Mirage Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 War, war never changes. Tüylerim diken diken oldu. Beklediğimden kısaydı, ama mesajı vermiş amcalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kingpin Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 izledim ama hayal kırıklığı oldu bende, oyun içi görüntü olsa çok daha iyi olurdu yine de güzel ehehe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Oyun içi görüntü olmadığını kim söylemiş? :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slat Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 @MrLevie Öhöm..[ Mesaj 05 Haziran 2007, Salı - 21:14 tarihinde, Slat tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kingpin Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 benim izlediğimde otobüsten geriye doğru çıkıyor kamera sonra bir power armor amca görüyoruz bitiyor, ayrıca koskoca fallout fps olsun diyenlere de burdan başka taraflarımla gülüyorum O.o olur mu öyle şey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 haha pardon ya citadel e benzettim ama benzemiyor mu be? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slat Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Bethesda'nın uzmanlık alanı first person.. Oblivion'a bok atan insanları zaten anlamıyorum.. TES serisi gibi bir seri yapacak başka firma yok bu dünyada öyle oturduğunuz yerden konuşmak kolay tabii.. Çıktığında geceleri daggerfall oynarken (ki o zamana göre grafikleri pek parlak değildi) korkudan altıma s.çardım.. Bethesda o dandik grafiklerle öyle bir atmosfer yaratmıştı ki "vengeance" hala kulaklarımda çınlar :) Haa tabii siz fallout sevgisini fanatizme çevirmişsiniz.. Yok öyle olmaz yok böyle olmaz bık bık bık.. Bethesda tarafından yapılan ISO TB bir Fallout başarısız olur.. Çünkü aynı tür olduğu için eski Fallout 1,2 ile kıyaslanır ve onlarla kıyaslandığında sınıfta kalır.. Oynarken 1 daha güzeldi, 2'de şöyle şöyleydi diye bık bık etmekten oyunun tadını alamazdık.. Halbuki süper bir skill sistemi, aşırı gerçekçi bir atmosfer, alabildiğince özgürlük ve çevreyle etkileşimli bir FPS olursa mükemmel olur, tadından yenmez.. Deus Ex'i oynayan varsa bilir.. Çok güzel bir fps/rpg örneğidir.. Ama action rpg'ye göre daha ağır kaçar.. İşte Fallout 3'te tam tersi rpg actiondan daha üstün ve deus ex tarzı bir sistem kullanılırsa şahane olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mathias Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 abooww bu video blizzard videolardan sonra çok kötü geldi be. Power armor fazla kasıntı olmuş mark 1 daha güzel eski havası veriyordu. Prototip gibi tipsiz olmuş, onun harici ortam güzel de garip takılıyordu biraz video. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 ya ben başını sevdim de ortamı hala sevemedim ya. çok yıkıntı kalabalığı yapıyorlar concept arttada sevmiyorum abi. Yani terk edilmiş ve hiç kullanılmamış yerleri gösteriyorlarsa tamam ama yine de bilemedim :/ fps olması ilginç olabilir ben açıkçası değişiklikten yanayım (van buren çıkarmaycaksa tabi oyunu d:) dolayısıla iyi bir sistemle güzel bir şeyler yaparlar umarım. Amma velakin yukarda obliviona laf edenleri anlamıyorum demiş bir arkadaş, eğer falloutda oblivion seviyesinde bir oyun olursa fallout harcanmış olur gerçekten çünkü oblivion bir rp katiliydi resmen ne kadar zevkli bir oyun olursa olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dev Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 BsPlayer'da açtım ben de takılma geçti. Bu arada teaser iyiydi güzeldi, grafikler hayvan gibi dedik tamam da bunu şuna dayanarak söyledik, bu oyun bir rpg ve her tarafından ayrıntı akan bir rpg, o yüzden grafiklerdeki obje yoğunluğu acayip yoracak pcleri. Müzik durup ciddi müzik başlayınca tüylerim diken diken oldu. Mutantı gördüm hele hele içim acayip oldu. Ardından da war, war never changes gelince bittim zaten. Bethesda teaserıyla başımızı döndürdü de fps falan olursa çıldırırım ben. Tamam izometrik olmasın, turn based da olmasın diyorsunuz da bence turn based gibi olması için kotor benzeri bir motor kullanabilirler. Aksi taktirde oyun cs gibi olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slat Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Yok ben Fallout Oblivion gibi yapılsın demedim.. Sadece Oblivion kendi türünde über bir oyundur ona bok atmayın dedim.