Jump to content
Rdoann

OLED vs QLED kararsızlığı

Öne çıkan mesajlar

§ 21 Nis 2021, 15:20

Selamlar, 

Xbox series x aldım yeni, tam hakkını verebilecek ama çok büyük olmayacak 55" bir tv alma niyetindeyim. Haftalardır araştırma yapıyorum son aşamaya geldim ama yorumlarınızı almak istedim. 

Kafamda 2 model var, biri LG CX55 OLED diğeri Samsung Q95

Onlarca yorum okudum, ortak yönleri fazla teknolojik olarak farklılıkları var,

Her ikisinde de ALLM mevcut, 4k 120HZ gaminge uygunlar, birisi malum best black övüntüsünde(LG), diğeri çok parlak

LG'de hep çamuru permanent burning olayıyla alakalı atıyorlar, ama okuduğum yazılarda buna farklı periyodik refresh pixel vs mekanizmalarıyla onun olmasını da çok engeller hale gelmiş LG. Samsung'da eksiklik Dolby vision olmaması.

Görsellik ve gerçeklik açısından tercihim LG gibi duruyor ama Samsung'un donanım özellikleri ve LG muadiline göre daha üst segmentte kalması da cezbetmiyor değil

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 15:35

O fiyat skalasında ve teknolojide TV alıp pişman olma ihtimali var mı ya? Yani LG alıp gelsen bu ne ya bok gibiymiş samsung alsaydım deniyor mu ya da tam tersi? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 15:50

Permanent burning olayını garanti dışında bıraktığı için LG, 5-6 yıl kullanacağını düşündüğün cihazı kucaklamak gibi bi duruma düşebiliosun 🙂 Özellikler süper her halukarda tabiiki memnuniyet seviyesini üstte tutmak için hiçbir şeyden kaçınmıyorlar da

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 16:04

hacı o riski göze almak istemiyorsan zaten cevap belli aslında. 5-6 yıl gibi görece kısa bir ömür biçtiğin bir tvyi 3 yılda eline alabilme ihtimalin varsa ben olsam düşünmem bile.  

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 16:06

5 senedir LG oled kullaniyorum, burnin yok. // 55eg910V

5600tl'ye almistim, 1080p.

eski mesajlarda bir ton bahsettim.

Qled alma, "cakma" bir innovasyon.

Goering tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 16:09
18 dakika önce, Rdoann dedi ki:

Permanent burning olayını garanti dışında bıraktığı için LG, 5-6 yıl kullanacağını düşündüğün cihazı kucaklamak gibi bi duruma düşebiliosun 🙂 Özellikler süper her halukarda tabiiki memnuniyet seviyesini üstte tutmak için hiçbir şeyden kaçınmıyorlar da

bu kaniya nasil vardin?

qled daha yeni bir teknoloji.

Lg'nin kacinci serisi oldu oled artik.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 16:24

q80t kullanıyorum, gayet memnunum. üzmez ama lg daha çok mu memnun eder bilemiyorum doğrusu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 16:29
15 dakika önce, Goering dedi ki:

bu kaniya nasil vardin?

qled daha yeni bir teknoloji.

Lg'nin kacinci serisi oldu oled artik.

Tamamen nette okuduklarımdan korktum aslında direk kanıya varmadım, beni şu anda OLED'e itebilecek her yoruma yapışıcam zaten ben de Oled'e sıcağım. 

Aradığım şeyler LG'de şu oyuna max performans + filmlerde uygun ayarlarda şu anda bende olan Sony KX serisi 4k tvyi değiştirmemin değdiğini hissetirecek yüksek performans

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 16:39

Oyun performansı konusunda yorum yapamayacağım. Eğer biraz olsun şu anki televizyonunda ışık sızması görüyor ve bundan rahatsız oluyorsan direkt OLED al. Yıl başından bu yana Sony KD-65A8 kullanıyorum, iyi ki almışım.

cacodemon tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 17:29

 

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 17:48

Dinanda oled de qled de yok ve paid video koymus 😱

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 17:52
1 saat önce, Rdoann dedi ki:

Tamamen nette okuduklarımdan korktum aslında direk kanıya varmadım, beni şu anda OLED'e itebilecek her yoruma yapışıcam zaten ben de Oled'e sıcağım. 

Aradığım şeyler LG'de şu oyuna max performans + filmlerde uygun ayarlarda şu anda bende olan Sony KX serisi 4k tvyi değiştirmemin değdiğini hissetirecek yüksek performans

benim tv ilk seri, ghosting vs yok

oled curve olmasini en iyi kullanan teknoloji, viewing algler ve siyahlar özellikle

hz ve fps vs. özel olarak karşılaştır ama PS5 fütur proof baya pahalı olur

qled ile ilgili iyi bir şey okumadım, sadece android sanırım OS o iyi ama LG son seriler de software olarak iyi

sony oled baya pahalı LGye göre burada, pahalıya satıyor namussuzlar

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 17:54

Softwaree takılma asla Apple TV veya nvidia Shield tadı vermez

(hatta steamlink)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 17:59

Çok saol makbule geçti,  oled seçecem, şu monitörle TV çıksın elden direk alıcam:) 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 18:34

Ben de bunu zamanında araştırmıştım, Oled diye kara araba almıştım, ama hiçbir zaman alamadım 🙌🏻

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 19:05

7 senelik oledle bir kullanım tavsiyesi vereyim diyeceğim de, altyazıların iz bırakması ve ekran ortasının hafif sararması konusunda ne önlem alınabilir bilmiyorum. renkli ve siyah ağırlıklı görüntülerde hissedilmiyor ama beyazlarda hafif görünür. 

ömrünü dolduruyor da olabilir, yine de memnunum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Nis 2021, 19:27
1 saat önce, Goering dedi ki:

Dinanda oled de qled de yok ve paid video koymus 😱

4k LG var abi severek izliyoruz 😍

Dynun tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...