Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starfield


pattisliborek

Öne çıkan mesajlar

arsız herifler, bethesda zaten sizin oyununuzu bozdu dlss modder'a review copy göndererek. yoksa adam reviewer filan değil. herhalde apar topar birşeyler yaptılar, böyle suçu atmaya çalışıyorlar.

Alıntı

Other AMD partnered games, such as Star Wars Jedi: Survivor, have also skipped DLSS support, but not all of them. Recently released AMD-partnered game Immortals of Aveum supports DLSS, for instance. As for why Bethesda hasn't included DLSS support in Starfield if it's got AMD's blessing, Azor only said that Bethesda's decision to focus on FSR support is "console leverage."

%100 kontratı yeni değiştirdiler, şimdi çıkıp hep böyleymiş gibi konuşuyorlar utanmadan. wccftech olmasa aynen devam edeceklerdi.

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

 Digitalfoundry ekibi Almanya’da fuardan “papalık izni “ ile acıklamalar yapmış.

Bir açıklama oyunun akışkan olmadığı iddiaları ile ilgili. 
Oynadık öyle bir teknik sorun yok diyorlar.

Spoiler

Papalık izni ? Bu cümle için bile bizzat Todd tan izin almışlar.

 

kizillelma tarafından düzenlendi
Starfield
  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Exploration hala muamma sanirim ya. Planetlerin ne kadari geziliyor, indikten sonra belli tile larin disina cikilmiyor diye birsey okudum, oyle uzakta dag var bir bakayim tarzi degil sanirim. Umarim gercekcilikle oynanabilirlik ve exploration hissini iyi dengeler oyun tek istedigim o.

yorumlarin yarisi yok combat yok recoil yok reload ile ilgili. Su oyunda yemisim combati afedersin…

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

her gezegende 3-5 (belki biraz daha fazla?) iniş alanı ve bunların çevresinde 40dk koşma yarıçaplı alan var. yani kabaca her gezegen 3-5 fallout haritası gibi. yeterli bence, nms'de zaten o kadar bir alanı gezince mekan sıkıyordu beni. ama bütün gezegen nms gibi çevresinde günlerce koşulabilecek gibi değil görünüşe göre.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gezegen leak'i var, sinirlari gösteriyor

silerler (kosma animasyonu fo ile ayni)

Spoiler

 

 

leak'lerden anladigim oyunun fiyasko çıkma ihtimali 60-70% arasi, fanboylar alınmasın

ozellikle exploration kısmından ben de şüpheliyim, gerisi iyi olabilir

Goering tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yeterli bana, daggerfall'da fransa kadar alanda gezmek mümkün diye kimse gezmemiştir. 20dk'de boydan boya sprintlenen alan, x5, x1000. forumda önümüzdeki on yılda oynayacak herkesi toplasak gene hepsini bitirecek kadar bir süre çıkmaz.

skyrim çıkmadan da fiyasko olacak diyenler vardı.

koşma animasyonunda me andromeda hariç saçmalayan oyun görmedim son 10 yılda herhalde, nesi sorunlu ki?

Sam tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Complete data sheet leak de var -text-:

Karakter yaratmadan okumak isteyen olabilir diye koyuyorum

 

OBV bayağı spoiler olabilir, kendim bakmadım.

All Character Backgrounds, Traits, and Skills

Spoiler

 

Complete Datasheet (Backgrounds, Traits, and Skills):

- PDF Document https://gofile.io/d/EdNtbG (catbox mirror)

 

Backgrounds and Traits:

- PDF Document https://gofile.io/d/PFs83U (catbox mirror)

- Raw text https://pastebin.com/tTwXZcNQ

 

Skills:

- PDF Document https://gofile.io/d/s0XQSU (catbox mirror)

- Raw text https://pastebin.com/k5K7p1fk

 

 

 

Goering tarafından düzenlendi
  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ulan yine para harcattılar ya.

çok pis ikilemde kaldım 10'u gibi şehir dışına çıkacağım için. 7'sinde oynasam yetmez, sonrasına bıraksam taa ay sonu millet bokunu çıkardıktan sonra oynucaktım. o yüzden premium'u almak zorunda kaldım 1'inde başlar 1 haftada suyunu çıkartırım.

da ek 15gb'ın hepsi müzik lan bunu indirmeme gibi de bi seçenek yok ne saçma.

  • Haha 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

I knocked on Robert Altman’s door. “Got a few minutes?”

“Sure.”

It was early 2013, we were developing Fallout 4, and Skyrim was still enjoying enormous success. I was there to pitch him on our next game. It would not be a sequel to our current games, (he looked concerned), but a grand space RPG and our first new IP in over 25 years (looks curious). It would delve into creation and the search for our place in the universe (slight twinkle). You would explore the galaxy in ways only video games can do. And it would be called - Starfield. (Smile)

“Sounds fantastic.”

Robert would be the very first to believe in us, no matter the situation. Our path to creating Starfield would be a long and winding one where we made other games along the way (Fallout 4, Skyrim SE, Fallout Shelter, Skyrim VR, Fallout 76, Skyrim again…). The core development from 2020 to 2023 saw enormous changes in our lives. A global pandemic, Robert’s passing, and becoming part of Xbox.

It’s incredible to be at the moment where Starfield is finally launching this week. It only exists because everyone else believed as well. We’ve been supported for decades by everyone at ZeniMax, all doing their best work yet. Special thanks to our publishing teams who aimed to create not just another release, but something that would capture the minds and inspire gamers everywhere. And to our partners in QA who had the difficult task of testing a game where anything can (and will) happen. And thanks to Jamie Leder and our Admin/HR teams who supported everyone during the most challenging years any of us have faced.

And of course, there is Phil Spencer. His support of every game and every player has been unwavering and fierce. Joining Xbox brought us closer to so many we had worked with for over 20 years. I cannot imagine a better place to create games, where the diversity of studios, creators, and games are allowed to flourish. This support came from the entire Xbox leadership team and all areas of publishing and dev support. Special thanks to the magicians at ATG whose spells and incantations helped make this our best performing game.

Most importantly, is the team I work with at Bethesda Game Studios. It’s an incredible blessing to be surrounded by so many talented and inspirational people every day. Moments like this make you reflect back. Some of us have been together for decades, some joined more recently, but everyone has the same passion. I could not be prouder of their continued dedication to create something truly special.

Lastly, a huge thanks to all of you within the Xbox and Bethesda family. Your enthusiasm and encouragement have meant the world to us. Creating this game has been one of the most challenging and thrilling experiences of our careers - a journey we'll never forget. And as we come to the end of this chapter, we pass it along to you. Each of you is receiving the game with Early Access, and can begin playing this Friday Sep 1st, but since it’s one global time you can actually play Thursday evening (Thanks New Zealand!).

We hope you get a chance to play, and that your journey is as rewarding as ours.

All our best,

Todd

  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...