Feamer Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 şundan soruyorum, olası bir arızanın maliyetinden daha fazla tasarruf sağlıyor mu?
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 Selam, Bana seçme şansı verseler DSG mi yoksa CVT mi diye; CVT'i seçerdim :) 1962 model Alman malı torna var, hâlâ ilk günkü zinciri ile çalışan CVT redüktörü var :) Saygılar.
Holy Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 "Max Damage" said: Ya da göçük problemi halledildiyse yazın ZF şanzımanla gelecek dizel Civiclerden alırdım.Göçükten yana sıkıntı yaşayan yok uzun süredir.
aktiftablet Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2018 tambjk said: En basitinden kavraması bile aşağı yukarı 100bin km den sonra sana 3-4bin masraf çıkartır. Düz vites de çıkarır o kadarını, 100k da baskı balata değiştirirsin, 100kda 4bin çok bi masraf değil bence.
delulace Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2018 Selamlar, Konu DSG vs diye gidince buraya yazayım. Q3 aldım yeni, S-tronic'te malum dsg'nin aynısı. Aracı 7 ileri kuru tip beklerken, bu 6 ileri çıktı. İnternette pek kaynak bulamadım, bu kuru mu yağlı mı, yani 2.0'lara koyduklarından mı? 2.0'dakiler 6 ileri yağlı ve ömürleri baya uzun. 360bin km de hala titremeyen Passat CC 2.0'a bindim arabaya hayran kaldım :)
paramecium Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2018 Selam, Motor ne? Büyük ihtimalle DQ250'dir. Islak tip ve 400Nm tork sınırı var. Saygılar.
heroLion Mesaj tarihi: Haziran 15, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 15, 2018 VW servisinde çalışan bir yakınım bana kuru tip dsg'nin bazı amerikan standartlarını karşılamadığı için amerika'da kullanılmadığını, 6 ileri yağlı tipin tercih edildiğini söylemişti. 1.4 tfsi ve 6 ileri kombinasyonunun sebebi bu tarz bir durum olabilir.
Vodan Mesaj tarihi: Haziran 18, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2018 4 yıla yakın süredir Golf 1.2 TSI DSG var annemde, çoğunlukla biz kullanıyoruz. Hiç bir sorununu görmedim ama öte yandan bir hızlanma ihtiyacı olunca 7. vitesten 3'lere düşmek işkence gibi oluyor. Benzer şekilde 9 ileri vb şanzımanlar yakıt ekonomisi düşünülerek yapılsa da sürüş dinamiklerini son derece olumsuz etkilediğini düşünüyorum. Bu bağlamda daha yavaş olmasına rağmen Countryman'in 6 ileri ve eski nesil tork konvertorlu şanzımanı benim kullanım tarzımı daha iyi karşılıyor çünkü direksiyon üzerindeki kulakçıklar ile küçültme hareketini bir kaç kez yaptığımda ihtiyacım olan en düşük vitese atabiliyor arabayı ve DSG'de 7-3 düşüşünden daha hızlı olduğu garanti. Daha eski otomatik şanzımanlarda ise şöyle bir problem var, örneğin Z3'ün 5 ileri otomatik şanzımanı 3'e düşmek istediğimde önce 4'e sonra 3'e alıyor bu da çok yavaş kalıyor haliyle. Kickdown yaparak yukarıda yazdıklarımın tamamını bertaraf edebilirsiniz tabi o ayrı.
Lopeth Mesaj tarihi: Haziran 18, 2018 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2018 1.0 polo var, 60km i geçmeden 7. vitese takmış oluyor. Yokuş vs gelmezse sonsuza kadar 7 ile gidiyoruz 50-150 arası ahah
Öne çıkan mesajlar