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 said: 1) Yes, that's in-engine (in-engine means it's done with game assets in our rendering engine, but isn't done real-time. If it was done in real-time, that'd be gameplay footage. This isn't something, for example, that was sent to some house [e.g. Blue Studios] so they could build assets and render it out, and create something for us to release [e.g. Dawn of War 40K intro cinematic]). 2) Yes, that's The Ink Spots singing "I Don't Want to Set the World On Fire" 3) Yes, that's Ron Perlman [voiceover man extraordinaire of Fallout 1 and 2]. Diye cevaplamış Pete Hines. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dev Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 said: Sadece Oblivion kendi türünde über bir oyundur ona bok atmayın dedim.. sen bi lol oblivion bi lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gelroth Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 hayal kırıklıgı gibi gibi oldu bende bu video neyse.. ayrıyetten fall 2008 de ayrı bi hadise kendi icimde ühhh.. [ Mesaj 05 Haziran 2007, Salı - 22:00 tarihinde, Gelroth tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 ne fpsi ya, ben disketler ile büyüdüm arkadaşım oblivion TAM BIR LOL daggerfall 50 basar neden bashediyorsun ki ? Motor sevdasına batmaz umarım oyun... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Slat Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Neyse bilgisayar oyunu tartışmak manasız.. Size göre lol bana göre über.. Fallout gameplay video çıkınca tartışırız.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Hacı tartışmak için demedim sana birşey oblivion sırf daggerfall hastasıyım diye kasıp uzun süre oynadım ama malesef tablonun içinde sıkışmışım hissinden kurtulamadım, eski kafalı oyuncuların çoğu 2d diyecektir, ama adamlar geçip hakkını verirlerse çok güzel şeyler bekleye bilir bizi yada tam tersi shot'em upda olabilir oyun. [ Mesaj 05 Haziran 2007, Salı - 22:14 tarihinde, Nomak tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 deus ex güzel bir örnek. Çok az oynayan olduğundan pek bilinmiyor. yine vampire the masquerade diyeceğim, hem third person hem de fazlasıyla karakter odaklıydı. Fps'ler oynatanın çeviklğine kabiliyetine bakarken, gerçek bir rpg oyuncunun karakterinin meziyetlerine bakar. Ben oblivion'ın yetenek sisteminden şikayetçi olmadım hiç, gayet sarıp oynatan bir oyun; sıkıntısı tek yönlü oluşu diyalogsuzlugu. Karakterinizi başkasının karakterinden ayıran yeteneklerinin sadece savaş yetenekleri olması. Tabii ki fp modunda oynanacak oyun, hele bu videodan sonra izometrik hayalinden kesin vaz geçin. Önemli olan oyunun bize farklı meziyetlere sahip (sadece savaş anlamında değil, düşünce, konuşma, dürüstlük, espri kabiliyeti, iradesi vb.. konularda meziyetler/yetenek çeşitleri sunabilmesi) Bakalım bunu yapacaklar mı, yapmayacaklar mı ? (yapabilmek demiyorum, bir yetenek işi değil; aksine karar işi) Öznel olarak asla çevre kalabalığından şikayetçi değilim, aksine bence daha da bir fallout. Farklılaşması hoş biraz keza tribal atmosferinden öznel olarak haz alan biri değilim. (alan alsın tabii, alkışlarım) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 zaten forumlarda milletin dediği şey oydu. teaser ı beklerken. yani obliv gibin ruhsuz 500 tane npc nin aynı dialogu paylaştığı. odundan farksız npcler olan sadece koş quest yap haldır haldır bi oyun olcaksa millet istemio böle bişi böle olcaksa hele bethesda sırf grafiğine güveniorsa direk sux olur. yeni işleri mcdonalds olur o dev. lerin ciddi ciddi. new renoda mafya questlerini felan çözerken ben oturup 2-3 saat düşündüğümü hatırlarım lan kimin tarafa gitsem. napsam diye. oblivionda böle bişi yok direk veriolar eline yapıon. şahsen ben uzi ve minigun içeren obliv. istemiorum. almam. izometrik zaten bu saatten sora yalan tabiki fps görünüşünde