Jump to content
razzRaziel

Oyun Tube Thread

Öne çıkan mesajlar

§ 27 Oca 2019, 17:10
bu oyun sizi kaltagi yapacak! hikayesi cok iyiydi ya aahah

s2.charAt(start++)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Oca 2019, 17:15
daikatananın level dergisindeki incelemesini hatırlıyorum nükleer kurbagalar saldırıyormuş bir yerde ahah. 30 falan almıştı yanlış hatırlamıyorsam.

yazılımcı management ve pazarlama işlerine girince böyle oluyor duke nukem forever da 4 defa grafik motorunu degistirmişti, ofiste habire yeni bir teknoloji çıkmış hadi frameworkleri baştan yazalım diyen tipler geliyor gözümün önüne.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Oca 2019, 17:32
izlettirdi kendini

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Oca 2019, 06:53
ben de bu ara aşırı sardım bu elemanın videolara. formülü çok basit ve düz. uzatmıyor sırf 10 dakika üzerine çıkıcam diye. 10 dakika altında kalan bi videonun sonuna "burası sırf 10 dakika üstü olsun diye" 2 dakikalık falan içeirk olmayan yer koymuştu mesela adfsaf

güzel anlatıyo eski videolarına kadar düştüm en son günceller bitince

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Oca 2019, 11:25
10dk muhabbeti ne

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Oca 2019, 12:15
video 10 dakika olursa daha fazla reklam koymana izin veriyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Oca 2019, 17:10
Workers & Resources: Soviet Republic
https://www.youtube.com/watch?v=faP_IUDFHeE

bence guzel

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Oca 2019, 17:52
skylines'ı o kadar tükettim ki artık onun seviyesi bile yeterlilikten çok uzak geliyor. ki bu oyunun onun seviyesine gelmesine daha çok var. ha setting ilgi çeker orası ayrı ama benim aradığım mekanikler.

şu an tek bi city sim var heyecanlandıran o da citybound. her ne kadar fazla indie olsa ve daha uzun sürecek gibi dursa da(4 sene önce alpha muhabbeti vardı yani) iyi fikirler ve oyun akışı var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2019, 00:19
https://www.youtube.com/watch?v=uT2LRu5AJlk

heh

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 02 Şub 2019, 01:26
Hotline Harambe hahahahahahaha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 04 Şub 2019, 20:08
http://www.youtube.com/watch?v=ceoh3Dv9DQw

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 19 Mar 2019, 02:58

 

 

ah ulan oyun olaymış iyiymiş, bu ekipten çok iyi videolar çıkıyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Mar 2019, 14:06

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Mar 2019, 01:06

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 01 Nis 2019, 21:20

yakuza jrpg yapmışlar 1 nisana özel.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nis 2019, 07:15

iyi güzel görünüyo da porno yapaymışsınız niye bu kadar suit kasıyonuz

 

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Nis 2019, 14:06

adult game yapmak lazım. iyi para var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Nis 2019, 16:19

aylık 45k usd iyimiş ehu. mlp sfm pornosu yapan eleman vardı 15k kaldırıyordu patreondan. everyday we stray further from god's light meirl

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 11 Nis 2019, 17:27

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 13 Nis 2019, 21:37

fazla minimal ya, mobil'de neyse de pc'de bu kadarı gitmiyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...