Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

mulgear6

Elektrikli motor/bisiklet

Öne çıkan mesajlar

Ev okul iş arası kullanıcam trafiğe filan çıkmadan. 2km ev okul arası 2km ev iş arası. Sadece biraz yokuş var ev iş arasında onun dışında düz yollar hep. Max 1500-2000 lira civarına var mıdır tavsiye edebileceğiniz bişeyler? Günde max 6 km yol gidicek alet şarj olayı sıkıntı değil. 2. El de alabilirim temiz bulursam yada dükkan dükkan dolaşıyım mı? Nerelerde bulurum en iyi?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
2 tekerlekli gibi görünen bi kaykayımsı var, gaz, fren elde kontrol ediyosun. Harika bi şey o ya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bahsettiğim şu, harika bi şey

https://www.amazon.com/MotoTec-Wheelman-50cc-Gas-Skateboard/dp/B014VFM8PO

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Fistanınki 6000 tl esh’inki motor değil zaten o da 2400 liraya geliyo :)

O da pahalı ve gelmez türkiyeye :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
https://www.amazon.com/Razor-25133099-Cruiser-Electric-Skateboard/dp/B071R61CCS/ref=pd_sbs_468_1?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B071R61CCS&pd_rd_r=AKE6TAGWJMXBVVJZNDHZ&pd_rd_w=cDoLn&pd_rd_wg=4JT8M&psc=1&refRID=AKE6TAGWJMXBVVJZNDHZ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Elektriksiz bisiklet al 4-5 kere çıktıktan sonra alışırsın yokuş çıkmaya.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Abi bisiklet ile gidip gelsen, güzergah da müsait gibi yazdığına göre. maliyet az ayrıca spor olur belki hatun bile düşebilir cool takılan?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Selam,

Bir arkadaş elindeki bisikleti için Alba'dan dönüşüm kiti alıp uyguladı. Oldukça da memnun.

https://www.alba-ebikes.com/

Set_2'i aldı. Uygulama kolaylığı ve 250W üstü bisikletlere ehliyet gerekli olduğu için -onun söylemi bu yönde- o seçimi yaptı.

Saygılar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...