 3, 2007 yamasız halinde atıl kalma bugları filan vardı ama zaten düzelttiler onu. yapay zekaya gelince, normal/normal oynuyorum ama litvanyalılar hilal taktiği yaptı çok pis bir yerde. dedim noluyoruz. henüz zayıf bir kısmını göremedim ben. ingiliz çarls diye bir tip geldi mini ordusuyla, onu gezdiriyorum şu anda ehe
TambourineMan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Senditten gelsede bir başlayabilsek. Sam sen nerden aldın oyunu?
Sam Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 teknik olarak, 'almadım'. :o sendit'ten azami bir hafta içinde gelecektir merak etme.
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 abicim kasip tuklucem ama bast bi sorum war su traderlari imamlari hala tek tek elle yetistirip olduklerinde yenilemek gerekiyo mu abicim sen kalk ingilterden misiri isgal et traderlar yaslanip oluyo diye parasizliktan azin koksun
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 o zaman ingilizlerden sünnetsizlik vergisi topla sende cok ayıp bunumu laf ediyosun. sanmyorum öle bişey olucağını cunki senın hangı şehrinden gidiceğine veya hangi üretimi durduruğ trader ürüteceğine nasıl karar vericek
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 abicim sacma bisi trader ya zaten 1500 yane unite war zaten araplar siyirmis makineli tufek modunda asaasin geliyo ustume hane priestleri felan gectim traderlarla sikintim avrupada sefalet yasiyorum lan
Sam Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 campaign'e göre değişiyor molto ama mesela teutonic campaign 300 turn, orijinal m2 campaign'den daha uzun. öbürleri de 200-300 turn arası. hala aynı bone, imama papaza lafım yok da merchant yoruyor evet. göndermesi değil de yolda genkliyorlar filan, yollamıyorum fazla uzağa tenha yer değilse ya da cidden değmeyecekse. bir de yeni mekanik koymuşlar bazı birimlerin üretimi için. şöyle ki mesela bir kalenin katolik nüfusu %80 üzeri değilse orada rittenbrüder (şatafatlı miğfer manyağı abiler) yapamıyorsun. britannia campaign'de din yok onun yerine ulusal kültür var sonra. tabii bu dediğim bazı sofistike birimler için geçerli sadece. bir de teutonic order'ın hanedan derdi yok, güzelim grandmaster'ı salak gibi öldürttüm çat diye yenisini seçtiler. dediğim gibi diğer campaign'leri oynamış değilim ama mesela americas'da ispanyol birimlerinin havuz yenileme hızı çok düşük ama upkeep de öyle. yerlileri kiralamak gerekiyor bol bol. kıssadan hisse diyebilirim ki bugüne kadar gördüğüm en geniş ek paket, ciddi 'genişleme' pakedi yapmış adamlar, helal olsun. zaten 6gb filan ama movie yok öyle pek.
BonePART Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 hah azini opiyim samcim anamissin derdimi imamda papazda deilim arkadasim 3 kurusluk silk icin yolda tecavuz ediyolar traderlarima ya butun ulkemde benim kraldan daha yildizli assasinler gziyo herifler trader farmladi butun oyun sam americasda barutlu uniteler nasl abi yane cok eziyo mu
Sam Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 valla dediğim gibi oynamadım henüz americas ama zaten fazla musketeer getirilebileceğini sanmıyorum. ordunun çoğu paralı yerli olsa gerek. bir de americas'da apaçiler filan bile oynanabiliyor ve tüfekli birim yapabiliyorlar sanırım belli koşulları yerine getirirlerse, at üstünde tüfekle cantabrian circle yapan birimleri vardı sanırım ehu tam tom miks fantezisi zaten new spain denen faction işte havana ve bir-iki ufak şehir filandı başlangıçta sanırım. kıyıya ufak bir ordu çıkmış, yerliler geziniyordu etrafta. [ Mesaj 04 Eylül 2007, Salı - 13:23 tarihinde, Sam tarafından güncellenmiştir ]
Molto Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 ya tüccardan gelen para ne ki zaten çok komik sayılar, yıllık gelir 6-7k iken tüccarın biri 27 dinar veriyor, olsa ne olmasa ne.
Sam Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 heh yok, mesela avrupa'dan afrika'ya fildişi ticareti yapmaya gönderince turn başına 700 gold verebiliyordu oturaklı tüccarlar. şimdi bildiğim zifti satıyorum letonya'da, 127 gold turn başı ve şehrimin dibinde heh
eldar Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 evet aynen 1k'yı bile bulabilir bir tüccarın turn başına geliri. Ticaret yapılan ürüne, tüccarın seviyesine, ürünün başkente uzaklığına ve ürünün bulunduğu bölgedeki binalara göre değişiklik gösteriyor kazanç.
Sam Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 bir de sanırım trade rights anlaşması mevcutsa bölgenin sahibiyle. işte tüccarı güçlendirene kadar çok kasınç ama güçlenirse de kuvvetli oluyor.
rahatsiz Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 bir yerlerde bir yontem okumustum da deneme firsatim olmadi. az bulunan bir kaynagin tam ustune kale kuruyorsunuz, sonra kalenin icini tuccar ile dolduruyorsunuz. diger tuccarlar alamiyormus ve her tuccar ayni kaynaktan gelir sagliyormus. bu yontemi test eden var mi?
eldar Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Doğru ne kadar çok ülkeyle trade rights varsa o kadar iyi. Tüccarı güçlendirmek gelişmiş ticaret binaları, merchant guildi olan bir şehrin varsa o kadar da zor olmuyor aslında; zaten en aşağı 3-4 çıkıyor yapınca, bir süre bir kaynak başında bekletip monopolist yapıyorsun sonra uzağa taşıdın mı, yolda bir özellik daha kazanıyor uzak diyarlara gitmesine bağlı olarak. Fakat oyun o kadar kolaydı ki tüccara kastığına değmiyordu, en azından yamasız halinde öyleydi. Umarım biraz zorlaştırılmıştır bu sefer. Tüccarları kaleye doldurmak yöntemi var fakat ben bug sayıp uygulamıyordum çünkü kaleye saldırı olursa hepsi yok oluyor tüccarların galiba(denemedim) ama AI hiç tenezzül etmiyordu bunu yapmaya aynı zamanda AI'nin de uygulamadığı bir yol olduğundan bug varsaydım. [ Mesaj 04 Eylül 2007, Salı - 14:52 tarihinde, eldar tarafından güncellenmiştir ]
Molto Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 bilgisayarcılara baktım gelmemiş daha alanlar nereden buldu acaba
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Eylül 4, 2007 Torrent dost, torrent.
Öne çıkan mesajlar