Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mordhau


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Patide başlığının olmamasına şaşırdım. 1 yıldan uzun süredir yapım aşamasında.

Pre Alpha

https://www.youtube.com/watch?v=PNYXAKqOtjo&

https://www.youtube.com/watch?v=THKTfTFVfOY
  • 1 yıl sonra ...
Mesaj tarihi:

Yerini değil yav.

For Honor mekanikleri itibariyle daha bir fighting game kafasında. Bu daha çok şivalri'ye benziyor.

Alamadım henüz. 50 lira steam'de. 10 kilo soğan parası... Muhtemelen mayıs ortası falan gibi anca. Twitch'te bayaa yayını yapılıyodu.

Mesaj tarihi:

oyun eğlenceli de custotmization işkence olmuş. bi tane akıllı search box koysalar, sword, one handed, shield falan diye süzdürebilsek bari. şu an "sadece unlock'ladıklarım" diye bile filtreleyemiyoruz. 2019'da insan gerçekten hayret ediyor.

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

bi de oyunda defansif 3 seçenek var. kalkan, parry, riposte (chambering diye geçiyor sanırım)

parry'de yön tutturmak şart değil m&b'deki gibi. zamanlamasını ayarlamak yetiyor. consistent bi koruması yok, bastığınız andaki 0.2 saniye gibi bi aralıkta koruyor. parry'den hemen sonra counter çıkarabiliyoruz.

kalkan block'a ilk bastığımız anda parry gibi işliyor, basılı tutunca düz tutuyor işte kalkanı. parry kalkana göre daha riskli olduğuna göre reward'u olsun diye bekliyorsunuz di mi? parry sonrası counter'ımız unblockable mı? değil. ne anladım bu işten, hiç.

riposte daha da riskli, m&b'deki gibi yönünü tutturup attack'lıyoruz. zamanlamayı tutturmak parry'ye göre daha zor ama timeframe az diye mi yoksa senkronu farklı diye mi emin olamadım. her halükarda parry'ye ek olarak yönü de tutturmak gerektiği için daha zor. peki bu unblockable mı? bu da değil. ne anladım, yine hiç. 

baya risk&reward'u becerememişler.

Cokomantis tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi: (düzenlendi)

For Honor dan iyi tarafı ne bunun?

Ubisoft olmaması dışında.

 

en iyisi twitchden izlemek sanırım. İlk izlenimlerim iyi değildi. Belki bir şeyler kaçırmışımdır. Biraz daha izleyeyim.

Densiz tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

block sonrası attack: riposte. riposte diye anlattığım: chamber'mış. farklı olduklarını anlattım zaten, ismini yanlış hatırlamışım. dediklerim hala doğru. hani karambolde ben mi anlamadım diye düşünüyorum da stab'in chamber'ının block'landığını çok gördüm. hadi onda yönü tutturmaya gerek yok diye block'lanabilir olsun ok de sağdan soldan swing'lerin chamber'ı da block'lanıyor gibi geldi. saçma işte risk&reward bazında: bi tarafta sadece zamanlamasını tutturduğun block arkasından yaptığın block'lanabilen attack, diğer tarafta zamanlama+yönünü tutturarak yaptığım chamber. chamber da block'lanabiliyorsa niye riske gireyim?

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

half swording, murder stroke (oyuna adını veriyor hatta), doğru düzgün silah isimleri (dnd'de longsword diye bildiğimiz şey aslında arming sword, asıl long sword 2hander) ve edoğru düzgün silah modelleri (cross guard'lar basket hilt'ler falan filan) olması güzel ama. peçle meçle hallolur gerisi.

ama insan bi 1v1 / yenen masada kalır modu arıyo ya.

Cokomantis tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

chamber zaten blocklanabiliyor da amaç bedava unblockable attack vermek değil. parry veya riposte'un alternatifi değil chamber, 20 stamina harcıyor. feintleri cezalandırmak için veya fightın kontrolünü ele almak için kullanılıyor, çok fazla kullanılan bişey değil onun haricinde.

bedavadan damage verebilen bir hareket yok oyunda bildiğim kadarıyla. hep outskill etmeniz gerekiyor morph olsun dragging olsun feint olsun.

×
×
  • Yeni Oluştur...