olcak. ha adamlar atmosfer katmayı başarmıştır vede accık rp tadında quest koymuşlardır o zaman iyidir alınabilir. ama 2 parlak grafiğe kanmam yani tam bi gameplay video çıksın bakalım action iyimi ortam iyimi aynı questi sadece ismini deiştirip mi yapıorum yoksa bişiler deişiyomu. npcler uykulu şirin modundan çıkmış mı. bide kardeşim washington a kaç nuke denk geldi acep (yada geldide sekti mi) yani o dikilitaş hele o concept teki washington anıtı/arıtma binası hedesi ayakta hala? ehe n this is not your simple oblivion bethesda. this is madness this is Fallout... [ Mesaj 05 Haziran 2007, Salı - 22:29 tarihinde, Norak tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Deus ex dede karakter gelişimi combat orienteddı buyukb i miktarda. vampire'dada en yazıkkı oyunu bitirmiek için baya ağır aksiyonlara girmek gerekiyodu ama allahtanm bütün experiance bunlara yığmadanda gecebiliyodunuz oraları biraz zorlıyarak. [ Mesaj 05 Haziran 2007, Salı - 22:29 tarihinde, Cuce tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Beyler dallarında fark yaratmış oyunları örnek gösteriyorsunuz.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 vampire gibi olursa bethesdayı bir grup nerdy tip pompalar sanırım. direk halflifetı oyun be. kantırcı olan yeniyo yani :) öyle olmayacak. sanmıyorum. teaser çok güzeldi, texture artist iyi iş çıkaracak gibi görünüyo. yüksek lokal kontrast olayını ihmal etmemişler, renkler iyi seçilmiş gibi duruyor vs. netice itibariyle, bundan 20 yıl sonra fallout 1 2 ve 3 ün videolarını izleyen birisi, başka oyunlar bunlar demeyecek, direk kötü dicek hepsine. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 obliviona lol diyenlere garip gözle bakıyorum nedense. şimdi bana oynanabirlik atmosfer cart curt diye bir ton şey sayarsınız oblivionda olmadığını düşündüğünüz. ama hesaba kattığınız o kadar çok şey var ki. bir kere obliviondan bugün aldığınız tadla daggerfalldan o zaman aldığınız tadı nasıl bir şekilde kıyaslarsınız bunu anlayamıyorum ben. buradaki çoğu insan daggerfall çıktığı zaman "çocuk" diyebileceğimiz yaştaydı büyük ihtimalle. ve oyunlara zaman geçsin bari tadında değil de eğlenmek amacında oynuyordunuz. haliyle o yaşta bu ortamdan etkilenmek çok doğal. şimdi kalkmış oblivion dandikti falan diyip obliviona taş atıyorsunuz. yaş olmuş bilmemkaç, oyunlardan aldığınız eski tadı almanıza imkan kalmamış. oblivion pis,kötü vek vek tonla laf söylüyorsunuz. kaç tane oyun başarabilmiş bu kadar iyi grafiklerle, seslerle bu kadar questi, eşyayı, capcanlı (size göre ruhsuz) bir dünyayı birleştirebilmiş? en önemlisi kaç oyun biliyoruz ki bu kadar gelişmeye açık? daggerfall'u da aynı şirket yaptığına göre ve iyi bir oyunda olacak özellikleri bile bile atlamayacak bir firma olduğuna göre bethesda, burada bethesda nın hatası olduğunu söyleyemeyiz. nerdeyse bütün oyun yorumcuları tarafından çok iyi puanlar alması da mı bu oyunun iyi olduğunu kanıtlamıyor? beğenmiyorsanız o sizin probleminiz. yiğidi öldür hakkını yeme diye bir laf vardır. [ Mesaj 05 Haziran 2007, Salı - 22:41 tarihinde, MrLevie tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 levie, sen de hatalı şeyler söylüyosun ama. firmanın iyi şeyler yapması, bok etmeyeceği anlamına gelmez. ha oblivion iğrençtir demiyorum o ayrı. level sistemi haricinde gayet güzel bile. ama mesela monkey island 4? monkey island 4 ün serinin diğerlerinden daha iyi olduğunu iddia edecek kimse çıkmaz sanırım. piksel piksel 1 bile çok daha süperdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 5, 2007 Obliviona lol dememin sebebi çıkmadan önce vaad ettiklerinin yarısı yapamamış olmalarıdır ki kaç patch çıkmasına rahmen crash yuvasıdır.Derinlik bakımından daggerfall hala bin basar obliviona main quest sadece uzun sürsün diye dut ağaçı gibi dallandırmışlar , yan questler map büyük olduğundan çok ama detaysız ve kıvırtan atı saymıyorum...Vampire Masq. yakın yapsalar bile yeterli benim için ama gönül isterki 2d olsun. Yiğidi öldürmeme gerek yok zaten ölmüş. [ Mesaj 05 Haziran 2007, Salı - 22:44 tarihinde, Nomak tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar