Jump to content
mytheron

başakşehir civarı ev tavsiyesi

Öne çıkan mesajlar

§ 17 Oca 2019, 14:48
çoluk çocuk rahat etsin diye site içerisi güvenlikli huzurlu bir ev bakacağım.Bakacağımda nerden bakacağımı bilmiyorum.
Varmı tavsiye verebilecek?Bahçe katı tercihimdir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 00:22
bahçeşehirin eski kısımları , migros'a , bankalara fln yakın olan yerler.


diğer türlü toplukonutta yaşıyorsun hissi çok fena, ayrıca zaten dağbaşı, dağbaşının da merkeze uzak kısmında yaşamak tam amelelik


iş yerin bu taraflarda değilse önermem ama, mahmutbey trafiği adam öldürür.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 00:26
hele ıspartakule aman diyeyim, 1 yıl önceye kadar istisnasız her sabah hareket etmiyordu trafik. Şimdi de öyledir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 00:36
her yıl daha kötüye gidiyor çünkü daha fazla site fln yapıyorlar durmadan


o zaman harbici başakşehire gideyim dersen , ııııy toplu konut + şakirtbört komşılar diyorum ıyyyy

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 16:32
ennefret ettiğim şey ev taşımak.
bakalım biraz burdan birşey çıkmadı:(

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 17:15
Başakşehir... (facepalm)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 18:32
Edirne'ye daha yakın ilçe değilmi orası.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 18:36
yine acayip trafik yedim , oysa 8'e kadar beklemiştim biraz açılsın diye


mahmutbey-mköy metrosu açılana kadar , bu semtte yaşanmaz yemin ederim. işin şehir içindeyse, bildiğin hayat kaliten düşüyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 18:38
güvercintepe kayaşehir çok güzel bi yer.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 18 Oca 2019, 18:41
ucuza bonzai almak istiyorsan evet haklısın gayet güzel bi yer güvercintepe

karakola'da yakın , hırsız fln gelirse polisi ara hemen gelirler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Oca 2019, 17:33
Aaa daha geçen gittik. Bizimkiler estonşehir diye bi yer varmış ona bakmak için ısrar etti. Abi bi kere ben giderken korktum, bildiğin dağ ve mahrumiyet bölgesi, yolların da sinyalizasyonu falan pek yok acayip tehlikeli girişler çıkışlar var. Çıktık siteye dedik belki güzel bir şeydir. Dip dibe yapışık düzen evler. Müstakil diye 1.5 trilyona falan satıyorlar. Ama villanın tamamı senin değil. Üç aile paylaşıyor. Öyle bi mimari yapmışlar ki 3 aile birbirini görmüyor hesapta. Yersen. Bi de baya satılıyor he. Çok ilginç.

Başakşehir bizzat kendisi çok garip bi yer zaten. Dağ taş beton, rezalet bir ilçe. Moskova'da eski sscb zamanından kalma toplu konutlar var resmen onları andırıyor. Ancak sscb halkına beleş veriyormuş, burada üstüne 1 milyon tl ödüyorsun ahahahah. Şaka gibi lan.


Yani allah aşkına şunlarla:

https://www.google.com/search?q=moscow+soviet+apartments&safe=off&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi07NrE8vzfAhXMjqQKHVOAAAkQ_AUIDigB&biw=1280&bih=737

Şunların

https://www.emlaksayfasi.com.tr/bolge-raporlari/basaksehir-de-konut-fiyatlari-artmaya-devam-ediyor-h17508.html

bir farkı var mı :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Oca 2019, 18:09

Buyrun.



https://www.google.com/maps/@41.023702,28.6540739,3a,75y,21.12h,97.25t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRJK8jzA9qMEdWr0g7bUm7Q!2e0!7i13312!8i6656

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 20 Oca 2019, 18:21
sin city

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oca 2019, 05:14
tema istanbula güç yetse orası aklımda fekat biraz kalın kaçmakta.
rusyadakilerin bi havası var ben seviyorum şahsen,ama burdakiler daha ruhsuz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Oca 2019, 05:16
mytheron said:

tema istanbula güç yetse orası aklımda fekat biraz kalın kaçmakta.
rusyadakilerin bi havası var ben seviyorum şahsen,ama burdakiler daha ruhsuz.


18 sene atakentte oturdum tema istanbul cevresi daha ucuz siteler var soyak falan oralara bak

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 10:08
DoGMeaT said:

bahçeşehirin eski kısımları , migros'a , bankalara fln yakın olan yerler.


diğer türlü toplukonutta yaşıyorsun hissi çok fena, ayrıca zaten dağbaşı, dağbaşının da merkeze uzak kısmında yaşamak tam amelelik


iş yerin bu taraflarda değilse önermem ama, mahmutbey trafiği adam öldürür.
(tu)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 11:35
peyzaj katı bahçeli bir sitede duttum evi.bakalım nolcek.ilk defa kiraya çıkacağım heyecanlı ve sinirliyim.
işe 15dk kala kalkıp gelirken şimdi bakalım nekadar girecek.
gerçi yaz geliyor motosikletle gidip gelirimde öteki türlü arabayla zor bea.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 11:42
ev ne tarafta , iş nerde ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 12:26
iş esenler ev ikitelli,geçen giderken zibille trafik vardı saat 5civarı,motosikletle 15dakkada gittim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 12:31
iyi yine mesafeler çok kötü değil

bahçeşehir-mecidiyeköy fln olas , çok mutsuz olcaktın


ben bi 6 ay bahçeşehir - kurtköy yapmak zorunda kalmıştım

yaşanmadı sayıyorum hayatımın o dönemi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 12:43
mytheron said:

çoluk çocuk rahat etsin diye site içerisi güvenlikli huzurlu bir ev bakacağım.Bakacağımda nerden bakacağımı bilmiyorum.
Varmı tavsiye verebilecek?Bahçe katı tercihimdir.


orjinal emlak bankası evleri bahçeşehir'in. gerisine bakmana gerek yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 12:44
tutmuş bile evi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 12:50
Eskiden Bahçeşehir'in ulaşımı çok sıkıntı değildi aslında. Taksim, Mecidiyeköy ve Bakırköy'e otobüsle 45dk'de falan ulaşılabiliyordu. Arabayla daha da kısa sürüyordu. Hatta babam işe trenle gidip geliyordu, Bahçeşehir - Sirkeci 50dk falandı ekspres trenle...

Sonra treni kapattılar; Ispartakule'de ve adına Bahçeşehir dedikleri ama Hadımköy'de falan olan bölgelerde yapılaşma inanılmaz arttı, bölge nüfusu muhtemelen 10'a 20'ye falan katladı ve son dokunuş olarak da 3. köprünün çıkışını Mahmutbey gişelerinin dibine verdiler.

Şimdi o trafiği düzeltmelerinin pek imkanı yok, toplu taşıma da getirseler. Nitekim o tarafta oturan herkes beyaz yakalı ve sabah trafiğinde özellikle dikkat ederseniz bütün arabalar kiralık sdfkjg. Öldürseler şirket arabasını bırakıp metroya falan binmezler. Kaldı ki o bölgeye metro gelmesi en iyi ihtimalle 4-5 yıl sürer.

Gerçi İkitelli - Esenler arası gidilecekse, tek dert 3. köprü bağlantısı. Özellikle akşamları manyak gibi trafik oluyor orada, sonra yol bomboş oluyor. Kuzey Karadeniz Otobanı'nın kalanını açarlarsa o dert bitecek, 1-2 sene dayanırsan rahat edersin nispeten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 03 Şub 2019, 12:51
:) abi Allah sabır versinmiş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...